abonnement Unibet Coolblue
pi_202406770
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:12:05 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202406796
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Echt, de vrijpostigheid van werkgevers is één van mn stokpaardjes. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en doen of er niet allemaal dingen wettelijk geregeld zijn.
Ja eens.
Ik moet nu 1x per jaar een soort opfriscursus voor mijn werk doen. Kan dan altijd kiezen uit allerlei onderdelen, ik kies altijd arbeidsrecht omdat deze voor mij persoonlijk het meest interessant is :D
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:13:10 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202406810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:01 schreef z80 het volgende:

[..]
Mag wel geweigerd worden. Echter dient dit wel onderbouwd te worden.
En zoals in dit geval, direct bij de sollicitatie al aangegeven dat minder uren niet mogelijk is, ga je ook bot vangen indien je dit tot aan een rechtszaak zou laten komen.
Als je al een paar jaar in dienst bent sta je wel een heel stuk sterker.
Nee hoor, vinden dat het werk alleen 36 uur kan is niet voldoende onderbouwing.
Zo werkt het niet.
pi_202406841
Ik zit momenteel aan de andere kant van de tafel (heb een vacature open staan) en ik heb maar weinig te kiezen.
pi_202406845
Zie op werk.nl een leuke vacature. Bij https://www.zoma-opleidingen.nl/. Hier maar niet solliciteren _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202406851
Dit is precies waarom ik het bedrijf van mijn ouders niet heb voorgezet. Eigenaar van bedrijf bepaalt de regels niet meer, dan is het dus geen bedrijf meer maar een overheids-dependance. Had ik geen trek in.

Monumentaal pand, muren uit +-1350, daarin een nis waar in sinds die tijd de latrine zit, nu toilet.
Arbo-regeltjes: "er kan geen rolstoel in". Klopt. Die komen ook niet in die ruimte.
Enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202406862
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik zit momenteel aan de andere kant van de tafel (heb een vacature open staan) en ik heb maar weinig te kiezen.
Wat en waar? :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_202406872
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:16 schreef fietsie het volgende:
Dit is precies waarom ik het bedrijf van mijn ouders niet heb voorgezet. Eigenaar van bedrijf bepaalt de regels niet meer, dan is het dus geen bedrijf meer maar een overheids-dependance. Had ik geen trek in.

Monumentaal pand, muren uit +-1350, daarin een nis waar in sinds die tijd de latrine zit, nu toilet.
Arbo-regeltjes: "er kan geen rolstoel in". Klopt. Die komen ook niet in die ruimte.
Enz enz
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:18:58 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202406882
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:16 schreef fietsie het volgende:
Dit is precies waarom ik het bedrijf van mijn ouders niet heb voorgezet. Eigenaar van bedrijf bepaalt de regels niet meer, dan is het dus geen bedrijf meer maar een overheids-dependance. Had ik geen trek in.

Monumentaal pand, muren uit +-1350, daarin een nis waar in sinds die tijd de latrine zit, nu toilet.
Arbo-regeltjes: "er kan geen rolstoel in". Klopt. Die komen ook niet in die ruimte.
Enz enz
In de praktijk wordt er amper gebruik van gemaakt.
Er is bijna geen werknemer die zijn rechten kent, en als hij ze wel kent een rechstzaak zou starten.
Dus valt allemaal wel mee :')
pi_202406885
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Nooit van gehoord. Heb wel paar x caesar en 1000 fysio gehad afgelopen 30 jaar :D
Maar die rug blijft muiten.
Ik vond een YT met ontspanning oef?
Ik krijg Jacobson via een cesar therapeut. Ik weet niet of ik net zo veel aan deze therapie had gehad als er niet daadwerkelijk iemand bij zit om me op mijn fouten en valkuilen te wijzen.
Ik zie ontspanningstherapie toch als meer gericht op de geest, dit is echt op het lichaam gericht. En dus niet alleen op ontspanning maar ook op de houding waarin je ontspant. En dat laatste is moeilijker dan je denkt :X
Spoilers!
pi_202406886
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat en waar? :P
Zie PM ;) - compleet ander vakgebied.
pi_202406893
En ik ga het afschudden ook eens proberen. Klinkt eigenlijk wel aangenaam.
pi_202406906
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Afgewezen. Door mezelf. Nog even er over gehad, maar minder uren dan 36 is echt niet mogelijk. De contracten daar zijn 36 uur maar zij wilden liever eigenlijk meer uren.

En ik heb inderdaad de gedachtenlijn van @:DancingPhoebe gevolgd, ik lig (een beetje) in de markt. Heb ook nog zo'n 4-5 maanden voordat het UWV echt begint te pushen.

Ze begreep het wel, ik had het ook al laten doorschemeren gisteren. En ik kan beter nu nee zeggen dan over een half jaar mezelf in de knel te hebben gewerkt. Daar hebben zij ook niets aan.
Maar ze houden me in portefeuille voor wanneer er iets anders, minder stressvol is.
Heel goed ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:23:57 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_202406929
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nee hoor, vinden dat het werk alleen 36 uur kan is niet voldoende onderbouwing.
Zo werkt het niet.
Als hier een lijstje achter zit met werkzaamheden en dit als werkgever aannemelijk kunnen maken wel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202406949
Ik heb minder uren eens echt met geweld en beroep op de wet afgedwongen bij een werkgever die er geen trek in had. Je mag (mocht toen in elk geval, en ik heb niet meegekregen dat de wet gewijzigd is) eerst een jaar in dienst zijn. Dus direct na proeftijd nono.

Het mag geweigerd worden - bij zwaarwegend bedrijfsbelang. Dat bestaat zo goed als niet behalve bij bedrijven minder dan 10 werknemers, dus die hindernis kan je als nietbestaand beschouwen tenzij je werkgever type fietsie-vader bent misschien.

Vervelendste hindernis is dat de werkgever de verdeling van je uren mag vaststellen. Dus mijn weinige uren verdeelden ze over 4 dagen. Dat was een klotestreek en ik heb ze ervoor laten bloeden (8> . Maar dat is het recht van de werkgever in dit verhaal.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:25:44 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202406955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:23 schreef z80 het volgende:

[..]
Als hier een lijstje achter zit met werkzaamheden en dit als werkgever aannemelijk kunnen maken wel.
Nee hoor echt niet. Een functie kan dan prima door 2 personen uitgevoerd worden. Beide parttime.

werkgever krijgt hierin echt alleen in heel specifieke functies gelijk.
pi_202406956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:23 schreef z80 het volgende:

[..]
Als hier een lijstje achter zit met werkzaamheden en dit als werkgever aannemelijk kunnen maken wel.
Nope, nemen ze er maar iemand bij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:26:37 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202406966
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:25 schreef sigme het volgende:
Ik heb minder uren eens echt met geweld en beroep op de wet afgedwongen bij een werkgever die er geen trek in had. Je mag (mocht toen in elk geval, en ik heb niet meegekregen dat de wet gewijzigd is) eerst een jaar in dienst zijn. Dus direct na proeftijd nono.

Het mag geweigerd worden - bij zwaarwegend bedrijfsbelang. Dat bestaat zo goed als niet behalve bij bedrijven minder dan 10 werknemers, dus die hindernis kan je als nietbestaand beschouwen tenzij je werkgever type fietsie-vader bent misschien.

Vervelendste hindernis is dat de werkgever de verdeling van je uren mag vaststellen. Dus mijn weinige uren verdeelden ze over 4 dagen. Dat was een klotestreek en ik heb ze ervoor laten bloeden (8> . Maar dat is het recht van de werkgever in dit verhaal.
Sigme zegt het altijd zo duidelijk _O_
pi_202406982
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:19 schreef Tuindier het volgende:
En ik ga het afschudden ook eens proberen. Klinkt eigenlijk wel aangenaam.
Net 2 keer shake it off gedaan. Voel me beter dan voor ik het deed. Geen idee hoe lang het aanhoudt, maar hee, pakken wat je pakken kunt *O*

Het kan overigens ook zo zijn dat ik gewoon, dmv een ritueeel dansje, een deel van mn mood naar poes heb gebeamd, want die zit me nu machtig chagrijnig te beloeren :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407001
Je hoeft dus in principe helemaal niets af te dwingen. Je kunt gewoon aangeven, "per dan en dan werk ik nog maar x uur" maar werkgevers doen bijzonder graag of dat niet zo is.

Bij vorige werkgever ook collega's die echt overtuigd waren een andere baan te moeten gaan zoeken als ze eenmaal aan kinderen wilden beginnen, want "dit kan echt niet in minder dan 32 uur" :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407025
Mijn leidinggevende bij mijn vorige werkgever wilde persé niet dat ik van 38 naar 36 ging. Maar dat stond in de nieuwe CAO. Hij kon het niet duidelijk maken waarom het niet kon en dat lukte niet. Ik was al erg flexibel, wanneer het nodig was werkte ik ook wel op zondag, maar nam dan wel een andere dag vrij.
Later bleek dat me best veel geld door de neus geboord is, alleen kon ik er toen niets meer mee.
Dat was echt een hele vervelende leidinggevende, maar omdat hij geen moer uitvoerde had ik een geweldige baan, kon naar USA, Singapore etc.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:33:58 #22
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202407034
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Nope, nemen ze er maar iemand bij.
Vroegah, als je kon aantonen dat daar geen buget voor was, kon je weigeren. Geen idee hoe dat nu zit.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:35:56 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407060
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:33 schreef Bramito het volgende:

[..]
Vroegah, als je kon aantonen dat daar geen buget voor was, kon je weigeren. Geen idee hoe dat nu zit.
Ondernemers risico *O*
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:36:32 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202407068
quote:
In de cao Ziekenhuizen staat dat: Werkgever en werknemer op vrijwillige basis een afspraak kunnen maken om minder te werken. De werknemer kan niet verplicht worden om van de regeling gebruik te maken. Ook de werkgever kan niet worden verplicht de regeling aan te bieden.
Bron: NVZ
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202407073
Bijna al mijn fokreclames zijn voor vacaturesites tegenwoordig en uit fascinatie klik ik dan vrij regelmatig.

Dit ook weer, wie de fuck plaatst dit in hemelsnaam online?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:36 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bron: NVZ
CAO kán idd nog wel eens afwijken. Ik heb nog nooit onder een CAO gewerkt, dus dat gaat altijd een beetje langs me heen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407092
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoeft dus in principe helemaal niets af te dwingen. Je kunt gewoon aangeven, "per dan en dan werk ik nog maar x uur" maar werkgevers doen bijzonder graag of dat niet zo is.
Nou, uit ervaring kan ik je dus vertellen dat de werkgever twee of drie maanden (ben het exacte aantal vergeten) de tijd heeft om je verzoek te beoordelen, dus dat je die tijd in acht zult moeten nemen.
Maar verder is dat inderdaad wat ik gedaan heb. Formeel briefje: per dan en dan werk ik nog maar zoveel uur en dit met een beroep op wet X (flexibiliteit en zekerheid?). En toen heeft werkgever dus tot de laatste dag gewacht voordat ze formele reactie gaven met zoiets als 'oh kut doe dan maar maar hierbij stellen wij vast dat u maandag tot en met donderdag elke dag 5¾u werkt'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202407100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:36 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bron: NVZ
Jo leuk, wet staat hier boven en bij wet kan werknemer dit afdwingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202407108
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, uit ervaring kan ik je dus vertellen dat de werkgever twee of drie maanden (ben het exacte aantal vergeten) de tijd heeft om je verzoek te beoordelen, dus dat je die tijd in acht zult moeten nemen.
Maar verder is dat inderdaad wat ik gedaan heb. Formeel briefje: per dan en dan werk ik nog maar zoveel uur en dit met een beroep op wet X (flexibiliteit en zekerheid?). En toen heeft werkgever dus tot de laatste dag gewacht voordat ze formele reactie gaven met zoiets als 'oh kut doe dan maar maar hierbij stellen wij vast dat u maandag tot en met donderdag elke dag 5¾u werkt'.
Eigenlijk weet je dan al dat het einde verhaal gaat zijn, maar dan komt wel de gamer in me boven :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Eigenlijk weet je dan al dat het einde verhaal gaat zijn, maar dan komt wel de gamer in me boven :D
Oh nee, ze hadden me gewoon liever wel dan niet hoor. Ook al heb ik ze héél veel pijn gedaan.
OR afgedwongen bijvoorbeeld. Hebben ze ook tot de laatste minuut gefrustreerd maar tsja - als ik juridisch gelijk heb en het wil halen, dan haal ik het. Dus die OR kwam er.

En ik ben er pas weggegaan toen ik het zat was en een betere baan had, maar het heeft in de jaren daarvoor natuurlijk mijn motivatie en werklust niet echt positief beïnvloed. Heb er toch 5 jaar gezeten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202407157
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik zit momenteel aan de andere kant van de tafel (heb een vacature open staan) en ik heb maar weinig te kiezen.
Bij ons viel het ook tegen. Niet omdat het een functie is waar maar weinig mensen voor zijn, maar omdat het allemaal via bureautjes gaat die gewoon echt met slechte kandidaten komen. Ik begrijp daar echt helemaal niets van.
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:45:18 #32
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202407170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bijna al mijn fokreclames zijn voor vacaturesites tegenwoordig en uit fascinatie klik ik dan vrij regelmatig.

Dit ook weer, wie de fuck plaatst dit in hemelsnaam online?
Daar is vast een doelgroep voor.
Ik sta er altijd van te kijken dat ze een laptop als perk aangeven.
Siesta & Fiesta!
pi_202407179
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:42 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh nee, ze hadden me gewoon liever wel dan niet hoor. Ook al heb ik ze héél veel pijn gedaan.
OR afgedwongen bijvoorbeeld. Hebben ze ook tot de laatste minuut gefrustreerd maar tsja - als ik juridisch gelijk heb en het wil halen, dan haal ik het. Dus die OR kwam er.

En ik ben er pas weggegaan toen ik het zat was en een betere baan had, maar het heeft in de jaren daarvoor natuurlijk mijn motivatie en werklust niet echt positief beïnvloed. Heb er toch 5 jaar gezeten.
Ik bedoel ook dat op het moment dat wanneer ze het zo gaan spelen ík er al weer klaar mee ben. Wat ik doe is vrij generiek en kan ik op veel plekken doen, dus dan ga ik zo langzaam aan wel weer verder kijken en duurt het niet lang meer voor ik ook iets vind.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407184
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:45 schreef Bramito het volgende:

[..]
Daar is vast een doelgroep voor.
Ik sta er altijd van te kijken dat ze een laptop als perk aangeven.
DAT kies je er uit, uit alles wat er mis is met die vacature :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:46:48 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407195
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, uit ervaring kan ik je dus vertellen dat de werkgever twee of drie maanden (ben het exacte aantal vergeten) de tijd heeft om je verzoek te beoordelen, dus dat je die tijd in acht zult moeten nemen.
Maar verder is dat inderdaad wat ik gedaan heb. Formeel briefje: per dan en dan werk ik nog maar zoveel uur en dit met een beroep op wet X (flexibiliteit en zekerheid?). En toen heeft werkgever dus tot de laatste dag gewacht voordat ze formele reactie gaven met zoiets als 'oh kut doe dan maar maar hierbij stellen wij vast dat u maandag tot en met donderdag elke dag 5¾u werkt'.
Wet flexibel werken is het tegenwoordig in ieder geval.
pi_202407210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bijna al mijn fokreclames zijn voor vacaturesites tegenwoordig en uit fascinatie klik ik dan vrij regelmatig.

Dit ook weer, wie de fuck plaatst dit in hemelsnaam online?
Ik heb duidelijk geen (Rotterdams) gevoel voor humor..
pi_202407219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:47 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb duidelijk geen (Rotterdams) gevoel voor humor..
Nou ik wel en ik kan je vertellen this aint it!*
*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:48:28 #38
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202407225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
DAT kies je er uit, uit alles wat er mis is met die vacature :D
Ja de rest is zo erg, daar hoeven we het niet overte hebben. Valt me nog mee dat Feyenoord of Sparta niet genoemd wordt.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:49:09 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik bedoel ook dat op het moment dat wanneer ze het zo gaan spelen ík er al weer klaar mee ben. Wat ik doe is vrij generiek en kan ik op veel plekken doen, dus dan ga ik zo langzaam aan wel weer verder kijken en duurt het niet lang meer voor ik ook iets vind.
Heb ik ook altijd, als je me een keer kwaad maakt ben ik weg _O-
pi_202407252
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bijna al mijn fokreclames zijn voor vacaturesites tegenwoordig en uit fascinatie klik ik dan vrij regelmatig.

Dit ook weer, wie de fuck plaatst dit in hemelsnaam online?
(F)ons :7

WFT?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202407264
Ik kende dit bureau niet, maar na googlen wel. Tenminste, de eigenaar. Die had vroeger SecretaryPlus waar ik ook gesprekken gehad heb.
Die waren boos op mij, want mooie functie bij PS, maar ik wilde de garantie dat ik na verkiezingen niet voor een PVV'er hoefde te werken. Konden ze niet geven, dus kwam ik niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202407272
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik bedoel ook dat op het moment dat wanneer ze het zo gaan spelen ík er al weer klaar mee ben. Wat ik doe is vrij generiek en kan ik op veel plekken doen, dus dan ga ik zo langzaam aan wel weer verder kijken en duurt het niet lang meer voor ik ook iets vind.
Oh, ik kan ook meestal wel ergens terecht, maar als ze het zo gaan spelen - dan speel ik ook. En meestal ben ik sneller en beter. Zéker beter dan HR, en directie is meestal te lui om niet te leunen op HR. Dat win ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202407275
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb ik ook altijd, als je me een keer kwaad maakt ben ik weg _O-
Same. En echt he, ik vind mezelf helemaal zo moeilijk niet. Als je het me vraaaaaagt, kan er zo fucking veeeeel. Maar als je gaat schermen met dat ik bepaalde dingen verplicht ben of laat merken dat je denkt dat ik compleet van de commode gevallen ben, ja dan kan er dus nog maar heel weinig :') Kutkoppigheid :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407295
Ennnnn om mn eigen punt te onderschrijven. 1 solli verstuurd, 1 uitnodiging voor gesprek binnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407300
Ik denk dat ik juist een werknemer ben die langzaam ergens gewoon helemaal vast roest. Maar ik heb dan ook nog geen hele vervelende situaties meegemaakt.
pi_202407305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ennnnn om mn eigen punt te onderschrijven. 1 solli verstuurd, 1 uitnodiging voor gesprek binnen.
Dat doe je wel goed. :D
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:55:17 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407315
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Same. En echt he, ik vind mezelf helemaal zo moeilijk niet. Als je het me vraaaaaagt, kan er zo fucking veeeeel. Maar als je gaat schermen met dat ik bepaalde dingen verplicht ben of laat merken dat je denkt dat ik compleet van de commode gevallen ben, ja dan kan er dus nog maar heel weinig :') Kutkoppigheid :')
same!

Hoewel de instelling van Sigme ook erg aantrekkelijk is, maar zou me teveel negatieve energie kosten.
pi_202407326
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]
same!

Hoewel de instelling van Sigme ook erg aantrekkelijk is, maar zou me teveel negatieve energie kosten.
Mja, mezelf zijn kost me ook veel negatieve energie :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407335
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:53 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik juist een werknemer ben die langzaam ergens gewoon helemaal vast roest. Maar ik heb dan ook nog geen hele vervelende situaties meegemaakt.
Ik had bij zowel de laatste als de voorlaatste bedrijven best m'n pensioen kunnen halen. Ben een trouwe hond en zeker bij de voorlaatste had ik heel afwisselend werk, werkte ook met heel veel verschillende mensen en dat veranderde ook iedere 2-3 jaar. Never a dull moment
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:58:16 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407352
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:53 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik juist een werknemer ben die langzaam ergens gewoon helemaal vast roest. Maar ik heb dan ook nog geen hele vervelende situaties meegemaakt.
Ach kan al iets simpels zijn als ineens geen/amper loonsverhoging door corona, en andere kut excuusjes zonder echt in gesprek te gaan.
Dat was hier bijna de druppel, ze hadden geluk dat ik door corona niet meteen ging zoeken. En toen heb ik in de tussentijd een traject afgedwongen om te groeien naar een functie stapje hoger. Daardoor heb ik nu wel weer motivatie dus kan ik blijven *O*
pi_202407358
Ik zou dat echt zo graag willen, een plek waar je echt lekker zit en je je thuisvoelt en je niet omringt bent door incompetentie op alle niveaus...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407363
Ik heb me na een paar keer 2-3 jaar ergens te werken nu juist voorgenomen om eens wat langer te blijven. Voorlopig is het (meestal) nog leuk in ieder geval :).
  dinsdag 30 november 2021 @ 17:01:16 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407394
Ik heb 1x ergens gewerkt waar ik nu nog had kunnen werken, tot ze me boos maakten ;(

Werkte daar toen zo'n 7 jaar, 36 uur, ging scheiden dus wilde 40 ivm kosten alleen wonen enzo. Heel logsich.
Maar nee kon echt niet!

Ja dan ben ik weg. En bij ontslag nemen kon het ineens natuurlijk wel. :')
Ok maar dat is wel echt te laat. Bye!
pi_202407398
Het duurt bij mij vaak gewoon best lang voordat ik me ergens thuis voel, dus ben misschien ook gewoon niet het typje om veel te willen wisselen. Ik doe m'n werk graag goed, maar ik hoef niet hogerop en vind eigenlijk dat ik ook al wel genoeg verdien. Ben niet echt ambitieus, misschien is dat slecht, maar ik voel me er wel goed bij.
pi_202407413
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Myraela het volgende:
Het duurt bij mij vaak gewoon best lang voordat ik me ergens thuis voel, dus ben misschien ook gewoon niet het typje om veel te willen wisselen. Ik doe m'n werk graag goed, maar ik hoef niet hogerop en vind eigenlijk dat ik ook al wel genoeg verdien. Ben niet echt ambitieus, misschien is dat slecht, maar ik voel me er wel goed bij.
Dat is helemaal niet slecht muts, dat is heerlijk!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407430
Ik ben ook het type dat vastroest denk ik. Ik zou veel meer kunnen en werk onder mijn "niveau" in de functie die ik nu heb maar ik verdien voor wat ik doe n fijn salaris en als ik uitlog, heb ik niks meer met werk te maken. Dus ik heb ook geen zin in meer gedoe en meer verantwoordelijkheid voor minder geld. Want ik werk toch echt wel om te leven en niet andersom :N
pi_202407438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Myraela het volgende:
Het duurt bij mij vaak gewoon best lang voordat ik me ergens thuis voel, dus ben misschien ook gewoon niet het typje om veel te willen wisselen. Ik doe m'n werk graag goed, maar ik hoef niet hogerop en vind eigenlijk dat ik ook al wel genoeg verdien. Ben niet echt ambitieus, misschien is dat slecht, maar ik voel me er wel goed bij.
Zo ben ik ook hoor. Mijn vorige baan ging naar Amsterdam (nieuwe locatie hoofdkantoor) en ik mocht mee. Maar ik had echt geen zin om iedere dag te reizen, en verhuizen al helemaal niet.
Maar daar had ik nu nog vrolijk gezeten als ze niet naar Amsterdam waren gegaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202407476
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is helemaal niet slecht muts, dat is heerlijk!
Het voelt soms zo stom als je 29 bent tussen allemaal mensen die wél ambitieus zijn. Sowieso zijn we vaak (tenminste in mijn omgeving) zo gefocust op doorgroeien.
pi_202407517
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:09 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het voelt soms zo stom als je 29 bent tussen allemaal mensen die wél ambitieus zijn. Sowieso zijn we vaak (tenminste in mijn omgeving) zo gefocust op doorgroeien.
Dat is herkenbaar. Ik kreeg dat een jaar of 2 geleden nog als vraag, of ik een HBO studie wilde gaan doen. Ik kon er echt geen een verzinnen in de lijn van mijn werk wat mij ook nog leuk leek.
Totaal iets anders was wel leuk geweest, maar dat wilden ze niet betalen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_202407530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:09 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het voelt soms zo stom als je 29 bent tussen allemaal mensen die wél ambitieus zijn. Sowieso zijn we vaak (tenminste in mijn omgeving) zo gefocust op doorgroeien.
Je moet je eens afvragen wat die mensen zijn zonder werk.

Ik merk het nu weer, nu ik weer even thuis zit, hoe mensen daar op reageren. "ik zou geeeeeeeek worden, wat doe je heeeeel de dag?!"

Hoezo wat doe je heel de dag? Het is fucking corona en er is geen reet te doen en ik vermaak me thuis nog beter dan in mn baan. Toen ik eerder een keer werkeloos was heb ik echt het leukste jaar van mn leven gehad. Ik kan er echt met de pet niet bij dat mensen zich zo verweven met hun werk.

Ik kan me voorstellen dat het in de zorg oid anders is. Maar ik heb (bijna) altijd gewerkt bij organisaties die shit verkopen. Doorgaans ook nog aan andere organisaties. Zodat die meer en/of makkelijker shit kunnen verkopen. Aan andere organisaties. Als je daar je bestaanspret uit moet halen dan gaat er toch iets mis in de rest van je leven?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 november 2021 @ 17:13:52 #61
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407542
Ik wilde wel graag groeien van medior naar senior in wat ik nu doe. En dat doe ik nu ook.
Naar dat was vooral omdat ik dat eigenlijk grotendeels al deed maar niet zo betaald werd.
Hierna verder ook geen plannen hoogstens ooit teamleider ofzo. Maar veel meer verantwoordelijkheid dan dat hoef ik niet.
Directie mailt mij veel te vaak savonds of in het weekend. Moet er niet aan denken zoveel met werk bezig te zijn.
Ik heb een 9 tot 5 mentaliteit. O+
pi_202407556
Als het niet maar 3 kwartjes in de maand zou verdienen zou ik dolgraag bij een bakker of een groentenboer werken. Heeeerlijk overzichtelijk, lekker doorwerken, tastbaar en nuttig. Doe maar hoor!

Ik denk oprecht dat ik lopende band werk ook beter zou trekken dan sommige onzinfuncties die ik heb gehad, waar iedereen het onwijs serieus liep te nemen de hele dag. (Ik heb lopende band vakantiewerk gedaan in het verleden. Heerlijk, muziek in de oren en gaaaaaat. Kan me voorstellen dat ik nu bijvoorbeeld voor een luisterboek zou kiezen.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:13 schreef gcjoel het volgende:

Ik heb een 9 tot 5 mentaliteit. O+
Ik zeg dit altijd tijdens sollicitatiegesprekken, mensen helemaal whaawhuuwhaaa? En me nog aannemen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407572
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je moet je eens afvragen wat die mensen zijn zonder werk.

Ik merk het nu weer, nu ik weer even thuis zit, hoe mensen daar op reageren. "ik zou geeeeeeeek worden, wat doe je heeeeel de dag?!"

Hoezo wat doe je heel de dag? Het is fucking corona en er is geen reet te doen en ik vermaak me thuis nog beter dan in mn baan. Toen ik eerder een keer werkeloos was heb ik echt het leukste jaar van mn leven gehad. Ik kan er echt met de pet niet bij dat mensen zich zo verweven met hun werk.

Ik kan me voorstellen dat het in de zorg oid anders is. Maar ik heb (bijna) altijd gewerkt bij organisaties die shit verkopen. Doorgaans ook nog aan andere organisaties. Zodat die meer en/of makkelijker shit kunnen verkopen. Aan andere organisaties. Als je daar je bestaanspret uit moet halen dan gaat er toch iets mis in de rest van je leven?
Ik verveel me ook geen seconde. Wat ik wel mis is contact met mensen, maar dat ligt denk ik meer aan corona. Ben wel blij dat mijn werk stopte in een tijd dat ik thuiswerkte, want met m'n spullen onder de arm weggaan uit kantoor had ik wel lastig gevonden, dan is de overgang enorm.
Nu had ik een opgeruimde tafel _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202407617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik verveel me ook geen seconde. Wat ik wel mis is contact met mensen, maar dat ligt denk ik meer aan corona. Ben wel blij dat mijn werk stopte in een tijd dat ik thuiswerkte, want met m'n spullen onder de arm weggaan uit kantoor had ik wel lastig gevonden, dan is de overgang enorm.
Nu had ik een opgeruimde tafel _O-
Ook dat went :') Gewoon zorgen dat er op de laatste dag niet zo veel meer over is.

Ik vind het nu ook heus kutter dan bij geen-corona, maar goed dat gold voor werken ook, dus in die zin blijven de verhoudingen gelijk
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407639
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet je eens afvragen wat die mensen zijn zonder werk.

Ik merk het nu weer, nu ik weer even thuis zit, hoe mensen daar op reageren. "ik zou geeeeeeeek worden, wat doe je heeeeel de dag?!"

Hoezo wat doe je heel de dag? Het is fucking corona en er is geen reet te doen en ik vermaak me thuis nog beter dan in mn baan. Toen ik eerder een keer werkeloos was heb ik echt het leukste jaar van mn leven gehad. Ik kan er echt met de pet niet bij dat mensen zich zo verweven met hun werk.

Ik kan me voorstellen dat het in de zorg oid anders is. Maar ik heb (bijna) altijd gewerkt bij organisaties die shit verkopen. Doorgaans ook nog aan andere organisaties. Zodat die meer en/of makkelijker shit kunnen verkopen. Aan andere organisaties. Als je daar je bestaanspret uit moet halen dan gaat er toch iets mis in de rest van je leven?
Oh, maar ik zou me ook wel vervelen zonder werk. Of nouja, dan zou ik voor mezelf wel iets van een projectje verzinnen oid. Ik ben gewoon slecht in geen plannen hebben. Een leeg weekend vind ik soms al moeilijk. :') Maar dat heeft verder niet zo met werk te maken, maar wel met gewoon dagvulling hebben.

Hoewel ik als ik werk zocht wel van de vrije dagen kon genieten als ik wist dat ik weer bijna aan de slag kon. Dus misschien was het ook dat ik het mezelf gewoon niet gunde zolang ik nog niets had gevonden. Onbewust zit de 'je moet alles verdienen in het leven' er toch wel erg diep in.
pi_202407678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik ben gewoon slecht in geen plannen hebben.
Dit is dus precies de reactie die ik niet snap. Dan zorg je toch voor plannen? Veel leukere plannen dan werken :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202407818
Ik ben door naar de tweede sollicitatieronde *O*

Vrijdag over 2.5 week ^O^
pi_202407836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou dat echt zo graag willen, een plek waar je echt lekker zit en je je thuisvoelt en je niet omringt bent door incompetentie op alle niveaus...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dit als screensaver bij mijn vorige werkger - die van dat parttime-werk en de OR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202407870
Ik heb uur getraind en niet iets stuk gemaakt en niet gehuild. ^O^
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202407874
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben door naar de tweede sollicitatieronde *O*

Vrijdag over 2.5 week ^O^
^O^
Nog een keer inhoudelijk gesprek?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202407888
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:43 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
Nog een keer inhoudelijk gesprek?
Ze sturen me een inhoudelijke vraag die ik moet voorbereiden, en ik moet een korte presentatie geven over een onderzoeksproject waar ik recent aan heb gewerkt. Dus idd een wat meer inhoudelijke ronde.
pi_202407897
Begonnen *G*
Mag ik u voorstellen aan mijn zuurdesemstarter; Omacron O+ :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202407899
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:44 schreef Tele6 het volgende:

Ze sturen me een inhoudelijke vraag die ik moet voorbereiden, en ik moet een korte presentatie geven over een onderzoeksproject waar ik recent aan heb gewerkt. Dus idd een wat meer inhoudelijke ronde.
Klinkt goed en leuk! *G*
pi_202407913
*O* Tele *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 november 2021 @ 17:50:44 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202407952
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dit is dus precies de reactie die ik niet snap. Dan zorg je toch voor plannen? Veel leukere plannen dan werken :?
Maar hoe dan?
Ik heb dus ook dat ik moeite heb met weinig te doen hebben.
Een serie kijken vind ik misschien een dag leuk. Verder kosten veel dingen geld, en heb je dan nog maar 70% van je inkomen.

Nog nooit ww gehad maar kan me voorstellen dat ik me ook nog eens heel druk zou maken om het nog geen nieuw werk hebben.

Vrij zijn is misschien pas leuk als je ook regelmatig niet vrij bent? Geen idee.
pi_202407967
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben door naar de tweede sollicitatieronde *O*

Vrijdag over 2.5 week ^O^
jippie. w/ Voor hoe veel uur is de vacature eigenlijk?

DP omschreef het wel mooi over werken voor organisaties, die shit produceren voor andere organisaties om shit te verkopen…
Was voor mij al een reden om in de gezondheidszorg te gaan werken.
Met ook vaak shit op te ruimen, achter de kamerschermen.
pi_202407979
Oh jungs, ik zit ook op dat punt in m'n cyclus dat ik op allerlei mannen wil duiken. :9 Normaal voel ik me dan iets minder labiel as fuck, wats deze.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202407981
Gefeliciteerd @Isabeau!

En @Tele6 wat goed! *O*

En @Kaatje1 klinkt als een verstandige beslissing.

@Lucky_Strike heldere post over het revalidatietraject, ik gun je enorm dat het je wat gaat opleveren! Eigenlijk is alles wat ik erover zou willen zeggen al door de rest gezegd :)
pi_202407984
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dit is dus precies de reactie die ik niet snap. Dan zorg je toch voor plannen? Veel leukere plannen dan werken :?
Iedereen in mijn omgeving werkt, dus dan moet alles alleen. Ik kan slecht tegen doelloos vermaak, dus een beetje naar een scherm kijken, gamen of iets vermaakt me ook niet lang. Veel andere dingen zouden geld kosten, dat is ook weer niet het verstandigste.
pi_202407989
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben door naar de tweede sollicitatieronde *O*

Vrijdag over 2.5 week ^O^
Goed bezig *O*

Verder verveel ik me ook nog steeds niet na jaren thuis zitten. Er is zo veel te doen O+
Ookal telt het nu misschien niet meer nu ik toch elke dag wel bezig ben met de brouwerij.
pi_202408022
Tja, ik heb geen hulp meer, dus doe dat nu zelf en dat gaat, door pijn, veel langzamer, ik lees, kijk tv, wandel of fiets en zit vaak achter de naaimachine (of doe voorbereidingen om daarvachter te zitten). Momenteel omdat het ‘s morgens nog zo donker is lig ik ook een stuk langer in bed, met een boed
We have far more in common than that which devides us..
pi_202408027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar hoe dan?
Ik heb dus ook dat ik moeite heb met weinig te doen hebben.
Een serie kijken vind ik misschien een dag leuk. Verder kosten veel dingen geld, en heb je dan nog maar 70% van je inkomen.

Nog nooit ww gehad maar kan me voorstellen dat ik me ook nog eens heel druk zou maken om het nog geen nieuw werk hebben.

Vrij zijn is misschien pas leuk als je ook regelmatig niet vrij bent? Geen idee.
21 piek heb je een Cineville pas, kun je onbeperkt naar de film. Vrienden zien, wandelen, hoeft allemaal niks te kosten. Ik heb zelf ook vaak wat vrijwilligersdingen lopen. Zo'n beetje alle boeken ter wereld zijn gratis te downloaden. Geen wekker zetten scheelt ook een paar uur per dag :@ Minder inkomen en tijd over om alles wat je hartje begeert te gaan kopen in kringloopwinkels.

Ik heb wel een pensionadoplanning nu. Ik plan 1 ding per dag en heb het dan druk :D Maar goed, ik verveel me niet.

Nu heb ik wel redelijk actieve depressie waardoor tijd zich een beetje wonderlijk gedraagt. Maar dan ben ik dus depri, ik verveel me niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408041
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan ben ik dus depri, ik verveel me niet.
dit.is.zo.waar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202408047
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
dit.is.zo.waar.
Zou me liever vervelen, maar dat is weer een ander onderwerp :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408052
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh jungs, ik zit ook op dat punt in m'n cyclus dat ik op allerlei mannen wil duiken. :9 Normaal voel ik me dan iets minder labiel as fuck, wats deze.
Ook op de jouwe?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408056
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar hoe dan?
Ik heb dus ook dat ik moeite heb met weinig te doen hebben.
Een serie kijken vind ik misschien een dag leuk. Verder kosten veel dingen geld, en heb je dan nog maar 70% van je inkomen.

Nog nooit ww gehad maar kan me voorstellen dat ik me ook nog eens heel druk zou maken om het nog geen nieuw werk hebben.

Vrij zijn is misschien pas leuk als je ook regelmatig niet vrij bent? Geen idee.
Wandelen O+
Verder veel lezen, gamen en creatief bezig zijn.

En het jaarabonnement van de plaatselijke dierentuin is ook geweldig. Voor een paar tientjes kan je daar het hele jaar naar toe. Ik vind het vooral fijn om daar rond te wandelen en te fotograferen.

Of lekker naar het bos/park.

Vrienden, de meeste die ik ken werken parttime dus dan lukt afspreken altijd wel.
  dinsdag 30 november 2021 @ 18:00:05 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202408061
Dat je “rode spitskool” koopt en het denkt te gaan bereiden als spitskool.
En dat het bij aansnijden blijkt meer op spitse rode kool te gaan, met bijbehorend lange sudder / prutteltijd….
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202408064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou me liever vervelen, maar dat is weer een ander onderwerp :')
Ja, boks wel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202408068
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ook op de jouwe?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202408070
Ik heb ook wat vrienden die zelfstandig zijn, part-time werken, óf in ritmes die niet 9-5 zijn werken, dus dat scheelt. Al zie ik die atm ook amper :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408072
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408081
En soms zit je dan een paar uur was te vouwen en te fokken :@

Nog leuker dan werken :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408130
Werken is ook niet alles :')

Paar weken geleden viel er iemand op het werk om met een hartaanval… overleden.
En de laatste twee maanden al drie mensen met kanker.

En nee, niet in mijn zorgbaan :') ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202408144
En dan zijn er dus veel dingen die ik niet kan doen omdat ik weet dat ik wel weer aan het werk zal moeten. Anders was het helemaal appeltje eitje om mn tijd te vullen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408176
*O* voor @Tele6
Goed bezig!! En goede vraag, die ga ik ook noteren!

En @Kaatje1 , wijze beslissing, maar toch wel lekker dat ze je gewoon wilden! *O*

Ik ben niet zo goed in langdurig thuis zitten. Wordt er lamlendig van. Heb te weinig vrienden in de omgeving denk ik om wat mee te kunnen doen :D .
Nu ik meer dan genoeg werk geniet ik wel extra veel van lui kunnen wezen op een vrije dag, en ik kijk er toch regelmatig ook wel naar uit. Maar de afwisseling is wel fijn :Y .
Ooit wil ik wel minder dan 36 uur (+overuren) gaan werken, al is het maar omdat ik dan ook wat minder weekenden hoef te werken. Ik ben geen 9-5er (ik ben GEEN ochtendmends. Ik ben niet chagrijnig, maar ik functioneer echt op 15% ofzo :') ), maar m'n vrije weekenden mis ik wel. En het feit dat we vaak tussendoor 1 dagje vrij hebben, en niet 2 achter elkaar. (Hoewel ik vanaf halverwege deze maand niet meer mag mopperen. Dan heb ik zelfs een week met 5 vrije dagen achter elkaar :D )

Wat betreft arbeidsrecht; ja..... ooit dus wel eens fel tegen mijn baas ingegaan. Ik stond echt wel in mijn recht toen. Dat koste me bijna m'n baan, maar leverde me ook juist wel weer de steun van mijn andere baas (echtpaar runde de toko) op :+ Andere baantjes toch ook wel genaaid waar je bij staat. Sindsdien ben ik zeker wel loyaal naar mijn werk, werkgever en collega's, maar wel een stuk wantrouwiger geworden.

Bij huidige baan binnenkort een 'Resultaat en Ontwikkelingsgesprek'. Jottum. De eerste vragen die we moeten uitwerken gaan precies over mijn zwakste punten :') .
pi_202408180
Gefeliciteerd @Isabeau *O*
pi_202408184
Oh en mooi bod voor @Barreltje! *O*

Ik blijf blij 'jompelen' :D
pi_202408193
:D @Lonaa

Wel lastig, maar hey, gewoon een ander hoofd erbij fantaseren? *)

Mijn cyclus was trouwens ook wel wat veranderd (21 dagen.... godverdegodver. Inmiddels weer bijgetrokken. Of eigenlijk dankzij spiraal 1x in de 3 maanden oid). Maar ik wist niet of dat door vaccin of door spiraal kwam, want die laatste was toen ook net gezet.
pi_202408232
Goede dag vandaag, Barreltje en Tele6 *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202408237
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed bezig *O*

Verder verveel ik me ook nog steeds niet na jaren thuis zitten. Er is zo veel te doen O+
Ookal telt het nu misschien niet meer nu ik toch elke dag wel bezig ben met de brouwerij.
Leven in de brouwerij :D!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202408253
Wij gaan zo op excursie naar de plaatselijke ah. In het hotel kan je bij de bar eten bestellen en dan nee naar je kamer nemen. Op de kamer niet echt een fatsoenlijke tafel, dus het lijkt ons niet wat. We halen wel stokbrood met dingetjes en wijn 😎
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202408264
Ik ben -ondanks dat ik bij de PTT/KPN 1 jaar gewerkt heb, bij Magister 5 jaar en nu ook al weer bijna 5 jaar bij de huidige werkgever- toch redelijk vaak van job gehopt. Aantal jobjes verdienden buitengewoon goed, waardoor ik me daarna een jaartje (ofzo) vrij kon veroorloven. Ik heb me nog nooit verveeld :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202408279
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh jungs, ik zit ook op dat punt in m'n cyclus dat ik op allerlei mannen wil duiken. :9 Normaal voel ik me dan iets minder labiel as fuck, wats deze.
:D

Ik heb geen cyclus want slik de pil permanent door, maar voel me al een week of zes zo. Hoewel niet op allerlei mannen, op eentje specifiek.

Man, ik las hier wel eens dat @minilot zo'n beetje altijd wel zin heeft en dacht dan HOE DAN. In laatste jaren van m'n relatie deden we t een keer per maand ofzo, misschien zelfs nog minder. En dat was dan niet slecht ofzo, maar ik had gewoon nooit zin.
Nu daarentegen, anytime.. :9 :+ wonderlijk dat verschil. En ik wil van de daken schreeuwen hoe leuk seks is en hoe vaak we het hebben gedaan als hij langs is geweest en als een veertienjarige vragen stellen over hoe je sommige dingen in godsnaam ook alweer doet omdat ik ze al heel lang (5-8 jaar) niet meer heb gedaan maar m'n vriendinnen zijn inmiddels allemaal al lang samen met hun partners en hebben helemaal de behoefte niet meer om dat soort verhalen te horen.

Dus, wellicht dat jullie wat vaker de pineut gaan zijn voor mijn verhalen, waarvoor excuus. Of eigenlijk geen excuus, want als je het niet wil lezen lees je er maar overheen :+ *)
pi_202408289
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Leven in de brouwerij :D!
O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Wij gaan zo op excursie naar de plaatselijke ah. In het hotel kan je bij de bar eten bestellen en dan nee naar je kamer nemen. Op de kamer niet echt een fatsoenlijke tafel, dus het lijkt ons niet wat. We halen wel stokbrood met dingetjes en wijn 😎
Ook lekker :9
pi_202408307
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
s een veertienjarige vragen stellen over hoe je sommige dingen in godsnaam ook alweer doet omdat ik ze al heel lang (5-8 jaar) niet meer heb gedaan

HIER HIER HIER!

@Vanyel en ik @your service :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408317
Kijk, wanneer 2 mensen elkaar heeeeeeeeel erg leuk vinden, dan geven ze elkaar soms een heeeeele speciale knuffel...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408322
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
:D

Ik heb geen cyclus want slik de pil permanent door, maar voel me al een week of zes zo. Hoewel niet op allerlei mannen, op eentje specifiek.

Man, ik las hier wel eens dat @:minilot zo'n beetje altijd wel zin heeft en dacht dan HOE DAN. In laatste jaren van m'n relatie deden we t een keer per maand ofzo, misschien zelfs nog minder. En dat was dan niet slecht ofzo, maar ik had gewoon nooit zin.
Nu daarentegen, anytime.. :9 :+ wonderlijk dat verschil. En ik wil van de daken schreeuwen hoe leuk seks is en hoe vaak we het hebben gedaan als hij langs is geweest en als een veertienjarige vragen stellen over hoe je sommige dingen in godsnaam ook alweer doet omdat ik ze al heel lang (5-8 jaar) niet meer heb gedaan maar m'n vriendinnen zijn inmiddels allemaal al lang samen met hun partners en hebben helemaal de behoefte niet meer om dat soort verhalen te horen.

Dus, wellicht dat jullie wat vaker de pineut gaan zijn voor mijn verhalen, waarvoor excuus. Of eigenlijk niet, want als je het niet wil lezen lees je er maar overheen :+ *)
Ghehehe. Kom maar op *O*

Ik herinner me van een tijdje geleden vooral de veelherkende opmerking over dat zomaar komen aanzwaaien met een pener. Terwijl ik dat dan weer helemaal niet herken. Ik ben geen minilot qua lust, maar een pener op ieder willekeurig moment kan probleemloos binnen komen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202408397
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
HIER HIER HIER!

@:vanyel en ik @:your service :Y
Hahaha YEY!
Ja, dus. Als je bovenop zit, wat doe je dan in godsnaam. Het bovenop hem gaan zitten, dat heb ik onder de knie :+ maar dan, hoe beweeg je? Op en neer? Bekken van voor naar achter kantelen? Achtjes lees ik online, maar hoe dan in godsnaam achtjes?
Ter referentie, ik heb de laatste acht jaar 90% vd tijd altijd lepeltje lepeltje seks gehad want minst pijnlijke houding en hij handen vrij. Dus ik heb echt geen benul van wat ik aan het doen ben meer. En daarvoor heb ik ook niet met bijzonder veel mensen seks gehad. M met een factor 3 a 4 meer dan ik, dus die weet wél wat 'ie doet. Dus ik wil dat ook iets meer weten :+

Pijpen - dat heb ik dus echt 5 jaar al niet meer gedaan. Minstens. Mogelijk nog drie jaar langer niet. Ik kan me herinneren dat ik er best goed in was vlak voor ik met ex kreeg. Wat ik me niet kan herinneren was wat ik in godsnaam deed waardoor ik er best goed in was.

Andere random tips zijn ook welkom overigens.

Ik had overigens bij vorige mannen ook bijna altijd pijn, glijmiddel was noodzaak, en ze moesten ook nog een beetje hun best doen vooraf. Ik heb geen idee wat deze in me losmaakt en hoe of waarom, maar na een halve minuut voorwerk ben ik good to go zonder glijmiddel, zonder pijn en zonder past-niet-problemen. Terwijl zijn formaat geen aanleiding geeft daartoe, de meerderheid van die hiervoor waren kleiner en gaven meer problemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 30-11-2021 18:41:49 ]
pi_202408440
Achtjes. De fuck, zijn er echt mensen die er zoveel bij nadenken.
pi_202408480
Ik kan minstens 6 soorten achtjes met mijn heupen :') komt buikdansen toch nog van pas.
Ookal lijken mij sommige niet zo prettig voor de man :D
pi_202408482
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:36 schreef Myraela het volgende:
Achtjes. De fuck, zijn er echt mensen die er zoveel bij nadenken.
Ik had net nog klein stukje toegevoegd, maar ik heb dus de afgelopen acht jaar zo ongeveer één standje gedaan en daarvoor ook echt niet zoveel ervaring opgedaan en zit dus qua weten wat ik aan het doen ben op niveau 18-jarige ofzo voor m'n gevoel. Ik voel me er onzeker over, ook omdat hij veel meer ervaring heeft.

En ik ga heus niet tijdens de seks heel hard zitten nadenken of ik nou achtjes of rondjes of driehoekjes moet maken, maar gewoon iets van een idee hebben wat ik zou kunnen doen scheelt al een hoop in het vertrouwen in mezelf :)

(Ik heb het er met hem zelf ook wel over overigens, want iedereen is anders en vindt wat anders leuk uiteraard, maar gewoon wat extra input kan nooit kwaad)
pi_202408534
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik had net nog klein stukje toegevoegd, maar ik heb dus de afgelopen zes jaar zo ongeveer één standje gedaan en daarvoor ook echt niet zoveel ervaring opgedaan en zit dus qua weten wat ik aan het doen ben op niveau 18-jarige ofzo voor m'n gevoel. Ik voel me er onzeker over, ook omdat hij wel heel veel ervaring heeft.

En ik ga heus niet tijdens de seks heel hard zitten nadenken of ik nou achtjes of rondjes of driehoekjes moet maken, maar gewoon iets van een idee hebben wat ik zou kunnen doen scheelt al een hoop in het vertrouwen in mezelf :)

(Ik heb het er met hem zelf ook wel over overigens, want iedereen is anders en vindt wat anders leuk uiteraard, maar gewoon wat extra input kan nooit kwaad)
Oh het ging niet zo zeer om dat jij het probeert uit te zoeken. Maar dat mensen zulke tips opschrijven. :D Daar heeft dus iemand ooit over nagedacht en dit als geweldige beschrijving opgeschreven. Hoeveel mensen zullen er nu bovenop hebben gezeten en nog aan dat achtje hebben gedacht. :D
pi_202408541
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik had net nog klein stukje toegevoegd, maar ik heb dus de afgelopen zes jaar zo ongeveer één standje gedaan en daarvoor ook echt niet zoveel ervaring opgedaan en zit dus qua weten wat ik aan het doen ben op niveau 18-jarige ofzo voor m'n gevoel. Ik voel me er onzeker over, ook omdat hij wel heel veel ervaring heeft.

En ik ga heus niet tijdens de seks heel hard zitten nadenken of ik nou achtjes of rondjes of driehoekjes moet maken, maar gewoon iets van een idee hebben wat ik zou kunnen doen scheelt al een hoop in het vertrouwen in mezelf :)

(Ik heb het er met hem zelf ook wel over overigens, want iedereen is anders en vindt wat anders leuk uiteraard, maar gewoon wat extra input kan nooit kwaad)
Hmm. In deze discussie ben ik denk ik toch vooral van de op-en-neer :D. Met dan variatie in houding: zittend op onderbenen / op 1 onderbeen en 1 voet, op 2 voeten (squat). Of achterstevoren. Geeft veel reikruimte voor balaaien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202408577
'Gossie, een mention' denk je als je zo in alle onschuld dit forum opent O+ Ik sta op het punt een tweeürige avondwandeling te beginnen dus ik bemoei me er op een later punt wel mee :+ :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_202408600
O bovenop verwijs ik je naar V, al twijfel ik ook of zij daar veel voor heeft. Ik kan dat niet, of iig niet langer dan 2 seconden, 3 als de man niet beweegt :')

Pijpen verschilt per man natuurlijk, maar ik ontvang enthousiastere reacties op "tongen met de penis" dan op "glazen spoelen". Het eerste is ook veel makkelijker vol te houden. Je tong heeft ook meerdere oppervlakken, net als je handen. Varieer dus tussen al die oppervlaktes, in intensiteit, snelheid en ritme. Schuw het perinuem niet, ook wanneer je geen fan van de anus bent. Belangrijkste is opmerkzaamheid, hoe reageert iemand op welke variatie, maar houd ook weer rekening met dat dat wat in de ene fase te veel is, in een enthousiastere fase wel weer welkom is. Je handen en speeksel zijn je beste vrienden.

O eten!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202408608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:42 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh het ging niet zo zeer om dat jij het probeert uit te zoeken. Maar dat mensen zulke tips opschrijven. :D Daar heeft dus iemand ooit over nagedacht en dit als geweldige beschrijving opgeschreven. Hoeveel mensen zullen er nu bovenop hebben gezeten en nog aan dat achtje hebben gedacht. :D
Oh zo :D haha, ja, dan snap ik 'm. Aan de andere kant zoek ik ook wel weer naar tips dus fijn dat mensen ze opschrijven haha, ook al zijn sommige misschien wat makkelijker uitvoerbaar/te onthouden dan andere haha.

quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:42 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmm. In deze discussie ben ik denk ik toch vooral van de op-en-neer :D. Met dan variatie in houding: zittend op onderbenen / op 1 onderbeen en 1 voet, op 2 voeten (squat). Of achterstevoren. Geeft veel reikruimte voor balaaien.
Ik moest drie keer lezen voor ik bal-aaien las ipv balááien :+ :')
En bovenbenen trainen dus :+ toch maar weer wat meer gaan squatten haha!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
O bovenop verwijs ik je naar V, al twijfel ik ook of zij daar veel voor heeft. Ik kan dat niet, of iig niet langer dan 2 seconden, 3 als de man niet beweegt :')

Pijpen verschilt per man natuurlijk, maar ik ontvang enthousiastere reacties op "tongen met de penis" dan op "glazen spoelen". Het eerste is ook veel makkelijker vol te houden. Je tong heeft ook meerdere oppervlakken, net als je handen. Varieer dus tussen al die oppervlaktes, in intensiteit, snelheid en ritme. Schuw het perinuem niet, ook wanneer je geen fan van de anus bent. Belangrijkste is opmerkzaamheid, hoe reageert iemand op welke variatie, maar houd ook weer rekening met dat dat wat in de ene fase te veel is, in een enthousiastere fase wel weer welkom is. Je handen en speeksel zijn je beste vrienden.

O eten!
Glazen spoelen :D dank voor de tips! *)
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 18:47:33 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202408641
Niet denken maar gewoon doen? Als er iemand op me zit is het gewoon om- en om wie wat doet :? Goed zijn n pijpen is ook best suggestief, hard en diep zullen sommigen vast fijn vinden maar hoeft van mij niet :P

En, oefening baart kunst. Onveilige oefening kinderen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 18:49:56 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202408686
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
"glazen spoelen".
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202408743
Glazen spoelen :D
En ik moest nog ergens om lachen.
Weet niet meer maar vlg mij vast iets dat fieb zei 8-) :D
pi_202408753
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Niet denken maar gewoon doen? Als er iemand op me zit is het gewoon om- en om wie wat doet :? Goed zijn n pijpen is ook best suggestief, hard en diep zullen sommigen vast fijn vinden maar hoeft van mij niet :P

En, oefening baart kunst. Onveilige oefening kinderen.
Met er goed in zijn bedoelde ik dat wat ik deed door de ander nogal goed werd ontvangen, uiteraard is het voor iedereen anders wat dat dan precies is wat je fijn vindt.

Ik slik de pil permanent door dus die kinderen worden niet gebaard, en oefening is er voldoende :9 maar meer input leidt tot meer dingen kunnen oefenen en meer kunst. Ofzo :D
pi_202408769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Wij gaan zo op excursie naar de plaatselijke ah. In het hotel kan je bij de bar eten bestellen en dan nee naar je kamer nemen. Op de kamer niet echt een fatsoenlijke tafel, dus het lijkt ons niet wat. We halen wel stokbrood met dingetjes en wijn 😎
Ook lekker! Is t leuk en beetje droog in de Efteling?
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:00:17 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202408849
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik had overigens bij vorige mannen ook bijna altijd pijn, glijmiddel was noodzaak, en ze moesten ook nog een beetje hun best doen vooraf. Ik heb geen idee wat deze in me losmaakt en hoe of waarom, maar na een halve minuut voorwerk ben ik good to go zonder glijmiddel, zonder pijn en zonder past-niet-problemen. Terwijl zijn formaat geen aanleiding geeft daartoe, de meerderheid van die hiervoor waren kleiner en gaven meer problemen.
Vind je het gek na 8 jaar niks!
Maar misschien door deze ervaring voortaan ook meer ontspanning en dat helpt natuurlijk ook mee. *O*
pi_202408885
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:20 schreef sigme het volgende:
Ik ben -ondanks dat ik bij de PTT/KPN 1 jaar gewerkt heb, bij Magister 5 jaar en nu ook al weer bijna 5 jaar bij de huidige werkgever- toch redelijk vaak van job gehopt. Aantal jobjes verdienden buitengewoon goed, waardoor ik me daarna een jaartje (ofzo) vrij kon veroorloven. Ik heb me nog nooit verveeld :D.
Zo tussen de tips voor vlindertje door: wat is genoeg? En had je dan tijdens dat jaar vrij ook nog reserver voor later, of komt dat later wel? Ik probeer dat nu uit te zoeken, wat heb ik nou echt nodig om te kunnen doen wat ik wil in de toekomst, en hoeveel houd ik dan over voor nu?

Glazen spoelen is trouwens wel veel beeldender dan achtjes.
pi_202408997
“Achtjes draaien” 😂

@Isabeau de supers zijn toch dicht om 18 uur, of 17 uur zelfs!?
pi_202409009
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:09 schreef AnneX het volgende:
“Achtjes draaien” 😂

@:Isabeau de supers zijn toch dicht om 18 uur, of 17 uur zelfs!?
Enkel de niet-essentiele winkels volgens mij.
pi_202409021
Essentiële winkels zijn idd wel tot 20u nog open!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vind je het gek na 8 jaar niks!
Maar misschien door deze ervaring voortaan ook meer ontspanning en dat helpt natuurlijk ook mee. *O*
Nouja ik had dus wel seks in die 8 jaar, alleen niet zo vaak en op voornamelijk één manier haha.
Maar idd ontspanning helpt mee, en ik merk nu ook wel dat ik mijn ex gewoon echt al een tijdje niet meer zo aantrekkelijk vond blijkbaar. M hoeft maar naar me te kijken en m'n kleren vliegen spontaan uit bij wijze van haha. Terwijl hij objectief gezien niet per se heel knap is, maar hij heeft iets wat ik niet kan pinpointen wat hem waanzinnig aantrekkelijk maakt voor mij :+
pi_202409029
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:09 schreef AnneX het volgende:
“Achtjes draaien” 😂

@:Isabeau de supers zijn toch dicht om 18 uur, of 17 uur zelfs!?
Dan zouden mensen pas helemaal flippen. :D
pi_202409041
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202409046
Ik ging boodschappen doen. Mis weer alle fun.
*Teruglezen gaat*
pi_202409047
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:10 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Enkel de niet-essentiele winkels volgens mij.
Oh ja. Nou ja, ik ga toch de deur niet uit na 17 uur.

“Sinterklazenweer” noemde vaders dit gure, natte, kouwe weer.
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:12:42 #132
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202409048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Essentiële winkels zijn idd wel tot 20u nog open!
[..]
Nouja ik had dus wel seks in die 8 jaar, alleen niet zo vaak en op voornamelijk één manier haha.
Maar idd ontspanning helpt mee, en ik merk nu ook wel dat ik mijn ex gewoon echt al een tijdje niet meer zo aantrekkelijk vond blijkbaar. M hoeft maar naar me te kijken en m'n kleren vliegen spontaan uit bij wijze van haha. Terwijl hij objectief gezien niet per se heel knap is, maar hij heeft iets wat ik niet kan pinpointen wat hem waanzinnig aantrekkelijk maakt voor mij :+
Mja logisch dat je niet heel opgewonden raakt van altijd hetzelfde standje toch haha.
Juist heerlijk dat het nu allemaal zo gaat *O*
pi_202409051
Ik heb van die chocolademelk lepels gemaakt en ik ben er meteen weer achter waarom ik niet met chocolade kan werken. Dit is het simpelste van het simpelste en ik zit alweer compleet onder de chocolade. :')
pi_202409057
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Oh kak... -O-
pi_202409058
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Aaah wat kut! :{
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:13:20 #136
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202409059
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Balen! Had je klachten?
pi_202409067
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb van die chocolademelk lepels gemaakt en ik ben er meteen weer achter waarom ik niet met chocolade kan werken. Dit is het simpelste van het simpelste en ik zit alweer compleet onder de chocolade. :')
Ik las tepels :')
pi_202409072
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Balen. Ook klachten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202409073
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Shut.
Had je dat verwacht? Vast niet.

Sterkte met alle geregel.
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:14:13 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202409075
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb van die chocolademelk lepels gemaakt en ik ben er meteen weer achter waarom ik niet met chocolade kan werken. Dit is het simpelste van het simpelste en ik zit alweer compleet onder de chocolade. :')
Misschien kun je wat 8tjes draaien op je vriend en likt hij het eraf *O*
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:14:46 #141
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202409086
Oh ja ik kan nu dus niet meer bovenop zonder aan 8tjes te denken ;(
pi_202409088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Misschien kun je wat 8tjes draaien op je vriend en likt hij het eraf *O*
Slim idee.
pi_202409152
@vlindertje89 :

Beetje afwisseling... hoewel je daar soms weer mee moet oppassen op het moment supreme. (of juist wel doen, om extra te teasen ~O> )
Dus euh ja.. naast de achtjes en rondjes; heb je ooit paardgereden? De beweging zoals je ook maakt wanneer je mee beweegt met een galopperend paard wil ook wel eens werken. :+

Wat afhankelijk van de man/anatomie in kwestie; liggend op de man, je benen in plaats van aan de buitenzijde, aan de binnenzijde van zijn benen leggen.

En pijpen... ja dat is wisselend per man. De mijne moet niet van teveel poespas eromheen weten. (Jammer wel...) Maar er zelf zin in hebben en dat uitstralen werkt geloof ik voor vrijwel elke man wel :9
pi_202409164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Oh bah :(
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202409165
Ja, ik heb klachten, daarom liet ik me testen. Ik werd gisteravond verkouden. Maar dat ben ik de afgelopen 1,5 jaar zeer regelmatig geweest :') Vanochtend ging het beter vond ik, maar na een aantal keer niezen ben ik maar thuis gebleven. Gisteren nog wel op het werk geweest en zondag bezoek ontvangen (met negatieve zelftest!). Dus inderdaad een hoop contacten, kind wat niet naar school kan (met sinterklaas, echt top ^O^ ;( ). Ik zit nu in isolatie op zolder.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202409177
Ach Jezus Club -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202409196
Club ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:24:12 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202409200
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:20 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 :

Beetje afwisseling... hoewel je daar soms weer mee moet oppassen op het moment supreme. (of juist wel doen, om extra te teasen ~O> )
Dus euh ja.. naast de achtjes en rondjes; heb je ooit paardgereden? De beweging zoals je ook maakt wanneer je mee beweegt met een galopperend paard wil ook wel eens werken. :+

Wat afhankelijk van de man/anatomie in kwestie; liggend op de man, je benen in plaats van aan de buitenzijde, aan de binnenzijde van zijn benen leggen.

En pijpen... ja dat is wisselend per man. De mijne moet niet van teveel poespas eromheen weten. (Jammer wel...) Maar er zelf zin in hebben en dat uitstralen werkt geloof ik voor vrijwel elke man wel :9
Huh, die liggen tussen de benen snap ik echt niet _O-
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:24:59 #149
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202409211
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, ik heb klachten, daarom liet ik me testen. Ik werd gisteravond verkouden. Maar dat ben ik de afgelopen 1,5 jaar zeer regelmatig geweest :') Vanochtend ging het beter vond ik, maar na een aantal keer niezen ben ik maar thuis gebleven. Gisteren nog wel op het werk geweest en zondag bezoek ontvangen (met negatieve zelftest!). Dus inderdaad een hoop contacten, kind wat niet naar school kan (met sinterklaas, echt top ^O^ ;( ). Ik zit nu in isolatie op zolder.
Nohh arm kind met sinterklaas. Dat is zuur. Hopelijk blijft het bij je verkoudheid.
pi_202409223
Ik ben dus precies een week geleden geboosterd... :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202409252
Ik ben altijd ongegeneerd lui in bed dus al te acrobatisch is aan mij niet besteed. Ik denk dat ik net an een voldoende zou krijgen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202409321
Dit gelul over seks helpt niet tegen de ongegeneerde gedachtes in mijn hoofd over allerlei activiteiten met allerlei verschillende mensen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202409348
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:30 schreef Lonaa het volgende:
Dit gelul over seks helpt niet tegen de ongegeneerde gedachtes in mijn hoofd over allerlei activiteiten met allerlei verschillende mensen.
Concentreer je op de covid!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202409353
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:02 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Zo tussen de tips voor vlindertje door: wat is genoeg? En had je dan tijdens dat jaar vrij ook nog reserver voor later, of komt dat later wel? Ik probeer dat nu uit te zoeken, wat heb ik nou echt nodig om te kunnen doen wat ik wil in de toekomst, en hoeveel houd ik dan over voor nu?
Oh, dat zou ik zo echt niet weten. Mijn liefste verdient ook altijd wel wat geld, dat maakt het makkelijker om een tijdje mijn inkomen te laten wegvallen. En destijds was ik jong en onoverwinnelijk, dus ik maakte me nooit zorgen over het wel weer vinden van werk. Nu ben ik bijna 50 en zou ik daar *iets* voorzichtiger mee zijn.

In de baanloze periode vóór Magister had ik drie maandjes als ZZP'er gewerkt voor ¤80/uur, toen had ik (met 24u/wk) zoveel geld verdiend dat ik bijna een heel jaar vrij nam. Maar aan het einde daarvan was ons geld wel redelijk behoorlijk nogal op - voor de baan in Ljouwert had ik een auto'tje nodig en daar hebben we toen wat geld voor geleend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202409398
Pff Club dit is wel heel rot zo ;(
pi_202409440
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, dat zou ik zo echt niet weten. Mijn liefste verdient ook altijd wel wat geld, dat maakt het makkelijker om een tijdje mijn inkomen te laten wegvallen. En destijds was ik jong en onoverwinnelijk, dus ik maakte me nooit zorgen over het wel weer vinden van werk. Nu ben ik bijna 50 en zou ik daar *iets* voorzichtiger mee zijn.

In de baanloze periode vóór Magister had ik drie maandjes als ZZP'er gewerkt voor ¤80/uur, toen had ik (met 24u/wk) zoveel geld verdiend dat ik bijna een heel jaar vrij nam. Maar aan het einde daarvan was ons geld wel redelijk behoorlijk nogal op - voor de baan in Ljouwert had ik een auto'tje nodig en daar hebben we toen wat geld voor geleend.
Hmm mijn hang naar zekerheid klinkt ook wel iets groter dan wat jij hier beschrijft. Toen mijn spaarrekening fors kelderde omdat ik mijn ex uitkocht uit ons huis werd ik daar ook al nerveus van. Dus ‘op’ voelt sowieso niet als optie.
pi_202409495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Hmm mijn hang naar zekerheid klinkt ook wel iets groter dan wat jij hier beschrijft. Toen mijn spaarrekening fors kelderde omdat ik mijn ex uitkocht uit ons huis werd ik daar ook al nerveus van. Dus ‘op’ voelt sowieso niet als optie.
Voor welk scenario zoek je een begroting? Pensioen? Sabbatical? Werkloosheid?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202409516
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Concentreer je op de covid!
LUKT NIET.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202409524
Om dan nog maar te zwijgen van de kerels die ik normaal helemaal niet zie zitten, zelfs die lijken ineens een prima optie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202409542
"Ik vraag me af of ie goed kan...STOP THIS YOU IDIOT BRAIN"
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202409546
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
LUKT NIET.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :D hahaha!
Sorry voor het aanwakkeren :+
Ik heb vandaag al zes verschillende scenario's in m'n hoofd gehad hoe M morgen bij mij in bed eindigt.
Terwijl ik tot zaterdag eigenlijk niemand ging zien binnen 1.5m omdat ik dan m'n ouders zie die een paar dagen later moeten PCR testen voor hun vakantie.
pi_202409563
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
:D :D hahaha!
Sorry voor het aanwakkeren :+
Het wakkert zichzelf redelijk aan. :+

Boeiend ding hoor, zo een cyclus. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 19:42:39 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_202409585
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh ja. Nou ja, ik ga toch de deur niet uit na 17 uur.

“Sinterklazenweer” noemde vaders dit gure, natte, kouwe weer.
Ik ging nog wel naar buiten. Even sportschool. Bleek een trainer ziek, dus uitval van trainingen. Dan maar een rondje kracht en sauna. Wel als een verzopen kat thuis gekomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202409757
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het wakkert zichzelf redelijk aan. :+

Boeiend ding hoor, zo een cyclus. :')
Topictitel alleen al zou genoeg zijn?
CUL / [CUL SC] Cause fuck em, thats why
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202409779
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Topictitel alleen al zou genoeg zijn?
CUL / [CUL SC] Cause fuck em, thats why
Ja, zeker.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202409793
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Concentreer je op de covid!
Goeie. Ik voel me maar weinig schmexy op het moment. Staat ook in alle adviezen, geen seks :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202409817


Eigenlijk wilde ik deze posten maar iets teveel migrainegevoelige mensen in de SC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202409971
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 30-11-2021 22:47:34 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 november 2021 @ 20:03:37 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202409986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, ik heb klachten, daarom liet ik me testen. Ik werd gisteravond verkouden. Maar dat ben ik de afgelopen 1,5 jaar zeer regelmatig geweest :') Vanochtend ging het beter vond ik, maar na een aantal keer niezen ben ik maar thuis gebleven. Gisteren nog wel op het werk geweest en zondag bezoek ontvangen (met negatieve zelftest!). Dus inderdaad een hoop contacten, kind wat niet naar school kan (met sinterklaas, echt top ^O^ ;( ). Ik zit nu in isolatie op zolder.
Ik heb denk het stukje theorie over mRNA vaccins deels gemist, maar kan het niet zo zijn dat ze nu je booster hebben gemeten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202410392
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Voor welk scenario zoek je een begroting? Pensioen? Sabbatical? Werkloosheid?
Allereerst pensioen en wat moet daar dan voor om het comfortabel te houden, en wat kan ik dan dus nu opmaken.
pi_202410397
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, ik heb klachten, daarom liet ik me testen. Ik werd gisteravond verkouden. Maar dat ben ik de afgelopen 1,5 jaar zeer regelmatig geweest :') Vanochtend ging het beter vond ik, maar na een aantal keer niezen ben ik maar thuis gebleven. Gisteren nog wel op het werk geweest en zondag bezoek ontvangen (met negatieve zelftest!). Dus inderdaad een hoop contacten, kind wat niet naar school kan (met sinterklaas, echt top ^O^ ;( ). Ik zit nu in isolatie op zolder.
Shit Club ;( Hopen dat het bij deze milde klachten blijft.
Sterkte joh met isolatie en bummer voor <O) van 't kinT zeg!
pi_202410425
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het wakkert zichzelf redelijk aan. :+

Boeiend ding hoor, zo een cyclus. :')
Check. Zo extern-hormoonloos blijkt mijn lichaam behoorlijk haar eigen wil te hebben.
pi_202410476
Ik word nooit ongesteld maar moet sinds kind twee wel iets van anticonceptie want eerder werd ik niet zwanger en toen opeens wel en nu wil ik niet meer.
En aangezien niet alles kan heb ik de prikpil en merk ik meteen wanneer die aflopend is en ik hem opnieuw moet laten zetten want de loop ik tegen de muur aan van geiligheid. Met prikpil heb ik er de puf niet voor en doet het zeer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202410478
Quoten is stuk?

@fietsie ik vind dit best een legitieme vraag voor het RIVM.. GGD zal dit wel niet weten?
pi_202410485
En Club wat klote voor mini. Niet naar school mogen met Sinterklaas ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202410612
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Eigenlijk wilde ik deze posten maar iets teveel migrainegevoelige mensen in de SC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte toch :')

Sterkte @Clubsoda Wat ontzettend stom.
Spoilers!
pi_202410758
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik klikte toch :')

Sterkte @:clubsoda Wat ontzettend stom.
Hehehehehe sukkel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202410865
* Blues is ook sukkel
pi_202410898
:D

Het was voor jullie 2, dus uh, goed gedaan jongens.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202410944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:20 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Allereerst pensioen en wat moet daar dan voor om het comfortabel te houden, en wat kan ik dan dus nu opmaken.
Oh ok. Voordeel daarvan is dat je een planning kan maken waarvan je weet op welke datum er weer geld gaat binnenkomen en dat je daar wel wat aannames over kan doen met behulp van https://www.mijnpensioenoverzicht.nl plus eventueel info van je pensioenverstrekker. De mijne bijvoorbeeld kan uitrekenen wat mijn pensioen is als ik het al op m'n 60ste laat ingaan, of wanneer ik minder ga werken.

Natuurlijk is het allemaal wel koffiedik, maar het is niet compleet geblinddoekt (in tegenstelling tot werkloosheid bijvoorbeeld, waarvan je niet weet wanneer die eindigt).

Ikzelf heb enige zekerheid in de vorm van een stapel stenen, die ik waarschijnlijk kan omzetten in een stapeltje geld mocht het nodig zijn. En ik kan redelijk uitrekenen hoeveel geld ik *nu* per jaar nodig heb. Hoe meer jaren in de toekomst en hoe verder weg in de toekomst, hoe vager dat soort dingen worden.

Spaargeld wordt minder waard door inflatie, maar een huis wordt gewoonlijk in absolute waarde meer waard bij diezelfde inflatie. Daarom heb ik graag wat geld in stenen (en goud), omdat die waarde in euro's niet vaststaat maar in waarde 'hoeveel maanden kan ik hiervan leven' redelijk vaststaand.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202410962
Me three @ plaatje klikken :+

@fietsie @Blues
Booster zorgt voor extra aanmaak antistoffen, maar Covid test meet virus, geen antistoffen, dus covid test kan niet positief worden door booster.
  dinsdag 30 november 2021 @ 20:43:11 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202410973
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb denk het stukje theorie over mRNA vaccins deels gemist, maar kan het niet zo zijn dat ze nu je booster hebben gemeten?
Nope
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 november 2021 @ 20:46:50 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411067
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:24 schreef Tally het volgende:
Ik word nooit ongesteld maar moet sinds kind twee wel iets van anticonceptie want eerder werd ik niet zwanger en toen opeens wel en nu wil ik niet meer.
En aangezien niet alles kan heb ik de prikpil en merk ik meteen wanneer die aflopend is en ik hem opnieuw moet laten zetten want de loop ik tegen de muur aan van geiligheid. Met prikpil heb ik er de puf niet voor en doet het zeer.
Dat klinkt niet echt als voor herhaling vatbaar??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202411078
Wat klote @Clubsoda, nooit fijn maar in deze tijd, zeker ook voor je zoon niet.

Mee etende vrienden zijn net weg, vielen haast in slaap aan tafel. Ze zitten aan het eind van een verbouwing. Ik ieder geval hebben ze nu goed gegeten
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 november 2021 @ 20:49:16 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411108
Wat een shitzooi @Clubsoda !

Sterkte daar

Hier in quarantaine nu, wéér :')
Maar hopelijk vlak voor de Sinterklaas weer 'vrij'
Kaktijd is het
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202411133
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat klinkt niet echt als voor herhaling vatbaar??
Eigenlijk niet. Maar het is enige wat werkt. Ja of condooms en geheel onthouding. Ook beide niet wat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 30 november 2021 @ 20:56:32 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411283
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Tally het volgende:

[..]
Eigenlijk niet. Maar het is enige wat werkt. Ja of condooms en geheel onthouding. Ook beide niet wat.
Spiraal erin rammen? Of mocht jij dat nou niet? Vergeef me maar weet niet van iedereen de anticonceptiestatus :T

Denk dat ik de boel door zou laten snippen bij man ofzo als het zo ruk zou zijn trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202411291
Ik vind werken prima. Er zijn nog heel veel plannen voor ons bedrijf maar zo lang J nergens tijd voor heeft/maakt, blijft dat bij dromen. Ik heb goede hoop dat ik een aantal van die dromen kan verwezenlijken wanneer de hoofdpijn minder is.
En tot die tijd ga ik lekker door met de kruidenpotjes want dat is hartstikke leuk.

Dat neemt niet weg dat ik 4 uur werken per dag wel prima vind. De reden dat ik altijd probeer om meer dan dat te werken, is omdat ik wil dat J minder hoeft te werken. Als ik ook inkomsten genereer, gaat er bij hem druk van af. In theorie dan, hij heeft zijn karakter niet echt mee wat dit betreft.

Ik droom er stiekem van dat hij ooit een dag minder in de week kan werken. Of alleen maar 40 uur. Of dat we voor ons 60e met pensioen kunnen en dan leven van dividend uit beleggingen ofzo. De kans dat een van die dingen gebeurt is bijna nul. Maar toch, je weet het niet :)
Spoilers!
pi_202411336
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Spiraal erin rammen? Of mocht jij dat nou niet? Vergeef me maar weet niet van iedereen de anticonceptiestatus :T

Denk dat ik de boel door zou laten snippen bij man ofzo als het zo ruk zou zijn trouwens
Geeft niets.

Ik kan geen spiraal. Ik heb een halve baarmoeder dus die blijft nie zitten.

Ik wilde zelf dat laten doen bij de laatste bevalling maar deden ze niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 30 november 2021 @ 20:59:26 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202411353
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:50 schreef Tally het volgende:

[..]
Eigenlijk niet. Maar het is enige wat werkt. Ja of condooms en geheel onthouding. Ook beide niet wat.
Sterilisatie?
pi_202411401
Wat betreft geld uitgeven, iemand al nieuwe winkelkarretjes aangetroffen in de supermarkt?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202411409
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Sterilisatie?
Dat wilde ik bij de laatste bevalling maar deden ze niet.

En nu durf ik het niet. Qua vel/lijf/wondjes nogal een gedoe gehad na de laatste keizersnede. Verklevingen en dat soort dingen.

En hij wil geen knip. Dan geen neuken he.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:03:41 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202411452
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef Tally het volgende:

[..]
Dat wilde ik bij de laatste bevalling maar deden ze niet.

En nu durf ik het niet. Qua vel/lijf/wondjes nogal een gedoe gehad na de laatste keizersnede. Verklevingen en dat soort dingen.

En hij wil geen knip. Dan geen neuken he.
Oh ja van jouw lichaam snap ik.
En als hij ook niet wil. Tsja
Balen zeg! Lijkt me geen toffe oplossing.
pi_202411460
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:51 schreef AnneX het volgende:

[..]
jippie. w/ Voor hoe veel uur is de vacature eigenlijk?

DP omschreef het wel mooi over werken voor organisaties, die shit produceren voor andere organisaties om shit te verkopen…
Was voor mij al een reden om in de gezondheidszorg te gaan werken.
Met ook vaak shit op te ruimen, achter de kamerschermen.
Voor 36 uur. Standaard voor die werkplek. Toen ik 3 verdiepingen hoger stageliep, zag ik mensen die elke week een halve dag vrij hadden en mensen die om de week een hele dag vrij hadden. Iets van vrij onder kantooruren zou mij heel goed uitkomen met therapie. ^O^
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:05:24 #195
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202411482
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef Tally het volgende:

[..]
Dat wilde ik bij de laatste bevalling maar deden ze niet.

En nu durf ik het niet. Qua vel/lijf/wondjes nogal een gedoe gehad na de laatste keizersnede. Verklevingen en dat soort dingen.

En hij wil geen knip. Dan geen neuken he.
Nou heb ik makkelijk lullen, maar hij zou zich wel even kunnen vermannen en een klemmetje laten zetten.
Siesta & Fiesta!
pi_202411486
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh ja van jouw lichaam snap ik.
En als hij ook niet wil. Tsja
Balen zeg! Lijkt me geen toffe oplossing.
Nou ja door de prikpil mis ik het ook niet moet ik eerlijk zeggen. Dat komt pas als die uitgewerkt is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202411499
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:05 schreef Bramito het volgende:

[..]
Nou heb ik makkelijk lullen, maar hij zou zich wel even kunnen vermannen en een klemmetje laten zetten.
Ja zou kunnen. Maar doettie niet. Dan niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202411519
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
:D

Ik heb geen cyclus want slik de pil permanent door, maar voel me al een week of zes zo. Hoewel niet op allerlei mannen, op eentje specifiek.

Man, ik las hier wel eens dat @:minilot zo'n beetje altijd wel zin heeft en dacht dan HOE DAN. In laatste jaren van m'n relatie deden we t een keer per maand ofzo, misschien zelfs nog minder. En dat was dan niet slecht ofzo, maar ik had gewoon nooit zin.
Nu daarentegen, anytime.. :9 :+ wonderlijk dat verschil. En ik wil van de daken schreeuwen hoe leuk seks is en hoe vaak we het hebben gedaan als hij langs is geweest en als een veertienjarige vragen stellen over hoe je sommige dingen in godsnaam ook alweer doet omdat ik ze al heel lang (5-8 jaar) niet meer heb gedaan maar m'n vriendinnen zijn inmiddels allemaal al lang samen met hun partners en hebben helemaal de behoefte niet meer om dat soort verhalen te horen.

Dus, wellicht dat jullie wat vaker de pineut gaan zijn voor mijn verhalen, waarvoor excuus. Of eigenlijk geen excuus, want als je het niet wil lezen lees je er maar overheen :+ *)
Ik zit met B ook nog steeds in die fase eigenlijk. :9
En ik vind jouw enthousiaste verhalen leuk. Fijn om te horen dat je je vermaakt toch? :)
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:10:20 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411551
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:58 schreef Tally het volgende:

[..]
Geeft niets.

Ik kan geen spiraal. Ik heb een halve baarmoeder dus die blijft nie zitten.

Ik wilde zelf dat laten doen bij de laatste bevalling maar deden ze niet.
Ah, zie je, er was toch ietsjes van blijven hangen

En balen van je man ook...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:11:38 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411573
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef sigme het volgende:
Wat betreft geld uitgeven, iemand al nieuwe winkelkarretjes aangetroffen in de supermarkt?
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem altijd expres een draagmandje, neem ik niet zo makkelijk teveel mee. Bewust ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202411576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Wat :o

oh nee.
:{
pi_202411585
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind werken prima. Er zijn nog heel veel plannen voor ons bedrijf maar zo lang J nergens tijd voor heeft/maakt, blijft dat bij dromen. Ik heb goede hoop dat ik een aantal van die dromen kan verwezenlijken wanneer de hoofdpijn minder is.
En tot die tijd ga ik lekker door met de kruidenpotjes want dat is hartstikke leuk.

Dat neemt niet weg dat ik 4 uur werken per dag wel prima vind. De reden dat ik altijd probeer om meer dan dat te werken, is omdat ik wil dat J minder hoeft te werken. Als ik ook inkomsten genereer, gaat er bij hem druk van af. In theorie dan, hij heeft zijn karakter niet echt mee wat dit betreft.

Ik droom er stiekem van dat hij ooit een dag minder in de week kan werken. Of alleen maar 40 uur. Of dat we voor ons 60e met pensioen kunnen en dan leven van dividend uit beleggingen ofzo. De kans dat een van die dingen gebeurt is bijna nul. Maar toch, je weet het niet :)
Zoiets wil ik inderdaad ook op aansturen. Of alleen nog maar werken voor de leuk. In mijn vakgebied zijn er volgens mij voldoende luceratieve zzp baantjes die je prima een deel van het jaar kunt doen. Zoiets lijkt me wel wat, als ik later groot ben.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:12:13 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202411589
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:05 schreef Tally het volgende:

[..]
Nou ja door de prikpil mis ik het ook niet moet ik eerlijk zeggen. Dat komt pas als die uitgewerkt is.
Nee dat is het 'voordeel' als je degene bent met het lage libido
pi_202411652
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef sigme het volgende:
Wat betreft geld uitgeven, iemand al nieuwe winkelkarretjes aangetroffen in de supermarkt?
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat nog steeds alle boodschappen bezorgen. Ideaal.

Ik zou hiermee trouwens de plek missen om mijn papieren lijstje af te strepen. Ze zouden er eigenlijk een telefoonhouder op moeten zetten ofzo. :Y
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:14:37 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411653
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:05 schreef Tally het volgende:

[..]
Nou ja door de prikpil mis ik het ook niet moet ik eerlijk zeggen. Dat komt pas als die uitgewerkt is.
Vind dat wel bizar eerlijk gezegd :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202411695
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:01 schreef sigme het volgende:
Wat betreft geld uitgeven, iemand al nieuwe winkelkarretjes aangetroffen in de supermarkt?
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Aldi hier in de buurt heeft weer andere handvatten aan het karretje, rechtopstaande. Ik ben nu benieuwd of dat effect heeft ergens op.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:16:57 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202411705
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik neem altijd expres een draagmandje, neem ik niet zo makkelijk teveel mee. Bewust ^O^
Ik boodschap tegenwoordig op de fiets; fietstas-inhoud is the limit dus. Ok., plus een shitload pleerollen onder de snelbinder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202411713
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Vind dat wel bizar eerlijk gezegd :{
Ik vind vooral die verkramping bizar als ik eerlijk ben.
Dat ik extreem reageer op hormonen wist ik doormiddel van het IVF traject. Maar dat ook je lichaam zelf daar iets mee doet vind ik echt bizar.

Een vuistdikte heb ik nooit kunnen hebben :') maar een goeie piemel wel. Maar dan doet echt gewoon een vinger al zeer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202411739
@vlindertje89 het kan ook leuk zijn als hij je heupen vasthoudt terwijl je bovenop zit, dan regel jij hoek en hij ritme. Als ie een beetje sterke armen heeft. Maar het was een hockeyer toch? Niet dat ik jou nu met een hockeystick vergelijk
pi_202411742
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik boodschap tegenwoordig op de fiets; fietstas-inhoud is the limit dus. Ok., plus een shitload pleerollen onder de snelbinder.
Dat probeer ik ook altijd. 1 keer in de week met de auto de rest met de fiets. Maar ik presteer het bijna altijd dat ik zoveel koop dat ik naast mn fiets kan lopen :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:19:32 #211
63722 z80
I fink you freaky
pi_202411753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik boodschap tegenwoordig op de fiets; fietstas-inhoud is the limit dus. Ok., plus een shitload pleerollen onder de snelbinder.
Uit ervaring weet ik dat er ongeveer een winkelwagen aan boodschappen met/op de fiets mee kunnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:19:51 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202411760
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef Tally het volgende:

[..]
Dat probeer ik ook altijd. 1 keer in de week met de auto de rest met de fiets. Maar ik presteer het bijna altijd dat ik zoveel koop dat ik naast mn fiets kan lopen :D
Mijn jumbo is ver genoeg weg om dat goed te onthouden; lopend ben ik goede 45 a 50 minuten onderweg :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:20:05 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411768
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:17 schreef Tally het volgende:

[..]
Ik vind vooral die verkramping bizar als ik eerlijk ben.
Dat ik extreem reageer op hormonen wist ik doormiddel van het IVF traject. Maar dat ook je lichaam zelf daar iets mee doet vind ik echt bizar.

Een vuistdikte heb ik nooit kunnen hebben :') maar een goeie piemel wel. Maar dan doet echt gewoon een vinger al zeer.
Je hele lijf draait om hormoonhandel. Soms hendig, soms kut, soms letterlijk kut.

Maar bedoelde meer dat je bewust kiest voor zo'n kloterige vorm van anticonceptie met zoveel nadelen voor jou. Maar goed, dat is ook mijn persoonlijke mening erin verwerkt natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:20:56 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202411780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef z80 het volgende:

[..]
Uit ervaring weet ik dat er ongeveer een winkelwagen aan boodschappen met/op de fiets mee kunnen.
In deze tas past ongeveer 1/3 winkelwagen, en dan moet ik nog extreem efficient inladen. Want zoals gezegd: alleen pleerollen gaan onder de snelbinders.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202411806
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Je hele lijf draait om hormoonhandel. Soms hendig, soms kut, soms letterlijk kut.

Maar bedoelde meer dat je bewust kiest voor zo'n kloterige vorm van anticonceptie met zoveel nadelen voor jou. Maar goed, dat is ook mijn persoonlijke mening erin verwerkt natuurlijk
O zo. Ja dat snap ik. Alleen denk ik dan: Is het een nadeel als ik door die prik gewoon geen zin heb :?
Dan gebeurt er gewoon niets of weinig. En van alle anticonceptie is die prikpil nog het best. Kan je nagaan hoe kut de rest was. Ja op knip na dan. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202411825
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn jumbo is ver genoeg weg om dat goed te onthouden; lopend ben ik goede 45 a 50 minuten onderweg :P
O ja :') hier is half uurtje lopen max. Als ik langzaam loop.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202411856
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:12 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Zoiets wil ik inderdaad ook op aansturen. Of alleen nog maar werken voor de leuk. In mijn vakgebied zijn er volgens mij voldoende luceratieve zzp baantjes die je prima een deel van het jaar kunt doen. Zoiets lijkt me wel wat, als ik later groot ben.
De meeste mensen die vroeg met pensioen gaan, gaan ook niet niets doen. Een vriend van ons geeft een paar uur per week les. Sommigen worden stinkend rijk met een blog over vroeg met pensioen zijn. Anderen kopen een huis, knappen het zelf op en verkopen het weer. Je kunt gewoon doen wat je wilt als je FIRE (financial independent, retire early) bent.
Spoilers!
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:29:08 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411894
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:22 schreef Tally het volgende:

[..]
O zo. Ja dat snap ik. Alleen denk ik dan: Is het een nadeel als ik door die prik gewoon geen zin heb :?
Dan gebeurt er gewoon niets of weinig. En van alle anticonceptie is die prikpil nog het best. Kan je nagaan hoe kut de rest was. Ja op knip na dan. :P
Ik vind seks een vrij leuke hobby dus als je mijn hobby vernaait (hihaho woordgarp) met een prikpil dan vind ik dat best wel klote ja.

Ik zou geloof ik een knip van vent eisen dan maar goed, dat is echt enorm persoonlijk en afhankelijk van etc etc etc
Moeilijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202411913
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:40 schreef Lonaa het volgende:
:D

Het was voor jullie 2, dus uh, goed gedaan jongens.
Ik ben trouwens wel weer eens toe aan een grappige LonaahonTfoto O+
pi_202411922
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik vind seks een vrij leuke hobby dus als je mijn hobby vernaait (hihaho woordgarp) met een prikpil dan vind ik dat best wel klote ja.

Ik zou geloof ik een knip van vent eisen dan maar goed, dat is echt enorm persoonlijk en afhankelijk van etc etc etc
Moeilijk
Hoog libido is ook niets weet ik uit ervaring. Dan is het op een gegeven moment ook geen hobby meer maar iets dat moet. :P

En we vinden het voor nu prima. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202411931
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:19 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 het kan ook leuk zijn als hij je heupen vasthoudt terwijl je bovenop zit, dan regel jij hoek en hij ritme. Als ie een beetje sterke armen heeft. Maar het was een hockeyer toch? Niet dat ik jou nu met een hockeystick vergelijk
_O- _O- _O- @ dikgedrukte
Maar dat is wel een goed idee! Ik heb nul ritmegevoel namelijk. Ik raak ook altijd in de war als een man ineens gaat meebewegen als ik bovenop zit, dan raak ik het ritme kwijt :'). Hij heeft zeker sterke armen O+

@Tally klinkt wel heel vervelend zo!
Ik heb een tijd bij een bekkenbodem fysio gelopen omdat ik een overactieve bekkenbodem heb en dus ook snel alle spieren daar aanspan en zelfs een normale tampon indoen al pijn deed. Daar heb ik best wat nuttige oefeningen gehad. Misschien dat dat je nog wat kan helpen? Maar als je überhaupt geen behoefte hebt aan seks dan is de noodzaak er misschien ook minder om dit soort dingen te proberen.
pi_202411937
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben trouwens wel weer eens toe aan een grappige LonaahonTfoto O+
Ja, dat bedacht ik mij vanmorgen ook out of the blue.

@Lucky_Strike als je tijd en zin hebt https://bogleheads.org/
pi_202411944
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben trouwens wel weer eens toe aan een grappige LonaahonTfoto O+
Ik zal eens kijken of ik wat goede Dora-Konijn actiefoto's kan maken. Ze is er zo verliefd op O+ Gisteren kwam er 1 recht op haar af gehuppeld en dat was wel lastig. Vandaag zaten ze ver weg van het hek en dat was _ook_ lastig dus toen ging ze zingen en toen kwam het konijn aangehuppeld. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202411946
Als er geen kinderwens meer is kan je zelf ook nog sterilisaaaasie overwegen he.
Behoud van libido en nooit gedoe met antiC mits vaste partner uiteraard.
Kan t aanbevelen ^O^
pi_202411951
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben trouwens wel weer eens toe aan een grappige LonaahonTfoto O+
Its been 84 years...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:34:45 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202411964
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:31 schreef Tally het volgende:

[..]
Hoog libido is ook niets weet ik uit ervaring. Dan is het op een gegeven moment ook geen hobby meer maar iets dat moet. :P

En we vinden het voor nu prima. :P
En dat laatste is belangrijkste. Dacht dat je het als probleem ervaarde maar blijkbaar even verkeerd opgevat hier ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202411977
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
_O- _O- _O- @ dikgedrukte
Maar dat is wel een goed idee! Ik heb nul ritmegevoel namelijk. Ik raak ook altijd in de war als een man ineens gaat meebewegen als ik bovenop zit, dan raak ik het ritme kwijt :'). Hij heeft zeker sterke armen O+

@:Tally klinkt wel heel vervelend zo!
Ik heb een tijd bij een bekkenbodem fysio gelopen omdat ik een overactieve bekkenbodem heb en dus ook snel alle spieren daar aanspan en zelfs een normale tampon indoen al pijn deed. Daar heb ik best wat nuttige oefeningen gehad. Misschien dat dat je nog wat kan helpen? Maar als je überhaupt geen behoefte hebt aan seks dan is de noodzaak er misschien ook minder om dit soort dingen te proberen.
Ik heb ook bekkenbodemtherapie gehad. Eerst omdat ik niet naar de wc kon. Kreeg ik elke keer zo’n ding in mn hol om de spanning te meten :')
En oefeningen. Toen therapie omdat zwanger en ik niet meer kon lopen ivm bekkenpijn.

Ik denk dat ik er bij elkaar 6 jaar therapie op heb zitten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202411996
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:34 schreef Molo het volgende:

[..]
En dat laatste is belangrijkste. Dacht dat je het als probleem ervaarde maar blijkbaar even verkeerd opgevat hier ;)
Nee nee geen probleem hier. Nu niet tenminste. :P

Ik merk alleen heel snel op als de prikpil afloopt. ‘S nachts van die natte dromen :') de volgende dag kan ik alleen maar denken aan allerlei manieren om hem in bed te krijgen (maar moeite kost het eigenlijk niet maar je hersenen he). En pas later bedenk ik me: O ja die prik was al weer 3 maanden geleden he :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202412031


Snelle snapshot van laatst. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:42:35 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202412050
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Snelle snapshot van laatst. O+
Dat konijn is groter dan de hond _O-
pi_202412064
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Snelle snapshot van laatst. O+
Dat is een fors konijn. Of is Dora zo klein? O+
pi_202412072
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat konijn is groter dan de hond _O-
Het zijn echt beste konijnen ja. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202412088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is een fors konijn. Of is Dora zo klein? O+
Het is een fors konijn. :Y Dora is niet zo heel groot opzich, wacht even zoeken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202412135
Het is vet ingewikkeld om een "true to size" foto te maken van Dora.


Hier was ze naar buiten aan het staren als passief agressief antwoord op 'je moet nog even wachten voor we gaan wandelen'
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:48:08 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_202412136
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Snelle snapshot van laatst. O+
Een vlaamse reus? Of de opgepompte versie de Duitse reus.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202412162
Er was kermis laatst en ze hadden met van die spray-krijt-verf de uitlijn voor de looppaden gespoten. Dat was gek, rook raar, dus Dora volgde al snuffelend de lijn...



:') :') :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202412197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Een vlaamse reus? Of de opgepompte versie de Duitse reus.
Vlaamse reus denk ik. :Y Ze zijn niet dik, vooral groot en wollig. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202412244
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Er was kermis laatst en ze hadden met van die spray-krijt-verf de uitlijn voor de looppaden gespoten. Dat was gek, rook raar, dus Dora volgde al snuffelend de lijn...

[ afbeelding ]

:') :') :')
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202412261
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O-
Ik heb zo ontzettend hard staan lachen midden in het park. :') _O-
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:56:01 #240
370431 drakin
vurig typje
pi_202412263
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Er was kermis laatst en ze hadden met van die spray-krijt-verf de uitlijn voor de looppaden gespoten. Dat was gek, rook raar, dus Dora volgde al snuffelend de lijn...

[ afbeelding ]

:') :') :')
_O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:56:27 #241
370431 drakin
vurig typje
pi_202412273
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Het is vet ingewikkeld om een "true to size" foto te maken van Dora.
[ afbeelding ]

Hier was ze naar buiten aan het staren als passief agressief antwoord op 'je moet nog even wachten voor we gaan wandelen'
Banaan naast haar leggen voor de schaal?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202412282
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:56 schreef drakin het volgende:

[..]
Banaan naast haar leggen voor de schaal?
Ja, dat hoort eigenlijk he? Morgenavond komt Picnic wel weer bananen bezorgen dus kan geregeld.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:58:00 #243
370431 drakin
vurig typje
pi_202412294
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dat hoort eigenlijk he? Morgenavond komt Picnic wel weer bananen bezorgen dus kan geregeld.
Ik zou wel 2 neerleggen want aan 1 kan ze dan gaan snuffelen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202412316
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:58 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik zou wel 2 neerleggen want aan 1 kan ze dan gaan snuffelen
O+
Goede tip O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:59:49 #245
370431 drakin
vurig typje
pi_202412326
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
O+
Goede tip O+
Of 3

de 3e voor de schaal van de schaal van de banaan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:00:18 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202412333
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dat hoort eigenlijk he? Morgenavond komt Picnic wel weer bananen bezorgen dus kan geregeld.
Als je een komkommer naar haar legt, reageert ze dan ook zoals je poezen wel ziet doen in Youtube filmpjes?
Of Homnomnomnom?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202412345
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Als je een komkommer naar haar legt, reageert ze dan ook zoals je poezen wel ziet doen in Youtube filmpjes?
Of Homnomnomnom?
Mijn poezen reageren ook niet zo op komkommers. I have tried.

Ik denk dat Dora het gewoon besnuffeld. Again, op de lijst voor morgen. Ik kom hier op terug.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202412347
Oke naar bed.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:01:31 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202412357
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:01 schreef Lonaa het volgende:
Oke naar bed.
Springze.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:04:44 #250
370431 drakin
vurig typje
pi_202412420
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Als je een komkommer naar haar legt, reageert ze dan ook zoals je poezen wel ziet doen in Youtube filmpjes?
Of Homnomnomnom?
niet alle katten reageren daar op
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202412651
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Snelle snapshot van laatst. O+
Wow IS DAT EEN KOJNIJN :o :o O+ :D
pi_202412665
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Er was kermis laatst en ze hadden met van die spray-krijt-verf de uitlijn voor de looppaden gespoten. Dat was gek, rook raar, dus Dora volgde al snuffelend de lijn...

[ afbeelding ]

:') :') :')
:+ O+
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:19:20 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202412681
Heb ik me de hele middag bagger gevoeld, semi grieperig, zit ik nu ineens fris en fruit waggaanwedoen om me heen te kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202412705
Hier reageren ze er ook niet op, best jammer, ik stond al klaar me de camera. Maar nee, even snuffelen en weer door
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:43:30 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202413048
Ik mis mijn kat(ten) -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:43:57 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202413058
Verder me heerlijk vermaakt met bijlezen O+

En te veel gelezen om op iedereen te reageren. Kussen en knuffels voor degenen die daar behoefte aan hebben :* *;

Eveneens felicitaties waar gepast *O*

[ Bericht 31% gewijzigd door Whiskers2009 op 30-11-2021 22:49:44 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202413694
Komkommers zijn eigenlijk niet zo grappig....vind ik dan...... het lokt een heftige schrikreactie uit doordat - vermoedelijk - het iets weg heeft van een slang.

Overigens, toffe foto O+

Zal wel een Vlaam zijn ja, dat konijn :Y
(Duitse reus is geen officieel ras overigens, het zijn nog veel verder doorgefokte forse Vlamingen. Gruwel voor de dieren zelf maar dat is weer een ander verhaal.)

Ik ga maar eens naar bed. Morgenochtend mag ik naar de huisarts. Eens kijken of ik mijn seksleven weer wat op kan krikken :P
pi_202413696
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:19 schreef fietsie het volgende:
Heb ik me de hele middag bagger gevoeld, semi grieperig, zit ik nu ineens fris en fruit waggaanwedoen om me heen te kijken
Dat is wat mannegriep doet met je -O- *)
pi_202413702
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:29 schreef Candaasje het volgende:
Komkommers zijn eigenlijk niet zo grappig....vind ik dan...... het lokt een heftige schrikreactie uit doordat - vermoedelijk - het iets weg heeft van een slang.

Overigens, toffe foto O+

Zal wel een Vlaam zijn ja, dat konijn :Y
(Duitse reus is geen officieel ras overigens, het zijn nog veel verder doorgefokte forse Vlamingen. Gruwel voor de dieren zelf maar dat is weer een ander verhaal.)

Ik ga maar eens naar bed. Morgenochtend mag ik naar de huisarts. Eens kijken of ik mijn seksleven weer wat op kan krikken :P
'Dan maak je maar zin' :P

Eens met schrikexperimenten met katten.
Trouwens vind ik het met (kleine) kinderen ook niet grappig.
pi_202413733
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:30 schreef Blues het volgende:

[..]
'Dan maak je maar zin' :P
Ja, dat lukt soms nog wel. Alleen zo droog als de Sahara en het voelt helemaal niet fijn.
Dat was voorheen nooit een probleem, to say the least ;(

(Ik hoop dat ik morgen niet teveel last heb van die eendenbek, want voorheen ook nooit last maar een tampon inbrengen is momenteel al vrij matig.... :X )

Zo, nou, dat was wel weer genoeg informatie voor jullie. Droom fijn/zacht/geil/nat/wild schatjes! :W
pi_202414064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijk, wanneer 2 mensen elkaar heeeeeeeeel erg leuk vinden, dan geven ze elkaar soms een heeeeele speciale knuffel...
Jij hebt mijn boek erbij gepakt op l of niet?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202414069
Slimme keus LS, om dat traject te gaan doen! Niet aarzelen hoor, jij mag ook energie :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202414088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, kak, ik testte positief ;( Feestje wel, dit.
Ow -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202414097
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het wakkert zichzelf redelijk aan. :+

Boeiend ding hoor, zo een cyclus. :')
:Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202414121
En 5.
Trusten :W
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202414699
Ojee Clubsoda en Blues (al even) positief -O-
Blues; hoop dat het goed gaat nu met je gezondheid.
Clubsoda; hoop dat het bij je lichte klachten blijft. Poeh 1 week na je booster.

Helaas gaat t nog steeds niet goed en is iedere dag een worsteling. Vandaag helemaal want lig sinds 3u wakker. Verder wil ik het er niet over hebben want frustreert alleen maar. Tot snel hopelijk :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_202414798
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 05:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ojee Clubsoda en Blues (al even) positief -O-
Blues; hoop dat het goed gaat nu met je gezondheid.
Clubsoda; hoop dat het bij je lichte klachten blijft. Poeh 1 week na je booster.

Helaas gaat t nog steeds niet goed en is iedere dag een worsteling. Vandaag helemaal want lig sinds 3u wakker. Verder wil ik het er niet over hebben want frustreert alleen maar. Tot snel hopelijk :*
Fft -O- :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202414844
Nou ik heb ook wel weer goed gedroomd. :+ :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202414980
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:51 schreef Lonaa het volgende:
Nou ik heb ook wel weer goed gedroomd. :+ :')
+1 Ik werd overvallen, mijn oom en tante (in wiens huis ik was terwijl zij afwezig waren) vonden het niet belangrijk genoeg om hun werk te onderbreken. En ik had 38585832 kittens :')
Kitten droom snap ik wel. Ik heb drie slechte eters (virusjes denk ik) dus vannacht ook nog even opgestaan om bij te voeren. Ook omdat ik vandaag de hele dag weg ben.

Beterschap @Clubsoda !
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202415061
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 06:51 schreef Lonaa het volgende:
Nou ik heb ook wel weer goed gedroomd. :+ :')
Bij jou denk ik (ik ben ook aan het ovuleren) dat ik best mee had willen doen in je droom *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 1 december 2021 @ 08:39:03 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202415324
Goede bijlees vanmorgen..

*;

Hier net een week na mn ovulatie en sinds ik een nieuwe spiraal heb heb ik nu ook meteen al weer lichte bloedingen.. zo irritant..
Vooral omdat dat soort van betekent dat het window voor kennismakings-seks nu maar 2 weken is ipv 3 weken..

}:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 december 2021 @ 08:50:52 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202415390
En ik zal ook eens een update geven van het dating leven hier..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drukte dus :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202415416
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 05:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ojee Clubsoda en Blues (al even) positief -O-
Blues; hoop dat het goed gaat nu met je gezondheid.
Clubsoda; hoop dat het bij je lichte klachten blijft. Poeh 1 week na je booster.

Helaas gaat t nog steeds niet goed en is iedere dag een worsteling. Vandaag helemaal want lig sinds 3u wakker. Verder wil ik het er niet over hebben want frustreert alleen maar. Tot snel hopelijk :*
:* hoe hou je het vol
pi_202415421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:50 schreef Barreltje het volgende:
En ik zal ook eens een update geven van het dating leven hier..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drukte dus :+
Je vermaakt je wel c_/
pi_202415424
En klote nacht 2 :( vanmiddag maar een dutje doen.

Pakket lijkt nog langer vertraagd -O- er zitten cadeaus bij dus hoop toch echt dat ie deze week nog komt. Ik weet dat het druk is bij de bezorgers maar ik dacht dat ik het al erg ruim had ingeschat.
pi_202415522
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 05:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ojee Clubsoda en Blues (al even) positief -O-
Blues; hoop dat het goed gaat nu met je gezondheid.
Clubsoda; hoop dat het bij je lichte klachten blijft. Poeh 1 week na je booster.

Helaas gaat t nog steeds niet goed en is iedere dag een worsteling. Vandaag helemaal want lig sinds 3u wakker. Verder wil ik het er niet over hebben want frustreert alleen maar. Tot snel hopelijk :*
:*
pi_202415534
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:50 schreef Barreltje het volgende:
En ik zal ook eens een update geven van het dating leven hier..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drukte dus :+
Bezig bijtje :D
Nog opmerkelijke culturele verschillen in bed te merken? :+
pi_202415542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:57 schreef Sarabi het volgende:
En klote nacht 2 :( vanmiddag maar een dutje doen.

Pakket lijkt nog langer vertraagd -O- er zitten cadeaus bij dus hoop toch echt dat ie deze week nog komt. Ik weet dat het druk is bij de bezorgers maar ik dacht dat ik het al erg ruim had ingeschat.
:*

En bagger, hopelijk toch nog snelle levering een dezer dagen.
pi_202415725
Mogge!

Ach FFT, wat vervelend zulke nachten

Prima nacht, totdat 1 van de katten om 5 uur honger kreeg (of dat in ieder geval vond en dat luidkeels lied weten)

Hopelijk komt je pakje straks @Sarabi, ik heb gisteren iets besteld en het schijnt vandaag al te komen

Wat een drukt @Barreltje Hoe vond je het vakantieland?

Gisteren kwamen vrienden etenen die wisten niet van sollicitatie gesprek. Zij hadden privé maar ook zakelijk te maken met de organisatie en het blijkt dat het een komen en gaan is van bestuursleden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202415792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:

Hopelijk komt je pakje straks @:Sarabi, ik heb gisteren iets besteld en het schijnt vandaag al te komen

Eerst stond er maandag, toen dinsdag en nu onbekend -O- ik ben benieuwd....

quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:*

En bagger, hopelijk toch nog snelle levering een dezer dagen.
Thanks :)
  woensdag 1 december 2021 @ 09:45:43 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202415901
c_/

Draadjesvlees staat op, het stormt buiten, kort werkdagje en nauwelijks geslapen door zere arm, that sums it up.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202416135
'Kibbeling' in de oven gegooid. Nu lekker onder een dekentje Fok!en met een kop thee erbij.
Vanmiddag/vanavond werken.

Hadden nog een tof huis gezien, met enorme tuin, dicht bij het bos, maar alleen al zonder overbieden moet er nog een dikke ton aan verbouwing tegenaan (heeft enkel gaskachels, geen isolatie, ik zacht vocht/schimmelplekken..). Dus we kijken helaas maar weer even verder.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:11:49 #283
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202416157
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Zie op werk.nl een leuke vacature. Bij https://www.zoma-opleidingen.nl/. Hier maar niet solliciteren _O-
Als ik zie hoe er geld verdient wordt met flessentrekkerij, kwakzalverij en onzin met een verlengsnoer vind ik het bijna jammer dat ik eerlijk ben en dit niet met mijn geweten in overeenstemming is.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:19:46 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202416258
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:09 schreef Candaasje het volgende:
'Kibbeling' in de oven gegooid. Nu lekker onder een dekentje Fok!en met een kop thee erbij.
Vanmiddag/vanavond werken.

Hadden nog een tof huis gezien, met enorme tuin, dicht bij het bos, maar alleen al zonder overbieden moet er nog een dikke ton aan verbouwing tegenaan (heeft enkel gaskachels, geen isolatie, ik zacht vocht/schimmelplekken..). Dus we kijken helaas maar weer even verder.
Waar? wilik! hahaha
pi_202416279
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waar? wilik! hahaha
:D

https://www.funda.nl/koop(...)-rijksstraatweg-186/

Gigantische tuin voor die regio overigens. Maar nog steeds wel een leuke moestuin te creëren denk ik zo.

EDIT: staat ook wel echt aan de doorgaande weg. Maar dat zou ik denk ik nog wel kunnen overleven. Ik heb alleen gewoon geen 100k (eerder meer richting de 150k denk ik) om heel de isolatie, verwarming, vloeren, vochtproblemen, badkamer, keuken, etc. aan te pakken.
pi_202416292
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:09 schreef Candaasje het volgende:
'Kibbeling' in de oven gegooid. Nu lekker onder een dekentje Fok!en met een kop thee erbij.
Vanmiddag/vanavond werken.

Hadden nog een tof huis gezien, met enorme tuin, dicht bij het bos, maar alleen al zonder overbieden moet er nog een dikke ton aan verbouwing tegenaan (heeft enkel gaskachels, geen isolatie, ik zacht vocht/schimmelplekken..). Dus we kijken helaas maar weer even verder.
Op zo'n manier ga je nooit aan een huis komen hè? Je zal iets moeten kopen waar je in de toekomst nog veel aan kan verbeteren. Locatie ga je nooit verbeteren. Oppervlakte meestal ook niet. Dus dan zal het uit de staat van het huis moeten komen. Wat betekent dat je iets wil kopen dat *niet* aan je eisen voldoet. Of lekker blijven wonen waar je nu woont...
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 december 2021 @ 10:23:18 #287
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202416309
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

https://www.funda.nl/koop(...)-rijksstraatweg-186/

Gigantische tuin voor die regio overigens. Maar nog steeds wel een leuke moestuin te creëren denk ik zo.

EDIT: staat ook wel echt aan de doorgaande weg. Maar dat zou ik denk ik nog wel kunnen overleven. Ik heb alleen gewoon geen 100k (eerder meer richting de 150k denk ik) om heel de isolatie, verwarming, vloeren, vochtproblemen, badkamer, keuken, etc. aan te pakken.
Oeh mooi huis!
tuin is te klein (en buiten onze regio, maar ach ! )
pi_202416320
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bij jou denk ik (ik ben ook aan het ovuleren) dat ik best mee had willen doen in je droom *)
Ja, zo een was het er wel :7

Overigens ook nog steeds labiel as fuck dus topdag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202416383
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, zo een was het er wel :7

Overigens ook nog steeds labiel as fuck dus topdag.
Hoiiiiiii!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202416394
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Op zo'n manier ga je nooit aan een huis komen hè? Je zal iets moeten kopen waar je in de toekomst nog veel aan kan verbeteren. Locatie ga je nooit verbeteren. Oppervlakte meestal ook niet. Dus dan zal het uit de staat van het huis moeten komen. Wat betekent dat je iets wil kopen dat *niet* aan je eisen voldoet. Of lekker blijven wonen waar je nu woont...
Het is gewoon een huis dat in betere staat ver boven ons budget zou zijn. Hij staat al voor 500k, dat is exclusief overbieden. (Het is al 52x opgeslagen in 1 dag).
Ik heb geen problemen met een meerjarenplan om daarin alles rustig aan te pakken, maar schimmel in de muren is wel iets dat wel vrij direct aangepakt moet worden. En dan weet ik niet eens hoe de staat van de vloer op dit moment is (bouwjaar 1902-1930, 60 jaar lang verhuurd). Er zijn geen foto's van de badkamer, verwarming bestaat uit diverse losse gaskacheltjes, er is geen isolatie... het kan allemaal en we hebben wel even gerekend hoor, maar met een dergelijke verhoogde hypotheek kunnen we de komende jaren veel minder sparen, en dus ook minder investeren in het huis.

We moeten gewoon een prijsklasse lager zoeken. (Doen we ook, deze kwam toevallig even voorbij dus toch even bekeken en op papier bedacht of het wel/niet zou kunnen). We hebben ook serieus nagedacht over een klushuis voor 1,5 ton minder. Locatie was alleen matig, grond eromheen ook. Dus toen niet gedaan.
Ander huis in Amerongen moest ook ongeveer nog alles aan gebeuren, maar daar speelden ook andere factoren mee waardoor we het toch niet hebben doorgezet.

Dus we kijken daar zeker naar. Hoeft zeker geen instapklaar huis te zijn.
pi_202416419
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hoiiiiiii!
Ik heb al 3x tranen in de ogen gehad, gedacht 'ik wil helemaal niet naar huis' afgewisseld met 'ik maak mezelf helemaal kapot'.

Hoe is jouw ochtend?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202416436
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb al 3x tranen in de ogen gehad, gedacht 'ik wil helemaal niet naar huis' afgewisseld met 'ik maak mezelf helemaal kapot'.

Hoe is jouw ochtend?
O ik zette geen wekker, want het ging toch heel de ochtend regenen. Wordt wakker door knor en speelpoes ( O+ ). Haske droog :')

Koffie maar?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202416456
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ik zette geen wekker, want het ging toch heel de ochtend regenen. Wordt wakker door knor en speelpoes ( O+ ). Haske droog :')

Koffie maar?
Ik heb al 2x koffie gehad en uur getraind en half uur fysio-schouder-herstel-dingen gedaan. Het zou slim zijn als ik nu eerst ga eten en dan met de hond ga lopen.

Dus ja doe maar koffie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202416467
Koffie O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202416519
O jongongs (eik meisjons), jullie moeten echt meesmullen van mijn nieuwste loftoeheet subreddit FemaleDatingStrategy, het vrouwelijke "antwoord" op incelligheid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202416536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jongongs (eik meisjons), jullie moeten echt meesmullen van mijn nieuwste loftoeheet subreddit FemaleDatingStrategy, het vrouwelijke "antwoord" op incelligheid.
geef link. Ik snap niks van reddit en moet wachten tot het droog wordt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202416537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jongongs (eik meisjons), jullie moeten echt meesmullen van mijn nieuwste loftoeheet subreddit FemaleDatingStrategy, het vrouwelijke "antwoord" op incelligheid.
Doet eens een linkje, vrouwmensch! O-)
  woensdag 1 december 2021 @ 10:48:09 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202416583
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jongongs (eik meisjons), jullie moeten echt meesmullen van mijn nieuwste loftoeheet subreddit FemaleDatingStrategy, het vrouwelijke "antwoord" op incelligheid.
Reddit kan briljant zijn, afgezien van de GUI.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202416601
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is gewoon een huis dat in betere staat ver boven ons budget zou zijn. Hij staat al voor 500k, dat is exclusief overbieden. (Het is al 52x opgeslagen in 1 dag).
Ik heb geen problemen met een meerjarenplan om daarin alles rustig aan te pakken, maar schimmel in de muren is wel iets dat wel vrij direct aangepakt moet worden. En dan weet ik niet eens hoe de staat van de vloer op dit moment is (bouwjaar 1902-1930, 60 jaar lang verhuurd). Er zijn geen foto's van de badkamer, verwarming bestaat uit diverse losse gaskacheltjes, er is geen isolatie... het kan allemaal en we hebben wel even gerekend hoor, maar met een dergelijke verhoogde hypotheek kunnen we de komende jaren veel minder sparen, en dus ook minder investeren in het huis.

We moeten gewoon een prijsklasse lager zoeken. (Doen we ook, deze kwam toevallig even voorbij dus toch even bekeken en op papier bedacht of het wel/niet zou kunnen). We hebben ook serieus nagedacht over een klushuis voor 1,5 ton minder. Locatie was alleen matig, grond eromheen ook. Dus toen niet gedaan.
Ander huis in Amerongen moest ook ongeveer nog alles aan gebeuren, maar daar speelden ook andere factoren mee waardoor we het toch niet hebben doorgezet.

Dus we kijken daar zeker naar. Hoeft zeker geen instapklaar huis te zijn.
Ja, als deze in aanschaf al boven budget is dan wordt deze het niet inderdaad. Jammer wel. Alle ongemakken van dit huis zouden voor mij ruimschoots acceptabel zijn: als het dak niet te hard lekt komt de rest wel goed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202416655
https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is... eh mooi.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202416657
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, als deze in aanschaf al boven budget is dan wordt deze het niet inderdaad. Jammer wel. Alle ongemakken van dit huis zouden voor mij ruimschoots acceptabel zijn: als het dak niet te hard lekt komt de rest wel goed.
Eens hoor, als er net even wat meer budget was (nu maar ook in de komende jaren) om zaken aan te kunnen pakken, hadden we denk ik wel een verzoek tot bezichtiging verstuurd. Maar we zitten alleen al qua aanschaf aan de max hypotheek, en dan moeten we onze overwaarde gebruiken voor kostenkoper/overbieden (dat zal te weinig zijn om kans te maken) en dan blijft er eigenlijk weinig over.

En ik heb eigenlijk geen idee of het dak lekt :D Gekeken naar de foto's van de zolder vrees ik er wel een beetje voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')