Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.START THE PANIC![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je hebt wel iets met sex de laatste dagen Paul Ben je een beetje gefrustreerd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Volgende TT Treinsexquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is wat lastig. Ik zit in de trein.
Keiharde treinseksquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is wat lastig. Ik zit in de trein.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ik 'Negersex' als TT gebruik?Waarom lieg je?quote:![]()
Mijn bericht was voor die 'modbreak' (quote:).
Dus ok, zelf mag jij wel 'Negersex' als TT, maar anderen mogen het niet meer.
Duidelijk. Ze hebben hier een woord voor.![]()
En de hele TT kan me echt niks schelen, het wordt tijd dat er eens een keertje consequent gemod gaat worden.![]()
Net zoals een bepaalde mod 'Rot op' tegen mij mag zeggen, maar zodra iemand dit tegen een bepaalde mod zegt, diegene een permanente ONZ-ban krijgt.
Waar is de consequentheid?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2021 14:02:08 ]![]()
Ik heb echt geen tijd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:
En de hele TT kan me echt niks schelen, het wordt tijd dat er eens een keertje consequent gemod gaat worden.
quote:Fazaru
Aan mod zijn heb je niks. Ik wil kunnen bannenquote:
Ik wil broodjes kaas kunnen geven.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan mod zijn heb je niks. Ik wil kunnen bannen![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wil broodjes kaas kunnen geven.
Dat is eliminerenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wil broodjes kaas kunnen geven.
Lol at ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nee ik doe het ook niet meer hihiquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mijn bericht was voor die 'modbreak' ().
Dus ok, zelf mag jij wel 'Negersex' als TT, maar anderen mogen het niet meer.
Duidelijk. Ze hebben hier een woord voor.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Iedereen mag dat mag al jaren mensen moeten niet miepen en alles maar willen veranderen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanaf nu ga ik lekker iedere keer Negersex als TT doen. Vind ik leuk, gewoon lekker dwarsliggen.Zonder wrijving geen glans![]()
HaagsGodquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:14 schreef Haags het volgende:
Vanaf nu ga ik lekker iedere keer Negersex als TT doen. Vind ik leuk, gewoon lekker dwarsliggen.![]()
![]()
Wat een sex gedoetjes op deze donkere zaterdagmiddagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet toch wat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een sex gedoetjes op deze donkere zaterdagmiddag![]()
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEX
@Paul
NEGERSEX
NEGERSEX
NEGERSEXZonder wrijving geen glans![]()
Lekker seksen met dit trieste weerquote:
Ja tochquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker seksen met dit trieste weer![]()
![]()
Als er sneeuwvlokjes zijn die zich ergeren aan TT's dan moet je het juist doen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een sex gedoetjes op deze donkere zaterdagmiddagZonder wrijving geen glans![]()
Volleybal?quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:17 schreef mario390 het volgende:
vrouwen england vs oostenrijk 43 min 1:0Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik snap dat gemiep over die TT ook nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Als er sneeuwvlokjes zijn die zich ergeren aan TT's dan moet je het juist doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag hier nergens over miepenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat gemiep over die TT ook nooit.![]()
![]()
Je miept maar een eind in de richting, alleen ik snap het soms niet.quote:
Wat stelt zo TT nu eenmaal voor. Een tekst die na een paar posten weer weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag je nog wel naar voetbal wedstrijden en volleybal wedstrijden of totala lockdownquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze spelen in england zei ik tochquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je nog wel naar voetbal wedstrijden en volleybal wedstrijden of totala lockdown![]()
Maar soms snap je het dus welquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je miept maar een eind in de richting, alleen ik snap het soms niet.
Wat stelt zo TT nu eenmaal voor. Een tekst die na een paar posten weer weg is![]()
De users die miepen over miepen, zijn zelf vaak de grootste miepers. Wat een gemiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
streichelnquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
wat moet ik met mijn lul in de lockdown![]()
![]()
Grapje marioquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef mario390 het volgende:
man man VOEEEEEETBALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
Zelfde als voor de lockdown.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
wat moet ik met mijn lul in de lockdown![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2900 / +203 / +97 / 4053 / 5198
2. Mrsloveable / 1806 / +29 / +36 / 2754 / 3548
3. Dotteke / 1551 / +96 / +110 / 2745 / 3483
4. aloa / 1344 / +53 / +17 / 4498 / 5185
5. mario390 / 1282 / +28 / +18 / 1477 / 2051
6. chufi / 951 / +51 / +7 / 359 / 739
7. DJMO / 893 / +45 / +16 / 1381 / 1834
8. Dr.Mikey / 867 / +38 / +10 / 921 / 1177
9. Emmerdeur / 683 / +7 / +1 / 665 / 907
10. Ferrous / 671 / +30 / +2 / 634 / 834
11. Schakeltopia / 669 / +19 / +25 / 4975 / 5375
12. Rafeiro / 660 / +49 / +92 / 755 / 1009
13. maily / 621 / +6 / +9 / 1490 / 1822
14. Superbadeendje / 524 / +0 / +0 / 1069 / 1421
15. mazaru / 508 / +14 / +17 / 2372 / 2646
16. gebrokenglas / 432 / +0 / +0 / 1002 / 1226
17. greysbones / 379 / +1 / +0 / 2136 / 2372
18. hemarookworst / 373 / +7 / +9 / 1381 / 1621
19. Moonlight / 353 / +2 / +0 / 1960 / 2179
20. ToT / 255 / +0 / +0 / 1083 / 1257SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Euh euh moet ik je dat nu echt uit gaan leggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
wat moet ik met mijn lul in de lockdown
JJa nu maar ik bedoel als ze weer thuis spelenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze spelen in england zei ik tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet niet, mag welquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh euh moet ik je dat nu echt uit gaan leggenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dit!quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
wat moet ik met mijn lul in de lockdownIk heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar soms snap je het dus wel![]()
De users die miepen over miepen, zijn zelf vaak de grootste miepers. Wat een gemiep.
Mieper de mieper de miepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker laten hangenquote:
blacked voor een fokster?quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:33 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft fok ook blackfriday deals?Uw ADH vitamine Worst
nee voor abootje bedoel ik. zegmaar gratis abo omdat blackedfridayquote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee voor abootje bedoel ik. zegmaar gratis abo omdat blackedfridayUw ADH vitamine Worst
Niks is gratis.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee voor abootje bedoel ik. zegmaar gratis abo omdat blackedfriday![]()
een go fundme, kan je gelijk een kogelwerend vest mee bekostigenUw ADH vitamine Worst
is een liedjequote:Op zaterdag 27 november 2021 14:37 schreef mario390 het volgende:
wat moet ik met mijn lul in de lockdown
streicheln,met hem sprekenUw ADH vitamine Worst
ik ga denk ik binnenkort m'n laptop als main computer gebruiken. want dat ding is 20x zo snel als m'n ding waar ik nu op zit
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dan kan je 4 dingen doenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soms moet ie ook recht overeind
• Een koude douche er op
• Zorgen dat je een opvangdoos voor stijfkoppen vindt
• Of je gebruikt de handkar, kan zowel links als rechts
• Of je laat hem lekker staan, want alles wat staat hangt niet in de wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor 10 euro heb je 6 maanden heb je er eenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee voor abootje bedoel ik. zegmaar gratis abo omdat blackedfridayWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb ook geen ethernet aansluiting op laptopquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
enige nadeel. dan zit ik op wifiUw ADH vitamine Worst
Geef maar kadoquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor 10 euro heb je 6 maanden heb je er eenUw ADH vitamine Worst
Ik zit ook met mijn laptop op wifiquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
enige nadeel. dan zit ik op wifiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat Schakel meer verdiend dan ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoor ik er wel meer zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik verdien ook meer, maar krijg het niet
All i need is a love tonight
kan er altijd nog een usb-c docking aan hangen ofzoquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb ook geen ethernet aansluiting op laptopIk heb het recht om te bepalen!![]()
Gezellig tochquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:53 schreef Schakeltopia het volgende:
dat blijft dan maar ratelen en ratelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tenzij je moet kakken terwijl je op locatie bij een cursus bentquote:Uw ADH vitamine Worst
Maar daar gaat het nu niet omquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tenzij je moet kakken terwijl je op locatie bij een cursus bent
Waarom zet je dan niet gewoon de verwarming aan. Je moet toch sowieso stoken om het vocht in huis weg te houden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
18.4 uier verwarming zo maar aandoen, jaren niet gedaan maar nieuwe isolatie is echt kut,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
zet ik toch ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zet je dan niet gewoon de verwarming aan. Je moet toch sowieso stoken om het vocht in huis weg te houden.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
14 graden is wel erg fripsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, gisteren ook al.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet zo kou-kleum maar 14 gr in huis is mij zelfs te fripsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was hier 16 vanmorgenquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kou-kleum maar 14 gr in huis is mij zelfs te frips![]()
![]()
Ja was hier ook goed afgekoeld 16.4 graden Toen ik naar bed ging was het 19 gradenquote:
Maandag gaan ze in de achterkamer aan de gangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was hier altijd rond de 20 graden, nu nieuwe isolatie en koud
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
echt he. hier hebben ze ook de hele straat gedaan. en heb ook het gevoel dat het eerder beter was. maarja op papier is het nu fantastischquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
Het was hier altijd rond de 20 graden, nu nieuwe isolatie en koudIk heb het recht om te bepalen!![]()
Was hier net zo, ze zijn er nu achter dat er van alles fout zit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
Het was hier altijd rond de 20 graden, nu nieuwe isolatie en koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hebben hier ook nieuwe raam geplaatst. nou dat rossen ze eruit met hamers. pleuren het nieuwe erin. maar dat ze alles losrammen hebben ze geen boodschap aan
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ze zijn hier in de fabriek dingen vergeten te doen. Ze was de aanhechting tussen raamkozijn en muur ene naad van duimdik waar geen isolatie wasquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben hier ook nieuwe raam geplaatst. nou dat rossen ze eruit met hamers. pleuren het nieuwe erin. maar dat ze alles losrammen hebben ze geen boodschap aan
De pui sloot niet goed aan op de vloer en etc etc etc heel veel dingen niet goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Details? kan ik naar de aannemer sjokkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hier net zo, ze zijn er nu achter dat er van alles fout zit.Zitten hier nu nog in de buurt
WIj hebben hele nieuwe puien gekregen. Ik heb 7 jaar geklaagd over kou.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Details? kan ik naar de aannemer sjokkenZitten hier nu nog in de buurt
Ze hebben toen een thermisch onderzoek gedaan en een rook test
Dat was niet goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo suf, slaapkamer te warm,. woonkamer te koud. Woonkamer was altijd prima. Slaapkamer wel wat warm.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Kan je toch een raam openzetten op de slaapkamer?quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Zo suf, slaapkamer te warm,. woonkamer te koud. Woonkamer was altijd prima. Slaapkamer wel wat warm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mrsl
Nee alleen een deur daar. Drama. Geen raampje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch een raam openzetten op de slaapkamer?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Huh geen raam in de slaapkamerquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee alleen een deur daar. Drama. Geen raampje.![]()
![]()
Omruilen een optie?quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Zo suf, slaapkamer te warm,. woonkamer te koud. Woonkamer was altijd prima. Slaapkamer wel wat warm.![]()
Nope. ronduit k*t.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh geen raam in de slaapkamerYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
O echt, geen raam in je slaapkamer, je moet toch lekker kunnen luchten. Hoe moet dat dan in de zomer als het zo warm is?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik moet er ook niet aan denken geen raam open te kunnen zetten, is toch niet frisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammerend. Woningbouw win je niet van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, geen raam in je slaapkamer, je moet toch lekker kunnen luchten. Hoe moet dat dan in de zomer als het zo warm is?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb wel gewonnenquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jammerend. Woningbouw win je niet van.
Door blijven gaan met klagen en dan op een gegeven moment een brief aan de directeur-bestuurder sturen waarin je stelt dat er binnen 2 weken actie wordt ondernomen omdat je anders naar de huurcommissie gaat.
Hier bij ons hebben we de KLAC daar kan je ook terecht met klachten over de woningbouwcoöperatie.
Doe als het kan alles via mail en bewaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neeneequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PPas maar op haal je nog in zoquote:
Zag vanmiddag ook een aantal zonder mondkapjequote:Op zaterdag 27 november 2021 15:49 schreef aloa het volgende:
Stoer groepje in de winkel zonder mondkapje![]()
Mannetje zijn en niet van zich af durven te bijtenBen echt mietje op dat vlek.
Daag mij maar niet uit doe het zoquote:
Snoepkontquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zak M&M's weggeborgen want anders eet ik alles op![]()
![]()
Zie er dit keer best veel zonder mondkapje in de winkels lopenquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:49 schreef aloa het volgende:
Stoer groepje in de winkel zonder mondkapjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I knowquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daag mij maar niet uit doe het zo![]()
![]()
Tuurlijk dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]beetje jezelf verwennen toch af en toe
![]()
Strijdersquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie er dit keer best veel zonder mondkapje in de winkels lopen![]()
![]()
Wat ga je vanavond eten dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en geen pozza dus dan maar wat lekkers zo
Ik sparerib schotel nomnom![]()
![]()
zo dan! dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond eten dan?
Ik sparerib schotel nomnom
ik heb nog soep
en anders word het rijst met brocolli of spinazie denk ikIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo dan! dat klinkt goed
ik heb nog soep
en anders word het rijst met brocolli of spinazie denk ik![]()
![]()
Uilskuikensquote:
Zelf gemaakt soepje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zum kotzen. Maar wel de grootste bek als we straks weer een keiharde lockdown hebben en een avondklokquote:
Keihard alles op slot.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zum kotzen. Maar wel de grootste bek als we straks weer een keiharde lockdown hebben en een avondklokYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het is wel een bepaald slag volk idd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zum kotzen. Maar wel de grootste bek als we straks weer een keiharde lockdown hebben en een avondklok
Ik heb één keer wat gezegd, dat was meteen de laatste keer![]()
![]()
Het is ook compleet zinloos om daarmee te praten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is wel een bepaald slag volk idd.
Ik heb één keer wat gezegd, dat was meteen de laatste keerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja mijn idee, was volgens mij ook beter geweest. Maar ja dan komen mensen weer binnen van vakantie en die nemen het weer meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, goed idee ga er ook een pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was duidelijk jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook compleet zinloos om daarmee te praten.![]()
![]()
Wat is WTB?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik weer nieuwe provider zoeken [ afbeelding ]
bedankt maily
Kabeltje bij?![]()
Zo kort op elkaar allemaal en de meeste geen mondkapje opquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef mario390 het volgende:
demo klagenfurt en ur geleden
https://twitter.com/Patrick_Lenart_/status/1464582159730192384Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oquote:hoe kom je der op
4g gaat traagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook
Is al een paar dagen zo. ALs je punten wil hebben moet je overdag hier zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef mario390 het volgende:
wat is er vandaag hier?
hoezo zijn alle weg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ok mario zeg ff wat en dan zeggen wij vandaag niets meer ok?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
MARIO POST EN WIJ ZEGGEN NIETS MEER VANDAAG! HOOR JE ME?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat valt wel mee volgens mij, zoveel die hier posten gaan daar niet naar toe.quote:Hey Stoorquote:hoe is het met je vader?
Naar omstandigheden okéquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt wel mee volgens mij, zoveel die hier posten gaan daar niet naar toe.
[..]
Hey Stoorhoe is het met je vader?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gaan zijn behandelingen nog wel door nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er wordt nu onderzoek gedaan naar wat voor soort behandeling hij kan krijgen. Dat duurt 2 weken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan zijn behandelingen nog wel door nu?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat ziet er wel beter uitquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Vandaag ging de verbouwing wel in z'n achteruit![]()
Heb er 1 rij tegels afgehaald (die bij de raam) en een tegelzaag / slijpmachine gehuurd. Vond het niet strak genoeg.
Voor:![]()
[ afbeelding ]
Na:![]()
[ afbeelding ]
Jemig zo lang. Nou maar het beste hopenquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er wordt nu onderzoek gedaan naar wat voor soort behandeling hij kan krijgen. Dat duurt 2 weken.
Pauze? Dat doe je maar in je eigen tijd!quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:00 schreef mario390 het volgende:
hebben julie als je werken beginnt
om 8 00 ook erst om 16 00 middagpauze??
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ja ja zeker maar nur bij juliequote:Op zaterdag 27 november 2021 17:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pauze? Dat doe je maar in je eigen tijd!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: