abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2021 @ 09:34:26 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_202430028
Waar gaven jullie je 200 euro studiefinanciering aan uit?
disclaimer
pi_202430047
Goedkoop bier op de vereniging, van die afbakstokbroodjes met kruidenboter erin, goedkoop wc-papier en heel af toe euroshopper-zalm voor een broodje zalm op vrijdagavond O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202430058
Ik heb maar 1 jaar gestudeerd, dus ik skip deze opsom :)

Ik vraag me af wanneer ik een boosterprik mag, prik 2 was 30 juni, dan zou rond 30 december handig zijn, maar ik sta nog steeds niet op de risicolijst zeg maar. Kortom, ik ga de huisarts maar eens bellen.

En nu mogen jullie gaan opsommen :P
  donderdag 2 december 2021 @ 09:38:07 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_202430067
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Goedkoop bier op de vereniging, van die afbakstokbroodjes met kruidenboter erin, goedkoop wc-papier en heel af toe euroshopper-zalm voor een broodje zalm op vrijdagavond O+
Voor de gastronomische ervaring O+
disclaimer
pi_202430080
Haha wat een flauwekultool. Ik vertrouw wel op gezond verstand: je moet de noodzakelijke dingen kunnen vervangen en minstens 7 paar dure schoenen voor je kind kunnen kopen 8-)

Ik heb mijn stufi lekker gespaard trouwens. Had na mijn afstuderen genoeg op de bank staan om de studieschuld af te betalen, maar heb gewoon een terugbetalingsregeling getroffen (heel laag maandbedrag) en van het geld heb ik mijn rijbewijs gehaald en mijn eerste koophuis opgeknapt (rente was lager dan bij een persoonlijke lening) :')
pi_202430083
Booster binnen. Besmetting ook :')

Qua bezigheden denk ik dat ik vandaag maar eens in isolatie op zolder ga :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:39:36 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_202430086
En elke maand ongeveer 1 euro 33 in de gezamenlijke schoonmaakmiddelpot natuurlijk 8-)
En oh wee als je niet betaalde :'(
Ik kreeg een half jaar na mijn verhuizing nog eens een mail van mijn huisgenoten omdat ik nog 1 euro 33 open had staan. :')
disclaimer
pi_202430088
Ik heb nooit stufi gehad :'(
Sterker nog: ik werkte bij de informatielijn die de Raad van Arbeid (tegenwoordig Sociale Verzekeringsbank) opgezet had om mensen die belden met vragen over de overgang van kinderbijslag naar studiefinanciering te woord te kunnen staan.

Dat was dus in de aanloop naar de invoering van de stufi per 1 oktober 1986.
We zaten met 6 man op een verder lege bovenverdieping met allemaal een telefoon, ik denk dat we een van de eerste "Callcenters" in NL waren :D

Later qua werk overgegaan naar de afdeling kinderbijslag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202430095
Mijn huur ;)
En dan mijn salaris van 200 aan reiskosten en de gemeenschappelijke pot en wat boodschappen.
En dan moest de studie nog, dus ik moest bijlenen.

Toen ik mijn eerste appartementje kreeg toen was het wel erg krap. 0 toeslagen (ik had ¤5000,- meegekregen van mijn ouders, maar daar kon ik alleen met toestemming wat van krijgen) en ik had toen zo’n ¤300,- salaris.
Maar toen zat ik dus echt telkens laatste week zonder geld en dan was het echt dagen doorkomen op crackers en pasta. Dus dan at ik heel veel bij manlief.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:40:18 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_202430101
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef MorganLeFay het volgende:
Haha wat een flauwekultool. Ik vertrouw wel op gezond verstand: je moet de noodzakelijke dingen kunnen vervangen en minstens 7 paar dure schoenen voor je kind kunnen kopen 8-)

Ik heb mijn stufi lekker gespaard trouwens. Had na mijn afstuderen genoeg op de bank staan om de studieschuld af te betalen, maar heb gewoon een terugbetalingsregeling getroffen (heel laag maandbedrag) en van het geld heb ik mijn rijbewijs gehaald en mijn eerste koophuis opgeknapt (rente was lager dan bij een persoonlijke lening) :')
Wat walgelijk verstandig Morgan. Heb je wel gelééfd??
disclaimer
  donderdag 2 december 2021 @ 09:41:19 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_202430114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:39 schreef Loj het volgende:
Mijn huur ;)
En dan mijn salaris van 200 aan reiskosten en de gemeenschappelijke pot en wat boodschappen.
En dan moest de studie nog, dus ik moest bijlenen.

Toen ik mijn eerste appartementje kreeg toen was het wel erg krap. 0 toeslagen (ik had ¤5000,- meegekregen van mijn ouders, maar daar kon ik alleen met toestemming wat van krijgen.
Maar toen zat ik dus echt telkens laatste week zonder geld en dan was het echt dagen doorkomen op crackers en pasta. Dus dan at ik heel veel bij mijn vader ;)
Mijn eindvandemaand menu was vaak rijst met ketchup *O*
disclaimer
  donderdag 2 december 2021 @ 09:41:29 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202430116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef exode het volgende:
Ik heb maar 1 jaar gestudeerd, dus ik skip deze opsom :)

Ik vraag me af wanneer ik een boosterprik mag, prik 2 was 30 juni, dan zou rond 30 december handig zijn, maar ik sta nog steeds niet op de risicolijst zeg maar. Kortom, ik ga de huisarts maar eens bellen.

En nu mogen jullie gaan opsommen :P
Mijn 2de was 28 mei, maar zoals ik het lees wordt het gros van de risicogroepers niet vervroegd opgeroepen voor de booster.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202430123
Ik ging pas het laatste jaar van mijn studie op kamers, toen ging de stufi naar mijn kamerhuur. Daarvoor was het een soort zakgeld. Mijn ouders betaalden mijn studie en boeken dus daar hoefde het niet naartoe. :@
pi_202430134
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Wat walgelijk verstandig Morgan. Heb je wel gelééfd??
Ja hoor, heb niet 100% gespaard :P Moest ook uitgaan (als meisje zijnde kreeg ik altijd veel gratis drankjes in den discotheek) en kleding kopen.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:43:52 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_202430137
En ik had een baas die wegens te weinig cashflow vaak het salaris pas op de laatste dag van de maand betaalde waardoor ik mijn huur niet op tijd kon betalen waardoor mijn huisbaas weer boos aan de lijn hing. Echt fantastisch was dat.
disclaimer
pi_202430140
Ik had niet eens zoveel studiefinanciering volgens mij want woonde nog thuis. Op het laatste jaar na toen woonde ik samen dus betaalde ik de huur er van. Geen studieschuld gehad.
pi_202430144
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:31 schreef SQ het volgende: [..] Wees blij dat het slechts een wenochtendje is een geen ritme wat compleet op de schop gaat ;) Z. zal er denk ik weinig last van hebben.
Oh zeker. Daarom zei ik ook: het is het ergste niet maar wel irritant omdat ik sowieso erg sceptisch ben over haar school verloop straks. :D
Dat is alles.
pi_202430148
@Kyara sterkte met je meiden, hopelijk blijft het meevallen en komen ze er met weinig klachten doorheen.

@Clubsoda bah balen zeg!

Volgens de tool trouwens genoeg op de rekening maar wel aparte berekening inderdaad. Ach ja. Als ieder voor zichzelf weet dat hij genoeg heeft dan is het goed hè. Is leuk het complete bedrag voor de auto als buffer, maar ik heb hem net 1 jaar. Tegen die tijd dat ik weer toe ben aan een andere auto is het geld voor vervanging wel weer aangevuld. Dat heb ik niet in 1 jaar gespaard (of in ieder geval niet voor dat doel, want rekening is niet leeg natuurlijk). Verder is ie all risk verzekerd of hoe heet dat tegenwoordig en in geval van nood kan in ook met een goedkopere auto doen voor een tijdje.

Ik kreeg gisteren een bericht in die CoronaMelder app dat ik afgelopen vrijdag in contact geweest ben met iemand die besmet is met Corona voor langer dan 15 minuten. Schrok er best wel even van, totdat ik na ging wat ik gedaan heb..
In de ochtend alleen thuis geweest, maar in de middag gezwommen op het vakantiepark waar we waren. Daar heeft mij telefoon braaf een uur of twee in een kluisje gelegen.
Daarna uit eten geweest in een restaurant waar alle omringende tafels vrij waren.
In het restaurant zat ik naast man en die heeft geen melding gehad. In het zwembad was man niet mee die dag. Dus vermoedelijk komt de melding daar van.

Gelukkig hoef ik er volgens die app niks mee want gevaccineerd. Maar goed, voor de zekerheid net maar even een zelftest er tegenaan geknald en daar heb ik maar 1 streepje
pi_202430153
Ik heb wel een dure wasmachine trouwens als deze sneuvelt geen idee of ik dan weer een miele koop.
pi_202430155
Mijn vrienden studeerden allemaal en ik dus niet, zij dronken pisbier (Oranjeboom) tijdens piekuur en ik zat aan de mixjes.
Misschien moet ik dit soort dingen niet vertellen aan mijn kinderen, don't quit school people.
pi_202430156
Mijn advies buffer voor onderhoud voor huis en tuin ligt ook lager dan die van @exode :P
Alleen de rekening van de stukadoor straks al is meer dan dat.

Stufi heb ik altijd alleen voor studie gebruikt, ik was zo'n saaie muts die thuis bleef wonen en het uitgaans studentenleven was niks voor mij. Net voor mijn (1e) afstuderen ben ik gaan samenwonen.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:47:17 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_202430161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:45 schreef F_r het volgende:
Ik heb wel een dure wasmachine trouwens als deze sneuvelt geen idee of ik dan weer een miele koop.
Als je nu een miele hebt hoef je je daar voorlopig geen zorgen om te maken 8-)
disclaimer
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:48:39 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202430173
De eerste 2 jaar van mijn studie woonde ik nog thuis dus toen spaarde ik de stufi op. In het derde jaar ging ik in Londen studeren en zette de lening op maximaal, dat beviel zo goed dat ik dat jaren zo heb gelaten :@ ik had dus ¤ 700,- in de maand waar ik de huur van kon betalen en ook uitgaan en eten. Daarnaast werkte ik bij de lush maar ook dat ging allemaal op (groot deel aan lush zelf :') )

Ik had dus een hele fijne studententijd waarin het me aan niets ontbrak maar daarna ook een studieschuld van ¤ 42000,- Toen ik dat moest terugbetalen besefte ik pas dat het niet zo heel slim was geweest :X :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 2 december 2021 @ 09:49:16 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_202430181
Maar je hebt wel gelééfd, MaJo!
disclaimer
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:52:08 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202430212
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:49 schreef SQ het volgende:
Maar je hebt wel gelééfd, MaJo!
Dat zeker :Y ik heb er wat dat betreft ook geen spijt van maar slim was het niet.

En omdat in Londen het leven zo duur was weet ik ook hoe het is om te moeten leven op een bus Pringles _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 2 december 2021 @ 09:53:41 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_202430229
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:52 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat zeker :Y ik heb er wat dat betreft ook geen spijt van maar slim was het niet.

En omdat in Londen het leven zo duur was weet ik ook hoe het is om te moeten leven op een bus Pringles _O-
Pringles is zelfs nog een beetje sjieke armoe!
disclaimer
pi_202430265
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:47 schreef SQ het volgende:

[..]
Als je nu een miele hebt hoef je je daar voorlopig geen zorgen om te maken 8-)
Geen idee beestje is al meer dan 10 jaar
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:57:29 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202430279
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:53 schreef SQ het volgende:

[..]
Pringles is zelfs nog een beetje sjieke armoe!
Het blijft Londen hè :P
pi_202430296
Doordat mijn moeder mijn zorgverzekering betaalde en ik de zorgtoeslag mocht houden, en mijn huur laag was, redde ik het om zonder extra lenen toch rond te komen. Als ik krap zat aan het einde van de maand had ik ook nog een spaarrekening, dus het leven op tosti's of pasta met ketchup heb ik dan weer niet meegemaakt. :D
Studie in 4 jaar afgemaakt, dus geen studieschuld. Daarna au pair in Londen geweest en zelfs daarvan spaarde ik nog een beetje. _O-

Nu hebben wij vrijwel exact de Nibud buffer, dat is idd op basis van het volledig gelijkwaardig vervangen van de auto, zonder enige verzekeringsuitkering. Die kans acht ik klein dat we in die situatie komen, en dan kunnen we altijd nog een simpelere auto of één met meer kilometers kopen. Wel gek dat onderhoudskosten gebaseerd zijn op inkomen, want dat zegt idd bar weinig.
pi_202430302
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:41 schreef SQ het volgende:

[..]
Mijn eindvandemaand menu was vaak rijst met ketchup *O*
Hier dus pasta met ketchup :)

Ik heb manlief ook zeker toen wel regelmatig gevraagd wanneer hij bij me kwam wonen en toen hij kwam hadden we zoveel geld ;)

Wij hadden trouwens laatst een gesprekje me red hypotheekadviseur en damn ons huis is zoveel geld waard!
Nu hebben we een mooi huis gezien aan de andere kant van het land (bij familie in de wijk) en als we dat doen dan hebben we gewoon bijna die ton buffer van fr :o
pi_202430317
Ohh ja de overwaarde van het appartement, dat was een mooie tijd toen dat nog op de rekening stond. O+ Dat zit nu allemaal in het huis, verbouwen is duur man. _O-
pi_202430328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:00 schreef exode het volgende:

[..]
Thanks, ook te laag hier, ze berekenen gewoon 8000 Euro voor inventaris. Dat is aardig pessimistisch.
Gek ook dat ze niets vragen over je zorgverzekering etc. Ach het is een richting.
Bij ons ¤8900 voor inventaris, maar slechts ¤2100 voor huis & tuin. Als er plotseling lekkage is ben je al meer dan dat kwijt. Terwijl ik best een kast van MP kan halen, of een koelkast in geval van nood. Ik zou het iig anders inregelen. Maar op dit moment hebben we voldoende volgens die site. Vergeten we even dat er binnenkort kunststof kozijnen aan de voorzijde en een op maat gemaakte kast voor in de hal komen :+.

Stufi ging op aan de maandelijkse termijnen om collegegeld te betalen. En studieboeken. Sommige boeken kostten meer dan ¤150 euro :{.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 2 december 2021 @ 10:02:06 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202430336
Hier de volledige, ultieme studentenervaring gehad *O*. Inclusief ranzige studentenhuizen, vertraging, bestuursfunctie bij de vereniging, stamkroeg en studieschuld die ik afgelopen jaar eeeeeeeeindelijk heb afgelost *O*
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 10:03:18 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202430347
Ik ontving gisteren trouwens een bekeuring op de mat, voor door rood rijden. ¤ 259,- :X Dossier ingekeken en dan zie je me inderdaad door rood rijden als het stoplicht 0,3 seconden op rood is. Bezwaar maken heeft dus geen zin. Heb het totaal niet doorgehad, ik ben waarschijnlijk door diep oranje gereden -O-
pi_202430370
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ontving gisteren trouwens een bekeuring op de mat, voor door rood rijden. ¤ 259,- :X Dossier ingekeken en dan zie je me inderdaad door rood rijden als het stoplicht 0,3 seconden op rood is. Bezwaar maken heeft dus geen zin. Heb het totaal niet doorgehad, ik ben waarschijnlijk door diep oranje gereden -O-
Aiii, die doet pijn he. Wij hadden een keer dat man een boete kreeg voor te hard rijden, wij helemaal opgelucht want hij ging ook wel door donkeroranje dus dan viel deze boete mee. Kwam de volgende dag alsnog de boete voor door rood rijden op basis van dezelfde foto. :') 2x administratiekosten ook.
We hadden dus ook geen idee dat daar een flitspaal stond, anders had hij dat nooit gedaan daar. Maar echt balen idd zo'n boete. :{
  donderdag 2 december 2021 @ 10:05:51 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202430373
Ah balen he Majo. Bekeuringen vind ik altijd zo zonde geld... zo mocht ik laatst nog ¤85,65 neerleggen aan "naheffing parkeerbelasting"; ik dacht dat ik net buiten de zone stond, maar dat was dus niet zo. Parkeerkaartje had me ¤0,65 gekost ;(.
KuikenGuppy
pi_202430385
Heel stom Majo!
Ik heb ooit een boete voor door rood licht rijden gekregen omdat een leswagen voor mij uitviel midden op het kruispunt. Maar ik stond al voorbij de stoplichten.

Toen hielp bezwaar maken wel trouwens
pi_202430394
Dat nibud inboedel-buffer zou bij ons bij lange na niet genoeg zijn voor het vervangen van onze inboedel trouwens. Maar gelukkig heb je daar ook verzekeringen voor. :+
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 10:09:34 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202430416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:06 schreef Loj het volgende:
Heel stom Majo!
Ik heb ooit een boete voor door rood licht rijden gekregen omdat een leswagen voor mij uitviel midden op het kruispunt. Maar ik stond al voorbij de stoplichten.

Toen hielp bezwaar maken wel trouwens
Ik had ook zoiets verwacht maar op de foto zie je alleen mij net door rood rijden. Laat het een wijze maar dure les zijn -O-
pi_202430420
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:07 schreef Vaiana het volgende:
Dat nibud inboedel-buffer zou bij ons bij lange na niet genoeg zijn voor het vervangen van onze inboedel trouwens. Maar gelukkig heb je daar ook verzekeringen voor. :+
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.
pi_202430430
Verloofde heeft ooit een boete gehad omdat ze even was vergeten dat er wat achter de auto hing, de auto ging door oranje, de aanhanger door rood.
pi_202430521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef exode het volgende:

[..]
Wij hebben ooit onze volledige inboedel moeten vervangen, dan is een buffer wel fijn hoor. Zelfs een voorschot duurt soms lang bij een verzekering.
Ja daar kunnen we dan gelukkig het nibud auto-buffer voor gebruiken. :D En anders genoeg familieleden die iets voor kunnen schieten, dus we hebben de luxe dat we ons daar niet heel erg zorgen om hoeven te maken.
pi_202430531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:10 schreef exode het volgende:
Verloofde heeft ooit een boete gehad omdat ze even was vergeten dat er wat achter de auto hing, de auto ging door oranje, de aanhanger door rood.
Haha, dat is ook wel balen dan. Kan me goed voorstellen dat je vergeet daar rekening mee te houden.
pi_202430539
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:05 schreef Burdie het volgende:
Ah balen he Majo. Bekeuringen vind ik altijd zo zonde geld... zo mocht ik laatst nog ¤85,65 neerleggen aan "naheffing parkeerbelasting"; ik dacht dat ik net buiten de zone stond, maar dat was dus niet zo. Parkeerkaartje had me ¤0,65 gekost ;(.
Die had ik ook laatst.. Dacht dat parkeren na 18:00 gratis was, bleek 19:00 te zijn, was veranderd |:(
Daar gaat je nibud buffer :D

Mijn stufi heb ik goed gebruikt, kreeg max prestatiebeurs, ook bijgeleend. Maar ik moest echt alles zelf betalen (huur, boeken, collegegeld, zorgverzekering etc). Jammer genoeg heb ik mijn studie niet af kunnen maken. Maar dat kind was ook gewoon te leuk om nog op mijn studie te kunnen focussen (of het was de PND en nasleep :@ )
pi_202430546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:19 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ja daar kunnen we dan gelukkig het nibud auto-buffer voor gebruiken. :D En anders genoeg familieleden die iets voor kunnen schieten, dus we hebben de luxe dat we ons daar niet heel erg zorgen om hoeven te maken.
Wij hadden geluk dat we bij familie konden slapen, dat scheelt al heel wat.
pi_202430554
De kans dat je zowel je volledige inboedel als je auto moet vervangen lijkt me niet zo heel groot. Tenzij een inpandige garage en je hele huis afbrand natuurlijk maar onze auto staat niet bij huis dus we doen aan risicospreiding.
  donderdag 2 december 2021 @ 10:23:25 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202430569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef exode het volgende:

[..]
Wij hebben een superfijne verzekeraar, die maakt het geld al bijna over als je nog met ze aan de telefoon hangt.
Toen onze spinner van het dak was gewaaid, stond er de volgende dag al een vakman met een nieuwe voor de deur, en toen onze droger in brand had gestaan, kregen we de dag erop een nieuwe en de dag erop kregen we al geld overgemaakt voor nieuw keukentextiel. O+.
ZML, voor wie dit ook wil. O+.
KuikenGuppy
pi_202430572
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef Elleska het volgende:
De kans dat je zowel je volledige inboedel als je auto moet vervangen lijkt me niet zo heel groot. Tenzij een inpandige garage en je hele huis afbrand natuurlijk maar onze auto staat niet bij huis dus we doen aan risicospreiding.
We did it.
Appartement brandde af, auto ging kapot en ik raakte mijn baan kwijt. In 1 maand tijd.

De rest van ons leven, hebben we geluk, dat kan niet anders.
  donderdag 2 december 2021 @ 10:23:39 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_202430573
In het verkeer ben ik dus wel heel braaf, oranje betekent altijd remmen, niet extra gas geven. Door "donkeroranje" gaan heeft niets te maken met niet meer tijdig kunnen remmen, dan neem je in mijn ogen bewust een (dom) risico.
disclaimer
pi_202430585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef exode het volgende:

[..]
We did it.
Appartement brandde af, auto ging kapot en ik raakte mijn baan kwijt. In 1 maand tijd.

De rest van ons leven, hebben we geluk, dat kan niet anders.
Oei de wet van 3 telt dus ook bij een afgebrand appartement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')