Hanne & Marthe kiezen de winnaar?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:46 schreef Momo het volgende:
En dan gaan Hanne en Marthe voor Amy boven Julia?
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
tijdens het optreden van julia?
misschien is dit een demonstratiequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar Kristel tweette hem na Diede, dus denk deze ook daarvoor bedoeld?
Bedoel je Luca?quote:
Hoewel mensen hem op Twitter wat algemener opvatten, als dat hun hele K3-legacy nu verloren gaatquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar Kristel tweette hem na Diede, dus denk deze ook daarvoor bedoeld?
Ja. Die draaiende kaken, die doppen. Mijn drugs-radar gaat afquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Luca?
Want ik vind hem al sinds vorige week niet leuk meer. Toen ging hij zo raar doen tegenover de jury, was beetje cringe.
Ik vind hem echt heel jong gewoon nog. Hij had door dat hij niet meer ging winnen, en toen ging hij om zich heen slaan. Deze stem zou me ook niks verbazen als het door feesten komt. Vraag me echt af of hij de discipline had om echt K3 te zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je Luca?
Want ik vind hem al sinds vorige week niet leuk meer. Toen ging hij zo raar doen tegenover de jury, was beetje cringe.
Nou dat laatste denk ik wel zeker weten van nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel jong gewoon nog. Hij had door dat hij niet meer ging winnen, en toen ging hij om zich heen slaan. Deze stem zou me ook niks verbazen als het door feesten komt. Vraag me echt af of hij de discipline had om echt K3 te zijn
Nee ik vind hem een beetje een Ferry Doedens soms, en dat krijg je er niet zomaar uit denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat laatste denk ik wel zeker weten van nietIk zag het met hem op geen enkele manier gebeuren.
ja maar echt, je moet eens de optredens terugluisteren zonder te kijken...jezus man dit is schandalig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het voelt nog wat talentlozer zonder haar
hebben hanne en marthe niet de laatste stem?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Moet toch wel raar lopen als Julia het niet wordt, of het moet door de Belgische stemmen op Amy komen.
De laatste keuze is aan Hanne & Marthe. Maar na de hele opbouw zou t heeel vreemd zijn als die nu ineens Amy roepen na al dat jurycommentaar.. denk ik?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Moet toch wel raar lopen als Julia het niet wordt, of het moet door de Belgische stemmen op Amy komen.
H&M beslissen gewoon hequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hebben hanne en marthe niet de laatste stem?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
De laatste keuze is aan Hanne & Marthe. Maar na de hele opbouw zou t heeel vreemd zijn als die nu ineens Amy roepen na al dat jurycommentaar.. denk ik?
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |