Krcmar niks mis mee. Meervoudig wereldkampioen softtipquote:Op maandag 29 november 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tabern, Krcmar, Hudson en Teehan.
Krcmar is te doen.
Serie is mokerslecht, maar voor Mupke heb ik graag een huwelijkscrisis over.quote:Op maandag 29 november 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu met een dikke negerin.
Seizoen 1 en (voorlopig) 3 zijn meer dan prima.quote:Op maandag 29 november 2021 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Serie is mokerslecht, maar voor Mupke heb ik graag een huwelijkscrisis over.
Nee joh, simpele tv. Geef mij maar series als Maid, Sopranos, OZ, Kastanjemanden, Behind Her Eyes enzovoortssss.quote:Op maandag 29 november 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seizoen 1 en (voorlopig) 3 zijn meer dan prima.
Ja vooral met Sopranos gaan vergelijken. (lol)quote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh, simpele tv. Geef mij maar series als Maid, Sopranos, OZ, Kastanjemanden, Behind Her Eyes enzovoortssss.
Ja hoge eisen stellen ouwe reus. Kastanjemanden is wel een aanrader trouwensquote:Op maandag 29 november 2021 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vooral met Sopranos gaan vergelijken. (lol)
Overigens is OZ misschien nog wel beter, boh wat een seriequote:Op maandag 29 november 2021 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vooral met Sopranos gaan vergelijken. (lol)
Al gezien, vond ik 13 in een dozijn.quote:Op maandag 29 november 2021 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hoge eisen stellen ouwe reus. Kastanjemanden is wel een aanrader trouwens
Ja verhaal is redelijk standaard, maar was prima uitgewerkt in een mini serie moet ik zeggen. Behind her eyes is helemaal maf trouwensquote:Op maandag 29 november 2021 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al gezien, vond ik 13 in een dozijn.
Als hij eens kapt met computerspelletjes spelen voor 30 mensen.quote:Op maandag 29 november 2021 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond hem niet tegenvallen qua niveau. Komt wel goed met dit godstalent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |