quote:
Ik heb nog nooit F1 gekeken en zelfs ik weet dat Doornbos al een contract heeft getekendquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Erg mooi nieuws. Nu die Doornbos, twee broertjes en die kale idioot nog.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit F1 gekeken en zelfs ik weet dat Doornbos al een contract heeft getekend
Mensen die Doornbossie niet waarderen mogen van mij flinke corona krijgenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Erg mooi nieuws. Nu die Doornbos, twee broertjes en die kale idioot nog.
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die Doornbossie niet waarderen mogen van mij flinke corona krijgen
@:zipportal
(lol)quote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Olav Mol is zelf al druk #100%ANTI-VIAPLAY-tweets aan het liken
https://twitter.com/Olav_Mol/likes
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die Doornbossie niet waarderen mogen van mij flinke corona krijgen
@:zipportal
quote:Acteur Alec Baldwin heeft voor het eerst sinds het fatale schietincident op een filmset een tv-interview gegeven. In een vrijgegeven fragment ontkent Baldwin dat hij de trekker heeft overgehaald van het pistool waardoor een cameravrouw om het leven kwam.
"Ik zou nooit een wapen richten op iemand en de trekker overhalen. Nooit", zegt Baldwin.
Puntjes pakken in dtsquote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Eitje met spek.
@:Drizzt_DoUrden
Die is al aan de beurt geweest vanavond.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal jouw puntje eens pakken.
Hopelijk was het kindje al op stok.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:16 schreef Charz het volgende:
[..]
Die is al aan de beurt geweest vanavond.
Dat was inderdaad weer genieten. 8/10quote:Op woensdag 1 december 2021 23:16 schreef Charz het volgende:
[..]
Die is al aan de beurt geweest vanavond.
quote:Op woensdag 1 december 2021 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was inderdaad weer genieten. 8/10
Herhalingsgevaar?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was inderdaad weer genieten. 8/10
Goeiemorgen brother.....quote:Op donderdag 2 december 2021 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gruwelijk koud. En de overheid doet NIKS.
@:Fes
Hallo, vriend. Hoe gaat het met je?quote:
Visite van thuiszorg en afspraak met verslavingsarts. Morgen enerverender, samen met neef uit Eindhoven boek over markante Bommelaren halen dat ik en hij hebben gewonnen (Hij voor zijn vader). Word er drie keer in genoemd.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo, vriend. Hoe gaat het met je?
Nog plannen voor vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2021 08:55 schreef GGMM het volgende:
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Tering, wat heftig. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Wow, gecondoleerd en veel sterkte maat. Jezus manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Wat een verschrikkelijk kutnieuws makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Jeetje man. Sterkte. Wens je veel hulp en ondersteuning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Wat een klotenieuws. Gecondoleerd en ik wens je veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Gecondoleerd homey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Bah ellende. Veel sterkte maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Godverdomme kerel. Wat ontzettend klote. Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Wat ontzettend kut. Veel sterkte maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Wat vreselijk. Sterkte makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Godver wat heftig man. Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Jezus wat heftig zeg, onwijs veel sterkte toegewenst de komende periode en gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Dat is echt kut man. Veel sterkte de komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi geschreven Tong.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:50 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik namens alle VBL-SCers spreek. Dat ik bij het bericht van GGMM moest vloeken. Dat je geen woorden hebt. En het zoals vaker bij n zin laat. GGMM voelt nu ook woede, samen met verdriet. Mijn vader overleed ook op zijn 62. Dat is voor mijn gevoel recent. Ik denk dat we allemaal gevallen van K.... hebben gehad. Je bent er op voorbereid. Je kunt met je naaste naar het einde toe werken. Het verdriet blijft immens. De verwerking komt later. Een heel schema van emoties. Kwaad over dit onrecht. Ook omdat het nu zo plots is. Ik wil, ik hoop dat ik namens de anderen mag spreken......VBL SC is een warm bad. Godverdomme.
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Wat naar zeg. Gecondoleerd en ik wens je veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |