Er staat er nog een…quote:Op maandag 17 juni 2024 16:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WGR / Isolatiebedrijf ontfrutseld handtekening op vrijblijfende offerte
En het dan ook nog verkeerd vervoegen....
Ja. Twee voor de prijs van een.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:53 schreef iemand het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad een goed idee om slaap onderzoek te doen. Wat ik verpand vind methylfenidaat en dex amfetamine wordt allemaal zo voor geschreven of het het niks is. En modafinil word lastig om gedaan.
Zal wel een huisarts zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:14 schreef Mrmime het volgende:
[..]en dan de medicatie wel goed schrijven
Om het maar even in de breedte te trekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:43 schreef iemand het volgende:
Oh het is geen verwijd hoor! Ik vind het heel goed wat jullie doen
Het gaat over contant geld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:29 schreef iemand het volgende:
Je moet hooguit de afkomst verklaren. Verder geen issue.
Zit te lang op de FOK! Frontpage gok ikquote:
Nu vraag ik me ook af hoe het gegaan zou zijn als Trump zijn zomercoupe geslaagd zou zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:16 schreef iemand het volgende:
De rest van die groeiende kliek aan anti-Trump/pro-Harris figuren zijn imo vooral rasopportunisten, waarbij ik me afvraag hoe ze er nú in hadden gestaan als Trump in 2020 de verkiezing had gewonnen, of als z'n coupe d'ete geslaagd zou zijn.
Schitterend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:57 schreef iemand het volgende:
[..]
Vooralsnog schijnen ze in afwezigheid
Je zou er de draad kant door raken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:21 schreef iemand het volgende:
[..] ten tweede slaat je verhaal kwijt noch wal.
Je moet ook het bredere paaltje zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:50 schreef iemand het volgende:
Populistisch lullen, maar als puntje bij plaatje komt gewoon neoliberaal zakken vullen.
Ze zijn nog maar net begonnen dus dat bredere paaltje is nog niet zichtbaar. Mijn commentaar sloeg op het stukje paal dat inmiddels al wel zichtbaar is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je moet ook het bredere paaltje zien.
Nee, op het stukje plaat dat zichtbaar is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:56 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ze zijn nog maar net begonnen dus dat bredere paaltje is nog niet zichtbaar. Mijn commentaar sloeg op het stukje paal dat inmiddels al wel zichtbaar is.
Witheet, zou ik haast willen zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:04 schreef iemand het volgende:
[..]
Tja, onze publieke omroep draait overvuren als het gaat om verscheidene 'woke' thema's.
Sommige fouten gaan door steen en beenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:07[/url] schreef iemand het volgende:
[..]
.... en gezien Verstappen daar nu merg en been over klaagt...
Daar was vroeger zelfs een radioshow over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Sommige fouten gaan door steen en been
Je moet je toch ergens aan vastkrampen.quote:Op zondag 1 september 2024 09:02 schreef iemand het volgende:
[..]
Hij zal vast wel de mond gesnoerd worden of op een andere manier zwart worden gemaakt. Ook in dit topic wordt de zionistische narrative klampachtig vast gehouden. Alles is gestart op 7 oktober. Daarvoor was er totaal niets aan de hand. Werden er geen Palestijnen vermoord op grote schaal of gediscrimineerd in hun eigen land.
quote:Op zondag 22 september 2024 14:30 schreef iemand het volgende:
Colapinto snoeit zijn voorgangers de mond
En snoerhardquote:
Offerfeest met BBQ?quote:Op zondag 22 september 2024 23:28 schreef iemand het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je nu al je bondje op het spit zou drijven door iemand op te offeren, wetende dat je bondje daarna kansloos is.
Dat pikt die schoenmaker nooitquote:Op woensdag 25 september 2024 22:20 schreef iemand het volgende:
.....
Het is een beetje meester blijft bij je leest
Het is dan ook geen lentequote:Op vrijdag 27 september 2024 01:55 schreef iemand het volgende:
Dat wordt nog spannend. Vanavond nog naar de toespraak van governor DeSantis geluisterd, maar die man bloesemt mij weinig vertrouwen in.
Het zit dat zaad ook niet mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:06 schreef iemand het volgende:
[..]
In theorie kan iedereen kindjes maken. Ik ken een homostel wat een dame uit een lesbisch stel heeft gevraagd een kindje te maken met geïncrimineerd zaad van 1 van het homostel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |