De meeste rookworst is viez. En de vega'rookworst' die ik mag, vind ik helemaal goor, dus al in geen jaren meer gegeten.quote:
hopen op droog weer en formule 1 & handbal kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was inkoppertje.
Wat zijn de plannen voor het weekend?
Droog weer om te fietsen? Of moet je ook je palmbomen inpakken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopen op droog weer en formule 1 & handbal kijken
Fietsen ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Droog weer om te fietsen? Of moet je ook je palmbomen inpakken?
Voordeel, F1 is in de avond, dus meer fietsopties overdag?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fietsen ja.
Vorige zaterdag was het mooi weer, maar toen was ik aan het werk, de zaterdag daar voor was het rot weer
Onderweg naar Berlijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was inkoppertje.
Wat zijn de plannen voor het weekend?
`dat wel, en aangezien de handbalcompetitie toch redelijk op zn gat ligt is zondag ook nog mogelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel, F1 is in de avond, dus meer fietsopties overdag?
Enjoy!quote:
Ohnee, mijn piek doet het prima, hue huequote:Op vrijdag 3 december 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is de piek gesneuveld.
Je hebt je best gedaan. Tijd voor weekend.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben 2 uur bezig met pogingen om in te loggen
duurt lang!quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:09 schreef Senn88 het volgende:
Bijna weekend! En dan poetsen en daarna Klaasparty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |