abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202415418
Zeggen die zelftesten dan überhaupt iets? Als het negatief is dan is het niet betrouwbaar maar als het positief is ga dan wel naar de GGD voor een echte test (dan is het weer wel betrouwbaar die zelftest?)

Ik dacht gelezen te hebben dat als ze negatief uitvallen het meestal wel klopte maar dat enkel een positieve uitslag een false positive zou kunnen zijn?
  woensdag 1 december 2021 @ 08:57:17 #177
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202415423
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:21 schreef Arcee het volgende:

[..]
Niet, want "Gebruik geen zelftest als u coronaklachten heeft."

https://www.rijksoverheid(...)n-en-het-coronavirus
Dat betekent niet dat ze niet betrouwbaar zijn. De betrouwbaarheid is hoog genoeg om vrij zeker te zijn of je positief of negatief bent.

En: https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-nu-wel-betrouwbaar
  woensdag 1 december 2021 @ 09:00:58 #178
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202415434
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:56 schreef xFriendx het volgende:
Zeggen die zelftesten dan überhaupt iets? Als het negatief is dan is het niet betrouwbaar maar als het positief is ga dan wel naar de GGD voor een echte test (dan is het weer wel betrouwbaar die zelftest?)

Ik dacht gelezen te hebben dat als ze negatief uitvallen het meestal wel klopte maar dat enkel een positieve uitslag een false positive zou kunnen zijn?
Ze lijken toch wel aardig betrouwbaar te zijn

Aantal afgenomen testen, ter bevestiging van een positieve zelftest 64.794
Aantal positieve testen na een positieve zelftest 54.190
Percentage positieve testen na een positieve zelftest 83,6%
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202415445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:29 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
I know, maar iedereen en z'n moeder om me heen heeft zowat corona :')
Bij mij allemaal volwassenen om me heen die ziek worden, waarna de kinderen thuis blijven (en telkens negatief uit de teststraat komen). Grappig dat juist steeds gezegd wordt dat “de kinderen de aanstekers zijn!!!!” :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 december 2021 @ 09:02:41 #180
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_202415451
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:56 schreef xFriendx het volgende:

Met de test zelf is weinig mis, maar de betrouwbaarheid is lager dan van de pcr-test. Dat is de enige reden dat je met klachten naar de ggd "moet", om de kans op een vals-negatieve uitslag te verkleinen. Puur beleidsmatig dus.
Never explain, never apologize.
pi_202415490
Bij de GGD wordt het geregistreerd, wat je thuis doet niet.
Het lijkt mij toch wel waarschijnlijk dat er veel thuis positief getest wordt waarna men in quarantaine gaat maar niets meldt aan de GGD. En waarschijnlijk blijft men toch wel boodschappen doen oftewel: de supermarkt is nogal een hotspot, als de cijfers toch weer stijgen op de IC is het misschien slim om weer in te voeren dat personeel de wagentjes schoonmaakt want dat gebeurt niet meer. En het aantal klanten beperken tot een maximum, gebeurt ook niet meer.
Je kan ook nog op zondag dicht, oftewel er is nog het een en ander meer mogelijk.
pi_202415494
Zin in het debat vanmiddag. Alle signalen zijn ernaar dat het een kritische wordt en niet zomaar meer in alles meegaan. Hopelijk gaan er eindelijk zinnige dingen gebeuren
pi_202415512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:45 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-meer-elan-a4067495

Volgens NRC gaan we met Mark in ieder geval de oorlog niet meer winnen.
Einde tijdperk Rutte
  woensdag 1 december 2021 @ 09:09:01 #184
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_202415531
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:06 schreef Benny het volgende:
Zin in het debat vanmiddag. Alle signalen zijn ernaar dat het een kritische wordt en niet zomaar meer in alles meegaan. Hopelijk gaan er eindelijk zinnige dingen gebeuren
ik verwacht alleen maar dat ze weer lekker met het vingertje gaan wijzen.. niks constructief...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_202415533
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:07 schreef Benny het volgende:

[..]
Einde tijdperk Rutte
Zolang er geen betere is, blijft het Rutte. Links moet eens ophouden met persoonlijke aanvallen.
pi_202415538
quote:
Zinloze hoop. D66 en ChristenUnie gaan vlak voor het afronden van de formatie het CDA echt niet afvallen. Wassen neus, elke keer weer.
- verwijderd door admin -
  woensdag 1 december 2021 @ 09:09:27 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202415539
quote:
:D wishful thinking, ik sla het even over, mijn vertrouwen in het kabinet is al onder 0 maar het vertrouwen in de 2e kamer zit daar nog eens een graad of 100 onder
pi_202415568
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Zolang er geen betere is, blijft het Rutte. Links moet eens ophouden met persoonlijke aanvallen.
Minister-president Omtzigt _O_
  woensdag 1 december 2021 @ 09:13:45 #189
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202415595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D wishful thinking, ik sla het even over, mijn vertrouwen in het kabinet is al onder 0 maar het vertrouwen in de 2e kamer zit daar nog eens een graad of 100 onder
Dat zeker, als er een periode was geweest om goed oppositie te kunnen voeren was het de gekke periode van de afgelopen 2 jaar. En dat geen enkele oppositie partij daar gebruik van heeft kunnen maken is om te janken.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202415610
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:43 schreef Celestien het volgende:

[..]
Sjonge.. GGD neemt het niet zo nauw, hè. Gelukkig zegt hij weet nog wel bij dat het eigenlijk niet mag.

Mijn man is afgelopen woensdag getest 'omdat hij toch voor een dag 5 test met onze dochter naar de teststraat moest' beide negatief. Dochter weer naar school. Maar nu begint hij alsnog te snotteren en overweegt maar weer terug te fietsen. Met windkracht 8 en een waarschuwing voor windstoten. Dacht 't even niet.

Kortom.. Het gaat weer lekker.
Van mij hadden ze die scholen mogen sluiten. Het is echt hopeloos.
Als hij deze week niet was gegaan dan was het de derde week op rij geen school (eerst school dicht, toen zelf positief en nu zijn broer positief).

En volgende week kans op nog een week als ik of mijn vriendin positief test. Dus ik vind het wel genoeg geweest met dat thuiszitten voor hem. Bovendien draait de school nu als een zonnetje sinds de corona explosie wat sluiting tot gevolg had.
pi_202415612
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]
nou nee, de keus is gelaten aan ons door de regering. verder was de zorg al uitgehold voor deze pandemie.
wanneer interviewen ze eens gevaccineerden die in het kliniek of de IC liggen?
Je bedoelt die 30% afkomstig uit 87% van de bevolking?
En niet de 70% afkomstig uit 13% van de bevolking, die daar dus niet hadden gelegen als ze niet zo eigenwijs waren geweest?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202415625
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:11 schreef Benny het volgende:

[..]
Minister-president Omtzigt _O_
Ik moest zo lachen toen ie bij Wakker Nederland klaagde dat het kabinet lekte. Het zelfverzekerde gezicht haperde wel.
pi_202415632
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Waarom mag je hem niet wegbrengen (als in, dus niet mee naar binnen)? Het is niet dat je in de auto ineens veel closer met hem bent dan thuis lijkt me zo.
Omdat ik officieel in quarantaine moet omdat mijn oudste gisteren een positief testresultaat ontving.
pi_202415658
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:00 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ze lijken toch wel aardig betrouwbaar te zijn

Aantal afgenomen testen, ter bevestiging van een positieve zelftest 64.794
Aantal positieve testen na een positieve zelftest 54.190
Percentage positieve testen na een positieve zelftest 83,6%
In England is er een groot onderzoek naar geweest (peer reviewed)
https://www.bbc.com/news/health-58899612

quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
Bovendien draait de school nu als een zonnetje sinds de corona explosie wat sluiting tot gevolg had.
Waarschijnlijk omdat alle kinderen wel keer besmet zijn geraakt zeker?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202415669
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 00:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]
nou nee, de keus is gelaten aan ons door de regering. verder was de zorg al uitgehold voor deze pandemie.
wanneer interviewen ze eens gevaccineerden die in het kliniek of de IC liggen?
Gisteren nog bij het NOS-journaal. Of het was Nieuwsuur. Die zijn helemaal tot je dienst.
pi_202415697
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
Een kijkje in het VieCurie ziekenhuis in Venlo:
https://nos.nl/l/2407712

Meneer op 4:08 op de IC (met 70% ongevaccineerden) is niet gevaccineerd.

- “En hoe kijkt u er nu tegenaan?”
- “Hetzelfde”
:{
Ja, absurd gewoon.
Op zich snap ik nog wel dat hij niet had verwacht dat Covid zo hard bij hem zou toeslaan, altijd gezond, veel in de buitenlucht, etc.
Maar als je dan zo op de feiten wordt gedrukt en wekenlang zeer intensieve zorg nodig hebt, de zorg die zorgt voor overbelasting van het ziekenhuis, wat er juist door vaccinatie willen voorkomen; en dan nog volhouden dat vaccinatie niet nodig was, dan heb je toch echt een enorme plaat voor je kop....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202415701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, absurd gewoon.
Op zich snap ik nog wel dat hij niet had verwacht dat Covid zo hard bij hem zou toeslaan, altijd gezond, veel in de buitenlucht, etc.
Maar als je dan zo op de feiten wordt gedrukt en wekenlang zeer intensieve zorg nodig hebt, de zorg die zorgt voor overbelasting van het ziekenhuis, wat er juist door vaccinatie willen voorkomen; en dan nog volhouden dat vaccinatie niet nodig was, dan heb je toch echt een enorme plaat voor je kop....
Of gewoon te koppig om toe te geven.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 december 2021 @ 09:26:43 #198
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202415707
Gelukkig is het nog altijd niet verboden een enorme plaat voor je kop te hebben, of enorm koppig te zijn :).
pi_202415709
quote:
Gaat vooral weer een hoop geblér van Simons opleveren want alles en iedereen is een moordenaar en een vieze racist in haar wereld
pi_202415716
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:26 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig is het nog altijd niet verboden een enorme plaat voor je kop te hebben, of enorm koppig te zijn :).
Gelukkig niet zeg. Anders kon je FOK! Wel opdoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')