Je mag hier nergens over miepenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat gemiep over die TT ook nooit.
Je miept maar een eind in de richting, alleen ik snap het soms niet.quote:
Mag je nog wel naar voetbal wedstrijden en volleybal wedstrijden of totala lockdownquote:
ze spelen in england zei ik tochquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je nog wel naar voetbal wedstrijden en volleybal wedstrijden of totala lockdown
Maar soms snap je het dus welquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je miept maar een eind in de richting, alleen ik snap het soms niet.
Wat stelt zo TT nu eenmaal voor. Een tekst die na een paar posten weer weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
streichelnquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
wat moet ik met mijn lul in de lockdown
Grapje marioquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef mario390 het volgende:
man man VOEEEEEETBALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Zelfde als voor de lockdown.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Euh euh moet ik je dat nu echt uit gaan leggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ja nu maar ik bedoel als ze weer thuis spelenquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze spelen in england zei ik toch
moet niet, mag welquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh euh moet ik je dat nu echt uit gaan leggen
dit!quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar soms snap je het dus wel![]()
De users die miepen over miepen, zijn zelf vaak de grootste miepers. Wat een gemiep.
Mieper de mieper de miepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lekker laten hangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |