Kuiken mag in de OP, geboortedatum half november.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
Aanvullingen op: laat het even weten, dan zet ik ze er in.
Ze waren er heel blij mee. Dus jeej geslaagdquote:Op donderdag 2 december 2021 10:36 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Goede keuze. Die hebben wij ook gekregen van mijn schoonmoeder en het is heel mooi.
Eerste kindje idd. We zijn het al even aan het proberen maar helaas nog geen geluk gehadquote:
Bambi mag er in, 7 novemberquote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef douche-eendje het volgende:
Aanvullingen op: laat het even weten, dan zet ik ze er in.
Knuffel, ik duim voor jequote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze waren er heel blij mee. Dus jeej geslaagd
[..]
Eerste kindje idd. We zijn het al even aan het proberen maar helaas nog geen geluk gehad
Fijn, wat een geruststelling!quote:Op vrijdag 3 december 2021 02:49 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij waren gisteren in het ziekenhuis voor verder onderzoek naar het hartruisje. F. vanuit de Maxi Cosi in de draagzak gestopt, had geen zin om met een hele kinderwagen rond te gaan lopen (wat nemen die dingen een plek in, ik snap wel dat het CB vraagt om ze buiten de omkleedruimte te stallen) en zo was ze in ieder geval lekker warm bij me. Ze trok genoeg bekijks met haar grote ogen die weer alles in de gaten hielden. Slapen, ho maar.
Het maken van het hartfilmpje ging zonder huilen of anderszins moeilijk doen en het onderzoek bij de kinderarts ging ook vlot. Uiteindelijk is het een muzikaal ruisje en niets om ons nu zorgen over te maken. Over 8 maanden een controleafspraak en daarna kan het dossier waarschijnlijk gesloten worden.
Ja precies datquote:Op zondag 5 december 2021 04:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Bedoel je dat die armpjes zo langs het hoofdje omhoog liggen? Dat doet mijn baby ook, heel schattig. En lekker maaien met die armpjes en trappelen met die benen in die slaapzak als ze wakker gaat worden.
Dat maakt niet zo veel uit hoor. Je hebt twee soorten: zo'n band waar ze rechtop in zitten en de swimtrainer waar ze meer op de buik liggen en meer contact met het water maken. Om die laatste reden kiezen mensen vaak voor de swimtrainer, maar ik heb beide gebruikt en niet echt het idee gehad dat het elkaar veel ontliep. Zo'n band is iets makkelijker in gebruik (minder gedoe met vastmaken en aansnoeren). Maar meestal hou ik mn babies gewoon vast zonder drijfspullen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:16 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Voor de mama's die al een keer hebben gezwommen met een baby: welke baby float moet ik kopen/bestellen? Volgende week gaan we voor 't eerst op vakantie en dan willen we graag gaan 'zwemmen' met F., ze heeft namelijk haar eerste prikken drie weken terug gehad. Ik zie door de bomen het bos niet meer. :'D
Wij hadden voor draak met 9 maanden toen ook zo'n babyfloat, maar hij zakte daar zover in weg dat hij het totaal niet fijn vond.quote:Op maandag 6 december 2021 10:35 schreef Lemijn het volgende:
Ik wou ook zeggen: houd je baby gewoon vast. Dat vond ik altijd het fijnste. Zeker als je met zn tweeën bent en geen ander kind hebt om op te letten: handen zat.
Overigens liggen in heel veel zwembaden tijdens het familiezwemmen ook van dit soort banden/floats te leen liggenquote:Op maandag 6 december 2021 10:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nee, mijn baby is ruim 3,5 maand, die zit nog niet. Soms wel eens kort op onze schoot, maar niet meer dan dat. Dan bestel ik even geen band en dan gaan we gewoon 'zo' zwemmen.
Zou ik dan wel doen als ze droog is. Nat boven het water gehouden worden, is kkkkkkkoud. Veel plezier iig! Mijn kinderen vinden het allebei fantastischquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Thanks allemaal, gaan we lekker doen dan. 🥰 Misschien ook nog in het peuterbad zitten met haar op schoot.
Ach wat sneuquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby ging vanmorgen wennen bij de gastouder. Had nog bij me gedronken na mijn kop koffie daar, dus buikje vol en alles. Het eerste half uur ging goed en heeft ze samen met de andere baby van eind juni in de box gelegen en gespeeld, maar ze kon het niet goed hebben dat de andere baby verschoond moest worden i.v.m. een spuitluier. En ja, toen was het klaar. In combinatie met mama die er niet was en twee schoolgaande kinderen die thuis kwamen, werd het een groot krijsfestijn. Helaas ook nog toen ik weer kwam. Ik kreeg haar ook echt niet rustig toen ze weer bij mij was.Tranen met tuiten en echt paniekerig gehuil, zo zielig. Het was gelukkig weer goed toen ik haar daar aanlegde. Ze was toen ook binnen een paar minuten in slaap gevallen, ze was doodop.
Ik weet dat het moet en dat het uiteindelijk goed komt, maar ik hoop zo dat de volgende keer wennen beter gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaltijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens echt waanzinnig vroeg alle staande en wandelende babies! Ons exemplaar heeft het kruipen wel onder de knie en begint zelf wel op te staan, maar verder dan af en toe ergens aan optrekken is hij nog niet gekomen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Te oordelen naar de foto is ze ongeveer even groot als J. Die heeft ook maat 56 en is 8,5 week oud. Mooie baby heb jequote:Op woensdag 8 december 2021 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
Vaaatwasbaby's![]()
Aure, ze zit al in maat 56. Niks kleins aan deze dame. Vooral lange benen. Heeft ze niet van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef douche-eendje het volgende:
Anna is vannacht in het ziekenhuis opgenomen. Rs virus.
Ouders mogen er gelukkig altijd bij zijn en een van ons mag blijven slapen, maar jeetje. Deze afdeling is heftig
Jeetje wat naar. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze snel opknaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ouders mogen er gelukkig altijd bij zijn en een van ons mag blijven slapen, maar jeetje. Deze afdeling is heftig
Ah wat heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is ze snel beter
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hopelijk gaat het snel weer beter! Wat een rot-virus is het toch, hoop dat we daar ooit preventief iets tegen kunnen gaan doen.Chick on a mission
Heel veel sterkte, hopelijk is ze snel beter en kunnen jullie daar weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar waren we in het andere ziekenhuis vannacht al mee begonnen. Maar ook daarmee lijkt haar situatie nog te verslechteren en is ze hierheen overgeplaatst omdat ze hier aan de beademing kan indien nodig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:04 schreef Aure het volgende:
wat ontzettend kut, maar gelukkig is ze op de juiste plek
ligt ze nu aan de optiflow?
Klopt, daarom was ze ook ter observatie opgenomen in eerste instantie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:22 schreef Lemijn het volgende:
Wat vreselijk d-e. Haar vroeggeboorte is een risicofactor voor zo ziek worden ervan he? Ik duim heel hard dat ze de bocht neemt de goede kant op.
Bah douche eendje wat heftigquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:57 schreef douche-eendje het volgende:
Anna haar situatie is in de loop van de dag iets slechter geworden. We zijn net overgeplaatst per ambulance naar de kinderIC in Amsterdam. Op dit moment ligt ze aan dezelfde apparatuur als in het ziekenhuis waar we vandaan komen, maar indien de situatie nog erger wordt kan er hier verder ingegrepen worden, waarvan ik hoop dat het niet nodig is.
Ik slaap bij haar op de kamer en heb eigenlijk flink goed geslapen vannacht, dankzij een diepe slaap meditatie op Spotifyquote:Op zaterdag 11 december 2021 06:07 schreef Lemijn het volgende:
Nou voor deze nacht vind ik dat best een aardig bericht @:douche-eendje.
Hoe is het met jou? Waar slaap je nu? Kolf je, en ja daar een goede plek voor? Hoef je geen antwoord op de geven natuurlijk maar het zijn wat dingen die door mijn hoofd schieten als ik me voorstel dat je daar zit.
Hopelijk lukt het met het Ronald McDonald huis!
Lekker geslapen daar? En je dochter ook?quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:57 schreef douche-eendje het volgende:
We blijven in onze hoofdstad, gaan naar de acute afdeling vanmiddag
Yesquote:Op zondag 12 december 2021 09:55 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Lekker geslapen daar? En je dochter ook?
Gaat de goede kant op dus, fijn!quote:Op maandag 13 december 2021 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
De flow staat lager, waarden blijven vooruitgang tonen en de eerste gekolfde melk per fles zit er in.
Hoe is het met de andere baby's?
Fijn, goed nieuws!quote:Op maandag 13 december 2021 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
De flow staat lager, waarden blijven vooruitgang tonen en de eerste gekolfde melk per fles zit er in.
Hoe is het met de andere baby's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Trots mag je zijn op deze sterke dame!quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:34 schreef douche-eendje het volgende:
Wij mogen weer terug overgeplaatst. Optiflow is vannacht verder afgebouwd en ze drinkt nu 75% van de voedingen al zelf.
Dappere sterke dame. Ben nu al bang voor wat voor een peuter dit gaat worden
quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:34 schreef monsterd. het volgende:
Je mag deze tijd best pittig vinden toch? Ik zou dat helemaal niet op een schaal zetten, er is altijd iemand die het erger heeft. Kan vermoeidheid en spanning heel goed voorstellen. Het zet je leven op zijn kop zo’n kleintje.
D-e, hoe was vannacht? Steeds beter hopelijk?
Dan nog een vraag aan de dames met 2 kinderen. Welke kinderwagen hebben jullie? En wat zijn de voor en nadelen? Ik kan weer eens geen keuze maken. Vind het financieel ook een grote uitgave, wat zijn duowagens zelfs tweedehands duur
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag deze tijd best pittig vinden toch? Ik zou dat helemaal niet op een schaal zetten, er is altijd iemand die het erger heeft. Kan vermoeidheid en spanning heel goed voorstellen. Het zet je leven op zijn kop zo’n kleintje.
Dan nog een vraag aan de dames met 2 kinderen. Welke kinderwagen hebben jullie? En wat zijn de voor en nadelen? Ik kan weer eens geen keuze maken. Vind het financieel ook een grote uitgave, wat zijn duowagens zelfs tweedehands duur
Ik heb een plankje maar heb dan ook een peuter. En een wandelwagen. En een buggy. En 2 draagdoeken. En een draagzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus al met al zou ik voor jullie omdat je dan een dreumes en baby hebt gewoon lekker voor een duo gaan inderdaad. Doe er wel een waar je wat langer mee kan doen, dus ook een fijne wandelwagen/buggy idee.
Gefeliciteerd!
Jaaaa! Nog zo'n leuk baby'tje (kom ik zeker bewonderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Resistance is futile.
Ohhh gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben een Joolz Geo 2, die kun je ombouwen tot een duowagen die niet breder wordt en dat is echt superfijn. Alleen is die extra set wel ook aan de prijs, hoewel je ze ook wel eens op marktplaats ziet. Omdat Jip hier wat ouder is en niet meer zo vaak in de wagen zit hebben wij gekozen om voor de maxi cosi adapters onder te gaan. Dus als ze er allebei inzitten dan zit Otis in de maxi cosi onderop en boven in het zitje zit Jip:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |