Voor de gastronomische ervaringquote:Op donderdag 2 december 2021 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Goedkoop bier op de vereniging, van die afbakstokbroodjes met kruidenboter erin, goedkoop wc-papier en heel af toe euroshopper-zalm voor een broodje zalm op vrijdagavond
Wat walgelijk verstandig Morgan. Heb je wel gelééfd??quote:Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef MorganLeFay het volgende:
Haha wat een flauwekultool. Ik vertrouw wel op gezond verstand: je moet de noodzakelijke dingen kunnen vervangen en minstens 7 paar dure schoenen voor je kind kunnen kopen![]()
Ik heb mijn stufi lekker gespaard trouwens. Had na mijn afstuderen genoeg op de bank staan om de studieschuld af te betalen, maar heb gewoon een terugbetalingsregeling getroffen (heel laag maandbedrag) en van het geld heb ik mijn rijbewijs gehaald en mijn eerste koophuis opgeknapt (rente was lager dan bij een persoonlijke lening)
Mijn eindvandemaand menu was vaak rijst met ketchupquote:Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef Loj het volgende:
Mijn huur
En dan mijn salaris van 200 aan reiskosten en de gemeenschappelijke pot en wat boodschappen.
En dan moest de studie nog, dus ik moest bijlenen.
Toen ik mijn eerste appartementje kreeg toen was het wel erg krap. 0 toeslagen (ik had ¤5000,- meegekregen van mijn ouders, maar daar kon ik alleen met toestemming wat van krijgen.
Maar toen zat ik dus echt telkens laatste week zonder geld en dan was het echt dagen doorkomen op crackers en pasta. Dus dan at ik heel veel bij mijn vader
Mijn 2de was 28 mei, maar zoals ik het lees wordt het gros van de risicogroepers niet vervroegd opgeroepen voor de booster.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef exode het volgende:
Ik heb maar 1 jaar gestudeerd, dus ik skip deze opsom
Ik vraag me af wanneer ik een boosterprik mag, prik 2 was 30 juni, dan zou rond 30 december handig zijn, maar ik sta nog steeds niet op de risicolijst zeg maar. Kortom, ik ga de huisarts maar eens bellen.
En nu mogen jullie gaan opsommen
Ja hoor, heb niet 100% gespaardquote:Op donderdag 2 december 2021 09:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat walgelijk verstandig Morgan. Heb je wel gelééfd??
Oh zeker. Daarom zei ik ook: het is het ergste niet maar wel irritant omdat ik sowieso erg sceptisch ben over haar school verloop straks.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:31 schreef SQ het volgende: [..] Wees blij dat het slechts een wenochtendje is een geen ritme wat compleet op de schop gaat
Z. zal er denk ik weinig last van hebben.
Als je nu een miele hebt hoef je je daar voorlopig geen zorgen om te makenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:45 schreef F_r het volgende:
Ik heb wel een dure wasmachine trouwens als deze sneuvelt geen idee of ik dan weer een miele koop.
Dat zekerquote:
Pringles is zelfs nog een beetje sjieke armoe!quote:Op donderdag 2 december 2021 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zekerik heb er wat dat betreft ook geen spijt van maar slim was het niet.
En omdat in Londen het leven zo duur was weet ik ook hoe het is om te moeten leven op een bus Pringles
Het blijft Londen hèquote:Op donderdag 2 december 2021 09:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Pringles is zelfs nog een beetje sjieke armoe!
Hier dus pasta met ketchupquote:Op donderdag 2 december 2021 09:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn eindvandemaand menu was vaak rijst met ketchup
Bij ons ¤8900 voor inventaris, maar slechts ¤2100 voor huis & tuin. Als er plotseling lekkage is ben je al meer dan dat kwijt. Terwijl ik best een kast van MP kan halen, of een koelkast in geval van nood. Ik zou het iig anders inregelen. Maar op dit moment hebben we voldoende volgens die site. Vergeten we even dat er binnenkort kunststof kozijnen aan de voorzijde en een op maat gemaakte kast voor in de hal komenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:00 schreef exode het volgende:
[..]
Thanks, ook te laag hier, ze berekenen gewoon 8000 Euro voor inventaris. Dat is aardig pessimistisch.
Gek ook dat ze niets vragen over je zorgverzekering etc. Ach het is een richting.
Aiii, die doet pijn he. Wij hadden een keer dat man een boete kreeg voor te hard rijden, wij helemaal opgelucht want hij ging ook wel door donkeroranje dus dan viel deze boete mee. Kwam de volgende dag alsnog de boete voor door rood rijden op basis van dezelfde foto.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ontving gisteren trouwens een bekeuring op de mat, voor door rood rijden. ¤ 259,-Dossier ingekeken en dan zie je me inderdaad door rood rijden als het stoplicht 0,3 seconden op rood is. Bezwaar maken heeft dus geen zin. Heb het totaal niet doorgehad, ik ben waarschijnlijk door diep oranje gereden
Ik had ook zoiets verwacht maar op de foto zie je alleen mij net door rood rijden. Laat het een wijze maar dure les zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 10:06 schreef Loj het volgende:
Heel stom Majo!
Ik heb ooit een boete voor door rood licht rijden gekregen omdat een leswagen voor mij uitviel midden op het kruispunt. Maar ik stond al voorbij de stoplichten.
Toen hielp bezwaar maken wel trouwens
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:07 schreef Vaiana het volgende:
Dat nibud inboedel-buffer zou bij ons bij lange na niet genoeg zijn voor het vervangen van onze inboedel trouwens. Maar gelukkig heb je daar ook verzekeringen voor.
Ja daar kunnen we dan gelukkig het nibud auto-buffer voor gebruiken.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.
Haha, dat is ook wel balen dan. Kan me goed voorstellen dat je vergeet daar rekening mee te houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:10 schreef exode het volgende:
Verloofde heeft ooit een boete gehad omdat ze even was vergeten dat er wat achter de auto hing, de auto ging door oranje, de aanhanger door rood.
Die had ik ook laatst.. Dacht dat parkeren na 18:00 gratis was, bleek 19:00 te zijn, was veranderdquote:Op donderdag 2 december 2021 10:05 schreef Burdie het volgende:
Ah balen he Majo. Bekeuringen vind ik altijd zo zonde geld... zo mocht ik laatst nog ¤85,65 neerleggen aan "naheffing parkeerbelasting"; ik dacht dat ik net buiten de zone stond, maar dat was dus niet zo. Parkeerkaartje had me ¤0,65 gekost.
Wij hadden geluk dat we bij familie konden slapen, dat scheelt al heel wat.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:19 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja daar kunnen we dan gelukkig het nibud auto-buffer voor gebruiken.En anders genoeg familieleden die iets voor kunnen schieten, dus we hebben de luxe dat we ons daar niet heel erg zorgen om hoeven te maken.
Wij hebben een superfijne verzekeraar, die maakt het geld al bijna over als je nog met ze aan de telefoon hangt.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.
We did it.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef Elleska het volgende:
De kans dat je zowel je volledige inboedel als je auto moet vervangen lijkt me niet zo heel groot. Tenzij een inpandige garage en je hele huis afbrand natuurlijk maar onze auto staat niet bij huis dus we doen aan risicospreiding.
Oei de wet van 3 telt dus ook bij een afgebrand appartement.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef exode het volgende:
[..]
We did it.
Appartement brandde af, auto ging kapot en ik raakte mijn baan kwijt. In 1 maand tijd.
De rest van ons leven, hebben we geluk, dat kan niet anders.
Onze schade was iets hoger, uiteindelijk kwam het goed, maar er ging veel fout, ook met de verhuurder.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben een superfijne verzekeraar, die maakt het geld al bijna over als je nog met ze aan de telefoon hangt.
Toen onze spinner van het dak was gewaaid, stond er de volgende dag al een vakman met een nieuwe voor de deur, en toen onze droger in brand had gestaan, kregen we de dag erop een nieuwe en de dag erop kregen we al geld overgemaakt voor nieuw keukentextiel..
ZML, voor wie dit ook wil..
Mijn verloofde is een dromer, die denkt oh kut oranje en kan niet meer stoppen. Gaf ze maar extra gas dan had ze geen boete gehad.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef SQ het volgende:
In het verkeer ben ik dus wel heel braaf, oranje betekent altijd remmen, niet extra gas geven. Door "donkeroranje" gaan heeft niets te maken met niet meer tijdig kunnen remmen, dan neem je in mijn ogen bewust een (dom) risico.
Klinkt niet als veilige verkeersdeelname. Wat denkt ze dan als de persoon voor haar plotseling vol in de ankers gaat?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:26 schreef exode het volgende:
[..]
Mijn verloofde is een dromer, die denkt oh kut oranje en kan niet meer stoppen.
Ach, ze heeft al meer dan 10 jaar haar rijbewijs en dit is haar enige boete. Nog nooit een aanrijding of bijna aanrijding gehad. Dit kan toch een keer gebeuren? Ik kan me er niet druk om maken, maar ik weet hoe ze rijdt.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Klinkt niet als veilige verkeersdeelname. Wat denkt ze dan als de persoon voor haar plotseling vol in de ankers gaat?
Ja sorry, dit soort dingen zijn dan weer mijn hot button
Ja dat kan bij ons sowieso ook, eventueel zelfs bij mijn broer die op 140m van ons woont. Dus dat scheelt zeker! Hopelijk gaan we het nooit nodig hebben.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:21 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hadden geluk dat we bij familie konden slapen, dat scheelt al heel wat.
Nee dat is niet waar ik op triggerde. Ik trigger op "ze is een dromer, ze ziet dat er iets gebeurt waar ze op moet reageren maar ze doet het niet"quote:Op donderdag 2 december 2021 10:28 schreef exode het volgende:
[..]
Ach, ze heeft al meer dan 10 jaar haar rijbewijs en dit is haar enige boete. Nog nooit een aanrijding of bijna aanrijding gehad. Dit kan toch een keer gebeuren? Ik kan me er niet druk om maken, maar ik weet hoe ze rijdt.
Ik vind dit niet zo tof om te lezen nu ik een kind heb dat elke dag door de grote stad naar school fietst. M'n grote schrikbeeld is dat een automobilist bij een kruispunt even niet goed oplet en m'n overstekende kind over het hoofd ziet.quote:
Wij zijn verzekerd bij de ANWB, ook zo’n fijne verzekeringquote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben een superfijne verzekeraar, die maakt het geld al bijna over als je nog met ze aan de telefoon hangt.
Toen onze spinner van het dak was gewaaid, stond er de volgende dag al een vakman met een nieuwe voor de deur, en toen onze droger in brand had gestaan, kregen we de dag erop een nieuwe en de dag erop kregen we al geld overgemaakt voor nieuw keukentextiel..
ZML, voor wie dit ook wil..
Het was meer de suggestie dat ze juist gas zou geven bij oranje. Ze is de meest relaxte rijder die ik ken, te relaxt voor mijn smaak. Ze kan zo minutenlang met 90 km per uur achter een vrachtwagen hangen. Terwijl ik dan denk, geef eens gas en ga er voorbij joh.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar ik op triggerde. Ik trigger op "ze is een dromer, ze ziet dat er iets gebeurt waar ze op moet reageren maar ze doet het niet"
Jeetje, ok, ik zal haar rijbewijs zo innemen.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo tof om te lezen nu ik een kind heb dat elke dag door de grote stad naar school fietst. M'n grote schrikbeeld is dat een automobilist bij een kruispunt even niet goed oplet en m'n overstekende kind over het hoofd ziet.
OK, fair enough, maar nog steeds betekent oranje "stoppen". Niet gas bijgeven en ook niet dromerig doorsukkelenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:34 schreef exode het volgende:
[..]
Het was meer de suggestie dat ze juist gas zou geven bij oranje. Ze is de meest relaxte rijder die ik ken, te relaxt voor mijn smaak. Ze kan zo minutenlang met 90 km per uur achter een vrachtwagen hangen. Terwijl ik dan denk, geef eens gas en ga er voorbij joh.
Gas op de lollie!
Als ze haar rijbewijs heeft weten te behalen zal dit wel meevallenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar ik op triggerde. Ik trigger op "ze is een dromer, ze ziet dat er iets gebeurt waar ze op moet reageren maar ze doet het niet"
Als fietser zou ik me juist om haar geen zorgen maken, ze rijdt te langzaam om je te scheppen joh.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:36 schreef SQ het volgende:
[..]
OK, fair enough, maar nog steeds betekent oranje "stoppen". Niet gas bijgeven en ook niet dromerig doorsukkelen
Maar misschien komt mijn hevige reactie wel door het altijd en eeuwig fietser zijn in het verkeer en me daar door dit soort situaties erg kwetsbaar door voelen.
50 lessen valt toch wel mee, ik heb er meer gehad hoor. En ik kan inmiddels echt wel autorijden. Als je niet meer piepjong bent duurt het ook aantoonbaar langer.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ze haar rijbewijs heeft weten te behalen zal dit wel meevallen
Mijn vader en broer zijn ook dromers en die hebben dan ook geen rijbewijs. Mijn vader werd na een aantal lessen verteld dat hij beter kon stoppen maar mijn broer heeft nog steeds de illusie dat het ooit wel gaat lukken, met 50+ lessen en nooit een examen aangevraagdik vind dat die rijleraar hem ook uitmelkt en beter eerlijk kan zijn. Gelukkig is hij alweer een tijdje gestopt want ik weet zeker dat hij een gevaar op de weg zou zijn
Ik heb ook veel lessen gehad, 60+ iig, waarvan het grootste deel 1,5 uurs-lessen waren. Ik was ook elke les weer ontzettend zenuwachtig. Haat aan rijlessen... Gelukkig ging het afrijden wel in 1x goed.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef SQ het volgende:
[..]
50 lessen valt toch wel mee, ik heb er meer gehad hoor. En ik kan inmiddels echt wel autorijden. Als je niet meer piepjong bent duurt het ook aantoonbaar langer.
Was je auto op het moment dat het licht op rood sprong over de stopstreep bij het stoplicht?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets verwacht maar op de foto zie je alleen mij net door rood rijden. Laat het een wijze maar dure les zijn
maken ze tegenwoordig filmbeelden ipv een foto?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ontving gisteren trouwens een bekeuring op de mat, voor door rood rijden. ¤ 259,-Dossier ingekeken en dan zie je me inderdaad door rood rijden als het stoplicht 0,3 seconden op rood is. Bezwaar maken heeft dus geen zin. Heb het totaal niet doorgehad, ik ben waarschijnlijk door diep oranje gereden
Ik heb zelf een tijd rijangst gehad omdat de verantwoordelijkheid te zwaar voelde. Daar ben ik (door een opfriscursus en erna veel rijden) overheen geraakt, maar ik ben me wel nog steeds erg bewust van het overwicht dat je als automobilist hebt in het verkeer en de verantwoordelijkheid die erbij komt kijken. Ik rijd erg alert en dat moet ook wel in de hoofdstad. Als ik dat niet doe, had ik deze week al over een voetganger en een fietser heengereden. De voetganger was in het donker bijna niet te zien en dacht nog even snel over een zebrapad heen te kunnen rennen en de fietser stak over zonder voorrang te hebben.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:36 schreef SQ het volgende:
Maar misschien komt mijn hevige reactie wel door het altijd en eeuwig fietser zijn in het verkeer en me daar door dit soort situaties erg kwetsbaar door voelen.
Ik ben ook van de 'oranje=stoppen-school' maar soms is hard op de rem gaan gevaarlijker dan toch door oranje rijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:36 schreef SQ het volgende:
[..]
OK, fair enough, maar nog steeds betekent oranje "stoppen". Niet gas bijgeven en ook niet dromerig doorsukkelen
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:57 schreef Clubsoda het volgende:
Postief kindBetekent wel dat ik de rest van het huis mag bezoeken
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:58 schreef trui het volgende:
(Inmiddels heeft zelfs mijn zoon zijn rijbewijs al, hij vindt autorijden vele malen leuker dan ik het ooit heb gevonden en is zo snel als 't maar kon gestart met rijlessen.)
NOG STEEDS NIET.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
SQ, hebben die van jou al een uitslag?
Pff, vervelend! Na twee gesprekken ook. Kan je deze super toffe baan ook ergens anders vinden?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef SQ het volgende:
Wel net een afwijzing gehad op een supertoffe baan na 2 gesprekken dus ik ben extra chagrijnig.
Pas toen ik rijles had realiseerde ik me echt hoe onlogisch mijn gedrag in het verkeer was. Ik keek wel netjes hoor, maar hand uitsteken was wel gewoon afslaan, ook al reed er een auto achter me. Nou deed ik dat hand uitsteken wel heel demonstratief en ver van tevoren waardoor het niet onveilig was, maar toch.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef exode het volgende:
B is echt een ongeleid projectiel op de fiets. Ik kan 100 keer zeggen dat ie moet kijken voordat ie oversteekt, maar daar doet hij niets mee. 'Ik steek toch mijn hand uit?' Hij mag dus niet zonder ons fietsen. Hij is bijna 8, hopelijk valt ooit het kwartje.
Dat is ook gewoon klote.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef SQ het volgende:
Wel net een afwijzing gehad op een supertoffe baan na 2 gesprekken dus ik ben extra chagrijnig.
Ik wil niet naar een ander bedrijfquote:Op donderdag 2 december 2021 11:15 schreef arvensis het volgende:
[..]
Pff, vervelend! Na twee gesprekken ook. Kan je deze super toffe baan ook ergens anders vinden?
Ik ben gister ook uitgenodigd voor een gesprek. Vind het stiekem wel spannend. De laatste keer was 4,5 jaar geleden.
Dat dacht ik dus ook toen mijn vorige kapot ging (de Siemens die mijn moeder had laten staan toen wij hun huis kochten, mijn Miele was naar mijn oudste zoon gegaan), en op basis van alle keuringsdienst van waarde en andere "een goedkopere is voordeliger" onderzoeken heb ik toen een AEG gekocht, geen heel goedkope trouwens, de goedkoopste Miele was goedkoper.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:45 schreef F_r het volgende:
Ik heb wel een dure wasmachine trouwens als deze sneuvelt geen idee of ik dan weer een miele koop.
50+ misschien ook wel 80 of 100, geen idee. Veel in ieder geval. Meerdere keren gezakt voor theorie ook, en elke keer begint hij weer opnieuw.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef SQ het volgende:
[..]
50 lessen valt toch wel mee, ik heb er meer gehad hoor. En ik kan inmiddels echt wel autorijden. Als je niet meer piepjong bent duurt het ook aantoonbaar langer.
Volgens mij wel maar we hebben al betaald, ik zit gewoon fout.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:48 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Was je auto op het moment dat het licht op rood sprong over de stopstreep bij het stoplicht?
Bezwaar kan evt nog zin hebben
Er staat informatie bij als tijdstip en dus ook hoe lang het stoplicht op rood staat.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
maken ze tegenwoordig filmbeelden ipv een foto?
omdat je zegt dat het 0,3 sec op rood is
Hier ADD maar ik kan juist supergoed rijden met hyperfocusquote:Op donderdag 2 december 2021 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
110 lessenals ik toen maar vast wist dat ik ADHD had, had dat ongetwijfeld veel gescheeld. Ik vond het vreselijk lastig om te multitasken (kijken, de vaardigheden, de instructies onthouden, kletsen met de instructeur ect).
Maar sindsdien rij ik alweer 15 jaar zonder enige ongelukkendus het is goed gekomen
Hij is 7 dus nogal impulsief, maar echt steeds een hartverzakking, hij is in staat mij mee om te rijden als hij wil afslaan. Ik oefen best vaak met hem, dan fiets ik bewust met hem het dorp in. Laat ik hem voor fietsen en zeg niets. Dat afslaan is echt een ding bij hem. Verder doet ie het wel netjes, op tijd remmen, stoppen, opzij gaan etc. Maar echt oversteken of afslaan is drama.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:15 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Pas toen ik rijles had realiseerde ik me echt hoe onlogisch mijn gedrag in het verkeer was. Ik keek wel netjes hoor, maar hand uitsteken was wel gewoon afslaan, ook al reed er een auto achter me. Nou deed ik dat hand uitsteken wel heel demonstratief en ver van tevoren waardoor het niet onveilig was, maar toch.
Ik heb dus ook sinds mijn eerste rijles opeens wel fatsoenlijke verlichting op mijn fiets.
Ik heb het idee dat dat vooral om de apparatuur gaat, en bij inkomen X heb je kennelijk Y-bedrag aan apparatuur.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:07 schreef Vaiana het volgende:
Dat nibud inboedel-buffer zou bij ons bij lange na niet genoeg zijn voor het vervangen van onze inboedel trouwens. Maar gelukkig heb je daar ook verzekeringen voor.
Balenquote:Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef SQ het volgende:
Dat is ook kutquote:Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef SQ het volgende:
Bij ons is dat wel zo, maar de boel is ook gewoon verzekerd.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef Elleska het volgende:
De kans dat je zowel je volledige inboedel als je auto moet vervangen lijkt me niet zo heel groot. Tenzij een inpandige garage en je hele huis afbrand natuurlijk maar onze auto staat niet bij huis dus we doen aan risicospreiding.
Hoezo? We zijn gistermiddag getest zonder digid, dan is dit toch niet uitzonderlijk traag?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:27 schreef F_r het volgende:
[..]
Balen
en wat duurt de uitslag lang bij jullie. Hopelijk snel binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |