quote:Op woensdag 1 december 2021 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om acht uur wordt er afgetrapt in de kuip.Big smile hier. Je was me voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ja, dat gekloot met die vleugel zag er wel behoorlijk knullig uit. Ook met goede vleugel betwijfel ik wel of ze Hamilton bij kunnen houden, met die nieuwe snelle motor.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hadden het wel voor elkaar maar de laatste 2 races bijvoorbeeld heeft Red Bull een grote achtervleugel moeten gebruiken omdat de kleinere defect was
Dat ziet er prima uit maat, wat wordt het hoofdgerecht?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Erg attent dat je dit vraagt.
[ afbeelding ]
Kipsalade @:Iwanius
Niet vullen maar voeden @:TheBradge
Wel wat brood erbij hopelijk? @aTypisch @GGMMquote:Op woensdag 1 december 2021 18:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[ afbeelding ]
Opzich wel ja, die stem en de foutjes horen er toch wel een beetje bij. Zolang Jack Plooij maar stopt met ademen.quote:
Jack Plooij is echt een van de slechtste interviewers die ik ooit op televisie heb gezien denk ikquote:Op woensdag 1 december 2021 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich wel ja, die stem en de foutjes horen er toch wel een beetje bij. Zolang Jack Plooij maar stopt met ademen.
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jack Plooij definitief wordt opgesloten in zijn tandartspraktijk.
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich wel ja, die stem en de foutjes horen er toch wel een beetje bij. Zolang Jack Plooij maar stopt met ademen.
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jack Plooij is echt een van de slechtste interviewers die ik ooit op televisie heb gezien denk ik
"He Max, wat een gave race" is mijn favoriete Jack Plooij vraagquote:Op woensdag 1 december 2021 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jack Plooij is echt een van de slechtste interviewers die ik ooit op televisie heb gezien denk ik
‘Wat denk je ervan vandaag, Max?’quote:Op woensdag 1 december 2021 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"He Max, wat een gave race" is mijn favoriete Jack Plooij vraag
Stukje wc-pot.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb nog nooit F1 gekeken en zelfs ik weet dat Doornbos al een contract heeft getekendquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Erg mooi nieuws. Nu die Doornbos, twee broertjes en die kale idioot nog.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit F1 gekeken en zelfs ik weet dat Doornbos al een contract heeft getekend
Mensen die Doornbossie niet waarderen mogen van mij flinke corona krijgenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Erg mooi nieuws. Nu die Doornbos, twee broertjes en die kale idioot nog.
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die Doornbossie niet waarderen mogen van mij flinke corona krijgen
@:zipportal
(lol)quote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Olav Mol is zelf al druk #100%ANTI-VIAPLAY-tweets aan het liken
https://twitter.com/Olav_Mol/likes
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die Doornbossie niet waarderen mogen van mij flinke corona krijgen
@:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |