SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
DJ11 moet ook altijd tegendraads zijn.
Dat ook. Maar de aanleiding was die brandblus-foto in het vorige topic.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
DJ11 moet ook altijd tegendraads zijn.
Ik ga pas over een dik half uur.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
The Communards - Don't leave me this way
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
The Communards - Don't leave me this way
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar de aanleiding was die brandblus-foto in het vorige topic.
moet kunnen in 2021quote:
Heb je dan ook transgender pieten?quote:
Die heb je al decennia. Je wilt niet weten hoe veel vrouwen als Zwarte Piet verkleed gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dan ook transgender pieten?
Hoezo verkleed?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die heb je al decennia. Je wilt niet weten hoe veel vrouwen als Zwarte Piet verkleed gaan
zwarte pieten hebben geen tietenquote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo verkleed?
Ga je nou vertellen dat die zwarte pieten, geen echte zwarte pieten zijn?
Nee duh..... anders waren het zwarte Pieta's.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Land van Maas en Waal
neem nog een biertje Melting\\quote:Op zondag 5 december 2021 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee duh..... anders waren het zwarte Pieta's.
Heb een tijdje geleden een 11% ingeschonken.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden een 11% ingeschonken.
Dat is een fikse!quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden een 11% ingeschonken.
Hoe was het er?quote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
MadMaster was deze week nog in het land van Maas en Waal en ik heb er een paar jaar gewoond.
Fijn! Leuke omgeving, leuke mensen. Brabants/Limburgse inslag.quote:
Wees maar gerust. Dat heb je gewoon verkeerd gelezen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo verkleed?
Ga je nou vertellen dat die zwarte pieten, geen echte zwarte pieten zijn?
Dat klinkt wel gezellig inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Leuke omgeving, leuke mensen. Brabants/Limburgse inslag.
Pfff... gelukkig maar.quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wees maar gerust. Dat heb je gewoon verkeerd gelezen. [ afbeelding ]
Wist je dat er nu een leuke tv-serie over de Maas op de buis is? Langs de Maas, gepresenteerd door Huub Stapelquote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
MadMaster was deze week nog in het land van Maas en Waal en ik heb er een paar jaar gewoond.
Huubquote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist je dat er nu een leuke tv-serie over de Maas op de buis is? Langs de Maas, gepresenteerd door Huub Stapel
Ja, ik heb er voorstukjes van gezien. Maar meer nog niet.quote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist je dat er nu een leuke tv-serie over de Maas op de buis is? Langs de Maas, gepresenteerd door Huub Stapel
Jij was de buuf van Chantal Janzen?quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Huub![]()
geboren in mijn geboorteplaats
Zo uit mijn hoofd is dat Tegelen??quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Huub![]()
Ik weet niet eens meer dat we er gewoond hebben, ik was 1,5 toen we daar vandaan weggingenquote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was de buuf van Chantal Janzen?
quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd is dat Tegelen??
Daar heeft -ie al aandacht aan besteed. "Ik ben geboren in dezelfde plaat als het FOK!-fenomeen just me".quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Huub![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |