Voor de gastronomische ervaringquote:Op donderdag 2 december 2021 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Goedkoop bier op de vereniging, van die afbakstokbroodjes met kruidenboter erin, goedkoop wc-papier en heel af toe euroshopper-zalm voor een broodje zalm op vrijdagavond
Wat walgelijk verstandig Morgan. Heb je wel gelééfd??quote:Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef MorganLeFay het volgende:
Haha wat een flauwekultool. Ik vertrouw wel op gezond verstand: je moet de noodzakelijke dingen kunnen vervangen en minstens 7 paar dure schoenen voor je kind kunnen kopen![]()
Ik heb mijn stufi lekker gespaard trouwens. Had na mijn afstuderen genoeg op de bank staan om de studieschuld af te betalen, maar heb gewoon een terugbetalingsregeling getroffen (heel laag maandbedrag) en van het geld heb ik mijn rijbewijs gehaald en mijn eerste koophuis opgeknapt (rente was lager dan bij een persoonlijke lening)
Mijn eindvandemaand menu was vaak rijst met ketchupquote:Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef Loj het volgende:
Mijn huur
En dan mijn salaris van 200 aan reiskosten en de gemeenschappelijke pot en wat boodschappen.
En dan moest de studie nog, dus ik moest bijlenen.
Toen ik mijn eerste appartementje kreeg toen was het wel erg krap. 0 toeslagen (ik had ¤5000,- meegekregen van mijn ouders, maar daar kon ik alleen met toestemming wat van krijgen.
Maar toen zat ik dus echt telkens laatste week zonder geld en dan was het echt dagen doorkomen op crackers en pasta. Dus dan at ik heel veel bij mijn vader
Mijn 2de was 28 mei, maar zoals ik het lees wordt het gros van de risicogroepers niet vervroegd opgeroepen voor de booster.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef exode het volgende:
Ik heb maar 1 jaar gestudeerd, dus ik skip deze opsom
Ik vraag me af wanneer ik een boosterprik mag, prik 2 was 30 juni, dan zou rond 30 december handig zijn, maar ik sta nog steeds niet op de risicolijst zeg maar. Kortom, ik ga de huisarts maar eens bellen.
En nu mogen jullie gaan opsommen
Ja hoor, heb niet 100% gespaardquote:Op donderdag 2 december 2021 09:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat walgelijk verstandig Morgan. Heb je wel gelééfd??
Oh zeker. Daarom zei ik ook: het is het ergste niet maar wel irritant omdat ik sowieso erg sceptisch ben over haar school verloop straks.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:31 schreef SQ het volgende: [..] Wees blij dat het slechts een wenochtendje is een geen ritme wat compleet op de schop gaat
Z. zal er denk ik weinig last van hebben.
Als je nu een miele hebt hoef je je daar voorlopig geen zorgen om te makenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:45 schreef F_r het volgende:
Ik heb wel een dure wasmachine trouwens als deze sneuvelt geen idee of ik dan weer een miele koop.
Dat zekerquote:
Pringles is zelfs nog een beetje sjieke armoe!quote:Op donderdag 2 december 2021 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zekerik heb er wat dat betreft ook geen spijt van maar slim was het niet.
En omdat in Londen het leven zo duur was weet ik ook hoe het is om te moeten leven op een bus Pringles
Het blijft Londen hèquote:Op donderdag 2 december 2021 09:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Pringles is zelfs nog een beetje sjieke armoe!
Hier dus pasta met ketchupquote:Op donderdag 2 december 2021 09:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn eindvandemaand menu was vaak rijst met ketchup
Bij ons ¤8900 voor inventaris, maar slechts ¤2100 voor huis & tuin. Als er plotseling lekkage is ben je al meer dan dat kwijt. Terwijl ik best een kast van MP kan halen, of een koelkast in geval van nood. Ik zou het iig anders inregelen. Maar op dit moment hebben we voldoende volgens die site. Vergeten we even dat er binnenkort kunststof kozijnen aan de voorzijde en een op maat gemaakte kast voor in de hal komenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:00 schreef exode het volgende:
[..]
Thanks, ook te laag hier, ze berekenen gewoon 8000 Euro voor inventaris. Dat is aardig pessimistisch.
Gek ook dat ze niets vragen over je zorgverzekering etc. Ach het is een richting.
Aiii, die doet pijn he. Wij hadden een keer dat man een boete kreeg voor te hard rijden, wij helemaal opgelucht want hij ging ook wel door donkeroranje dus dan viel deze boete mee. Kwam de volgende dag alsnog de boete voor door rood rijden op basis van dezelfde foto.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ontving gisteren trouwens een bekeuring op de mat, voor door rood rijden. ¤ 259,-Dossier ingekeken en dan zie je me inderdaad door rood rijden als het stoplicht 0,3 seconden op rood is. Bezwaar maken heeft dus geen zin. Heb het totaal niet doorgehad, ik ben waarschijnlijk door diep oranje gereden
Ik had ook zoiets verwacht maar op de foto zie je alleen mij net door rood rijden. Laat het een wijze maar dure les zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 10:06 schreef Loj het volgende:
Heel stom Majo!
Ik heb ooit een boete voor door rood licht rijden gekregen omdat een leswagen voor mij uitviel midden op het kruispunt. Maar ik stond al voorbij de stoplichten.
Toen hielp bezwaar maken wel trouwens
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:07 schreef Vaiana het volgende:
Dat nibud inboedel-buffer zou bij ons bij lange na niet genoeg zijn voor het vervangen van onze inboedel trouwens. Maar gelukkig heb je daar ook verzekeringen voor.
Ja daar kunnen we dan gelukkig het nibud auto-buffer voor gebruiken.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.
Haha, dat is ook wel balen dan. Kan me goed voorstellen dat je vergeet daar rekening mee te houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:10 schreef exode het volgende:
Verloofde heeft ooit een boete gehad omdat ze even was vergeten dat er wat achter de auto hing, de auto ging door oranje, de aanhanger door rood.
Die had ik ook laatst.. Dacht dat parkeren na 18:00 gratis was, bleek 19:00 te zijn, was veranderdquote:Op donderdag 2 december 2021 10:05 schreef Burdie het volgende:
Ah balen he Majo. Bekeuringen vind ik altijd zo zonde geld... zo mocht ik laatst nog ¤85,65 neerleggen aan "naheffing parkeerbelasting"; ik dacht dat ik net buiten de zone stond, maar dat was dus niet zo. Parkeerkaartje had me ¤0,65 gekost.
Wij hadden geluk dat we bij familie konden slapen, dat scheelt al heel wat.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:19 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja daar kunnen we dan gelukkig het nibud auto-buffer voor gebruiken.En anders genoeg familieleden die iets voor kunnen schieten, dus we hebben de luxe dat we ons daar niet heel erg zorgen om hoeven te maken.
Wij hebben een superfijne verzekeraar, die maakt het geld al bijna over als je nog met ze aan de telefoon hangt.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.
We did it.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef Elleska het volgende:
De kans dat je zowel je volledige inboedel als je auto moet vervangen lijkt me niet zo heel groot. Tenzij een inpandige garage en je hele huis afbrand natuurlijk maar onze auto staat niet bij huis dus we doen aan risicospreiding.
Oei de wet van 3 telt dus ook bij een afgebrand appartement.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef exode het volgende:
[..]
We did it.
Appartement brandde af, auto ging kapot en ik raakte mijn baan kwijt. In 1 maand tijd.
De rest van ons leven, hebben we geluk, dat kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |