Voorleesboeken/prentenboeken, vooral de klassiekers en moderne klassiekers zijn heel fijn. Van Rupsje Nooitgenoeg en Floddertje tot de nieuwe zoals Coco kan het en de Gruffalo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hallo mama’s en papa’s van Fok!
Vorige week ben ik tante geworden van een heel mooi meisje. Ik wil hiervoor een leuk kraam cadeau uitzoeken natuurlijk. Maar om te voorkomen dat ik met kleren aankom in de zoveelste maat zoveel. Dacht ik, ik kan misschien wel tips hier vragen aan mensen die ook net een baby hebben gekregen. Wat vonden jullie nou echt leuk, fijn of praktisch om te krijgen? Luiers enzo hebben ze geloof ik al een jaar voorraad van. Ik zat zelf aan een baby armbandje te denken maar dat vind mijn man weer niks. Bedankt alvast
Wat is je budget? Een mooie draagdoek of draagzak?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vorige week ben ik tante geworden van een heel mooi meisje. Ik wil hiervoor een leuk kraam cadeau uitzoeken natuurlijk. Maar om te voorkomen dat ik met kleren aankom in de zoveelste maat zoveel. Dacht ik, ik kan misschien wel tips hier vragen aan mensen die ook net een baby hebben gekregen. Wat vonden jullie nou echt leuk, fijn of praktisch om te krijgen? Luiers enzo hebben ze geloof ik al een jaar voorraad van. Ik zat zelf aan een baby armbandje te denken maar dat vind mijn man weer niks. Bedankt alvast
Mijn schoonfamilie heeft als traditie een besteksetje met naam en geboortedatum erin gegraveerd. Is ook iets dat ze nog lang kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind de fotoboeken van Kroost erg leuk. En ze hebben verschillende stijlen zodat ze ook kunnen kiezen wat bij hun past. Kwaliteit vond ik ook echt goed.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:16 schreef monsterd. het volgende:
...tegoedbon voor het maken van een fotoalbum...
Ik vind een baby armband superleuk haha.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als je googlet op 'regeldagen', zie je ze gelijk. Uit mijn hoofd zijn dit ze:quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is wel geruststellend, hopelijk gauw verbetering dus.
Hebben jullie tips (qua apps of websites) voor waar ik kan zien wanneer er gemiddeld genomen regeldagen en sprongetjes zijn, en wat ik dan kan verwachten?
Albert Heijn heeft een bestekset met de zegels die je nu kan sparen. Ik had al een app naar je gestuurd...quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iedereen bedankt voor het helpen. Ik heb mijn zinnen nu gezet op een zilveren bestek setje. Zie dat maar eens te krijgen voor donderdag![]()
Of zijn er ook fysieke winkels waar ze dat verkopen?
Wij vinden het erg lastig we hebben namelijk geen idee wat ze al hebben enzo.
Ennuh die pan eten gaat sowieso mee hoor
Ja, mijn schoonmoeder moest er wel voor op pad. Keltum junior zoek je aan merkquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iedereen bedankt voor het helpen. Ik heb mijn zinnen nu gezet op een zilveren bestek setje. Zie dat maar eens te krijgen voor donderdag![]()
Of zijn er ook fysieke winkels waar ze dat verkopen?
Wij vinden het erg lastig we hebben namelijk geen idee wat ze al hebben enzo.
Ennuh die pan eten gaat sowieso mee hoor
Goede keuze. Die hebben wij ook gekregen van mijn schoonmoeder en het is heel mooi.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben Nijntje gekochtWant daar zijn ze weg van.
Ik had ook geen nacontrole. Is niet bij alle praktijken standaard, zeker in deze tijd niet. Als het is, is het na een week of 6. Nabespreken zwangerschap en bevalling, vragen beantwoorden, baby showen, anticonceptie bespreken.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb nog geen nacontrole gehad, 16 augustus bevallen.Denk dat ze het vergeten zijn door de drukte. In oktober waren er 30 baby's geboren (2 verloskundigen) en november zal ook niet heel rustig geweest zijn. Zal eens even appen. Wat doen ze precies op de nacontrole? Ik heb 0,0 klachten meer.
Hoop ik ook! Eerste kindje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohh heb hem toch nog gevonden! Thanks dames. En ik hoop hier zelf ook snel te posten… maar eerst het zwanger worden topic maar eens verlaten…
Dat denk ik ook. Maar ja, ze zei toen wel bij de afsluiting op dag 9 dat ze me zou appen voor een nacontroleafspraak. Voor mij hoeft het niet per se, maar vind het inderdaad wel leuk als afsluiting. Is het raar om dat te appen? Ben een beetje bang dat ik ze weer een half uur extra belast in deze tijd.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:54 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik had ook geen nacontrole. Is niet bij alle praktijken standaard, zeker in deze tijd niet. Als het is, is het na een week of 6. Nabespreken zwangerschap en bevalling, vragen beantwoorden, baby showen, anticonceptie bespreken.
Maar jouw dossier is allang gesloten joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |