abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202383041
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202383533
oO/
pi_202383549
<O)
pi_202384159
Ik zag net bij vrienden op instagram hun kerstboom langskomen. Beiden nog nooit een kerstboom gehad (Hasan heeft wel eens die van mij opgetuigd), maar bij deze van hen heeft wel zoveel versiersels en lichtjes, dat er nauwelijks groen te zien is _O- Groots ingekocht waarschijnlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_202384399
Deze TT doet echt pijn aan mijn ogen :'(

Ik heb weer even culinaire hulp nodig. Ik ga dus misschien in januari voor 3 maanden een revalidatietraject in voor drie of vier dagdelen in de week. Dat zal zeker de eerste maand een uitputtingsslag worden.
Welke vega diners/lunch/tussendoortjes voor door de week kan je makkelijk preppen op zondag? @Clubsoda is hier in elk geval goed in.

Mijn voorlopige plan:
Zondag: smoothies (ontbijt), snackrepen (tussendoortjes), eiermuffins (lunch), monkey platter spul, ovenschotel en geroosterde groenten maken.
Avondeten maandag: geroosterde groente, pesto/harissa/tahin, aardappels/gnocchi, vegaburger uit oven
Dinsdag: ovenschotel
Woensdag: restje geroosterde groente, pasta/noedels, blik vis/peulvrucht/ei
Donderdag en vrijdag: uit vriezer/weckpot.

Ik ga niet, niet!, full on in prep modus. Maar hier alvast over nadenken vind ik wel fijn. Ik ga ook alvast wat maaltijden voor de vriezer maken denk ik. Of daar in elk geval ruimte voor maken in de vriezers.
Spoilers!
pi_202384981
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net bij vrienden op instagram hun kerstboom langskomen. Beiden nog nooit een kerstboom gehad (Hasan heeft wel eens die van mij opgetuigd), maar bij deze van hen heeft wel zoveel versiersels en lichtjes, dat er nauwelijks groen te zien is _O- Groots ingekocht waarschijnlijk
Over The Top, zo hoort het _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202385015
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Over The Top, zo hoort het _O_
Ik heb mijn Twinkly verlichting ook al weer klaargelegd en gekoppeld aan Google :P
B-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202385046
Morgen eerst even Booster ophalen, en kijken hoe die "valt"
pi_202386083
Ik heb niks met kerst :+ en ook niet met kerstbomen. Sterker nog, ik ben allergisch voor kerstbomen :')

Mijn dag begon niet zo lekker, slecht geslapen, beetje stress over verschillende dingen, en toen reed ik op weg naar hockey ook nog verkeerd ondanks navigatie waardoor ik te laat kwam en dat was de druppel die de emmer deed overlopen en toen zat ik huilend in de auto :+ teamgenootjes waren heel lief wel. Wedstrijd was stom, partijdige scheidsrechter, heel fysiek spelende en onsportieve tegenstander en ik kreeg in tweede kwart en beuk tegen m'n hoofd dus toen was ik er klaar mee en ben ik het veld uitgelopen en heb ik niet meer gespeeld. Gelukkig valt het mee hoeveel last ik er van heb.

Lekker naar eigen club gegaan, daar gezellig gedaan, thuis lekker in bad gelegen en gechilld en nog even bezoek gehad van M, dus m'n dag eindigde wél goed :9 :)

En nu maar eens slapen :ZZ
Slaap lekker allemaal!
/Liefdagboek

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 29-11-2021 09:31:02 ]
pi_202386167
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:
Morgen eerst even Booster ophalen, en kijken hoe die "valt"
Ik heb helemaal nergens last van gehad, niet eens last van mijn arm. Hoop dat jij hetzelfde hebt.

Vlindertje hopelijk nu in dromenland :* Stressdag zeg, jeetje. Nou ja, op je bezoek na :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202386501
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202386511
Vroeg :W
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 07:10:23 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202386563
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202386648
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2021 06:38 schreef Lonaa het volgende:
Vroeg :W
Nou zeg dat wel. Voor het eerst sinds maanden om 720 de wekker want 4 uur werken deze week.
Pfft. ff wennen!

Fijne dag all :W

En vlinder weer een beuk tegen d'r hoofd -O-
pi_202386703
Vandaag pannenkoeken eten!
https://sintpannekoek.nl/
pi_202386787
Goedemorgen!
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb weer even culinaire hulp nodig. Ik ga dus misschien in januari voor 3 maanden een revalidatietraject in voor drie of vier dagdelen in de week. Dat zal zeker de eerste maand een uitputtingsslag worden.
Welke vega diners/lunch/tussendoortjes voor door de week kan je makkelijk preppen op zondag? @:clubsoda is hier in elk geval goed in.

Mijn voorlopige plan:
Zondag: smoothies (ontbijt), snackrepen (tussendoortjes), eiermuffins (lunch), monkey platter spul, ovenschotel en geroosterde groenten maken.
Avondeten maandag: geroosterde groente, pesto/harissa/tahin, aardappels/gnocchi, vegaburger uit oven

Ik ga niet, niet!, full on in prep modus. Maar hier alvast over nadenken vind ik wel fijn. Ik ga ook alvast wat maaltijden voor de vriezer maken denk ik. Of daar in elk geval ruimte voor maken in de vriezers.
Ik vind gevulde soepen ook altijd erg geschikt hiervoor.
  maandag 29 november 2021 @ 08:17:25 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202386789
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:16 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik vind gevulde soepen ook altijd erg geschikt hiervoor.
Erwtensoep! *O*
pi_202386800
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Erwtensoep! *O*
Ja, maar ook minestrone met bonen bijvoorbeeld (met bloemkool, wortel, courgette, paprika, champignons, witte bonen, tomatenblokjes, pesto), of harira.
  maandag 29 november 2021 @ 08:32:24 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202386861
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:19 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja, maar ook minestrone met bonen bijvoorbeeld (met bloemkool, wortel, courgette, paprika, champignons, witte bonen, tomatenblokjes, pesto), of harira.
Harrira klinkt ook goed! kende ik nog niet :9
pi_202386888
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:19 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Harira is wel een goed idee :) Ik heb nog een paar potten minestrone staan, ook lekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 29-11-2021 08:44:20 ]
Spoilers!
  maandag 29 november 2021 @ 08:43:24 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202386921
Weird. Op het werk.
Straks maar weer snel naar het thuiswerk theater
pi_202387061
Ik kom vanavond bij je terug @Lucky_Strike!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 29 november 2021 @ 09:12:19 #23
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202387164
@sigme
quote:
@Bramito hoe is het bij jou? En je vrouw, al terug uit Andorra? Of moet zij nog met sneeuwkettingen terugploegen?
Geen sneeuwkettingen, maar wel 2 uur vertraging door een ongeluk voor Lerida.
Siesta & Fiesta!
  maandag 29 november 2021 @ 09:15:32 #24
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202387204
Tevens goede morgen en kerstboom staat sinds zaterdag. :')
Siesta & Fiesta!
pi_202387364
Goedemorgen :W

Knoop is doorgehakt (in ieder geval voor nu), aan het eind van de middag kan ik de medicatie voor de kat ophalen.
Gelukkig hoeft de kat zelf niet nog eens mee, geeft toch weer stress en de andere kat is ook een paar dagen van de wap :')

Wel benieuwd hoe makkelijk deze is met pilletjes, nog geen ervaring mee.
pi_202387462
Mogge!
pi_202387488
Succes @Blues met de vier uur! En hopelijk weinig last van de booster!

Ik voel me best goed gelukkig, dus denk vooral beetje geschrokken van weer wat tegen m'n hoofd en niet echt schade :)

Fijn dat er een beslissing is @Sarabi, hopelijk zien jullie snel verbetering! Arme kat (en arme jullie, lijkt me heel naar zo die onzekerheid en twijfel over wat te doen).

Spannend @Lucky_Strike van het mogelijke revalidatietraject! Zou toch wel heel fijn zijn als dat doorgaat en het je wat op gaat leveren. Slim om alvast over dit soort dingen na te denken! Cul-tips van mij zijn wellicht wat te simpel, maar ik vind spaghetti met rode saus prima in te vriezen (incl de pasta dus haha) en nog prima smaken na opwarmen. En soepen inderdaad.
pi_202387536
Stamppotten zijn ook prima in te vriezen en aardappelpuree ook. Dan heb je ook altijd wat liggen

En wat @vlindertje89 (en anderen) zegt, soepen, lasagne en andere pasta's. bami/nasi (wat een schrik ook, weer een knal tegen je hoofd)
  maandag 29 november 2021 @ 10:06:03 #29
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202387753
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Stamppotten zijn ook prima in te vriezen en aardappelpuree ook. Dan heb je ook altijd wat liggen
Jep
quote:
En wat @:vlindertje89 (en anderen) zegt, soepen, lasagne en andere pasta's. bami/nasi (wat een schrik ook, weer een knal tegen je hoofd)
Bij Pasta zou ik de saus op voorraad maken en de pasta vers koken, dat gaat sneller als ontdooien en het smaakt beter.
pi_202388551
Nieuwe ervaringen opdoen vandaag. Eerst voor het eerst in 14 jaar weer eens een sollicitatiegesprek en dan ook nog, net gehoord, online. Ben heel benieuwd.
Zit momenteel in een UWV training en we hebben hier de achtergrond even aangepast, de witte muur is nu onderbroken door een mooie plant. _O-
pi_202388786
Behalve stamppot andijvie, dat vind ik geen aarnader voor invriezen.
  maandag 29 november 2021 @ 11:34:28 #32
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202388850
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2021 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Behalve stamppot andijvie, dat vind ik geen aarnader voor invriezen.
Ja, die rauwe andijvie is geen succes idd.
pi_202388864
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk was :) Ik heb geen tips nodig voor eten dat in te vriezen is. Dat is niet zo moeilijk. Het gaat meer om het eten voor maandag-woensdag dat ik op zondag wil voorbereiden. Zowel lunch als diner.
Spoilers!
  maandag 29 november 2021 @ 11:40:36 #34
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202388897
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk was :) Ik heb geen tips nodig voor eten dat in te vriezen is. Dat is niet zo moeilijk. Het gaat meer om het eten voor maandag-woensdag dat ik op zondag wil voorbereiden. Zowel lunch als diner.
maar wat is dan je vraag?
pi_202388991
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 11:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
maar wat is dan je vraag?
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

Welke vega diners/lunch/tussendoortjes voor door de week kan je makkelijk preppen op zondag? @:clubsoda is hier in elk geval goed in.

Mijn voorlopige plan:

Ik wil niet drie maanden lang stamppot, pasta en nasi eten. Als ik op zondag voor een paar dagen groente rooster, kan ik (of mijn man als ik niet kan) daar in enkele minuten een prima maaltijd van maken. Ik wil op die zondag ook een ovenschotel maken die ik dan alleen nog hoef af te bakken. Dus zuurkoolschotel, moussaka, lasagne, shepherds pie, etc.

De vraag is of iemand hier nog een fijne aanvulling op heeft.

Voor de dagen die over blijven aan het eind van de week heb ik genoeg weckpotten met vegetarische stoofpotjes, chili sin carne, curry's, etc. Ik gooi nog wel wat nasi enzo in de vriezer. Dat komt wel goed.
Spoilers!
  maandag 29 november 2021 @ 11:52:39 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202389038
Mooi, geprikt. Nu 15 minuten bewaakt rondhangen
pi_202389611
ik was vanmorgen ook bij de dierenarts met beide monsters, vanwege aanhoudende diarree. Nu nog een kuurtje antibiotica voor allebei. Eerste pilletje ging goed.

daarna fijne bericht dat mijn moeder postief testte op een sneltest. 'maar ik hou me zo goed aan de maatregelen'. En 'ik voelde me helemaal niet zo ziek, daarom heb ik een heel weekend lang volop sociale dingen gedaan' en 'ik ben alleen maar een beetje verkouden'. :')

En afstand houden van mijn vader ging ze ook niet doen. Nou ja, hij zal toch al wel besmet zijn, al testte hij negatief op een sneltest.

Ik heb dit hele coronafeest zo gehad, ik ben er zo klaar mee.
  maandag 29 november 2021 @ 12:48:48 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202389708
Hier vanmiddag dierenarts met hondje, we voelen een bult ;(

En coronafeest, +1 klaar mee
pi_202389724
Ik ga niet naar de DA vandaag. Vrijdag wel gebeld en weer pijnstilling opgehaald voor Abby. Kijken of de ontstekingsremmer voldoende is of dat er weer AB in moet.
pi_202389752
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:48 schreef gcjoel het volgende:
Hier vanmiddag dierenarts met hondje, we voelen een bult ;(

En coronafeest, +1 klaar mee
Vriend nu??
  maandag 29 november 2021 @ 12:53:44 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202389777
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vriend nu??
Oh nee bedoelde gewoon ook klaar mee :D
pi_202389795
Beestjes leed ;(

Keronaklaar: herkenbaar! Weekje vrij gehad, net door mijn mails heen. Met dank aan de nieuwe maatregelen weer hoop gedoe erbij.

Sint met familie gaat vooralsnog door, al zit uit eten er wellicht niet in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202389807
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh nee bedoelde gewoon ook klaar mee :D
Ik schrok al.

Maar dan ook van hier +1
pi_202389815
@Kaatje1 en en en hoe ging de solli online?

Maandag: alle machines doen het werk. Wasmach, vw op serviceprogramma en de koffiemachine is net ontkalkt en staat weer in de kast.

@JT wat but van de eigenwijze ouders. Hopelijk valt het mee.
pi_202389859
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 12:56 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 en en en hoe ging de solli online?

Maandag: alle machines doen het werk. Wasmach, vw op serviceprogramma en de koffiemachine is net ontkalkt en staat weer in de kast.

@:JT wat but van de eigenwijze ouders. Hopelijk valt het mee.
Is nog niet geweest
pi_202389865
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
[..]
Ik wil niet drie maanden lang stamppot, pasta en nasi eten. Als ik op zondag voor een paar dagen groente rooster, kan ik (of mijn man als ik niet kan) daar in enkele minuten een prima maaltijd van maken. Ik wil op die zondag ook een ovenschotel maken die ik dan alleen nog hoef af te bakken. Dus zuurkoolschotel, moussaka, lasagne, shepherds pie, etc.

De vraag is of iemand hier nog een fijne aanvulling op heeft.

Voor de dagen die over blijven aan het eind van de week heb ik genoeg weckpotten met vegetarische stoofpotjes, chili sin carne, curry's, etc. Ik gooi nog wel wat nasi enzo in de vriezer. Dat komt wel goed.
Die aubergineschotel van Ottolenghi :9 https://iriskalkman.nl/ot(...)els-alla-parmigiana/
Of maak een goeie pan met stoofvlees :9 Dag 1 met aardappeltjes, dag 2 in een ovenschotel :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202389870
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb dit hele coronafeest zo gehad, ik ben er zo klaar mee.
Dit :{
pi_202389878
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 12:56 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 en en en hoe ging de solli online?

@:JT wat but van de eigenwijze ouders. Hopelijk valt het mee.
Lekker is dat he? Bij ons heeft vanmorgen de robot stofzuiger/dweil ook een rondje gedaan, en de wasmachine. Sinds we een waterontharder hebben hoeft de koffiemachine niet meer ontkalkt te worden, zo'n heerlijkheid.

Trouwens: we hebben een nieuwe stofzuig/dweil robot, en deze is zo geweldig. Hij zuigt zoveel beter dan de oudere, en heeft geweldige opties. Ik kan hem naar een gedeelte van een kamer sturen, of per kamer aangeven hoe hard hij moet zuigen/dweilen. Ik kan zelfs de volgorde van kamers aangeven, het was echt een hele goede aankoop.
pi_202389907
@Lucky-Strike met de maaltijd tips kan ik je niet adviseren. -O-

Alleen ben ik even kwijt hoe het zit met het as. revalidatie programma.

En shut..er zit silicone op mijn vingertoppen. 8)7 ja ik heb de inductieplaat gereinigd.
Nu is de ipad wéer ontregeld :X Stom. Moi oO/
pi_202389908
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 09:53 schreef Yinny het volgende:

[..]
Sterkte vandaag! Knieholte geschaafd...autsj...komt mij helaas bekend voor🙈
Wat had je gedaan? :X

quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Werd vanochtend wakker minus een stuk vulling. Stom gezicht, hoop dat de tandarts morgen tijd heeft.

Voegen boenen :o. Ken het wel (vorige huis) als in om 23 uur beginnen met luxaflex schoonmaken en niet eerder stoppen tot alles schoon is (3 uur ‘s nachts).. nu zou ik even wat gaan lezen.

Doet het ook pijn @:Tele6?

Gaan jullie ook zo’n enorm drumstel kopen @:Lucky_Strike?
Balen van vulling :o

Het doet pijn ja. Schaafwonden helen gelukkig best snel als ze zo ondiep zijn. Vandaag al geen last meer. Ik kan weer gewoon met m'n benen over elkaar zitten, dat deed gisteren te veel zeer.

quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 10:04 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Yikes, au! En hoe schaaf je je knieholte? :o Klinkt knap!
Knieholtes schaaf je vaak bij survivalrun, omdat je aan je onderbenen aan touwen hangt bij het oversteken via een enkel touw. De techniek heet apenhang. Je hangt aan je handen en je onderbenen onder het touw en "loopt" onderlangs het touw naar de overkant. Het is een stuk sneller dan wanneer je op het touw zou gaan liggen en naar de overkant schuift. Maar het schuurt wel. Zeker zaterdag omdat er veel modder was en ook veel zand, en de touwen waren nat. Maar liever een ruw touw dan een te glad touw ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Herman Het Vriendschapsbrood-trauma ;(
*boks*
;(

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Volgende maand staat er iets in over een roadtrip door de Baltische staten. Ben benieuwd want dat lijkt me wel vet om eens te doen.

M'n ouders zitten in mei drie weken in een huisje groot huis ergens bij de Spaanse kust. Broertje en ik waren al uitgenodigd om ook langs te komen. Eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in, kust en Spanje trekken mij helemaal niet :@
Het is wel warm in Spanje.

quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:09 schreef z80 het volgende:
Zijn er hier yoga beoefenaars die de Sirsasana (hoofdstand) kunnen?
Ik heb een muur nodig om niet te ver door te slaan. De houding zelf lukt inmiddels wel.
Is er een trucje/handigheidje om dat doorslaan te voorkomen? Of veel, heel veel oefenen?
Ik kan hem, maar heb ook moeite om niet door te slaan, en oefen hem niet graag omdat ik toch bang ben dat ik wat bezeer en m'n nek en hoofd zijn me dierbaar. Ik oefen nu vooral de handstand en de onderarmstand, die zijn wat minder riskant voor hoofd en nek :P Handstand lukt me een paar seconden los, onderarmstand langer.
Onderarmstand is qua balans wat makkelijker dan handstand. Let vooral op waarheen je je bekken kantelt zodat je je rug niet te krom houdt. Dat helpt enorm met balans. En je hele core zou actief moeten zijn.
Ideaal is als je sterk genoeg bent om je benen op te tillen ipv op te schoppen. Ik las dat je eigenlijk niet naar hoofdstanden op mag schoppen, maar je benen op moet tillen, omdat dat beter zou zijn voor je nek qua belasting en druk.
Kun je kraaihouding en vanaf daar naar hoofdstand? Dat vond ik nog de makkelijkste manier om er gecontroleerd naartoe te gaan.
pi_202389976
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Lekker is dat he? Bij ons heeft vanmorgen de robot stofzuiger/dweil ook een rondje gedaan, en de wasmachine. Sinds we een waterontharder hebben hoeft de koffiemachine niet meer ontkalkt te worden, zo'n heerlijkheid.

Trouwens: we hebben een nieuwe stofzuig/dweil robot, en deze is zo geweldig. Hij zuigt zoveel beter dan de oudere, en heeft geweldige opties. Ik kan hem naar een gedeelte van een kamer sturen, of per kamer aangeven hoe hard hij moet zuigen/dweilen. Ik kan zelfs de volgorde van kamers aangeven, het was echt een hele goede aankoop.
Ik wil ook niet meer zonder onze robot. Helemaal happy mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202389990
Apenhang O+
pi_202390000
Mijn rijbewijskeuring is nu verzet naar komende zaterdagavond :') _O- :')
Wel op een locatie dichterbij *G*
Dan maar sinterklaas vieren op zondagmiddag ipv zaterdagavond. Oók goed. :')

Ik was gisteren een dagje naar Leiden met vrienden, eerst naar de botanische tuin en dan naar Naturalis. We hadden in de zomer een datumprikker gedaan en dit was de eerste optie dat we allemaal konden :')
Voor mij een erg slecht idee, zo bleek. Ik had het KOUD en die 13000 stappen die ik heb gelopen heb ik allemaal niet van harte gelopen met alle spierpijn en blauw en geschaafd. :X
Het was wel gezellig.
Naturalis is alleen leuk als je een kind hebt/bent. We waren snel uitgekeken, hebben weinig nieuws gezien en werden knettergek van al het gegil.
pi_202390217
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Die aubergineschotel van Ottolenghi :9 https://iriskalkman.nl/ot(...)els-alla-parmigiana/
Of maak een goeie pan met stoofvlees :9 Dag 1 met aardappeltjes, dag 2 in een ovenschotel :9
Oh, ja, die aubergineschotel moet ik nog eens maken :9
Spoilers!
pi_202390266
** AnneX streept Naturalis door.

P.S. kiest verkeerde symbool. En ontdekt po rood *O*
  maandag 29 november 2021 @ 13:30:28 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_202390275
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:05 schreef Tele6 het volgende:
knip
[..]
Ik kan hem, maar heb ook moeite om niet door te slaan, en oefen hem niet graag omdat ik toch bang ben dat ik wat bezeer en m'n nek en hoofd zijn me dierbaar. Ik oefen nu vooral de handstand en de onderarmstand, die zijn wat minder riskant voor hoofd en nek :P Handstand lukt me een paar seconden los, onderarmstand langer.
Onderarmstand is qua balans wat makkelijker dan handstand. Let vooral op waarheen je je bekken kantelt zodat je je rug niet te krom houdt. Dat helpt enorm met balans. En je hele core zou actief moeten zijn.
Ideaal is als je sterk genoeg bent om je benen op te tillen ipv op te schoppen. Ik las dat je eigenlijk niet naar hoofdstanden op mag schoppen, maar je benen op moet tillen, omdat dat beter zou zijn voor je nek qua belasting en druk.
Kun je kraaihouding en vanaf daar naar hoofdstand? Dat vond ik nog de makkelijkste manier om er gecontroleerd naartoe te gaan.
Ik kan de hoofdstand zonder te schoppen. Dus rustig draaien. Na balans zoeken via de muur kan ik mooi recht met gestrekte benen staan.

En wat is de onderarmstand? Dat is toch het zelfde? Met gestrekte armen, de handstand, is de volgende uitdaging.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202390348
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:30 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik kan de hoofdstand zonder te schoppen. Dus rustig draaien. Na balans zoeken via de muur kan ik mooi recht met gestrekte benen staan.

En wat is de onderarmstand? Dat is toch het zelfde? Met gestrekte armen, de handstand, is de volgende uitdaging.
Bij onderarmstand sta je niet op je hoofd, alleen op je onderarmen. Sanskriet is Pincha mayurasana.

Er zijn trouwens meerdere varianten op Sirsasana. Ik begrijp dat jij die doet met je onderarmen naast je hoofd op de grond. Je hebt ook een waarbij je je armen 90° buigt en alleen de handen op de grond hebt. Dat is de houding waar je vanuit kraaihouding naartoe kunt. Ik vind die qua balans makkelijker omdat je een bredere basis hebt om op te staan. Maar hij is wel intenser voor je nek. Je moet heel goed opletten dat je precies op je kruin staat en niet je hoofd scheef hebt.

pi_202390360
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat had je gedaan? :X

Gewoon touwklimmen op school en dan niet meer houden....ook blaren op handen toen🙈

Ergst uitziende blauwe plekken was eerste (en enige) met skilift mee. Dat was zo'n eentje met een sleepding tussen je benen...en dan omvallen en meegesleurd worden...
pi_202390385
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bij onderarmstand sta je niet op je hoofd, alleen op je onderarmen. Sanskriet is Pincha mayurasana.

[ afbeelding ]
Al zou ik hier de hemel mee kunnen verdienen, zou niet weten hoe ik zo uit mezelf daar moest komen _O_
pi_202390467
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, ja, die aubergineschotel moet ik nog eens maken :9
G vind hem echt geweldig :D En wil dat ik hem binnenkort weer maak geloof ik :P
pi_202390692
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Al zou ik hier de hemel mee kunnen verdienen, zou niet weten hoe ik zo uit mezelf daar moest komen _O_
Hijskraan *O*

Zou bij mij iig nodig zijn :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202390763
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

Got Kaat ik wilde die net samen met jou gaan doen *G*
pi_202390791
4 uur werken is voor nu max voor rug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 29-11-2021 15:17:26 ]
pi_202390925
@Lucky_Strike

Deze ter inspiratie?
https://www.budgetbytes.c(...)egetarian-meal-prep/

[ Bericht 43% gewijzigd door Yinny op 29-11-2021 14:11:00 (Link vetgeten...) ]
pi_202390965
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 13:05 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky-Strike met de maaltijd tips kan ik je niet adviseren. -O-

Alleen ben ik even kwijt hoe het zit met het as. revalidatie programma.

En shut..er zit silicone op mijn vingertoppen. 8)7 ja ik heb de inductieplaat gereinigd.
Nu is de ipad wéer ontregeld :X Stom. Moi oO/
Ik ben revalidatie- verhaal ook kwijt @Lucky-Strike :@
pi_202390990
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 14:09 schreef Yinny het volgende:
@:lucky_strike

Deze ter inspiratie?
https://www.budgetbytes.c(...)egetarian-meal-prep/
Dank je, dat ziet er goed uit. Daar ga ik vanavond even goed voor zitten. Net als voor dat revalidatieverhaal voor @AnneX en @Blues :)
Spoilers!
pi_202391545
Dat was een primeur. Sollicitatiegesprek via Teams met leuke mensen.

Enorm leuke functie, op te bouwen organisatie na een fusie waar ik best wel mijn steentje zou kunnen bijdragen. Maar heel heel erg druk, en dus ook echt wel (wat ik eigenlijk niet meer wilde) "notitieblok op het nachtkastje".
Nou weet ik natuurlijk niet of ze met mij verder willen en eerlijk, ik weet het ook niet.
  maandag 29 november 2021 @ 15:05:53 #68
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202391948
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was een primeur. Sollicitatiegesprek via Teams met leuke mensen.

Enorm leuke functie, op te bouwen organisatie na een fusie waar ik best wel mijn steentje zou kunnen bijdragen. Maar heel heel erg druk, en dus ook echt wel (wat ik eigenlijk niet meer wilde) "notitieblok op het nachtkastje".
Nou weet ik natuurlijk niet of ze met mij verder willen en eerlijk, ik weet het ook niet.
Wat bedoel je daarmee?
pi_202392009
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat bedoel je daarmee?
Of ik wel zo'n enorm hectische functie wil. Heb dat al ruim 30 jaar gehad (en daarvoor ook regelmatig als uitzendkracht).
pi_202392322
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Of ik wel zo'n enorm hectische functie wil. Heb dat al ruim 30 jaar gehad (en daarvoor ook regelmatig als uitzendkracht).
Oeh, lastige afweging. Wel fijn dat je een klik voelde.
pi_202392370
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 15:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh, lastige afweging. Wel fijn dat je een klik voelde.
We hebben ook wel veel gelachen. Ik verontschuldigde me voor dat gat in m'n mond. En even later zei ik iets over "je tanden ergens inzetten, maar dat doe ik dan wel voorzichtig". Reactie "jij bent wel leuk"
  maandag 29 november 2021 @ 15:45:50 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202392643
quote:

[..]
Oh zoo, snap ik ja!
pi_202393110
quote:

Positief en leuk dat je uitgenodigd bent voor zo'n sollie sowieso *O*
Benieuwd hoe het verder gaat!
pi_202393131
Betsie de broodstarter had van het weekend een enorm feestje gemaakt in haar glazen pot, maar dat lijkt al haar energie gekost te hebben. ;(
Of het komt omdat ik om haar enthousiasme te temperen haar tijdelijk in de koelkast gezet had.
pi_202393207
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Positief en leuk dat je uitgenodigd bent voor zo'n sollie sowieso *O*
Benieuwd hoe het verder gaat!
Oh dat zeker. En het was een leuk gesprek ook. Mocht het verder niets worden, heb ik én sollicitatie ervaring én solliciteren via teams gedaan.
pi_202393328
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Lonaa het volgende:
Betsie de broodstarter had van het weekend een enorm feestje gemaakt in haar glazen pot, maar dat lijkt al haar energie gekost te hebben. ;(
Of het komt omdat ik om haar enthousiasme te temperen haar tijdelijk in de koelkast gezet had.
Betsie O+
Had ze het te koud? :o
pi_202393355
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Betsie O+
Had ze het te koud? :o
Ik denk het ;( Ze staat nu bij de verwarming, maar denk dat ik niet vandaag brood ge bakken ;(
pi_202393627
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Lonaa het volgende:
Wat een …. bitch.
pi_202393681
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2021 16:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik denk het ;( Ze staat nu bij de verwarming, maar denk dat ik niet vandaag brood ge bakken ;(
Da's zund
pi_202393713
Er lijkt weer leven in betsie te zitten.
pi_202393779
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:08 schreef Lonaa het volgende:
zullen we met z'n allen instralen?
pi_202393806
quote:
ZomB(ets)ie :o
pi_202393840
quote:
Betsie is wel weer gevoed? Even tijd geven idd! Succes met wakker maken
pi_202393848
Pilletjes gingen er goed in met wat natvoer.
Ik vind het wel ietswat zielig voor de andere kat dat hij niets lekkers krijgt. Maar hij is 1 allergisch en 2 al iets te dik :+
pi_202393868
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Pilletjes gingen er goed in met wat natvoer.
Ik vind het wel ietswat zielig voor de andere kat dat hij niets lekkers krijgt. Maar hij is 1 allergisch en 2 al iets te dik :+
Gelukkig eet Elin de pillen gewoon op, maar ze krijgt wel een snoepje (1) en die krijgt Nika ook. 1 snoepje is toch niet zo heel erg toch?
pi_202393907
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gelukkig eet Elin de pillen gewoon op, maar ze krijgt wel een snoepje (1) en die krijgt Nika ook. 1 snoepje is toch niet zo heel erg toch?
Qua gewicht zou dat goed moeten kunnen maar het kan wel meteen een allergische reactie opwekken.
Dus nee hij heeft pech, zal ie ook wel overleven ;)
pi_202394006
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Qua gewicht zou dat goed moeten kunnen maar het kan wel meteen een allergische reactie opwekken.
Dus nee hij heeft pech, zal ie ook wel overleven ;)
ah, dat moet je ook niet hebben. Wat ik ook wel doe, omdat Elin speciale brokjes heeft, het zelfde soort brokjes geven maar van een ander merk en aanbieden alsof het snoepjes zijn _O-
pi_202394084
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
ah, dat moet je ook niet hebben. Wat ik ook wel doe, omdat Elin speciale brokjes heeft, het zelfde soort brokjes geven maar van een ander merk en aanbieden alsof het snoepjes zijn _O-
Oja dat is nog wel een idee :D
pi_202394182
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 17:17 schreef Yinny het volgende:

[..]
Betsie is wel weer gevoed? Even tijd geven idd! Succes met wakker maken
Ja, nadat Betsie van zaterdag op zondagnacht een feestje had gehouden heb ik haar laten afkoelen en daarna gevoed. :Y
  maandag 29 november 2021 @ 17:47:18 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202394264
Vandaag was kijkdag voor het huis..
4 afspraken, 3 afgezegd. :o

Laatste lijkt wel interesse te hebben, maar we halen wsl niet de vraagprijs..

Er is dus nog hoop lieve huiskoopmensen :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202394471
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:47 schreef Barreltje het volgende:

Jeetje, ik had verwacht dat de kopers rollend over de vloer zouden gaan om het huis te mogen kopen
pi_202394508
Nu ben ik wel benieuwd naar een fundalinkje :D (maar hoeft niet hoor als te privé!)

Wel balen Barrel, maar hopelijk levert die ene kijker toch een mooi bod op! Of komen er toch nog een paar nieuwe bij.
pi_202394764
Balen Barrel, maar de week is pas net begonnen :s) . Wie weet wat er nog gebeurt.

Er staat hier een vegan shepards pie die ik nog in de vriezer had in de oven en ik proefde net even of hij al warm was. Ik ben onder de indruk van mijn eigen eerdere kookkunsten :9 :9 :9.
pi_202394873
Ik had pho net. :9
  maandag 29 november 2021 @ 18:48:40 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202395065
Ik had het koud.. -2 }:|
pi_202395079
quote:

Waarom zegden ze af? :o
pi_202395141
quote:

Het staat nog maar een week te koop joh! Ik zou vooral nu nog zeggen: de verkoopprijs en anders gaat het niet door. Klaar. Tenzij je failliet gaat als je eind volgende maand geen geld hebt :P Maar dat zal wel niet.
  maandag 29 november 2021 @ 18:57:08 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202395180
Hondje moest een stukje bult inleveren voor onderzoek ;(
Hopelijk niks ergs.
pi_202395277
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:57 schreef gcjoel het volgende:
Hondje moest een stukje bult inleveren voor onderzoek ;(
Hopelijk niks ergs.
mmm -O-
  maandag 29 november 2021 @ 19:09:36 #100
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202395328
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het staat nog maar een week te koop joh! Ik zou vooral nu nog zeggen: de verkoopprijs en anders gaat het niet door. Klaar. Tenzij je failliet gaat als je eind volgende maand geen geld hebt :P Maar dat zal wel niet.
Dat laatste niet echt.. maar ik ben een wel een beetje klaar mee :+

Sowieso krijgen we een bak geld mee allebei.. dus persee de vraagprijs willen is ook niet een vereiste..
pi_202395350
quote:

Je hebt toch geen haast? Alhoewel vóor januari as. zou wel prettig zijn voor duidelijkheid.
Zijn jullie on speaking terms eigenlijk?

Betsie is gereanimeerd w/
Wij aten een sushibowl. Jij had toch een boel avocados.
https://www.hellofresh.nl(...)add6b1b7906d6244ff55
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')