abonnement Unibet Coolblue
pi_202394706
Donny Roelvink heeft spijt dat hij zijn tanden heeft laten wegslijpen in ruil voor zogenoemde facings. De zoon van zanger Dries Roelvink vindt het achteraf "superstom" en roept zijn volgers op vooral niet zijn voorbeeld te volgen.

"We zijn allemaal mensen, we maken allemaal wel eens fouten. Ook ik ben een mens, en ik maak ook wel eens fouten. Maar je moet ook je fouten toe kunnen geven", aldus Roelvink in de video boven dit artikel. "Ik heb destijds, toen ik die behandeling heb gedaan, een fout gemaakt. Ik was heel naïef, heel eigenwijs en heb niet goed m'n research gedaan. Ik dacht: 'ah joh, komt wel goed, laten we het gewoon lekker doen'. Achteraf heb ik daar heel veel spijt van."

De 23-jarige Roelvink heeft door de behandeling nu allerlei complicaties aan zijn tanden. :') _O- _O- Volgens hem heeft de tandarts hem "op het nippertje" kunnen redden voor het nog erger werd met "infecties en dat soort dingen".

Research
"Het enige wat ik nog kan doen is mijn volgers hiervoor behoeden", vindt Roelvink. "Ik heb veel volgers. Daarmee vergeet ik soms dat ik ook een voorbeeldfunctie heb en ook jonge kijkers heb die dit allemaal zien en tegen die wil ik vooral zeggen: doe altijd je research." Roelvink raadt mensen die nadenken over het zetten van facings aan om eerst te praten met hun tandarts.

quote:
Het enige wat ik nog kan doen is mijn volgers hiervoor behoeden
Donny Roelvink
:') :')

Roelvink zei vorig jaar juli nog in Op1 dat hij de behandeling zo weer zou doen. Een tandarts, die ook aan tafel zat, waarschuwde hem toen dat uiteindelijk 15 procent van zijn tanden afsterft door de ingreep. De realityster moest toegeven dat hij dat niet wist, maar zelfs met die kennis op zak toch het risico had genomen.

Bij het plaatsen van facings wordt een dun schildje van composiet of porselein op een tand of kies gezet. Daarvoor moeten dan eerst de echte tanden deels worden weggeslepen.

https://www.shownieuws.nl(...)-cosmetische-ingreep

quote:
Spijt is verstand wat te laat komt aldus Britt Dekker _O_
Alleen hoe noemen we dit bij Donny :? Die heeft net genoeg hersencellen om niet in de keuken te schijten :7
Volgende keer maar geen cosmetische ingreep maar een paar hersencellen implanteren een idee :?
pi_202394885
Topic niet compleet zonder foto's. En ik ben te lui om die zelf op te zoeken.
Eens kijken
pi_202394921
Donny Roelvink liet tanden wegslijpen: “Zou het zo weer doen” :') :')

Eén van de meest geliefde ingrepen onder realitysterren is het laten zetten van facings. Maar voordat de parelwitte neptanden geplaatst kunnen worden, moeten eerst je eigen tanden deels weggeslepen worden.



‘Kwestie van smaak’ :') :') _O- _O-
Aan tafel bij Op1 legde Donny Roelvink, die de ingreep heeft laten doen, het allemaal uit. “Ik heb natuurlijk een vader en een broer die een stapje eerder waren met deze tanden en daar werd ik stiekem gewoon een beetje jaloers op. Het is een kwestie van smaak.”

Nadat Donny een foto van zijn eigen tanden plaatste, ontplofte er een bom op de sociale media. “De één vindt het niks en tegen dat soort mensen zeg ik dan ook: doe het vooral niet. Het is iets wat je voor jezelf moet besluiten. Het is net als mensen die plastische chirurgie ondergaan. Het is gewoon een stukje smaak.”

https://lovereality.nl/do(...)ou-het-zo-weer-doen/

Mongool is het :7
  maandag 29 november 2021 @ 18:40:26 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202394943
Even op je tanden bijten, Donny! ^O^
  maandag 29 november 2021 @ 18:42:41 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202394976
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2021 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aan tafel bij Op1 legde Donny Roelvink, die de ingreep heeft laten doen, het allemaal uit.
De tering, ik mijd die talkshows als de pest, maar dat het zo erg was :')
pi_202395956
Dat wordt dus happen voor een kunstgebitje binnenkort.
  Vis een optie? dinsdag 30 november 2021 @ 13:20:06 #7
70532 loveli
N
pi_202404575
Massaal leedvermaak lost weinig op, ik vind het wel goed dat hij er eerlijk over is en dat de media het oppikt.
crap in = crap out
pi_202407109
Met dit intellect hoop ik gewoon dat het dood is voordat het zich kan voortplanten.
  Spellchecker woensdag 1 december 2021 @ 07:24:22 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202414957
quote:
5s.gif Op maandag 29 november 2021 18:40 schreef Kopiko het volgende:
Even op je tanden bijten, Donny! ^O^
Tandje bij *)
pi_202414973
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:20 schreef loveli het volgende:
Massaal leedvermaak lost weinig op, ik vind het wel goed dat hij er eerlijk over is en dat de media het oppikt.
Ik niet, waarom krijgen dit soort kneuzen zo veel aandacht en mensen die wat goeds voor anderen doen niet?

Kom op zeg, deze debiel krijgt gewoon een podium bij op1. De gemiddelde kijker van op1 is slim genoeg om niet naar Turkije af te reizen voor een vage behandeling.

Laat staan dat ze überhaupt weten wie deze droeftoeter is.
  Tettenkoning woensdag 1 december 2021 @ 10:30:47 #11
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202416393
Dan ben je ook echt wel een klapjosti hoor :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 1 december 2021 @ 10:32:07 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202416409
Eerst nadenken, dan doen.

Is weleens moeilijk, ik weet het.

quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Met dit intellect hoop ik gewoon dat het dood is voordat het zich kan voortplanten.
|:)
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 13:48:25 #13
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202418810
Had z'n pa zo'n 25 jaar geleden maar een zekere ingreep genomen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202419318
Ik heb spijt van Donny.

Groetjes, Dries.
pi_202419414
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2021 18:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

Volgende keer maar geen cosmetische ingreep maar een paar hersencellen implanteren een idee :?
Wat mensen toch niet allemaal opofferen om maar een zo 'mooi' mogelijk uiterlijk te kunnen krijgen... ergens heel erg zielig en triest.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_202419490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Wat mensen toch niet allemaal opofferen om maar een zo 'mooi' mogelijk uiterlijk te kunnen krijgen... ergens heel erg zielig en triest.
Ergens? Het is gewoon triest en zielig, hoe meer ze verbouwen des te meer ze tonen een heel weinig zelfvertrouwen te hebben.

En over mooi valt ook te discussiëren, valt me wel op dat men vaak de hals vergeet strak te trekken.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 december 2021 @ 01:33:30 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202475596
Je echte tanden onnodig wegslijpen om er nep dingen voor terug te laten zetten.

Vroeger was dit zo absurd dat het een Southpark aflevering zou kunnen zijn helaas is dat met teveel dingen tegenwoordig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202685939
Ik denk erover om in Turkije mijn linkerarm te laten afzetten en dan zo'n handige bionische arm te nemen. Superhandig en ze zijn daar momenteel in de aanbieding.
pi_202686319
Naast het feit dat je tanden afslijpen sowieso een dom besluit is, snap ik niet waarom deze figuren altijd voor 'plastic wit' gaan. Je ziet gelijk dat het onnatuurlijk is. Alsof er zo'n fopgebitje in zit die je vroeger bij de feestwinkel haalde.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_202686355
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Naast het feit dat je tanden afslijpen sowieso een dom besluit is, snap ik niet waarom deze figuren altijd voor 'plastic wit' gaan. Je ziet gelijk dat het onnatuurlijk is. Alsof er zo'n fopgebitje in zit die je vroeger bij de feestwinkel haalde.
Volgens mij vinden ze het het
juist mooi dat het nep lijkt.
pi_202690104
Ja wel mooi dat dit soort figuren dus een "voorbeeldrol" hebben...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')