Dat betekent niet dat ze niet betrouwbaar zijn. De betrouwbaarheid is hoog genoeg om vrij zeker te zijn of je positief of negatief bent.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet, want "Gebruik geen zelftest als u coronaklachten heeft."
https://www.rijksoverheid(...)n-en-het-coronavirus
Ze lijken toch wel aardig betrouwbaar te zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 08:56 schreef xFriendx het volgende:
Zeggen die zelftesten dan überhaupt iets? Als het negatief is dan is het niet betrouwbaar maar als het positief is ga dan wel naar de GGD voor een echte test (dan is het weer wel betrouwbaar die zelftest?)
Ik dacht gelezen te hebben dat als ze negatief uitvallen het meestal wel klopte maar dat enkel een positieve uitslag een false positive zou kunnen zijn?
Bij mij allemaal volwassenen om me heen die ziek worden, waarna de kinderen thuis blijven (en telkens negatief uit de teststraat komen). Grappig dat juist steeds gezegd wordt dat “de kinderen de aanstekers zijn!!!!”quote:Op woensdag 1 december 2021 06:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
I know, maar iedereen en z'n moeder om me heen heeft zowat corona
Met de test zelf is weinig mis, maar de betrouwbaarheid is lager dan van de pcr-test. Dat is de enige reden dat je met klachten naar de ggd "moet", om de kans op een vals-negatieve uitslag te verkleinen. Puur beleidsmatig dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:56 schreef xFriendx het volgende:
Zeggen die zelftesten dan überhaupt iets? Als het negatief is dan is het niet betrouwbaar maar als het positief is ga dan wel naar de GGD voor een echte test (dan is het weer wel betrouwbaar die zelftest?)
Ik dacht gelezen te hebben dat als ze negatief uitvallen het meestal wel klopte maar dat enkel een positieve uitslag een false positive zou kunnen zijn?
Einde tijdperk Ruttequote:Op woensdag 1 december 2021 07:45 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-meer-elan-a4067495
Volgens NRC gaan we met Mark in ieder geval de oorlog niet meer winnen.
ik verwacht alleen maar dat ze weer lekker met het vingertje gaan wijzen.. niks constructief...quote:Op woensdag 1 december 2021 09:06 schreef Benny het volgende:
Zin in het debat vanmiddag. Alle signalen zijn ernaar dat het een kritische wordt en niet zomaar meer in alles meegaan. Hopelijk gaan er eindelijk zinnige dingen gebeuren
Zolang er geen betere is, blijft het Rutte. Links moet eens ophouden met persoonlijke aanvallen.quote:
Zinloze hoop. D66 en ChristenUnie gaan vlak voor het afronden van de formatie het CDA echt niet afvallen. Wassen neus, elke keer weer.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:06 schreef Benny het volgende:
Zin in het debat vanmiddag. Alle signalen zijn ernaar dat het een kritische wordt en niet zomaar meer in alles meegaan. Hopelijk gaan er eindelijk zinnige dingen gebeuren
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:06 schreef Benny het volgende:
Minister-president Omtzigtquote:Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Zolang er geen betere is, blijft het Rutte. Links moet eens ophouden met persoonlijke aanvallen.
Dat zeker, als er een periode was geweest om goed oppositie te kunnen voeren was het de gekke periode van de afgelopen 2 jaar. En dat geen enkele oppositie partij daar gebruik van heeft kunnen maken is om te janken.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]wishful thinking, ik sla het even over, mijn vertrouwen in het kabinet is al onder 0 maar het vertrouwen in de 2e kamer zit daar nog eens een graad of 100 onder
Als hij deze week niet was gegaan dan was het de derde week op rij geen school (eerst school dicht, toen zelf positief en nu zijn broer positief).quote:Op woensdag 1 december 2021 08:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Sjonge.. GGD neemt het niet zo nauw, hè. Gelukkig zegt hij weet nog wel bij dat het eigenlijk niet mag.
Mijn man is afgelopen woensdag getest 'omdat hij toch voor een dag 5 test met onze dochter naar de teststraat moest' beide negatief. Dochter weer naar school. Maar nu begint hij alsnog te snotteren en overweegt maar weer terug te fietsen. Met windkracht 8 en een waarschuwing voor windstoten. Dacht 't even niet.
Kortom.. Het gaat weer lekker.
Van mij hadden ze die scholen mogen sluiten. Het is echt hopeloos.
Je bedoelt die 30% afkomstig uit 87% van de bevolking?quote:Op woensdag 1 december 2021 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou nee, de keus is gelaten aan ons door de regering. verder was de zorg al uitgehold voor deze pandemie.
wanneer interviewen ze eens gevaccineerden die in het kliniek of de IC liggen?
Ik moest zo lachen toen ie bij Wakker Nederland klaagde dat het kabinet lekte. Het zelfverzekerde gezicht haperde wel.quote:
Omdat ik officieel in quarantaine moet omdat mijn oudste gisteren een positief testresultaat ontving.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom mag je hem niet wegbrengen (als in, dus niet mee naar binnen)? Het is niet dat je in de auto ineens veel closer met hem bent dan thuis lijkt me zo.
In England is er een groot onderzoek naar geweest (peer reviewed)quote:Op woensdag 1 december 2021 09:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ze lijken toch wel aardig betrouwbaar te zijn
Aantal afgenomen testen, ter bevestiging van een positieve zelftest 64.794
Aantal positieve testen na een positieve zelftest 54.190
Percentage positieve testen na een positieve zelftest 83,6%
Waarschijnlijk omdat alle kinderen wel keer besmet zijn geraakt zeker?quote:Op woensdag 1 december 2021 09:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
Bovendien draait de school nu als een zonnetje sinds de corona explosie wat sluiting tot gevolg had.
Gisteren nog bij het NOS-journaal. Of het was Nieuwsuur. Die zijn helemaal tot je dienst.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou nee, de keus is gelaten aan ons door de regering. verder was de zorg al uitgehold voor deze pandemie.
wanneer interviewen ze eens gevaccineerden die in het kliniek of de IC liggen?
Ja, absurd gewoon.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
Een kijkje in het VieCurie ziekenhuis in Venlo:
https://nos.nl/l/2407712
Meneer op 4:08 op de IC (met 70% ongevaccineerden) is niet gevaccineerd.
- “En hoe kijkt u er nu tegenaan?”
- “Hetzelfde”
Of gewoon te koppig om toe te geven.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, absurd gewoon.
Op zich snap ik nog wel dat hij niet had verwacht dat Covid zo hard bij hem zou toeslaan, altijd gezond, veel in de buitenlucht, etc.
Maar als je dan zo op de feiten wordt gedrukt en wekenlang zeer intensieve zorg nodig hebt, de zorg die zorgt voor overbelasting van het ziekenhuis, wat er juist door vaccinatie willen voorkomen; en dan nog volhouden dat vaccinatie niet nodig was, dan heb je toch echt een enorme plaat voor je kop....
Gaat vooral weer een hoop geblér van Simons opleveren want alles en iedereen is een moordenaar en een vieze racist in haar wereldquote:Op woensdag 1 december 2021 09:06 schreef Benny het volgende:
Gelukkig niet zeg. Anders kon je FOK! Wel opdoeken.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:26 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig is het nog altijd niet verboden een enorme plaat voor je kop te hebben, of enorm koppig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |