FIRST ROUND QUALIFIERSquote:Price (1)
K. Huybrechts (32)
Bunting (16)
Van Duijvenbode (17)
M. Smith (9)
Durrant (24)
Clayton (8)
Clemens (25)
Wade (4)
Van der Voort (29)
Cullen (13)
Whitlock (20)
Van den Bergh (5)
Petersen (28)
Ratajski (12)
King (21)
Wright (2)
Heta (31)
Searle (15)
Noppert (18)
De Sousa (7)
Suljovic (26)
Aspinall (10)
Dolan (23)
Van Gerwen (3)
Dobey (30)
Chisnall (14)
Humphries (19)
Anderson (6)
White (27)
Cross (11)
Gurney (22)
TOURNAMENT SCHEDULEquote:Pro Tour Order of Merit
Calland Rydz
Ross Smith
Raymond van Barneveld
Ryan Joyce
Adrian Lewis
Scott Mitchell
Alan Soutar
Martijn Kleermaker
Darius Labanauskas
Ritchie Edhouse
Luke Woodhouse
Jamie Hughes
Maik Kuivenhoven
Rowby-John Rodriguez
Steve Beaton
William O'Connor
Ricky Evans
Keane Barry
Jason Heaver
Williams Borland
Ron Meulenkamp
Steve Lennon
Rusty-Jake Rodriguez
Lewy Williams
Florian Hempel
Jermaine Wattimena
Joe Murnan
Ryan Meikle
Chas Barslow
Ted Evetts
Adam Hunt
Jason Lowe
International Qualifiers
Roman Benecký
Bradley Brooks
Matt Campbell
Lourence Ilagan
Boris Koltsov
Nitin Kumar
Royden Lam
Chris Landman
Daniel Larsson
Danny Lauby
Paul Lim
Charles Losper
John Michael
John Norman
Diogo Portela
Madars Razma
Ben Robb
Juan Rodriguez
Martin Schindler
Fabian Schmutzler
Toyokazu Shibata
Jeff Smith
KY Smith
Raymond Smith
Lihao Wen
Jim Williams
Yuki Yamada
TBD - PDPA Qualifier
TBD - PDPA Qualifier
TBD - PDPA Qualifier
Fallon Sherrock
Lisa Ashton
Debutanten (17)quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Evening Session (1900 GMT)
Friday December 17
Saturday December 18
Sunday December 19
Monday December 20 (1900 GMT)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
4x Second Round
Wednesday December 22
4x Second Round
4x Second Round
Thursday December 23
4x Second Round
4x Second Round
Monday December 27
3x Third Round
3x Third Round
Tuesday December 28
3x Third Round
3x Third Round
Wednesday December 29
3x Third Round
1x Third Round, 2x Fourth Round
Thursday December 30
3x Fourth Round
3x Fourth Round
Saturday January 1
2x Quarter-Finals
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Quarter-Finals
Sunday January 2
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Semi-Finals
Monday January 3 (2000 GMT)
Final
*Schedule subject to change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 29-11-2021 11:17:19 ]
Nee, dat denk ik niet. Ik heb het druk deze weken en waarschijnlijk geen mentale rekbaarheid om hieraan te denken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:el-stinho jij herschrijft binnenkort de OP neem ik aan?
Dit jaar geen vakantie gvd.quote:Op zondag 28 november 2021 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
Middagpotjes genot. Echt weer zo veel zin in!!
We mogen aannemen dat Zjak en Koert weer schijtlollig gaan doen op youtube.quote:Op zondag 28 november 2021 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Is de loting morgen ook nog ergens te volgen?
Sjaak kondigde gisteren alleen Feesboek aan. Maar ja, dat is Sjaak.quote:Op zondag 28 november 2021 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Is de loting morgen ook nog ergens te volgen?
Bank holiday aan de andere kant van de Noordzee.quote:Op zondag 28 november 2021 17:15 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat ze de finale niet gewoon op zondag de 2e plannen ipv maandag avond
Erg vervelende rubriek is dat jaquote:Op zondag 28 november 2021 18:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bank holiday aan de andere kant van de Noordzee.
Geen last vanquote:Op zondag 28 november 2021 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit jaar geen vakantie gvd.
Ook op Joeptjoep van RTL7 Darts, jawel.quote:Op zondag 28 november 2021 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sjaak kondigde gisteren alleen Feesboek aan. Maar ja, dat is Sjaak.
Ik meende dat Jason Lowe dan dat ticket kreeg vanwege de Pro Tour OoM?quote:Op zondag 28 november 2021 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Evetts heeft overigens al een WK ticket, dus indien hij wint gaan er drie tickets naar de walgelijke qualifier
Wij zijn dus voor Raffertie
Nee die kreeg een ticket omdat Jeff Smiss zich niet kom beheersen op de internationale qualifier.quote:Op maandag 29 november 2021 07:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meende dat Jason Lowe dan dat ticket kreeg vanwege de Pro Tour OoM?
Vanzelfsprekend. Gildingquote:Op maandag 29 november 2021 09:26 schreef spleeh het volgende:
Ook vanmiddag moedigen wij zoals gewoonlijk Gilding aan.
Ellende? Gaat GENOT worden.quote:Op maandag 29 november 2021 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De registratie is net afgerond, de deelnemerslijst en loting worden dus zo bekend. Om 1 uur start deze ellende
Overigens zullen er als het goed is drie 'paden' worden geopend waar vanuit spelers zich kunnen plaatsen.
Dat kloptquote:Op maandag 29 november 2021 11:19 schreef Madhouse11 het volgende:
Lijkt me gewoon 1 knockout toernooi ? Staat T48 , dus dan kom je op 24-12-6 en dan 3 winnaars
Edgar, de altijd vervelende Edgar.quote:Op maandag 29 november 2021 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou bijna willen zeggen, doe uit dat licht...
Benieuwd wie er zich doorheen gaat glibberen. Alan Tabern is mijn favoriet
Het is dus in feite opgesplitst in drie KO-toernooien met 15 deelnemers.quote:Op maandag 29 november 2021 11:19 schreef Madhouse11 het volgende:
Lijkt me gewoon 1 knockout toernooi ? Staat T48 , dus dan kom je op 24-12-6 en dan 3 winnaars
quote:Op maandag 29 november 2021 11:32 schreef Madhouse11 het volgende:
Zullen ze het op bordvolgorde doen ?
1-4
5-8
9-12
quote:Op maandag 29 november 2021 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Loting bekend. Bord 1tm4 is voor ticket 1, bord 5tm8 is voor ticket 2 en bord 9tm12 is voor ticket 3. De hoogstgeplaatste spelers (de Zwaan, Henderson en West) beginnen met een bye. 45 deelnemers, dus voor de meesten geldt dat vier overwinningen behaald moeten worden voor een WK-plek.
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcwcpdpaq21
The Hammer is denk ik de laatste die ik erbij zou willen hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 11:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik juich voor Sjeff, The Hammer en West
Boh die was vroeger ook zo smerig goed met die walgelijke finishes. Vingers likken genot.quote:Op maandag 29 november 2021 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Hammer is denk ik de laatste die ik erbij zou willen hebben.
VECHTERSBAAS, aldus Scholtenquote:Op maandag 29 november 2021 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op maandag 29 november 2021 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Hoe laat begint deze topshow? 13u gewoon?
Stukje studie.quote:Op maandag 29 november 2021 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
@:poepz0r Ik ben vanmiddag in Utrecht dus ik pik er niets van mee ouwe smikkelbeer
EdgarTV heeft een glibberabonnement. Die gaat zich door deze qualifier wurmen (en op het WK een nobuddie als Murnan verslaan om zijn tourkaart veilig te stellen).quote:Op maandag 29 november 2021 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
Deze qualifier kennende, winnen Boulton / Hamilton / Jones.
Dat heb jij heel goed gedacht.quote:Op maandag 29 november 2021 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje paprikachips en broek op de enkels genot.quote:Op maandag 29 november 2021 11:56 schreef Poepz0r het volgende:
Het broekje staat wagenwijd open voor deze qualifier. @:Nober @:de_boswachter @:El-Stinho @:Zipportal @:Wereldgozer
Waites, Nentjens, Jelle pleasequote:Op maandag 29 november 2021 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanmiddag de walgelijke qualifier mensen! Met (naar alle waarschijnlijkheid) helden/middelmaat/troep die het WK zijn misgelopen als de Zwaan, Webster, Henderson, West, Hopp, Brown, Klaasen, Waites, Pipe, Zonneveld, van Peer en Baggish. Het wordt weer één groot feest om te zien welke drie walgelijke spelers gaan glibberen(maar vermoedelijk wordt één van die drie EdgarTV)
Zjak kan ook naar bed, Hopp ligt er al bijna uitquote:Op maandag 29 november 2021 13:20 schreef T3hTommay het volgende:
Vlaggetjesjuichers kunnen ook weer naar bed.
Het kan nog!quote:Op maandag 29 november 2021 13:20 schreef T3hTommay het volgende:
Vlaggetjesjuichers kunnen ook weer naar bed.
Zonneveld daarentegen komt helemaal terugquote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Jelle zit weer op zijn telefoon ofzo, geeft het weg
Weer aan het appen met minderjarigen?quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Jelle zit weer op zijn telefoon ofzo, geeft het weg
Bij alle slachtoffers die vandaag gaan vallen moet je ook niet te lang stil staan.quote:Op maandag 29 november 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat wel vlot door, Oenterboekner staat alweer te smijten.
Ja wel verbazingwekkend dat hij t na vorig WK niet heeft kunnen doortrekken.quote:Op maandag 29 november 2021 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Scott Waites is overigens wel zonde. Waren twee genotspotjes van hem afgelopen WK.
Dat is toch een hoop walgelijks wat in één dag van de tour verdwijntquote:Op maandag 29 november 2021 13:36 schreef wimderon het volgende:
De hamer out, de dag kan al niet meer stuk.
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcwcpdpaq21quote:Op maandag 29 november 2021 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Zo ben er. Waar volgen jullie het? Iemand linkje?
twitch.tv/dezwaan180/quote:Op maandag 29 november 2021 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hier te bekijken met 1 streamed board.quote:Op maandag 29 november 2021 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Stond al in mijn bookmarks, toch bedankt.quote:Op maandag 29 november 2021 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier te bekijken met 1 streamed board.
Gokkast weer leeggetrokken onze Jef.quote:Op maandag 29 november 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Zwaan is 120 gemiddeld aan het schroeien.
Jake Jones tegen Jack Main is wel de beste Britse baggerwedstrijd die je kan bedenken.quote:Op maandag 29 november 2021 13:45 schreef Madhouse11 het volgende:
Main-Jones en Brown-Blades moeten ze stopzetten en diskwalificeren. Wat een bagger.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gokkast weer leeggetrokken onze Jef.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De allergrootste tourbagger (Aaron Beeney) is eindelijk zijn tourkaart kwijt
Remember de dag dat die gast ineens in de achtste (of zelfs kwart?) finale van een pc stondquote:Op maandag 29 november 2021 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De allergrootste tourbagger (Aaron Beeney) is eindelijk zijn tourkaart kwijt
Ja. De winnaar van de Decker-Blades en daarna waarschijnlijk Boulton of Gawlas.quote:
Dat zal Boulton wel weer worden helaasquote:Op maandag 29 november 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja. De winnaar van de Decker-Brown en daarna waarschijnlijk Boulton of Gawlas.
X FACTOR GENOTquote:Op maandag 29 november 2021 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zal Boulton wel weer worden helaas
Dat is een reële angst.quote:Op maandag 29 november 2021 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zal Boulton wel weer worden helaas
Ag, die troep vandaag is toch maar opvulling op Zwaangod na.quote:Op maandag 29 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Henderson op het WK is overigens wel betreurenswaardig.
Die hoort er gewoon bij.
Leuke eerste ronde potjes zijn altijd welkomquote:Op maandag 29 november 2021 13:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag, die troep vandaag is toch maar opvulling op Zwaangod na.
Eens.quote:Op maandag 29 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die hoort er gewoon bij.
Ho ho Geert de Vos god en Krcmarquote:Op maandag 29 november 2021 13:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag, die troep vandaag is toch maar opvulling op Zwaangod na.
Het eeuwige talent Krcmar dat net als Sedlacek al jaren door Zjak als grote belofte wordt gezienquote:
Als Sjaak je als een grote belofte ziet kan je beter je tourkaart alvast inleveren.quote:Op maandag 29 november 2021 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het eeuwige talent Krcmar dat net als Sedlacek al jaren door Zjak als grote belofte wordt gezien
Sjaak heeft weinig verstand van het spelletje. Walgelijke man.quote:Op maandag 29 november 2021 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Sjaak je als een grote belofte ziet kan je beter je tourkaart alvast inleveren.
The Feather achter de desk dit weekend was ook niet bepaald een eye candyquote:Op maandag 29 november 2021 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sjaak heeft weinig verstand van het spelletje. Walgelijke man.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die hoort er gewoon bij.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sjaak heeft weinig verstand van het spelletje. Walgelijke man.
quote:Op maandag 22 januari 14:02 schreef Mastercaller het volgende:
En het tegenovergestelde hiervan: zijn er spelers die je in de komende tijd langzaam maar zeker weg ziet zakken?
[..]
Ik denk dat Ian White het uiteindelijk niet zal kunnen volhouden zo hoog op de wereldranglijst als hij niet beter gaat presteren op TV. Ook Clayton staat misschien wat te hoog
Bradley Brooks god. Overigens zien we steeds vaker viesdunne darters, Leighton Bennett bijv.quote:Op maandag 29 november 2021 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe zou t WK eruit zien als er een BMI-grens zou zijn?
Webster niks mis mee.quote:Op maandag 29 november 2021 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn trouwens van het klotedwergje afhankelijk om af te rekenen met walgelijke spelers als Teehan en Hudson.
Lood om oud-ijzerquote:Op maandag 29 november 2021 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn trouwens van het klotedwergje afhankelijk om af te rekenen met walgelijke spelers als Teehan en Hudson.
Klaasen en Reyes wel echt jammer (alhoewel laatstgenoemde er toch al niks meer mee deed). Verder weinig gemis. Misschien Payne.quote:
Die vindt het toch helemaal geen reet aan bij de PDC? Heeft vorig jaar een kindje gekregen en sindsdien geen enkel toernooi meer gegooid.quote:Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms ook zonde. Prima speler, weet niet wat daar aan de hand is allemaal.
Kan er geen reet van.quote:Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vindt het toch helemaal geen reet aan bij de PDC? Heeft vorig jaar een kindje gekregen en sindsdien geen enkel toernooi meer gegooid.
Ik zie het al. Hebben een kindje gekregen wat veel te vroeg was geboren. Woog slechts 1700 gram.... Nouja logisch dat je dan even niet met darten bezig wilt zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klapte gewoon 105+ in die beslissingswedstrijd Grand slam geloof ik? Veel constanter dan een Wattimena. Vergelijk hem altijd met een Martin Adams, ontzettend constant, zelden 110+ dat dan weer wel.quote:
De Zwaanquote:Op maandag 29 november 2021 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ticket 1:
De Zwaan - De Decker/Blades
Boulton/Leung - Gawlas/Wilson
Ticket 2:
Tabern - Krcmar/Murray
K Brown/Hudson - Webster/Teehan
Ticket 3:
Unterbuchner - Edgar/Kenny
Marshall Mathers/J Jones - Sunfield/W Jones
Hoogste Major gem.quote:Op maandag 29 november 2021 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klapte gewoon 105+ in die beslissingswedstrijd Grand slam geloof ik? Veel constanter dan een Wattimena. Vergelijk hem altijd met een Martin Adams, ontzettend constant, zelden 110+ dat dan weer wel.
Met zn debiele kettinkje.quote:Op maandag 29 november 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
104 dan ook prima. Hij kan het wel in ieder geval, zagen we ook op Lakeside al een beetje. Prima speler en veel beter dan een Wattimena.quote:Op maandag 29 november 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoogste Major gem.
103.98
Grand Slam of Darts - 2018
Harms is op zich geen slechte speler, als hij er voor was gegaan had hij zich wel in de top 64 gespeeld net als Kuivenhoven en Kleermaker. Stond ook vrij lang nummer 1 bij de BDO maar leek zich meer gedwongen te voelen om bij de PDC te spelen. Toen hij Q-school won leek hij ook helemaal niet blij of zelfs geïnteresseerd.quote:
Ik mis hem geen seconde, met zijn biostabiel.quote:Op maandag 29 november 2021 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
104 dan ook prima. Hij kan het wel in ieder geval, zagen we ook op Lakeside al een beetje. Prima speler en veel beter dan een Wattimena.
Klopt ja. Weet wel dat ze hun kindje bijna hadden afgegeven etc das vervelend natuurlijk. Ik verwacht hem wel terug. Hij speelt ook gewoon Superleague etc.quote:Op maandag 29 november 2021 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Harms is op zich geen slechte speler, als hij er voor was gegaan had hij zich wel in de top 64 gespeeld net als Kuivenhoven en Kleermaker. Stond ook vrij lang nummer 1 bij de BDO maar leek zich meer gedwongen te voelen om bij de PDC te spelen. Toen hij Q-school won leek hij ook helemaal niet blij of zelfs geïnteresseerd.
Wij jou toch ook niet ouwe reus, maar daar gaat het niet om. WARM BAD.quote:Op maandag 29 november 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis hem geen seconde, met zijn biostabiel.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 29 november 2021 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij jou toch ook niet ouwe reus, maar daar gaat het niet om. WARM BAD.
Als je de noodzaak voelt je brandslang naar een kind van 15 te sturen mag je er bij je vriendin waarschijnlijk nooit meer boven op nee.quote:Op maandag 29 november 2021 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
Jelle komt er volgens mij nooit meer bovenop. Dat is wel zonde zeg. Na zijn blessa geen donder meer gooien genot.
Harms moet het lekker voor zijn lol blijven doen bij de WDF. Niet iedereen is geschikt voor de professionele en harde wereld bij de PDC. In contrast was een Kleermaker toen hij zijn tourkaart had gewonnen al breeduit aan het vertellen over zijn planning, daar hoorde je echt de interesse bij om goed mee te kunnen draaien. Ook een Dirk vDuijvenbode ging pas echt meedraaien toen hij er ook echt moeite in ging steken. Vaak maakt dat wel het verschil bij spelers die goed zijn maar geen 'godstalenten'.quote:Op maandag 29 november 2021 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt ja. Weet wel dat ze hun kindje bijna hadden afgegeven etc das vervelend natuurlijk. Ik verwacht hem wel terug. Hij speelt ook gewoon Superleague etc.
Blessure was daarna. Is ook geopereerd volgens mij en heeft nu een hele bijzondere worpquote:Op maandag 29 november 2021 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je de noodzaak voelt je brandslang naar een kind van 15 te sturen mag je er bij je vriendin waarschijnlijk nooit meer boven op nee.
Dat zeg ik. Hij moet zich er wel volledig op toeleggen en dat wil hij ook wel denk ik. Het is wel een top 50 speler zeer makkelijk ook, maar ik snap dat prive omstandigheden voor gaan en misschien ook sponsors etc.quote:Op maandag 29 november 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Harms moet het lekker voor zijn lol blijven doen bij de WDF. Niet iedereen is geschikt voor de professionele en harde wereld bij de PDC. In contrast was een Kleermaker toen hij zijn tourkaart had gewonnen al breeduit aan het vertellen over zijn planning, daar hoorde je echt de interesse bij om goed mee te kunnen draaien. Ook een Dirk vDuijvenbode ging pas echt meedraaien toen hij er ook echt moeite in ging steken. Vaak maakt dat wel het verschil bij spelers die goed zijn maar geen 'godstalenten'.
Richard Veenstra ook, die heeft helemaal geen zin om elk weekend in Engeland te moeten zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Harms moet het lekker voor zijn lol blijven doen bij de WDF. Niet iedereen is geschikt voor de professionele en harde wereld bij de PDC. In contrast was een Kleermaker toen hij zijn tourkaart had gewonnen al breeduit aan het vertellen over zijn planning, daar hoorde je echt de interesse bij om goed mee te kunnen draaien. Ook een Dirk vDuijvenbode ging pas echt meedraaien toen hij er ook echt moeite in ging steken. Vaak maakt dat wel het verschil bij spelers die goed zijn maar geen 'godstalenten'.
Veenstra zit met zijn bedrijfjes en die van zijn vrouw en de kids. Heeft daar wat ik begreep geen oplossing voor kunnen vinden. Zonde, want ook een betere speler dan een Wattimena. Won vdweek ook weer een toernooi trouwens zag ik die Veenstra.quote:Op maandag 29 november 2021 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Richard Veenstra ook, die heeft helemaal geen zin om elk weekend in Engeland te moeten zijn.
Nou jongen, dan doe je dat toch lekker niet
Klopt, Italie open. Mag zich weer lekker op Lakeside gaan melden (die trouwens een bizarre lineup hebben op basis van een paar toernooitjes)quote:Op maandag 29 november 2021 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veenstra zit met zijn bedrijfjes en die van zijn vrouw en de kids. Heeft daar wat ik begreep geen oplossing voor kunnen vinden. Zonde, want ook een betere speler dan een Wattimena. Won vdweek ook weer een toernooi trouwens zag ik die Veenstra.
Iemand van 14 als seed. (lol)quote:Op maandag 29 november 2021 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, Italie open. Mag zich weer lekker op Lakeside gaan melden (die trouwens een bizarre lineup hebben op basis van een paar toernooitjes)
Ja echt zonde, want Veenstra heeft sponsors zat die erin geloven. Maar voor hem gaat het gewoonweg niet en dat is echt zonde.quote:Op maandag 29 november 2021 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, Italie open. Mag zich weer lekker op Lakeside gaan melden (die trouwens een bizarre lineup hebben op basis van een paar toernooitjes)
Das ook ontzettend logisch. Het is niet moeilijk om meer te verdienen met een normale baan dan als Pro Tour vulling, dan gaan die weekendjes en Super Series uiteindelijk zwaar vallen. Als het perspectief dan ontbreekt om echt een top 32 speler te worden, tja waarvoor doe je het dan?quote:Op maandag 29 november 2021 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Richard Veenstra ook, die heeft helemaal geen zin om elk weekend in Engeland te moeten zijn.
Nou jongen, dan doe je dat toch lekker niet
Die wel belachelijk goed is. Heb je die 9-darter gezien van hem? Wedstrijd ervoor miste hij hem nog, walgelijk goede speler.quote:
Straks de analyse op EDGAR TV.quote:Op maandag 29 november 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Edgar begint met een 43 gevolgd door een 45.
Ja, hij lijkt ook wat ouder dan 14. Die rijdt gewoon naar huis na afloop.quote:Op maandag 29 november 2021 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die wel belachelijk goed is. Heb je die 9-darter gezien van hem? Wedstrijd ervoor miste hij hem nog, walgelijk goede speler.
Hij en die Bennett zijn zo achterlijk goed. BIZAR.quote:Op maandag 29 november 2021 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt ook wat ouder dan 14. Die rijdt gewoon naar huis na afloop.
Nou ja je moet natuurlijk eerst sponsors vinden om je minimaal op levensonderhoud te kunnen voorzien, en dan nog wat voor hotel/reizen/eten etc.quote:Op maandag 29 november 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das ook ontzettend logisch. Het is niet moeilijk om meer te verdienen met een normale baan dan als Pro Tour vulling, dan gaan die weekendjes en Super Series uiteindelijk zwaar vallen. Als het perspectief dan ontbreekt om echt een top 32 speler te worden, tja waarvoor doe je het dan?
Jaartje tour kost 30-50K in euro's dus reken uit en dan heb je nog geen stuiver kunnen verdienen. Veenstra zit met zijn thuissituatie helaasch.quote:Op maandag 29 november 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja je moet natuurlijk eerst sponsors vinden om je minimaal op levensonderhoud te kunnen voorzien, en dan nog wat voor hotel/reizen/eten etc.
Zo zou ik dat doen althans
Precies. Het is een koude wereld voor Pro Tour opvulling als Kuivenhoven, Zonneveld en van Peer.quote:Op maandag 29 november 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja je moet natuurlijk eerst sponsors vinden om je minimaal op levensonderhoud te kunnen voorzien, en dan nog wat voor hotel/reizen/eten etc.
Zo zou ik dat doen althans
Maar een beetje ambitie tonen mag toch wel?quote:Op maandag 29 november 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das ook ontzettend logisch. Het is niet moeilijk om meer te verdienen met een normale baan dan als Pro Tour vulling, dan gaan die weekendjes en Super Series uiteindelijk zwaar vallen. Als het perspectief dan ontbreekt om echt een top 32 speler te worden, tja waarvoor doe je het dan?
Hij op een sportgala? Voor paradarters zeker.quote:Op maandag 29 november 2021 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar een beetje ambitie tonen mag toch wel?
Hij zei dit een paar jaar geleden op een sportgala, kan zijn dat het nu veranderd is, maar echt overtuigend klonk het niet toen.
Wat ik begreep van Veenstra is dat de bedrijfjes die ze hebben natuurlijk moeten blijven draaien. Zijn vrouw heeft een kapsalon en ze hebben kinderen en geen oppas. Dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op maandag 29 november 2021 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar een beetje ambitie tonen mag toch wel?
Hij zei dit een paar jaar geleden op een sportgala, kan zijn dat het nu veranderd is, maar echt overtuigend klonk het niet toen.
Webster vond ik altijd wel een sympathieke man.quote:Op maandag 29 november 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De carriere van Webster eindigt in de handen van Teehan.
Moeilijk is het niet, maar veel darters breken pas door als ze reeds kinderen hebben, zie Kleermaker, Veenstra en zo velen anderen. Dat maakt het lastig, want je zit met school, oppas etc etc terwijl er ook euro's binnen moeten komen. Ben je jong, dan heb je veel meer mogelijkheden.quote:Op maandag 29 november 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolang er geen tour op het vasteland is blijft het voor Nederlandse (en Duitse/Belgische) darters lastig om door te breken in ieder geval. En dit is geen pleidooi voor een vastelandtour want de vraag is of dat een succes zou zijn.
Eens.quote:Op maandag 29 november 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Webster vond ik altijd wel een sympathieke man.
Ik ook. Wel echt een gemis maar hij gooit al een paar jaar vrij slecht.quote:Op maandag 29 november 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Webster vond ik altijd wel een sympathieke man.
Heb het idee dat er hier meer darters zijn waar we geen dan wel zin in hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in Djeems Wilson.
Mupke hep nu met een mokerdik wijf.quote:Op maandag 29 november 2021 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Die mokerdikke Hudson staat 4-0 voor met 81 gemiddeld
Wie zitten daar nog in?quote:Op maandag 29 november 2021 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uit Q2 gaat een gedrocht komen.
Wie?quote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mupke hep nu met een mokerdik wijf.
Krcmar niks mis mee. Meervoudig wereldkampioen softtipquote:Op maandag 29 november 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tabern, Krcmar, Hudson en Teehan.
Krcmar is te doen.
Serie is mokerslecht, maar voor Mupke heb ik graag een huwelijkscrisis over.quote:Op maandag 29 november 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu met een dikke negerin.
Seizoen 1 en (voorlopig) 3 zijn meer dan prima.quote:Op maandag 29 november 2021 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Serie is mokerslecht, maar voor Mupke heb ik graag een huwelijkscrisis over.
Nee joh, simpele tv. Geef mij maar series als Maid, Sopranos, OZ, Kastanjemanden, Behind Her Eyes enzovoortssss.quote:Op maandag 29 november 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 1 en (voorlopig) 3 zijn meer dan prima.
Ja vooral met Sopranos gaan vergelijken. (lol)quote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh, simpele tv. Geef mij maar series als Maid, Sopranos, OZ, Kastanjemanden, Behind Her Eyes enzovoortssss.
Ja hoge eisen stellen ouwe reus. Kastanjemanden is wel een aanrader trouwensquote:Op maandag 29 november 2021 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vooral met Sopranos gaan vergelijken. (lol)
Overigens is OZ misschien nog wel beter, boh wat een seriequote:Op maandag 29 november 2021 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vooral met Sopranos gaan vergelijken. (lol)
Al gezien, vond ik 13 in een dozijn.quote:Op maandag 29 november 2021 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hoge eisen stellen ouwe reus. Kastanjemanden is wel een aanrader trouwens
Ja verhaal is redelijk standaard, maar was prima uitgewerkt in een mini serie moet ik zeggen. Behind her eyes is helemaal maf trouwensquote:Op maandag 29 november 2021 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al gezien, vond ik 13 in een dozijn.
Als hij eens kapt met computerspelletjes spelen voor 30 mensen.quote:Op maandag 29 november 2021 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond hem niet tegenvallen qua niveau. Komt wel goed met dit godstalent.
Hij was geblesseerd ouwe reus. En zwaar ook in zijn schouder.quote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij eens kapt met computerspelletjes spelen voor 30 mensen.
Lethal Biscuit genotquote:Op maandag 29 november 2021 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee, geen Zwaan.
De Decker dan maar. Ik heb geen zin in Boulton of Wilson.
Bagataliseren genotquote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was geblesseerd ouwe reus. En zwaar ook in zijn schouder.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jammy Dodger is het weer ouwe reus.
Dan lijkt mij gamen ook net heel handig.quote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was geblesseerd ouwe reus. En zwaar ook in zijn schouder.
Jij doet schouderworpen tijdens het gamen?quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lijkt mij gamen ook net heel handig.
Ja maar kom op ook. Via de tour niet gelukt voor Zonneveld, via de West-Europese qualifier niet, via het jeugd-WK niet en dan vandaag niet. Dat is geen pech meer maar gewoon onkunde.quote:
Koude handen Arjen.quote:Op maandag 29 november 2021 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar kom op ook. Via de tour niet gelukt voor Zonneveld, via de West-Europese qualifier niet, via het jeugd-WK niet en dan vandaag niet. Dat is geen pech meer maar gewoon onkunde.
Nober de cabaretier genot.quote:Op maandag 29 november 2021 14:55 schreef Nober het volgende:
Laat die Zonneveld maar weer lekker commentaar geven op wielrenners van darten heeft ie geen kaas gegeten.
Je vergeet nog de EU Development Tour waar hij werd ingehaald door een 16-jarige Duitser die maar voor de helft mee deedquote:Op maandag 29 november 2021 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar kom op ook. Via de tour niet gelukt voor Zonneveld, via de West-Europese qualifier niet, via het jeugd-WK niet en dan vandaag niet. Dat is geen pech meer maar gewoon onkunde.
Dat soberso.quote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was geblesseerd ouwe reus. En zwaar ook
Waar bemoei je je mee.quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat post jij toch achterlijk veel op dit Woke forum pik. 127K posts KOEKOEK GOENAVUND.
Stukje autisme gespot.quote:Op maandag 29 november 2021 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee.
Oh wacht sluit me niet op in de kelder vaders please neeeehhhheeee
Mathers. Die worp van Kenny is walgelijk.quote:Op maandag 29 november 2021 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou Nick Kenny of Gordon Mathers. Zegt u het maar
Filmpje hierboven. Perfecte leg genot. 12 perfecte dartsquote:Op maandag 29 november 2021 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe dan maar gewoon Boris Krcmar
Baggish. Oh nee, die gelukkig niet.quote:Op maandag 29 november 2021 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een ongekende bagger gaan we weer krijgen
The Gambler. Hij heeft verkeerd gegokt HAHAHAHAquote:Op maandag 29 november 2021 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Baggish. Oh nee, die gelukkig niet.
Zijn hele familie is inmiddels wel overleden.quote:Op maandag 29 november 2021 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Baggish. Oh nee, die gelukkig niet.
Welke serie is dit?quote:Op maandag 29 november 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu met een dikke negerin.
Jammer van die a.quote:
Deze potjes moet je eigenlijk op de eerste dag van het WK spelen.quote:Op maandag 29 november 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wilson - De Decker
Hudson - Krcmar
Kenny - Mathers
Hudson en Wilson zijn echt bagger, de rest vrij mwah.
Die speelde ook in de nieuwe All Stars & Zonen (2020) tv-serie. Alleen nog maar dikker geworden. Vieze varken.quote:
Dit is wel heel specifiek, dan zal het wel een heel belangrijke scene zijn!quote:Op maandag 29 november 2021 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Aflevering 8 van seizoen 1 vanaf 41:23.
Ja dat weet ik toevallig.
Ex nummer 1 bij de BDO en toen was hij echt wel goed genot.quote:Op maandag 29 november 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wilson begint een steeds realistischer gevaar te worden
Goed, ja. Genot is het nooit geweest.quote:Op maandag 29 november 2021 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ex nummer 1 bij de BDO en toen was hij echt wel goed genot.
DAT MAAK JIJ NIET UIT.quote:Op maandag 29 november 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed, ja. Genot is het nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |