Nog beter, want er zijn medische studies die laten zien dat de kans op een miskraam enorm hoger wordt naarmate een embryo later innestelt. Bijv bij innesteling na 11 of meer dagen eindigde 82% van de zwangerschappen in een miskraamquote:Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Vaiana het volgende:
Op 10DPO had ik 's ochtends alleen een tuurstreepje (wat man en beste vriendin niet zagen op de foto, en ik alleen als ik heel hard mijn best deed) en 's middags dus het resultaat dat ik hier postte, maar google vertelde mij al wel dat het regelmatig voorkomt dat men 's middags donkerder test dan 's ochtends. Blijkbaar geldt dat voor mij dus ook.
Ik voelde ook wel dat de innesteling nu 2 dagen eerder was dan bij mijn eerste zwangerschap, denk dat ik daarom al zo vroeg positief testte. Either way ben ik na deze streepjes er een stuk geruster op, dus dat is wel heel fijn.
Vooral dat huilen ja, de vorige keer was dat mijn enige zwangerschapssymptoom. En momenteel ook weer zo labiel als de pest maar ja, dat kan ook zoveel anders betekenen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lastig, ik hoop met je mee
Ik vind ook de laatste week wachten ook extra rot, ik heb sowieso altijd PMS-klachten from hell de week voor ik ongesteld word, dat ik om alles kan huilen en me lamlendig voel, maar je gaat toch elke keer wensen dat het door wat anders komt.
En onhandig, niet normaal. Als ik iets laat vallen weet ik al waar ik in m'n cyclus zit.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goed dat ik niet de enige ben die de week voor de menstruatie zo labiel als iets is
Ik heb die wel eens gebruikt, maar nooit met twee streepjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:10 schreef Debsterr het volgende:
Iemand ervaring met de Action early testen? En vanaf hoe ver voor de NOD?
Mijn dipsticks zijn nog onderweg en mijn handen jeuken dus morgen mag ik ze halen van mezelf. En vrijdag testen. Maandag is mijn NOD...quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens gebruikt, maar nooit met twee streepjes
Vanaf 4 dagen stond erop.
Oh dan lopen we tegelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn dipsticks zijn nog onderweg en mijn handen jeuken dus morgen mag ik ze halen van mezelf. En vrijdag testen. Maandag is mijn NOD...
Eerlijk gezegd zou ik de kruidvat 2 voor 5 pakken voor vroeg testen. Geven meestal duidelijker resultaat dan die action dingen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn dipsticks zijn nog onderweg en mijn handen jeuken dus morgen mag ik ze halen van mezelf. En vrijdag testen. Maandag is mijn NOD...
Heb je toevallig recent je booster of vaccinatie gehad? Die kan voor een langere cyclus zorgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:56 schreef Aloria het volgende:
Ik heb al 4 jaar een cyclus van 25 dagen, vandaag mijn nod, wel kramp maar geen bloeding. Doe je een test negatief. Vorige keren teste ik al een week voor mijn nod positief. Jemie weet even niet wat ik moet denken nu.
Zou dat nog kunnen denk je op 8 december de booster gehaald en op 25 tot 28 dec menstruatie gehad, nooit bij stilgestaan misschien wel 😞quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Heb je toevallig recent je booster of vaccinatie gehad? Die kan voor een langere cyclus zorgen.
En helaas gebeurt het soms gewoon opeens dat een cyclus langer is dan normaal.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Oh, die zou ik wel graag willen ja!quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:33 schreef Elleska het volgende:
Ik ben ook geen fan van de action testen.
Heb nog wel een paar dipsticks liggen voor de liefhebber die ik via hier heb gekregen.
4 ovulatietesten en 11 zwangerschapstesten.
Ik ben echt keihard aan het duimen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Dan maar na het werk even langs de Kruidvat. Ik lees momenteel overal positieve symptomen in voor mezelf. Zoals dat ik gister binnen 1 minuut van de openings scene van een serie al zat te janken met een frikandel in mijn bakkes
. Vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ahhh wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En spannend nog natuurlijk, maar toch ook gewoon echt heel tof.
Gefeliciteerd!
Laat je hubs daar dan ook even een foto van maken!quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Dan maar na het werk even langs de Kruidvat. Ik lees momenteel overal positieve symptomen in voor mezelf. Zoals dat ik gister binnen 1 minuut van de openings scene van een serie al zat te janken met een frikandel in mijn bakkes
. Vermoeiend.
Duidelijk hoor! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dat is een plus! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Streepjesregenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:19 schreef Lokasenna het volgende:
Dank jullie. Ik durf nog niet superblij te zijn omdat maandag pas mijn nod is... Maar in elk geval hoopgevend
Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Hahaha ja, als tegenhanger voor de wel mooie foto'squote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Laat je hubs daar dan ook even een foto van maken!
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb helaas nog geen streepjes. Gewone 2v5 KV test gedaan vanochtend maar heeeelemaal niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog steeds een beetje geshockeerd, dit was mijn eerste ovulatie sinds september, en ik dacht echt dat we te weinig ons best hadden gedaan om een goede kans te maken![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Heb er net nog maar eentje tegenaan gegooid...Haha, mooi toch! Dus áls er een ei springt ben je ook meteen ontzettend vruchtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog steeds een beetje geshockeerd, dit was mijn eerste ovulatie sinds september, en ik dacht echt dat we te weinig ons best hadden gedaan om een goede kans te maken
disclaimer
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Heb er net nog maar eentje tegenaan gegooid...Soms heb je maar 1x nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog steeds een beetje geshockeerd, dit was mijn eerste ovulatie sinds september, en ik dacht echt dat we te weinig ons best hadden gedaan om een goede kans te makenGold ook voor mijn beste vriendin, en die dacht geeneens in de buurt van haar eisprong te zitten.
![]()
Maar wat loopt hij ook mooi op zeg! Supertof.![]()
Hmm dat is balen. Dan idd maar liever snel duidelijkheidquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:42 schreef Aloria het volgende:
Hier al 4 dagen over tijd, test negatief zo net roze op wc papiertje, hopelijk breekt het snel door. Ik heb dit bij de andere vaccinaties niet mee gemaakt.
Gefeliciteerd met de streepjes 🎉
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Wederom negatief vanochtend. Door naar de volgende ronde. Alweer.
😢quote:Op maandag 24 januari 2022 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Op naar de winnende ronde.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:28 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit was ronde 8 part 2… door naar ronde 9.
Meh jammer. Ik had zo gehoopt op een streepjesregen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit was ronde 8 part 2… door naar ronde 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |