Nou ja je moet natuurlijk eerst sponsors vinden om je minimaal op levensonderhoud te kunnen voorzien, en dan nog wat voor hotel/reizen/eten etc.quote:Op maandag 29 november 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das ook ontzettend logisch. Het is niet moeilijk om meer te verdienen met een normale baan dan als Pro Tour vulling, dan gaan die weekendjes en Super Series uiteindelijk zwaar vallen. Als het perspectief dan ontbreekt om echt een top 32 speler te worden, tja waarvoor doe je het dan?
Jaartje tour kost 30-50K in euro's dus reken uit en dan heb je nog geen stuiver kunnen verdienen. Veenstra zit met zijn thuissituatie helaasch.quote:Op maandag 29 november 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja je moet natuurlijk eerst sponsors vinden om je minimaal op levensonderhoud te kunnen voorzien, en dan nog wat voor hotel/reizen/eten etc.
Zo zou ik dat doen althans
Precies. Het is een koude wereld voor Pro Tour opvulling als Kuivenhoven, Zonneveld en van Peer.quote:Op maandag 29 november 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja je moet natuurlijk eerst sponsors vinden om je minimaal op levensonderhoud te kunnen voorzien, en dan nog wat voor hotel/reizen/eten etc.
Zo zou ik dat doen althans
Maar een beetje ambitie tonen mag toch wel?quote:Op maandag 29 november 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das ook ontzettend logisch. Het is niet moeilijk om meer te verdienen met een normale baan dan als Pro Tour vulling, dan gaan die weekendjes en Super Series uiteindelijk zwaar vallen. Als het perspectief dan ontbreekt om echt een top 32 speler te worden, tja waarvoor doe je het dan?
Hij op een sportgala? Voor paradarters zeker.quote:Op maandag 29 november 2021 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar een beetje ambitie tonen mag toch wel?
Hij zei dit een paar jaar geleden op een sportgala, kan zijn dat het nu veranderd is, maar echt overtuigend klonk het niet toen.
Wat ik begreep van Veenstra is dat de bedrijfjes die ze hebben natuurlijk moeten blijven draaien. Zijn vrouw heeft een kapsalon en ze hebben kinderen en geen oppas. Dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op maandag 29 november 2021 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar een beetje ambitie tonen mag toch wel?
Hij zei dit een paar jaar geleden op een sportgala, kan zijn dat het nu veranderd is, maar echt overtuigend klonk het niet toen.
Webster vond ik altijd wel een sympathieke man.quote:Op maandag 29 november 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De carriere van Webster eindigt in de handen van Teehan.
Moeilijk is het niet, maar veel darters breken pas door als ze reeds kinderen hebben, zie Kleermaker, Veenstra en zo velen anderen. Dat maakt het lastig, want je zit met school, oppas etc etc terwijl er ook euro's binnen moeten komen. Ben je jong, dan heb je veel meer mogelijkheden.quote:Op maandag 29 november 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zolang er geen tour op het vasteland is blijft het voor Nederlandse (en Duitse/Belgische) darters lastig om door te breken in ieder geval. En dit is geen pleidooi voor een vastelandtour want de vraag is of dat een succes zou zijn.
Eens.quote:Op maandag 29 november 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Webster vond ik altijd wel een sympathieke man.
Ik ook. Wel echt een gemis maar hij gooit al een paar jaar vrij slecht.quote:Op maandag 29 november 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Webster vond ik altijd wel een sympathieke man.
Heb het idee dat er hier meer darters zijn waar we geen dan wel zin in hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb niet zo'n zin in Djeems Wilson.
Mupke hep nu met een mokerdik wijf.quote:Op maandag 29 november 2021 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
Die mokerdikke Hudson staat 4-0 voor met 81 gemiddeld
Wie zitten daar nog in?quote:Op maandag 29 november 2021 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uit Q2 gaat een gedrocht komen.
Wie?quote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mupke hep nu met een mokerdik wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |