Ja dit kon ik dus niet. Daarom greep ik altijd naar de ovulatietesten om te timen. Niet romantisch maar het werkte wel en m’n man vond het wel bestquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:40 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik merk dat nu vooral met een eisprong die tussen twee cyclussen in zomaar 6 dagen kan verschillen qua timing. Dan ben je opeens 2 weken lang om de dag seks aan het hebben, ipv 1-2x per week. Best lastig om het dan leuk te houden, ipv een 'moetje', vind ik.
Bijna 4 en net 1.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Nolita het volgende:
[..]haha ja idd Donna!
Hoe oud zijn je kindjes ook alweer?
Ik weet echt niet wat ik er van moet vinden haha. Mijn vriend heeft altijd meteen een soort van koudwatervrees zodra het uitgesproken is (qua fantaseren of sparren over de situatie), dus daar heb ik ook niks aan op het moment. Spannend is het wel, ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef Vaiana het volgende:
Welkom Donna! Wat spannend, maar ook heel leuk denk ik.
Toch wel?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:13 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Morgen mijn boosterprik halen. Mooi aan het begin van de cyclus. Hoop er geen last van te krijgen.
Ja! Wij zijn elkaar wel eerder tegengekomen in dergelijke topics inderdaad!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Welkom Donna! Zaten wij niet ooit tegelijkertijd in het rammeltopic of hier? Leuk hoor, een derde.
Welke had jij eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 12:37 schreef June. het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met extra early zwangerschapstesten? Zijn van die dipsticks. Tegen verzendkosten stuur ik het op!
Oh ja, Klackstar, die ken ik nog wel. Dank je!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:57 schreef June. het volgende:
[..]
Van one step, te koop bij verkoper klackstar op eBay.
Ik had ze in de zomer besteld en had ze heel snel in huis.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet nieuwe ovulatie testen bestellen van klank star. Gaat dat nog een beetje vlot nu na de brexit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:50 schreef Vaiana het volgende:
Ik had een lading testen van June. gekregen dus ik dacht, laat ik eens kijken of vroeg testen (vandaag 10DPO) me wat meer rust rondom de NOD geeft ipv die angst voor bloed. Nu ik toch gratis testen op voorraad heb liggen.
Ik weet niet of het me meer rust gaat geven, maar ik werd er wel heel blij van.
Hebben ze toch geluk gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shine bright like a diamond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |