Dit is ernstigquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag een kans om op jou te reageren. Ook al had het inhoudelijk geen enkele relatie met jouw post.
Issa niicequote:Op woensdag 1 december 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik die picnic gast doet me denken aan borat
Jayquote:
Ijskoud hier, is er nog plek bij jou op kantoor?quote:
Voor jou altijdquote:Op woensdag 1 december 2021 08:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ijskoud hier, is er nog plek bij jou op kantoor?
Ik heb een nieuwe besteld en het plaatsen doe ik natuurlijk zelf.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij? Voor degene die je douchekraan heeft gerepareerd?
Ah, vandaag dus even handig bij 'iemand' anders uit nood?quote:Op woensdag 1 december 2021 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe besteld en het plaatsen doe ik natuurlijk zelf.
Ja, heel erg vies. Gelukkig alweer binnen met thee nu.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die wind gaat gewoon dwars door het raam heen.
Voelen de verwarmingen wel warm aan? Anders misschien even ontluchten.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de eerste verdieping is het in alle kamers warmer, terwijl daar een raam en alle deuren open staan, dan in mijn kamer en hier staat alles dicht.
Mijn verwarming is inderdaad koud, terwijl de rest wel warm is.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelen de verwarmingen wel warm aan? Anders misschien even ontluchten.
Zo blij met mijn wifi thermostaatknoppen. Gewoon, via mijn telefoon per kamer de temperatuur kunnen regelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de eerste verdieping is het in alle kamers warmer, terwijl daar een raam en alle deuren open staan, dan in mijn kamer en hier staat alles dicht.
Klinkt als CV bijvullen tot ~1.8-2.0 bar.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn verwarming is inderdaad koud, terwijl de rest wel warm is.
Uhm vrijdag sinterklaasfeestje bij mij thuis. En ik wil nog naar ikea voor de laatste spullen voor in huis. en de bouwmarkt verf halen voor de muur achter mijn bank en dan ook meteen verven. Verder niets denk ik. En jij, ga jij nog op een zekere fokster jagen?quote:
Uitnodiging zal vandaag wel bij de post zitten dan.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhm vrijdag sinterklaasfeestje bij mij thuis. En ik wil nog naar ikea voor de laatste spullen voor in huis. en de bouwmarkt verf halen voor de muur achter mijn bank en dan ook meteen verven. Verder niets denk ik. En jij, ga jij nog op een zekere fokster jagen?
vrijdag al? dan heb ik echt niet genoeg tijd om een surprise te makenquote:Op woensdag 1 december 2021 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uhm vrijdag sinterklaasfeestje bij mij thuis. En ik wil nog naar ikea voor de laatste spullen voor in huis. en de bouwmarkt verf halen voor de muur achter mijn bank en dan ook meteen verven. Verder niets denk ik. En jij, ga jij nog op een zekere fokster jagen?
Zo blij nu met mijn nieuwe ramenquote:Op woensdag 1 december 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die wind gaat gewoon dwars door het raam heen.
Same!quote:Op woensdag 1 december 2021 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo blij met mijn wifi thermostaatknoppen. Gewoon, via mijn telefoon per kamer de temperatuur kunnen regelen.[/nerd]
Je mag komen hoor huehuequote:Op woensdag 1 december 2021 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uitnodiging zal vandaag wel bij de post zitten dan.
Dan pak je jezelf toch in een seksy stringetjequote:Op woensdag 1 december 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdag al? dan heb ik echt niet genoeg tijd om een surprise te maken
En daarna in een doos gevuld met zaagsel en stroop gaan zitten want anders is het geen echte sinterklaas surprise natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan pak je jezelf toch in een seksy stringetje
Ik wilde al in een grote taart kruipenquote:Op woensdag 1 december 2021 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan pak je jezelf toch in een seksy stringetje
quote:
Goed idee dit.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde al in een grote taart kruipen
quote:
quote:
We zijn met vier, kunnen we gaan klaverjassen.quote:
God, teringtijd geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn met vier, kunnen we gaan klaverjassen.
Ik heb dat echt nog nooit gedaan. Ook geen idee hoe het moet.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, teringtijd geleden dat ik dat gedaan heb.
Denk dat de laatste keer zo'n 20 jaar geleden is.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gedaan. Ook geen idee hoe het moet.
Ik heb m'n sportspullen mee en m'n tijdvak geclaimd, dus ik moet wel vanmiddag.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:54 schreef TaMieke het volgende:
Was Air al hier vandaag? Ik heb iig gesport gisteren
Goed bezig. Hoe was het?quote:Op woensdag 1 december 2021 10:54 schreef TaMieke het volgende:
Was Air al hier vandaag? Ik heb iig gesport gisteren
That is such a boomer thing to do.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn met vier, kunnen we gaan klaverjassen.
Goed bezig. Alvast succesquote:Op woensdag 1 december 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n sportspullen mee en m'n tijdvak geclaimd, dus ik moet wel vanmiddag.
Prima. Buik en billen, dus weinig last van mn voet.quote:
Mooi!quote:Op woensdag 1 december 2021 11:02 schreef TaMieke het volgende:
Prima. Buik en billen, dus weinig last van mn voet.
Mja, er gaat nu rond dat bedrijven flexibeler moeten zijn en mensen de tijd moeten gunnen overdag te laten sportenquote:Op woensdag 1 december 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n sportspullen mee en m'n tijdvak geclaimd, dus ik moet wel vanmiddag.
Mijn laptop voldoet niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Is hier al iemand over gegaan naar Windows 11?
Ik ben ook m'n weekenden met doordeweekse dagen aan het omwisselenquote:Op woensdag 1 december 2021 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, er gaat nu rond dat bedrijven flexibeler moeten zijn en mensen de tijd moeten gunnen overdag te laten sportenWat heeft die 17:00 sluit dan voor nut? Dan gaan we t overdag drukker maken......
Laat t dan open en spreid meer.
ja, nieuwe laptop meteen geupdatequote:Op woensdag 1 december 2021 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Is hier al iemand over gegaan naar Windows 11?
Nog geen rare dingen tegengekomen?quote:Op woensdag 1 december 2021 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nieuwe laptop meteen geupdate
jawel, mn videokaart bokt af en toe, verder is het alleen wat lelijker geworden.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog geen rare dingen tegengekomen?
Ok, thanks.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, mn videokaart bokt af en toe, verder is het alleen wat lelijker geworden.
Mooi, dan update ik voorlopig niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, mn videokaart bokt af en toe, verder is het alleen wat lelijker geworden.
Ja, dat alles samenproppen snap ik serieus niet. Het is niet dat sportscholen/trainingen zulke brandhaarden zijn van besmettingen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, er gaat nu rond dat bedrijven flexibeler moeten zijn en mensen de tijd moeten gunnen overdag te laten sportenWat heeft die 17:00 sluit dan voor nut? Dan gaan we t overdag drukker maken......
Misschien proberen ze met vroege sluitingstijden te voorkomen dat kinderen na schooltijd nog overal komenquote:Op woensdag 1 december 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi, dan update ik voorlopig niet.
[..]
Ja, dat alles samenproppen snap ik serieus niet. Het is niet dat sportscholen/trainingen zulke brandhaarden zijn van besmettingen.
Zoiets zal er wel achter zitten ja, contacten minimaliseren om de verspreiding vanaf kinderen te laten eindigen bij het gezin.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien proberen ze met vroege sluitingstijden te voorkomen dat kinderen na schooltijd nog overal komen
Ja maar dat zou logisch zijn. Dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 december 2021 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vermindert contactmomenten en dat is het achterliggende doel. Dat half Nederland vervolgens creatief aan de slag gaat om diezelfde contactmomenten tussen 5 en 17 uur te organiseren. Ja, ook dat is een vorm van eigen verantwoordelijkheid waar ons kabinet zo'n belang aan hecht.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, dat alles samenproppen snap ik serieus niet. Het is niet dat sportscholen/trainingen zulke brandhaarden zijn van besmettingen.
Die creatieve oplossingen hadden ze aan kunnen zien komen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vermindert contactmomenten en dat is het achterliggende doel. Dat half Nederland vervolgens creatief aan de slag gaat om diezelfde contactmomenten tussen 5 en 17 uur te organiseren. Ja, ook dat is een vorm van eigen verantwoordelijkheid waar ons kabinet zo'n belang aan hecht.
Ja, zou er een minister geweest zijn die het beter kon?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:22 schreef DrMarten het volgende:
Ik las vanochtend ergens dat de CDA prominenten willen dat Hugo doorgaat als minister van VWS
Mag toch hopen dat die eruit geflikkerd wordt.
Dit.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, zou er een minister geweest zijn die het beter kon?
Ik betwijfel het. Het is een crisis, voor niemand leuk. En we hebben nog nooit zoiets meegemaakt.
In de landen om ons heen is het allemaal ook gewoon ruk, er is niemand die het goed doet.
Nederland is wel het toppunt van achter de feiten aanhobbelen en inconsistent beleid, voor zover je van beleid kunt spreken.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Het is een crisis, voor niemand leuk. En we hebben nog nooit zoiets meegemaakt.
In de landen om ons heen is het allemaal ook gewoon ruk, er is niemand die het goed doet.
Toch heb ik liever een beetje gezwabber dan meteen volle lock down, of al 2 jaar lang overal met mondkapjes lopen.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nederland is wel het toppunt van achter de feiten aanhobbelen en inconsistent beleid, voor zover je van beleid kunt spreken.
Nee vanochtend onder de nieuwe douche gestaan want die kwam gisteravond binnenquote:Op woensdag 1 december 2021 09:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, vandaag dus even handig bij 'iemand' anders uit nood?
Ik wilde al vragen. Hadden we beleid dan?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nederland is wel het toppunt van achter de feiten aanhobbelen en inconsistent beleid, voor zover je van beleid kunt spreken.
Ho ho, op Twitter zitten duizenden mensen die het veel beter kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt wel een keiharde lockdown doen, maar zodra er iets versoepeld wordt, wordt het toch weer pet. Dan krijg je dus: van mei t/m september open, en de rest van het jaar dicht.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een beetje gezwabber dan meteen volle lock down, of al 2 jaar lang overal met mondkapjes lopen.
Ik ben blij dat er hier ook steeds gekeken en geprobeerd wordt of dingen wel kunnen.
Want dat zijn idd wel de brandhaarden ja!quote:Op woensdag 1 december 2021 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien proberen ze met vroege sluitingstijden te voorkomen dat kinderen na schooltijd nog overal komen
'Wij' zoeken dan meer elkaar op achter de voordeur, waar ook veel besmettingen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dat zijn idd wel de brandhaarden ja!
Zit ik dan als volledig thuiswerkende single in de avond opgesloten alleen.
Kan niet eens mezelf gezond houden en gaan sporten!
Repetities voor theater kunnen ook niet doorgaan, want mag niet na 17:00.
Alsof er repetities zijn voor 17:00 door de week voor amateur toneel.......
Dus wat krijg je dan? Allemaal in t weekend en extra lange sessies.
Want we moeten t schema wel halen
Qquote:Op woensdag 1 december 2021 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ho ho, op Twitter zitten duizenden mensen die het veel beter kunnen.
Meer dan in theaters, cafe's en sportscholen ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Wij' zoeken dan meer elkaar op achter de voordeur, waar ook veel besmettingen zijn.
Ja want anders krijgen de kinderen een TRAUMA Ang3l, een TRAUMA! Ook van een mondkapje trouwens. TRAUMA! Voor ALTIJD en EEUWIG!quote:Op woensdag 1 december 2021 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer dan in theaters, cafe's en sportscholen ja.
Dat zijn grotere ruimtes, met een check, ventilaties, handgellen en met 1.5m regels.
Achter de eigen voordeur wordt daar veel minder op gelet.
Bij ons op t werk zijn t echt vooral de mensen met kinderen die nu besmet zijn. Maar nee, DAAR laten we alles voor open
Ben jij een kind dan want je klinkt wat getraumatiseerd?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:50 schreef Q. het volgende:
Ja want anders krijgen de kinderen een TRAUMA Ang3l, een TRAUMA! Ook van een mondkapje trouwens. TRAUMA! Voor ALTIJD en EEUWIG!
Je weet toch.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij een kind dan want je klinkt wat getraumatiseerd?
Tandarts gisteren heeft een zoontje van 5 en wilde die niet laten vaccineren want dat was zielig. Ik vroeg of hij alle andere inentingen wel had gehad. Ja, maar toen was hij nog klein en merkte hij er weinig van. Nou hold on to your butts, want hij moet er nog meerquote:Op woensdag 1 december 2021 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja want anders krijgen de kinderen een TRAUMA Ang3l, een TRAUMA! Ook van een mondkapje trouwens. TRAUMA! Voor ALTIJD en EEUWIG!
Kindermishandeling!quote:Op woensdag 1 december 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tandarts gisteren heeft een zoontje van 5 en wilde die niet laten vaccineren want dat was zielig. Ik vroeg of hij alle andere inentingen wel had gehad. Ja, maar toen was hij nog klein en merkte hij er weinig van. Nou hold on to your butts, want hij moet er nog meer
Geef er geen zak omquote:Op woensdag 1 december 2021 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook zoiets wat ik niet snap. Kinderen worden niet gevaccineerd want het is wachten op het advies van de EMA. Dat advies is er en vervolgens gebeurt er niks.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tandarts gisteren heeft een zoontje van 5 en wilde die niet laten vaccineren want dat was zielig. Ik vroeg of hij alle andere inentingen wel had gehad. Ja, maar toen was hij nog klein en merkte hij er weinig van. Nou hold on to your butts, want hij moet er nog meer
Nee het moet zorgvuldig gebeuren.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook zoiets wat ik niet snap. Kinderen worden niet gevaccineerd want het is wachten op het advies van de EMA. Dat advies is er en vervolgens gebeurt er niks.
Als dat advies er donderdag ligt, dan kunnen vrijdag toch de brieven de deur uit?
Zonder gehannes en maatregelen en testenquote:Op woensdag 1 december 2021 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben helemaal klaar met COVID, wil gewoon lekker op vakantie
Vrijdag naar Berlijnquote:Op woensdag 1 december 2021 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben helemaal klaar met COVID, wil gewoon lekker op vakantie
Nja dat vind ik nog niet eens zo erg, maar meer dat ik niet ziek wil worden of dat risico lopen (in het vliegtuig of het in het betreffende buitenland.)quote:Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder gehannes en maatregelen en testen
O ik zou al gewoon naar Parijs ofzo willen, maar dan weer niet met de trein want huu corona en met de auto ga ik daar dood.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dat vind ik nog niet eens zo erg, maar meer dat ik niet ziek wil worden of dat risico lopen (in het vliegtuig of het in het betreffende buitenland.)
Ik heb tot de dag van vertrek in spanning gezeten of m'n festival door kon gaan.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrijdag naar Berlijn(denk ik nu nog
)
Het is ook gewoon kut als je dan wat gepland hebt dat je blijft denken: ALS het doorgaat.
Dagjes weg ook lastig want als je die last-minute doet dan zijn alle tijdslots weer vol.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso een dagje Amsterdam ofzo, of Utrecht. Ben wel twee keer op vakantie in Nederland geweest en dagjes Middelburg en Haarlem gedaan, maar op de een of andere manier ben ik dan weer niet zo dapper om nu in de auto te stappen en in Amsterdam naar een museum te gaan. Psychisch.
Spannend.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrijdag naar Berlijn(denk ik nu nog
)
Het is ook gewoon kut als je dan wat gepland hebt dat je blijft denken: ALS het doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |