De meeste rookworst is viez. En de vega'rookworst' die ik mag, vind ik helemaal goor, dus al in geen jaren meer gegeten.quote:
hopen op droog weer en formule 1 & handbal kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was inkoppertje.
Wat zijn de plannen voor het weekend?
Droog weer om te fietsen? Of moet je ook je palmbomen inpakken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopen op droog weer en formule 1 & handbal kijken
Fietsen ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Droog weer om te fietsen? Of moet je ook je palmbomen inpakken?
Voordeel, F1 is in de avond, dus meer fietsopties overdag?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fietsen ja.
Vorige zaterdag was het mooi weer, maar toen was ik aan het werk, de zaterdag daar voor was het rot weer
Onderweg naar Berlijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was inkoppertje.
Wat zijn de plannen voor het weekend?
`dat wel, en aangezien de handbalcompetitie toch redelijk op zn gat ligt is zondag ook nog mogelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel, F1 is in de avond, dus meer fietsopties overdag?
Enjoy!quote:
Ohnee, mijn piek doet het prima, hue huequote:Op vrijdag 3 december 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is de piek gesneuveld.
Je hebt je best gedaan. Tijd voor weekend.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben 2 uur bezig met pogingen om in te loggen
duurt lang!quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:09 schreef Senn88 het volgende:
Bijna weekend! En dan poetsen en daarna Klaasparty
Ja, weet je hoeveel ik te poetsen heb.quote:
nee, dat weet ik niet..quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet je hoeveel ik te poetsen heb.
Ik las kaasparty en dacht, vertel me meer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:09 schreef Senn88 het volgende:
Bijna weekend! En dan poetsen en daarna Klaasparty
Veel.quote:
Ga je ook bij Senn poetsen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel.
In praktijk gaat het er waarschijnlijk slechts matigjes van komen, overigens.
Dan ga je er al van uit dat ik überhaupt ga poetsen. Ik weet vooral dat áls ik ga poetsen, het veel tijd nodig heeft.quote:
Ik heb hier een beeld bij en ik wil het NU!quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las kaasparty en dacht, vertel me meer.
Was ik ook voor ingeweest. Met fondue enzoquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las kaasparty en dacht, vertel me meer.
Fondue, raclette, overal toastjes met brie, oude brokkelkaas, maak me gekquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Was ik ook voor ingeweest. Met fondue enzo
en toch stug doorvretenquote:
This is the way.quote:
Ja,ben er na 4 uur lang proberen en IT spammen wel klaar meequote:Op vrijdag 3 december 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan. Tijd voor weekend.
Gelukkig net klaar met eten toen ik dit las. Nu geen trek meer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fondue, raclette, overal toastjes met brie, oude brokkelkaas, maak me gek
Honger nuquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fondue, raclette, overal toastjes met brie, oude brokkelkaas, maak me gek
Trek in bier en bittergarnituur idd. MAAR GEEN KAASSTENGELS OF KAASSOUFFLÉS.quote:
Misschien krijg je wel inspiratie met een flinke portie paddo's.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:46 schreef DrMarten het volgende:
1 gedicht klaar, nog 1 te gaan. Koos inspiratieloos
ja, het was een goede week.quote:
dit impliceert dat er ooit zin wasquote:
Hier gaat iets mis.quote:
helaas zit de werkdag er nog niet op..quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas zit de werkdag er nog niet op..
Helaas niet nee.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar het einde komt in zicht.quote:
Ik heb nog niet eens kunnen beginnen sinds 7 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is het voordeel van rookworst, 2 eindenquote:
Verder een rookworst alleen maar nadelenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is het voordeel van rookworst, 2 einden
maar zonder r is het ook worstquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verder een rookworst alleen maar nadelen
Match made in heavenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik met jou zou samenleven hadden we een kaaskoelkast.
Deze moet dan wel op slot en jij moet de sleutel beheren, want anders ben ik binnen no time weer viesdikquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik met jou zou samenleven hadden we een kaaskoelkast.
Zodat je samen van 1 worst kan eten? Zoals Lady en de Vagebond?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Werkt dit ook met een sliert mozzarellaquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zodat je samen van 1 worst kan eten? Zoals Lady en de Vagebond?
Ik ben al viesdik dus ik mag de sleutel ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze moet dan wel op slot en jij moet de sleutel beheren, want anders ben ik binnen no time weer viesdik
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werkt dit ook met een sliert mozzarella
ohwquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben al viesdik dus ik mag de sleutel ook niet
...huehue?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar ga ik in januari/februari 2x pw heen! En als dat goed gaat 3x!quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
en als we dan samen naar je sportclubje gaan?
Ik moest aan het einde van Requiem for a dream denken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:44 schreef TaMieke het volgende:
Zodat je samen van 1 worst kan eten? Zoals Lady en de Vagebond?
Stiekem ben je gewoon een beetje fitgurlquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar ga ik in januari/februari 2x pw heen! En als dat goed gaat 3x!
Dit verbaasd me niks van jouquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest aan het einde van Requiem for a dream denken.
quote:
Ken ik niet en wil ik graag zo houden denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favoriete feel bad movie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ken ik niet en wil ik graag zo houden denk ik.
Omdat ik een engnek ben?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou je die uberhaupt 1 hebben?
BRAAAAAHHHHHquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd om Wayne's World nog maar eens op te zettenquote:
Sporten registreer ik niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt.
Ow heb gesport gisteren. Voor je excel file.
Dan is de mind fuck nog groter.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toen ik die film voor het eerst ging kijken dacht ik dat het een comedy wasmaar helaas
Die staat op 2quote:
Echt hoor, er zijn zoveel betere nummers.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die staat op 2
Maar Bohemian Rhapsody ben ik zo klaar mee. En ik ben best wel een Queen fan, maar dan net niet dat nummer
Heb Spread Your Wings in mijn lijstje gezetquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt hoor, er zijn zoveel betere nummers.
Sorry voor de teleurstelling Snoopdog.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:44 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Top2000 fossiele oude witte mannen muziek
Die slaapkamerfoto. Hij lijkt wel opgebaard.quote:Op zondag 5 december 2021 14:31 schreef Q. het volgende:
Tering.
https://www.funda.nl/koop/schagen/huis-88902829-wingerdstraat-3/
Nu al spijt van je huidige aankoop? Dat je nu alweer op Funda zitquote:Op zondag 5 december 2021 14:31 schreef Q. het volgende:
Tering.
Jij woont er niet.quote:Op zondag 5 december 2021 15:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu al spijt van je huidige aankoop? Dat je nu alweer op Funda zit.
Da's het verder-virus. Één keer in de zoveel tijd weer een nieuw huis kopen. Niet omdat je het nodig hebt, maar omdat het kan.quote:Op zondag 5 december 2021 15:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu al spijt van je huidige aankoop? Dat je nu alweer op Funda zit.
Ah vandaar. Ik dacht eerder aan een tweede woning voor de verhuur.quote:Op zondag 5 december 2021 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's het verder-virus. Één keer in de zoveel tijd weer een nieuw huis kopen. Niet omdat je het nodig hebt, maar omdat het kan.
Of voor Q omdat het samenwonen na een week toch erg blijkt tegen te vallen.quote:Op zondag 5 december 2021 16:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik dacht eerder aan een tweede woning voor de verhuur.
Mijn droommanquote:Op zondag 5 december 2021 14:31 schreef Q. het volgende:
Tering.
En elke keer weer een ton overwaarde pocketen en na een paar keer kan je extra huizen kopen en die verhuren aan paupers.quote:Op zondag 5 december 2021 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's het verder-virus. Één keer in de zoveel tijd weer een nieuw huis kopen. Niet omdat je het nodig hebt, maar omdat het kan.
Lijkt me wel. Kan toch alweer niet inloggen op m'n werkomgeving dus de bar mag wel weer openquote:
*plop*quote:Op maandag 6 december 2021 08:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Kan toch alweer niet inloggen op m'n werkomgeving dus de bar mag wel weer open
Mijn account schijnt gekoppeld te zijn aan een telefoonnummer met Britse landcode. Mietersquote:
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 6 december 2021 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Hebben ze je account niet al gewoon geschorst![]()
ik heb aankomende vrijdag zijn afscheidsborrel in mijn agenda staan.quote:Op maandag 6 december 2021 09:36 schreef Tegan het volgende:
Afgelopen vrijdag was toch je laatste dag?
Komende vrijdag.quote:Op maandag 6 december 2021 09:36 schreef Tegan het volgende:
Afgelopen vrijdag was toch je laatste dag?
We kunnen nu al beginnen?quote:Op maandag 6 december 2021 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik heb aankomende vrijdag zijn afscheidsborrel in mijn agenda staan.
Een koelkast vol met speciaalbier en afgelopen weekend toevallig een wijnpakket thuisbezorgd gekregen. Waar te beginnen?quote:
Mag ik ook?quote:Op maandag 6 december 2021 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komende vrijdag.
[..]
We kunnen nu al beginnen?
Ik zat te denken aan mimosas, maar een goed biertje is ook okquote:Op maandag 6 december 2021 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een koelkast vol met speciaalbier en afgelopen weekend toevallig een wijnpakket thuisbezorgd gekregen. Waar te beginnen?
quote:Op maandag 6 december 2021 09:49 schreef Senn88 het volgende:
Mijn vader belde vanochtend hij wilde mijn puppy mee nemen op een grote wandeling. Vervolgens overleggen ineens een harde knal en stil. Hoor helemaal niks meer. Ik ophangen en opnieuw bellen. Neemt niet op. Nog een keer weer geen gehoor. Auto sleutels gepakt nog 1x bellen. Neemt i wel op. Ja ik liet de telefoon vallen. Ik heb nog nooit zo veel stress gevoeld volgens mij.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 6 december 2021 09:49 schreef Senn88 het volgende:
Mijn vader belde vanochtend hij wilde mijn puppy mee nemen op een grote wandeling. Vervolgens overleggen ineens een harde knal en stil. Hoor helemaal niks meer. Ik ophangen en opnieuw bellen. Neemt niet op. Nog een keer weer geen gehoor. Auto sleutels gepakt nog 1x bellen. Neemt i wel op. Ja ik liet de telefoon vallen. Ik heb nog nooit zo veel stress gevoeld volgens mij.
Nou, waarom ook niet?quote:Op maandag 6 december 2021 09:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik zat te denken aan mimosas, maar een goed biertje is ook ok
Waarom niet beide?quote:Op maandag 6 december 2021 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan mimosas, maar een goed biertje is ook ok
quote:
Jezus, zou meteen denken Pa is doodquote:Op maandag 6 december 2021 09:49 schreef Senn88 het volgende:
29 graden? Das toch niet gezond manquote:Op maandag 6 december 2021 10:22 schreef TaMieke het volgende:
Vorige week 29 graden op kantoor, vandaag steenkoudHad ik mn Uggs maar aangedaan, want koude voeten
En ik heb mn onderbroek binnenste buiten aan
Helpt dat tegen de kou?quote:Op maandag 6 december 2021 10:22 schreef TaMieke het volgende:
Vorige week 29 graden op kantoor, vandaag steenkoudHad ik mn Uggs maar aangedaan, want koude voeten
Nee dat was het ook niet. Was beetje overdreven.quote:Op maandag 6 december 2021 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
29 graden? Das toch niet gezond man
Nee helaasquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 09:49 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2021 10:22 schreef TaMieke het volgende:
Oh, jammer. Ik dacht dat is een trucje waarvan ik niet wist dat het bestond.quote:Op maandag 6 december 2021 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat was het ook niet. Was beetje overdreven.
[..]
Nee helaas
Helaas. Enige tip die ik heb zijn Uggs kopen. En sowieso sokken met badstofquote:Op maandag 6 december 2021 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik dacht dat is een trucje waarvan ik niet wist dat het bestond.
Dat gaat me echt te ver.quote:Op maandag 6 december 2021 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Helaas. Enige tip die ik heb zijn Uggs kopen. En sowieso sokken met badstof
staatslot?quote:Op maandag 6 december 2021 10:41 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog ideeen wat ik kan vragen voor kerst? Ik heb werkelijk geen idee
En dingen kopen voor andere is ook al zo'n ramp.
Ik kan gewoon wat random dingen kopen gelukkig. Die gaan allemaal op 1 grote stapel en dan doen we een dobbelspel om te kijken wie waarmee aan de haal gaat.quote:Op maandag 6 december 2021 10:41 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog ideeen wat ik kan vragen voor kerst? Ik heb werkelijk geen idee
En dingen kopen voor andere is ook al zo'n ramp.
quote:Op maandag 6 december 2021 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
staatslot?
Ik heb ook geen idee.
Ik ga de onderhoudsbeurt aan mijn auto betalen van de 13e maand.quote:Op maandag 6 december 2021 10:45 schreef Tegan het volgende:
Kerst zonder cadeau's vieren.
Alleen voor mezelf nog een en ander uitkiezen om van de 13e maand te kopen.
Zonder cadeau's is wel beter.quote:Op maandag 6 december 2021 10:45 schreef Tegan het volgende:
Kerst zonder cadeau's vieren.
Alleen voor mezelf nog een en ander uitkiezen om van de 13e maand te kopen.
Als dat is wat je wilt dan vraag je dat toch gewoonquote:Op maandag 6 december 2021 10:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]nee das ook zo suf.
Ik kom niet verder dan gewichtjes. Maar dat klinkt dan weer direct zo agressief ofzo
Ow dat zouden we eigenlijk met sinterklaas doen. cadeautje voor 5euro kopen en dan dobbelen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan gewoon wat random dingen kopen gelukkig. Die gaan allemaal op 1 grote stapel en dan doen we een dobbelspel om te kijken wie waarmee aan de haal gaat.
Is altijd wel lachen
Ja, sorry, ik ben suf. Ik ben ook slecht in verzinnen van cadeaus voor anderen. Geef mij maar een lijstje met wat je wil hebben i.p.v. dat ik zelf iets moet verzinnen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]nee das ook zo suf.
Ik kom niet verder dan gewichtjes. Maar dat klinkt dan weer direct zo agressief ofzo
Oh ja, daarom heb ik mezelf gisteren ook een fijn sinterklaascadeau gegevenquote:Op maandag 6 december 2021 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaar die tweede zin van mijn post.
En heb je al een idee wat het gaat worden?quote:Op maandag 6 december 2021 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaar die tweede zin van mijn post.
Dat is soms ook lastig. Daarom moet ik nu zelf suggesties geven. Of iig iets.quote:Op maandag 6 december 2021 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben suf. Ik ben ook slecht in verzinnen van cadeaus voor anderen. Geef mij maar een lijstje met wat je wil hebben i.p.v. dat ik zelf iets moet verzinnen.
Wel herkenbaar. Ik weet ook nooit iets voor mijn verjaardag. En die dingen die ik wel weet zijn eigenlijk te duur om te vragen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is soms ook lastig. Daarom moet ik nu zelf suggesties geven. Of iig iets.
Zelfs dat is lastig. Vooral omdat ik teveel shit voor mezelf koop
Je krijgt van iedereen altijd zoveel ideeën als je maar een beetje luistert.quote:Op maandag 6 december 2021 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben suf. Ik ben ook slecht in verzinnen van cadeaus voor anderen. Geef mij maar een lijstje met wat je wil hebben i.p.v. dat ik zelf iets moet verzinnen.
'Doe maar iets leuks' of 'Ik hoef niks'quote:Op maandag 6 december 2021 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je krijgt van iedereen altijd zoveel ideeën als je maar een beetje luistert.
quote:Potential disruption due to coastal event from TUE 21:00 WET until WED 03:00 WET
Ik heb tien+ jaar geleden dit afgeschaft. Honderden euro's (10-20 euro per familielid x aantal deelnemende familieleden) gingen op aan crap die een jaar onaangeraakt in een shopper in een kast bleef liggen. Alles <20 euro wat ik nodig heb koop ik gewoon direct.quote:
Dat is als je ernaar vraagt.quote:Op maandag 6 december 2021 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
'Doe maar iets leuks' of 'Ik hoef niks'
Ja, dat is heel erg duidelijk inderdaad.
Rip mijquote:Action Recommended
Avoid the subject event as per the instructions
Issued By
Instituto de Meteorologia - Portugal, PO, EUMETNET - MeteoAlarm
Affected Area
Porto
Ik heb geen contact meer met mensen sinds corona.quote:Op maandag 6 december 2021 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is als je ernaar vraagt.
Je had de afgelopen weken/maanden gewoon een beetje op moeten letten
Simpel voorbeeld. Waar klaagt iemand weleens/regelmatig over? Kan je iets kopen wat dat probleem (gedeeltelijk) oplost? Die persoon zal blij zijn met je attente cadeau
Dit doe ik altijd bij verjaardagscadeau's.quote:Op maandag 6 december 2021 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is als je ernaar vraagt.
Je had de afgelopen weken/maanden gewoon een beetje op moeten letten
Simpel voorbeeld. Waar klaagt iemand weleens/regelmatig over? Kan je iets kopen wat dat probleem (gedeeltelijk) oplost? Die persoon zal blij zijn met je attente cadeau
Vertel?quote:Op maandag 6 december 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, daarom heb ik mezelf gisteren ook een fijn sinterklaascadeau gegeven
Ik ga een deel van mijn pannen vervangen. En verder twijfel ik over een nieuwe telefoon of een e-bike. Ik vind het veel te moeilijk om zoveel geld uit te geven aan één ding.quote:Op maandag 6 december 2021 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
En heb je al een idee wat het gaat worden?
vroeger gaven we wel best grote cadeaus, maar toen mn zus er 3 kinderen bij kreeg die natuurlijk ook allemaal cadeau willen hebben we dat wel wat aangepast. Afgelopen jaar hebben we helemaal niets gedaanquote:Op maandag 6 december 2021 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb tien+ jaar geleden dit afgeschaft. Honderden euro's (10-20 euro per familielid x aantal deelnemende familieleden) gingen op aan crap die een jaar onaangeraakt in een shopper in een kast bleef liggen. Alles <20 euro wat ik nodig heb koop ik gewoon direct.
Zo heb ik wel een keer van schoonfamilie een "gevulde schooltas voor een kind" "gekregen"/gedoneerd aan Unicef, terwijl de rest wel rommel aan elkaar gaf. Dat vond ik dan wel mooi.
https://www.coolblue.nl/product/833777/lg-27ul650.htmlquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 11:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit gevoel kreeg ik er dus ook van. Alarmbellen alom.
Nice. Ben zelf team twee schermen.quote:Op maandag 6 december 2021 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/833777/lg-27ul650.html
Zodat fok extra groot en scherp binnen komt
Deze staat ook naast mn laptopschermquote:
Verse laptop, vers scherm.quote:Op maandag 6 december 2021 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/833777/lg-27ul650.html
Zodat fok extra groot en scherp binnen komt
Ik niet omdat je de eerste paar minuten nog kunt reanimeren daarna is het sowieso over en uitquote:Op maandag 6 december 2021 11:04 schreef Tegan het volgende:
[..].
Het eerste kwartier zou ik persoonlijk denken, die belt wel terug/telefoonproblemen. Misschien omdat ik altijd ruzie heb met mijn telefoon wel.
Hier dus aan beide kanten jaren gedaanquote:Op maandag 6 december 2021 11:03 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben blij dat we altijd lootjes trekken ed hebben gedaan. Hoef je iig maar voor 1 iemand iets te kopen. Als je de hele familie iets cadeau moet doen, wordt het ook al snel heel veel.
geld moet rollenquote:
+1quote:Op maandag 6 december 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En team cadeauloze feestdagen hier. Hell, kerel is binnenkort jarig en daar weet ik al niets voor.
Owja, de kleinkinderen krijgen nu gewoon iedere gelegenheid een cadeauquote:Op maandag 6 december 2021 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger gaven we wel best grote cadeaus, maar toen mn zus er 3 kinderen bij kreeg die natuurlijk ook allemaal cadeau willen hebben we dat wel wat aangepast. Afgelopen jaar hebben we helemaal niets gedaan
Dit herken ik wel. Echter ben ik te oud om onder de term kind te vallen, dus ik krijg niks meer.quote:Op maandag 6 december 2021 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, de kleinkinderen krijgen nu gewoon iedere gelegenheid een cadeau. Mama jarig? Cadeau voor de kleine, en moeders krijgt alleen maar babyspullen voor haar verjaardag want ze is nu moeder en geen volwassen vrouw met eigen interesses meer. Oma jarig? Cadeau voor de kleine. Kind 1 jarig? Kind 2 ook een cadeautje. Sinterklaas? Owja dat vieren we nu ineens weer met cadeau's voor iedereen! Random dinsdag? Oh, ik heb een cadeautje dat ik bij het winkelen tegenkwam gekocht...
.
normaal was kerstavond ook echt leuk. beetje cadeautjes, wat hapjes, een paar liter wijn.quote:Op maandag 6 december 2021 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, de kleinkinderennkrijgen nu gewoon iedere gelegenheid een cadeau. Mama jarig? Cadeau voor de kleine, en moeders krijgt alleen maar babyspullen voor haar verjaardag want ze is nu moeder en geen volwassen vrouw met eigen interesses meer. Oma jarig? Cadeau voor de kleine. Kind 1 jarig? Kind 2 ook een cadeautje. Sinteeklaas? Owja dat vieren we nu ineens weer met cadeau's voor iedereen! Random dinsdag? Oh, ik heb een cadeautje dat ik bij het winkelen tegenkwam gekocht...
.
Check.quote:Op maandag 6 december 2021 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, de kleinkinderen krijgen nu gewoon iedere gelegenheid een cadeau. Mama jarig? Cadeau voor de kleine, en moeders krijgt alleen maar babyspullen voor haar verjaardag want ze is nu moeder en geen volwassen vrouw met eigen interesses meer. Oma jarig? Cadeau voor de kleine. Kind 1 jarig? Kind 2 ook een cadeautje. Sinterklaas? Owja dat vieren we nu ineens weer met cadeau's voor iedereen! Random dinsdag? Oh, ik heb een cadeautje dat ik bij het winkelen tegenkwam gekocht...
.
Het is hier zo rampzalig dat ik eigenlijk alleen een specifiek bierglas kan bedenken.quote:Op maandag 6 december 2021 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
+1
Als ik iets wil dan spaar ik ervoor en koop ik het zodra het geld er is. Fuck wachten tot de feestdagen of een verjaardag.
Dit klinkt als een rampquote:Op maandag 6 december 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal was kerstavond ook echt leuk. beetje cadeautjes, wat hapjes, een paar liter wijn.
en opeens zijn er kleine kinderen:
- uitkijken waar je je glas zet want ze trekken alles van tafel
- alles moet gebeuren voor de kinderen naar bed moeten
- kind 1 jankt als kind 2 een cadeau krijgt
- kind 2 als een volwassene een cadeau krijgt
- kind 3 jankt gewoon random
- kind 1 vreet te veel chips en kotst de boel onder
het feest is compleet
Te herkenbaar dit.quote:Op maandag 6 december 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal was kerstavond ook echt leuk. beetje cadeautjes, wat hapjes, een paar liter wijn.
het feest is compleet
quote:Op maandag 6 december 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het feest is compleet
Kunnen de kinderen ook niets aan doen, dat ze dat nog niet begrijpen, maar zo jammer dat ze niet aanspreekbaar zijn als rationele mensen.quote:Op maandag 6 december 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het feest is compleet
Zaterdag Sinterklaas gevierd met een 3 en een 6 jarige. Was leukquote:Op maandag 6 december 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het feest is compleet
Ja klopt, je hebt i.i.g. geen invloed op watvoor kind je (in de familie) krijgt.quote:Op maandag 6 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Het verschilt ook gewoon per kind. Het ene kind is met drie tellen overprikkeld en gaat lopen klieren en hysterisch doen, het andere kind gaat rustig haar nieuwe boekje zitten lezen bij oma op schoot.
Oh, dat zeker, ik zie bij verschillende vrienden dat het ook heel anders kan gaan, maar helaas was dat dus niet het gevalquote:Op maandag 6 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Het verschilt ook gewoon per kind. Het ene kind is met drie tellen overprikkeld en gaat lopen klieren en hysterisch doen, het andere kind gaat rustig haar nieuwe boekje zitten lezen bij oma op schoot.
Neefje die net zelf kan lezen die gedichtjes voorleestquote:Op maandag 6 december 2021 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond het echt té schattig om te zien hoe mijn neefje van 2 helemaal opfleurde omdat 'Sinterklaas ook bij ons langs was geweest om een cadeautje voor hem te brengen'
Hoe die Sint dat toch weet dat je neefje bij jullie langs zou komen.quote:Op maandag 6 december 2021 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond het echt té schattig om te zien hoe mijn neefje van 2 helemaal opfleurde omdat 'Sinterklaas ook bij ons langs was geweest om een cadeautje voor hem te brengen'
Sinterklaas weet allesquote:Op maandag 6 december 2021 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe die Sint dat toch weet dat je neefje bij jullie langs zou komen.
Iemand die alles al heeft en daar tevreden mee is, is niet rampzalig. Dat is goed.quote:Op maandag 6 december 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is hier zo rampzalig dat ik eigenlijk alleen een specifiek bierglas kan bedenken.
Sinterklaas veegt z'n reet af met GDPRquote:
Ja, is ook zo.quote:Op maandag 6 december 2021 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die alles al heeft en daar tevreden mee is, is niet rampzalig. Dat is goed.
Dit soort posts horen in OUD, niet in de depri kinderhaters R&P SC.quote:Op maandag 6 december 2021 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Blijkbaar is hij de vrouw in de relatie en jij de man.quote:Op maandag 6 december 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, is ook zo.Alleen hij is wél goed in cadeautjes verzinnen en dat kan ik niet zo goed hebben.
Wat is GDPR?quote:Op maandag 6 december 2021 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinterklaas veegt z'n reet af met GDPR
Oja, sorryquote:Op maandag 6 december 2021 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort posts horen in OUD, niet in de depri kinderhaters R&P SC.
.....quote:
Dit is nu een voorbeeld van mijn bovenstaande klachtquote:Op maandag 6 december 2021 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, dat ding dat wij hier de AVG noemen, zeg dat danquote:Op maandag 6 december 2021 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
.....
General Data Protection Regulation.
Maar geven is leukquote:Op maandag 6 december 2021 11:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is nu een voorbeeld van mijn bovenstaande klacht.
quote:Op maandag 6 december 2021 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort posts horen in OUD, niet in de depri kinderhaters R&P SC.
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG!quote:Op maandag 6 december 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het feest is compleet
Ik snap wel wat je intentie was maar er is geen excuus voor overconsumeren én kinderen verwend maken.quote:
Oh, ok.quote:Op maandag 6 december 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je intentie was maar er is geen excuus voor overconsumeren én kinderen verwend maken
quote:Op maandag 6 december 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je intentie was maar er is geen excuus voor overconsumeren én kinderen verwend maken.
quote:
Zeker. Ik wil jou wel geven.quote:
ik zag gelukkig een paar minuten voor 12 een waarschuwing langs komenquote:Op maandag 6 december 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
De periodieke hartverzakking weer gehad. NL Alert op 2 telefoons tegelijk
Hij is wel degene met het langste haar van ons twee.quote:Op maandag 6 december 2021 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij de vrouw in de relatie en jij de man.
Heb een beetje begrip voor die man. Die woont er nu middenin na zijn verhuizing naar Schubbekutteveen. En die hoge kinderstemmetjes doen meer pijn aan je oren dan feestende millennials als bovenburen.quote:
Net hoorde ik dat er meer van die reanimatiekastjes hangen in NL dus dat is ook op tijd.quote:Op maandag 6 december 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Was. Heel veel was.quote:
Ik kon het niet wegklikken zonder te bekijkenquote:Op maandag 6 december 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Pittig kort kapsel gespot.quote:Op maandag 6 december 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij is wel degene met het langste haar van ons twee.
Mijn telefoon stond toevallig nog op stil, dus mij is de hartverzakking deze maand bespaard geblevenquote:Op maandag 6 december 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Stilstand beste stand.quote:Op maandag 6 december 2021 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn telefoon stond toevallig nog op stil, dus mij is de hartverzakking deze maand bespaard gebleven
Net op tijd om op straat gered te kunnen worden en dan door het ziekenhuis alsnog te worden afgewezen om code zwart.quote:Op maandag 6 december 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net hoorde ik dat er meer van die reanimatiekastjes hangen in NL dus dat is ook op tijd.
Het luchtalarm was eerder (mast staat hier 100 meter vandaan zie ik nu) dus was er geestelijk op voorbereid.quote:Op maandag 6 december 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Correct.quote:Op maandag 6 december 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of langharig tuig van de richel!
quote:Op maandag 6 december 2021 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb een beetje begrip voor die man. Die woont er nu middenin na zijn verhuizing naar Schubbekutteveen. En die hoge kinderstemmetjes doen meer pijn aan je oren dan feestende millennials als bovenburen.
Heerlijk rustig hier.quote:Op maandag 6 december 2021 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb een beetje begrip voor die man. Die woont er nu middenin na zijn verhuizing naar Schubbekutteveen. En die hoge kinderstemmetjes doen meer pijn aan je oren dan feestende millennials als bovenburen.
Het blijft een zwaard van Damocles dat continu dreigend boven je hoofd hangt. Elk moment kan die rust weer voorbij zijn...quote:Op maandag 6 december 2021 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk rustig hier.Denk wel dat de buren rechts op termijn gaan werpen maar ze lijkt nog niet zwanger dus een maandje of 5 rust moet ik hier toch wel hebben.
Er zijn tenminste geen bovenburen.quote:Op maandag 6 december 2021 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft een zwaard van Damocles dat continu dreigend boven je hoofd hangt. Elk moment kan die rust weer voorbij zijn...
Oh, maar geen kinderen hoeft geen garantie voor rust te zijn hoor. Mijn buren vechten elkaar gewoon af en toe de tent uit 's nachts.quote:Op maandag 6 december 2021 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft een zwaard van Damocles dat continu dreigend boven je hoofd hangt. Elk moment kan die rust weer voorbij zijn...
Ik had inderdaad ooit een onderbuurvrouw die geen inwonende kinderen had, maar van haar had ik (heel veel) meer last dan van mijn latere bovenburen met 3 kinderen in huisquote:Op maandag 6 december 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar geen kinderen hoeft geen garantie voor rust te zijn hoor. Mijn buren vechten elkaar gewoon af en toe de tent uit 's nachts.
Blij met mijn buren. Anders dan een blaffende hond af en toe hoor ik zelden wat.quote:Op maandag 6 december 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar geen kinderen hoeft geen garantie voor rust te zijn hoor. Mijn buren vechten elkaar gewoon af en toe de tent uit 's nachts.
M'n oren zijn te goed, kerel hoort ze nooit.quote:Op maandag 6 december 2021 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij met mijn buren. Anders dan een blaffende hond af en toe hoor ik zelden wat.
Nu pas? Ik was er om 7 al klaar mee. En ben nog niet eens begonnen nu.quote:
Zijn haar zal wel fungeren als buffer/filter.quote:Op maandag 6 december 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n oren zijn te goed, kerel hoort ze nooit.
Gaat lekker daarquote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit nu al sinds 7 uur te wachten op een password reset
En jij ZIT nog steeds te WACHTEN? En maar klagenquote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit nu al sinds 7 uur te wachten op een password reset
Wachtend op de bank. Netflix aan. Drankje erbij. Vriendin die in lingerie rondloopt. FOK!ken.quote:Op maandag 6 december 2021 13:33 schreef rival het volgende:
En jij ZIT nog steeds te WACHTEN? En maar klagen
Het zit meestal vast.quote:Op maandag 6 december 2021 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn haar zal wel fungeren als buffer/filter.
Hij is en blijft toch een Nederlander hč?quote:Op maandag 6 december 2021 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
En jij ZIT nog steeds te WACHTEN? En maar klagen
Goed begin van m'n laatste week hier welquote:
Dramaquote:Op maandag 6 december 2021 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachtend op de bank. Netflix aan. Drankje erbij. Vriendin die in lingerie rondloopt. FOK!ken.
Die krengen kan je ook gewoon uitzetten weet jequote:Op maandag 6 december 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
GDPRquote:Op maandag 6 december 2021 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
.....
General Data Protection Regulation.
ja, vind ik ookquote:
quote:
Ah dus over 15 minuten ben je weer wegquote:Op maandag 6 december 2021 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Ben net geboosterd. Nu moet ik weer even 15 minuten wachten![]()
Moet zo naar huisje rijden. In Eindhovenquote:Op maandag 6 december 2021 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah dus over 15 minuten ben je weer weg![]()
Woon je al samen?
Omg!quote:Op maandag 6 december 2021 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet zo naar huisje rijden. In Eindhoven![]()
Als ik word gevraagdquote:
Hoi, trouwen?quote:
Impertinente vraag. Dat dat kan anno 2021.quote:
quote:
Wel hč!quote:
Je kan jezelf cadeau geven met Kerst als je geen inspiratie hebt voor cadeaus.quote:
Is toch wel minder leuk!quote:Op maandag 6 december 2021 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan jezelf cadeau geven met Kerst als je geen inspiratie hebt voor cadeaus.
Zo zou ik het niet beleven als ik je met een strik onder mijn kerstboom zou vinden.quote:
Kan me geen beter cadeau indenken.quote:Op maandag 6 december 2021 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet beleven als ik je met een strik onder mijn kerstboom zou vinden.
Dat leek mij nou ook.quote:Op maandag 6 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan me geen beter cadeau indenken.
Waar ben jijquote:Op maandag 6 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me geen beter cadeau indenken.
Ik denk dat hij een ring aan het kopen is. Ook voor onder kerstboom.quote:
Cockring?quote:Op maandag 6 december 2021 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een ring aan het kopen is. Ook voor onder kerstboom.
Moet het nou weer zo plat meteen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |