Ik ben ook (voorzichtig) aan het juichen hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:10 schreef Lemijn het volgende:
Wat goed Vaiana! Zo begon het hier ook, met heel vroeg positief na 100 rondes helemaal niks. Mogen we al gewoon een rondje juichen? Want je bent namelijk zwanger.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:50 schreef Vaiana het volgende:
Ik had een lading testen van June. gekregen dus ik dacht, laat ik eens kijken of vroeg testen (vandaag 10DPO) me wat meer rust rondom de NOD geeft ipv die angst voor bloed. Nu ik toch gratis testen op voorraad heb liggen.
Ik weet niet of het me meer rust gaat geven, maar ik werd er wel heel blij van.
Wat een super nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de leukstequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:27 schreef SQ het volgende:
Yes vaiana, wat fijn! Op naar die oktoberbaby
Dat mag zeker! Lijkt me een top plan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:30 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd @:vaianamag ik egoïstisch duimen dat we weer tegelijk gaan zijn? En uiteraard duim ik heel hard dat alles goed gaat deze keer
Ahhh spannend! Wat fijn dat het gelukt is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest en op de echo zagen ze ook dat de follikels gesprongen waren, dus mijn nod zou de 23e zijn.
Gaan we voor streepjesregen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest en op de echo zagen ze ook dat de follikels gesprongen waren, dus mijn nod zou de 23e zijn.
Ik had een lading testen van June. gekregen dus ik dacht, laat ik eens kijken of vroeg testen (vandaag 10DPO) me wat meer rust rondom de NOD geeft ipv die angst voor bloed. Nu ik toch gratis testen op voorraad heb liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noh dat is dubbel stom.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn ongesteldheid was erg laat, dus ik begon langzaam ook hoop te krijgen. Maar de enige positieve test was die bij de GGD.Tsja, dat kan ook een reden zijn, natuurlijk.
Maar ondertussen wel gewoon ongesteld geworden, dus kan wel weer door met een volgende ronde.
Dat is balen! Maar idd, met een positieve Corona test zal je lijf verder wel ff van de wap zijn. Maakt het niet minder stomquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn ongesteldheid was erg laat, dus ik begon langzaam ook hoop te krijgen. Maar de enige positieve test was die bij de GGD.Tsja, dat kan ook een reden zijn, natuurlijk.
Maar ondertussen wel gewoon ongesteld geworden, dus kan wel weer door met een volgende ronde.
Stom! Hopelijk niet te veel last van de corona?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:28 schreef Myraela het volgende:
Haha, het zou mooi zijn, maar het is eigenlijk pas poging 1 dus ik ben allang blij dat mijn lichaam een keer gedaan heeft wat het moet doen, verder durf ik nog niet zoveel te hopen.quote:
Vaiana! JUICHEN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er goed uit, hartelijk gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |