Zo te zien volg je exact mijn voorbeeld hahahaquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:01 schreef Vaiana het volgende:
Nou ik heb maandag dan toch eindelijk een eisprong gehad, waarmee ik uit zou moeten komen op een cyclus van 37 dagen.![]()
Maargoed, we zijn wel al die tijd goed ons best blijven doen dus wie weet volg ik Lily’s voorbeeld en is het gewoon raak deze ronde.
NOD is 18 januari, dus tot die tijd neem ik lekker plaats op het wachtbankje.
Jij doet ECHT hetzelfde als ik hè? Hahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:07 schreef Vaiana het volgende:
Mijn beste vriendinnetje heeft zondag positief getest. Maar durfde het nog niet te vertellen, omdat ze het zo oneerlijk vond als zij op mij 'voorpiepte'. En nu gaan we gewoon samen zwanger zijn met echt maar iets van 2 weken verschil in de uitgerekende datum.
![]()
Er van uitgaande dat we allebei een plakker hebben die het gewoon doet enzo natuurlijk, maar we hebben gezamenlijk besloten dat het nu wel goed móét gaan.
Inderdaad. Ik heb vaak het topic geopend om te kijken of Vaiana had gepostquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:19 schreef Rebubbled het volgende:
Ooh Vaiana! Ik denk dat heel veel hier stilletjes enorm met je mee hebben geleefd het afgelopen jaar, ik wel in elk geval. Super blij voor je nu!
Ja inclusief bellen naar de huisarts omdat hij maar niet kwam.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Zo te zien volg je exact mijn voorbeeld hahaha
En dat betekent oktober-baby!
Hoera voor late ovulaties haha
Ik heb het even teruggezocht en jij zat 1 maandje later, haha. Het internet vertelt mij dat als alles goed blijft gaan de uitgerekende datum 27 september is. Dus ws een begin oktober kindje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Zo te zien volg je exact mijn voorbeeld hahaha
En dat betekent oktober-baby!
Hoera voor late ovulaties haha
Of toch een september kindje….quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggezocht en jij zat 1 maandje later, haha. Het internet vertelt mij dat als alles goed blijft gaan de uitgerekende datum 27 september is. Dus ws een begin oktober kindje.![]()
Ik kan niet wachten.Zal wel echt blij zijn als ik mijn NOD voorbij ben, maar mijn onderbuikgevoel is beter deze keer. Dus hopen dat ik het opnieuw goed aanvoel.
@:Donna We roepen al jaren hoe tof het ons lijkt, en dat we dan samen een zwangerschapsshoot willen doen. Maar ik had nooit gedacht dat het zou lukken, laat staan met zo'n klein verschil. Echt heel bijzonder!
Haha, man had dat toen wij net begonnen ook wel een beetje. Hij draait vast wel weer bij.
Ik was met m'n vriendin uiteindelijk 2 dagen na elkaar uitgerekend. Ik zou 2 weken eerder bevallen vanwege een inleiding door zwangerschapsdiabetes met insuline. Zij zou een week voor de uitgerekende datum een keizersnede krijgen. De kans dat er minstens 1 week zou zitten was enorm groot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef Vaiana het volgende:
Die vriendin van mij zet in op een datumtweeling, dus hoopt dat we ‘meeting in the middle’ doen doordat ik wat eerder beval en zij wat later.
Ahh ik ken dat zo goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:10 schreef Debsterr het volgende:
Pffff... ik heb het moeilijk deze rondeheb zo de hoop en wens dat het nu eindelijk weer eens raak is. Als mijn early testen binnen zijn kan ik me moeilijk bedwingen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 09:26 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ahh ik ken dat zo goed.Ik duim echt keihard dat wij straks mega gelijk op gaan.
Voor de nieuwsgierigen naar hoe het hier gaat; ik had op 12DPO opnieuw getest, die was wel donkerder dan 10DPO 's ochtends, maar lichter dan de testen die ik 10DPO 's middags deed. Daar werd ik wat nerveus van, maar vandaag op 14DPO zijn de streepjes donkerder dan alle testen van de afgelopen dagen. Dus ik geloof nu toch wel aardig dat deze voorlopig blijft zitten.Dat is nette oploop @VaianaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn streep op 13 dpo was minder duidelijk dan die allereerste die je postte maar die liep op dezelfde manier op en het resultaat ligt in zijn bedje
Op 10 dpo was er bij mij nog niks te zien haha
Wat fijn dat je dat zo voelt!quote:Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Vaiana het volgende:
Op 10DPO had ik 's ochtends alleen een tuurstreepje (wat man en beste vriendin niet zagen op de foto, en ik alleen als ik heel hard mijn best deed) en 's middags dus het resultaat dat ik hier postte, maar google vertelde mij al wel dat het regelmatig voorkomt dat men 's middags donkerder test dan 's ochtends. Blijkbaar geldt dat voor mij dus ook.
Ik voelde ook wel dat de innesteling nu 2 dagen eerder was dan bij mijn eerste zwangerschap, denk dat ik daarom al zo vroeg positief testte. Either way ben ik na deze streepjes er een stuk geruster op, dus dat is wel heel fijn.
Ik heb beide keren wel echt baarmoederkramp gehad op de dag van de innesteling idd. Daarna 2 dagen niks en dan weer elke dag krampjes. Blijkbaar nestelen mijn babies zich vrij agressief in.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef BE het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat zo voelt!
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 17 januari 2022 09:26 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ahh ik ken dat zo goed.Ik duim echt keihard dat wij straks mega gelijk op gaan.
Voor de nieuwsgierigen naar hoe het hier gaat; ik had op 12DPO opnieuw getest, die was wel donkerder dan 10DPO 's ochtends, maar lichter dan de testen die ik 10DPO 's middags deed. Daar werd ik wat nerveus van, maar vandaag op 14DPO zijn de streepjes donkerder dan alle testen van de afgelopen dagen. Dus ik geloof nu toch wel aardig dat deze voorlopig blijft zitten.Kan niet missen, superleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lastig, ik hoop met je meequote:Op maandag 17 januari 2022 08:10 schreef Debsterr het volgende:
Pffff... ik heb het moeilijk deze rondeheb zo de hoop en wens dat het nu eindelijk weer eens raak is. Als mijn early testen binnen zijn kan ik me moeilijk bedwingen denk ik.
Ik probeer altijd heel nuchter zo van ja pas na mijn nod over nadenken. Wordt wel lastiger hoe langer het duurtquote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lastig, ik hoop met je mee
Ik vind ook de laatste week wachten ook extra rot, ik heb sowieso altijd PMS-klachten from hell de week voor ik ongesteld word, dat ik om alles kan huilen en me lamlendig voel, maar je gaat toch elke keer wensen dat het door wat anders komt.
Vind ik ook lastig ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik probeer altijd heel nuchter zo van ja pas na mijn nod over nadenken. Wordt wel lastiger hoe langer het duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |