Waarom zet je dan niet gewoon de verwarming aan. Je moet toch sowieso stoken om het vocht in huis weg te houden.quote:
zet ik toch ookquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zet je dan niet gewoon de verwarming aan. Je moet toch sowieso stoken om het vocht in huis weg te houden.
14 graden is wel erg fripsquote:
Ja, gisteren ook al.quote:
Ik ben niet zo kou-kleum maar 14 gr in huis is mij zelfs te fripsquote:
Het was hier 16 vanmorgenquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kou-kleum maar 14 gr in huis is mij zelfs te frips
Ja was hier ook goed afgekoeld 16.4 graden Toen ik naar bed ging was het 19 gradenquote:
echt he. hier hebben ze ook de hele straat gedaan. en heb ook het gevoel dat het eerder beter was. maarja op papier is het nu fantastischquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
Het was hier altijd rond de 20 graden, nu nieuwe isolatie en koud
Was hier net zo, ze zijn er nu achter dat er van alles fout zit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
Het was hier altijd rond de 20 graden, nu nieuwe isolatie en koud
Ze zijn hier in de fabriek dingen vergeten te doen. Ze was de aanhechting tussen raamkozijn en muur ene naad van duimdik waar geen isolatie wasquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben hier ook nieuwe raam geplaatst. nou dat rossen ze eruit met hamers. pleuren het nieuwe erin. maar dat ze alles losrammen hebben ze geen boodschap aan
Details? kan ik naar de aannemer sjokkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hier net zo, ze zijn er nu achter dat er van alles fout zit.
WIj hebben hele nieuwe puien gekregen. Ik heb 7 jaar geklaagd over kou.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Details? kan ik naar de aannemer sjokkenZitten hier nu nog in de buurt
Kan je toch een raam openzetten op de slaapkamer?quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Zo suf, slaapkamer te warm,. woonkamer te koud. Woonkamer was altijd prima. Slaapkamer wel wat warm.
Nee alleen een deur daar. Drama. Geen raampje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch een raam openzetten op de slaapkamer?
Huh geen raam in de slaapkamerquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee alleen een deur daar. Drama. Geen raampje.
Omruilen een optie?quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:23 schreef Rafeiro het volgende:
Zo suf, slaapkamer te warm,. woonkamer te koud. Woonkamer was altijd prima. Slaapkamer wel wat warm.
Nope. ronduit k*t.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh geen raam in de slaapkamer
O echt, geen raam in je slaapkamer, je moet toch lekker kunnen luchten. Hoe moet dat dan in de zomer als het zo warm is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |