Volwassenen worden twee tot vijf keer per jaar verkouden, kinderen vaker. Nog net niet alles is corona gelukkig.quote:Op woensdag 1 december 2021 06:08 schreef DonDruiper het volgende:
Al een paar dagen keelpijn, neusverkouden af en toe hoesten en af en toe zo'n branderig gevoel in je neus alsof je water in je neus hebt gekregen in het zwembad.
De laatste dagen 3 zelftesten gedaan en allemaal negatief. Maar ja.. hoe betrouwbaar zijn die dingen hé.
Ja vanuit een bepaald oogpunt snap ik het wel. Stel je nou eens voor dat geen maatregel of prik ooit nog nodig is. Het gewoon een meegedragen standaard virus wordt. Zit je dan met alle investeringen. Zal wel niet zo snel gebeuren ben ik bang.quote:Op woensdag 1 december 2021 06:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Tot nu toe wordt elke mutatie als de echte killer gebracht, bleek allemaal wel mee te vallen, enkel de besmettelijkheid varieert.
I know, maar iedereen en z'n moeder om me heen heeft zowat coronaquote:Op woensdag 1 december 2021 06:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Volwassenen worden twee tot vijf keer per jaar verkouden, kinderen vaker. Nog net niet alles is corona gelukkig.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:05 schreef Tijn het volgende:
We komen nu vrij dicht op het punt waarop het RIVM een daling in de ziekenhuisbezetting verwacht.
[ afbeelding ]
Je hebt ook kans dat je bent blootgesteld, maar je het voldoende afweert om niet ziek te worden. Als het erger wordt en je wil het graag weten of in aanmerking komen voor een herstelbewijs, kun je het beste bij de GGD langs.quote:Op woensdag 1 december 2021 06:29 schreef DonDruiper het volgende:
ow, maar iedereen en z'n moeder om me heen heeft zowat corona
Volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar hierquote:Op woensdag 1 december 2021 07:15 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Je hebt ook kans dat je bent blootgesteld, maar je het voldoende afweert om niet ziek te worden. Als het erger wordt en je wil het graag weten of in aanmerking komen voor een herstelbewijs, kun je het beste bij de GGD langs.
Jammer eigenlijk dat ze in deze virus-gestuurde realiteit met al die testen niet kunnen zeggen wat het dan wel is
Als je symptomatisch bent wel redelijk betrouwbaar en als je het drie keer gedaan hebt helemaal (tenzij je het drie keer verkeerd doet). Er gaat bij ons ook een verkoudheidsvirus rond dat met sterke keelpijn begint en waar iedereen negatief op test.quote:Op woensdag 1 december 2021 06:08 schreef DonDruiper het volgende:
Al een paar dagen keelpijn, neusverkouden af en toe hoesten en af en toe zo'n branderig gevoel in je neus alsof je water in je neus hebt gekregen in het zwembad.
De laatste dagen 3 zelftesten gedaan en allemaal negatief. Maar ja.. hoe betrouwbaar zijn die dingen hé.
Niet alleen dat maar ook hun ongelijk niet toe kunnen geven. Als ze in de spiegel kijken geven ze een heel ander antwoord zeker als het herstel moeizaam gaat en je dacht dat dit het einde was.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is idd gewoon iemand die te dom om te schijten ademen is en geen kont snapt van weerstand en ziektes
Doe maar een test dan ik heb er ook 2 gedaan die negatief waren en afgelopen zaterdag een pcr die positief was. Nu had ik niet zoveel klachten als jij .quote:Op woensdag 1 december 2021 06:08 schreef DonDruiper het volgende:
Zou kunnen, te veel verschillende informatie over wanneer wel of niet en welke test.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar hier
Volledig mee eens. Niet vaccineren = aangepaste zorg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, alleen weigeren van IC. We bieden ze een plek op de kliniek. Met optiflow tot max.
Kijk maar of ze het redden. IC capaciteit vrij houden voor reguliere zorg.
Dan heb je vrijwel geen covid belasting meer op je IC. En dus veel minder een zorginfarct. Als we dan opschieten met boosters zijn we zo van de hele crisis af.
Hier ook, barst van de besmettingen om ons heen hier. Voordeel is wel dat de angst compleet weg is.quote:Op woensdag 1 december 2021 06:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
I know, maar iedereen en z'n moeder om me heen heeft zowat corona
Niet, want "Gebruik geen zelftest als u coronaklachten heeft."quote:Op woensdag 1 december 2021 06:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ben je nu zelf ook al een keer aan de beurt?quote:Op woensdag 1 december 2021 08:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hier ook, barst van de besmettingen om ons heen hier. Voordeel is wel dat de angst compleet weg is.
Een blik op z’n facebook laat zien dat het een behoorlijke wappie is. Helaas.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee of dit een wappie is hoor. Ik ben zelf 20 jaar in de zorg gewerkt en veel mensen meegemaakt die enorm starre eigen gedachten hebben over hun lijf, gezondheid en (oorzaken/redenen van) ziekte.
Mensen zijn echt een vreemde diersoort wat dat betreft
Geen idee nog, van het weekend weer testen... vooralsnog geen klachten (vriendin ook niet).quote:Op woensdag 1 december 2021 08:34 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ben je nu zelf ook al een keer aan de beurt?Of zijn het vooralsnog alleen je kinderen?
NRC doet een pleidooi om @Elan als nieuwe premier te hebben?quote:Op woensdag 1 december 2021 07:45 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-meer-elan-a4067495
Volgens NRC gaan we met Mark in ieder geval de oorlog niet meer winnen.
Sjonge.. GGD neemt het niet zo nauw, hè. Gelukkig zegt hij weet nog wel bij dat het eigenlijk niet mag.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Geen idee nog, van het weekend weer testen... vooralsnog geen klachten (vriendin ook niet).
Mijn oudste zoon is compleet asymptomatisch. Jongste gaat gewoon naar school (GGD meneer zei dat wegbrengen officieel niet mocht maar dat je dat stiekem wel kon doen zolang je niet naar binnen gaat).
Dit leest alsof het is geschreven door een gefrustreerde FOK!kerquote:Op woensdag 1 december 2021 07:45 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-meer-elan-a4067495
Volgens NRC gaan we met Mark in ieder geval de oorlog niet meer winnen.
Waarom mag je hem niet wegbrengen (als in, dus niet mee naar binnen)? Het is niet dat je in de auto ineens veel closer met hem bent dan thuis lijkt me zo.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
Geen idee nog, van het weekend weer testen... vooralsnog geen klachten (vriendin ook niet).
Mijn oudste zoon is compleet asymptomatisch. Jongste gaat gewoon naar school (GGD meneer zei dat wegbrengen officieel niet mocht maar dat je dat stiekem wel kon doen zolang je niet naar binnen gaat).
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet, want "Gebruik geen zelftest als u coronaklachten heeft."
https://www.rijksoverheid(...)n-en-het-coronavirus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |