Nee deze maatregelen gaan niet het verschil maken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Deze maatregelen gaan ook niets helpenWe gaan nu gewoon met meer mensen op 1 plek samen komen voor 17.00.
Op zich wel blij mee. En ook weer niet. Moeilijk.
Zolang het maar niet met de NS isquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:21 schreef Myraela het volgende:
Thuis.Pizzaatje is hopelijk onderweg.
Precies, dan moet het goed komen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zolang het maar niet met de NS is
De 7 dagen index is vandaag 5 punten lager dan de top van gister. Even kijken of de daling doorzet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Deze maatregelen gaan ook niets helpenWe gaan nu gewoon met meer mensen op 1 plek samen komen voor 17.00.
Toen ik het topic sloot was m'n chili sin carne net klaar ja.quote:
Je kan jezelf in 1 uur aardig volvreten, maar of je daar blij van wordt....quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Broer vraagt zich af of 1,5m bij ons etentje haalbaar is.
Mij lijkt het vooral niet haalbaar om om 16.00 uur aan te schuiven bij een hapjesbuffet en dat in een uurtje eer aan te doen.
En nu ontploft de app… over een uur repetitie. Is de bedoeling.
Wat voor punten zijn dat? 5 punten op 20000 is niks, maar 5 punten op 100 zou ik nog wel eenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:23 schreef z80 het volgende:
[..]
De 7 dagen index is vandaag 5 punten lager dan de top van gister. Even kijken of de daling doorzet.
Dat dus. Ik betaal het niet, maar vind het zonde geld.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan jezelf in 1 uur aardig volvreten, maar of je daar blij van wordt....
Gister 914 vandaag 906 (net bijgewerkt blijkbaar).quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor punten zijn dat? 5 punten op 20000 is niks, maar 5 punten op 100 zou ik nog wel eenvoor doen.
5 December.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer is dat etentje?
Het vuurwerk afsteken is ook weer begonnen.
Ben benieuwd wat vrienden gaan doen. Hebben voor volgend weekend een huisje met 2 mensen van 85 jr (nog geen booster), 6 volwassenen tussen 30-60 en 2 kinderen van 4 en 6. Waarbij er van die 6 geen één thuis werkt. Denk dat het doorgaat en dat ik de week erna niemand van hen dichtbij me wil hebben.
Oh da's ook jammer!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht wel op mail van de EftelingDaar zouden we volgende week 2 dagen heen incl Efteling hotel. Maar neem aan dat het diner niet door gaat. Ben benieuwd of ze room service aanbieden en anders ergens uit Kaatsheuvel laten bezorgen?
Ik neem aan dat ook theaters en bioscopen na 17 uur gesloten moeten zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh da's ook jammer!
Kreeg net bericht van de schouwburg dat ze de voorstelling willen verzetten. Da's mooi, ik wacht wel af.
Misschien weer dat indining concept wat een aantal hotels de vorige lockdown ook deedquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht wel op mail van de EftelingDaar zouden we volgende week 2 dagen heen incl Efteling hotel. Maar neem aan dat het diner niet door gaat. Ben benieuwd of ze room service aanbieden en anders ergens uit Kaatsheuvel laten bezorgen?
Dat je op je kamer een diner krijgt?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Misschien weer dat indining concept wat een aantal hotels de vorige lockdown ook deed
Ja en stel middagvoorstelling ga ik ervan uit dat dat ook op 1,5 meter moet zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook theaters en bioscopen na 17 uur gesloten moeten zijn?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook theaters en bioscopen na 17 uur gesloten moeten zijn?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je op je kamer een diner krijgt?
Ik snap ze ook echt niet, deze maatregelenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:16 schreef Isabeau het volgende:
In de baard van Hugo.quote:
Waarschijnlijk blijkt op een later tijdstip De Jonge een vrouw te zijn. En we weten allemaal dat vrouwen niet kunnen kaartlezenquote:
Jross was al aan het mopperen dat het dús drukker zal zijn in de sportschool 's middags en hij dús juist méér kans liep om besmet te rakenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap ze ook echt niet, deze maatregelen
Een vrouw in zo'n hoge functie, eigenlijk ben je een kleine feminist.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijkt op een later tijdstip De Jonge een vrouw te zijn. En we weten allemaal dat vrouwen niet kunnen kaartlezen
* PdeHoog biedt op voorhand excuses aan voor deze bijzonder vrouwonvriendelijke opmerking
Ja, want morgen mag het nogquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef Tele6 het volgende:
En mijn survivalwedstrijd morgen, met 2500 deelnemers en 450 vrijwilligers, gaat dus wel gewoon door.
Geeft wel een andere betekenis aan het woord survivelenquote:
Als amateur viroloog ben ik het met je eens. Een flinke lockdown, ook scholen dicht, 3 weken, daarna voor de scholen een kerstvakantie van 3 ipv 2 weken. Dan zit je begin januari en met weinig contacten zou het misschien een stuk beter gaan, nu is het weer zo half half. Rutte zei net "kleinkinderen niet bij opa en oma en even later, och een keertje kan het wel". Wat moet je daar nou meequote:Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik had zowat liever gehad dat ze me vanaf nu 3 weken in m'n huis opgesloten hadden. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent, krijg je niet weer heel het gezeik met wat doen we nu met sporttrainingen overdag en welke uitjes en bijeenkomsten gaan er wel of niet door en moet je weer reserveren om naar de universiteit te kunnen en waar gelden de mondkapjes nou en overal 1.5 meter of soms niet en....
Sluit mij maar op.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een vrouw in zo'n hoge functie, eigenlijk ben je een kleine feminist.
Rutte verontschuldigt zich over de vage communicatie van de laatste tijd, en gaat vrolijk verder met vaag communicerenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als amateur viroloog ben ik het met je eens. Een flinke lockdown, ook scholen dicht, 3 weken, daarna voor de scholen een kerstvakantie van 3 ipv 2 weken. Dan zit je begin januari en met weinig contacten zou het misschien een stuk beter gaan, nu is het weer zo half half. Rutte zei net "kleinkinderen niet bij opa en oma en even later, och een keertje kan het wel". Wat moet je daar nou mee
Reactie van 3 mensen in mijn omgeving met én kinderen (dan wel kleinkinderen) én werkend in het onderwijs, sluit de scholenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik snap zelf vooral de maatregelen voor het onderwijs niet zo goed. Die zouden in mijn ogen wel strenger mogen. Maar dat is vast makkelijk praten zo zonder kinderen.
Mijn tante heeft maar 1 van de 2 prikken gehad omdat ze allergisch bleek en dat is nog niet opgelost. En ze werkt in het onderwijs. Ik maak me echt zorgen om haarquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Reactie van 3 mensen in mijn omgeving met én kinderen (dan wel kleinkinderen) én werkend in het onderwijs, sluit de scholen
Nou, kan me dat voorstellen. Maar zij zal vast heel goed uitkijken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn tante heeft maar 1 van de 2 prikken gehad omdat ze allergisch bleek en dat is nog niet opgelost. En ze werkt in het onderwijs. Ik maak me echt zorgen om haar
Tja, in hoeverre kan je heel goed uitkijken als je met 25 kleine kinderen in een muf lokaal zit de hele dag?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou, kan me dat voorstellen. Maar zij zal vast heel goed uitkijken.
Niet.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:17 schreef Tele6 het volgende:
Tja, in hoeverre kan je heel goed uitkijken als je met 25 kleine kinderen in een muf lokaal zit de hele dag?
Reactie van een fokker in je omgeving.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Reactie van 3 mensen in mijn omgeving met én kinderen (dan wel kleinkinderen) én werkend in het onderwijs, sluit de scholen
Nog eentjequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Reactie van een fokker in je omgeving.
Hou de scholen open.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijkt op een later tijdstip De Jonge een vrouw te zijn. En we weten allemaal dat vrouwen niet kunnen kaartlezen
* PdeHoog biedt op voorhand excuses aan voor deze bijzonder vrouwonvriendelijke opmerking
Graag openhouden. Schade van de vorige keren in kennis en ervaring begint nu boven te drijven, en er is in de rest van het jaar ook geen ruimte om nieuwe schade nog in te gaan halen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als niet verder dan de deur van de school afleveren. Kind mag zichzelf van deur van school naar stoeltje in klaslokaal verplaatsen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Graag openhouden. Schade van de vorige keren in kennis en ervaring begint nu boven te drijven, en er is in de rest van het jaar ook geen ruimte om nieuwe schade nog in te gaan halen.
Enige wat ik nog half mee kreeg is iets over "kinderen alleen naar school gaan", of heb ik dat nu verkeerd verstaan? Want dat is nou juist op de plattelandsroutes nu het en sochtends en savonds donker is nu net even niet het plan.
Spatschermen voor de leraar, achter het spatscherm een raam wat open kan, kinderen wat warmer gekleed en ook in die kant van de ruimte een of meer ramen continue open, deuren naar de gangen open enz enz.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre kan je heel goed uitkijken als je met 25 kleine kinderen in een muf lokaal zit de hele dag?
Volgens mij is dat niet mee naar binnen gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Graag openhouden. Schade van de vorige keren in kennis en ervaring begint nu boven te drijven, en er is in de rest van het jaar ook geen ruimte om nieuwe schade nog in te gaan halen.
Enige wat ik nog half mee kreeg is iets over "kinderen alleen naar school gaan", of heb ik dat nu verkeerd verstaan? Want dat is nou juist op de plattelandsroutes nu het en sochtends en savonds donker is nu net even niet het plan.
In mijn wereld is dat al bijna twee jaar de gang van zakenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als niet verder dan de deur van de school afleveren. Kind mag zichzelf van deur van school naar stoeltje in klaslokaal verplaatsen.
Ja ik weet niet beter of ouders blijven van het terrein van de school af.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat al bijna twee jaar de gang van zaken
Zie ik niet in de routekaart terug?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ondertussen vind ik het ook naar dat kind niet meer mag sportenmaar dat heeft minder gevolgen.
Als sport 's avonds is misschien?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie ik niet in de routekaart terug?
Ja ik realiseerde me het later ookquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als sport 's avonds is misschien?
Mijn dochter kan die gewoon op school bij de concierge ophalen, is dat niet overal zo geregeld?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Moeten nou die kinderen 2x per week gaan zelftesten? Dat vind ik nogal heftig. Enorme symboolpolitiek ook, als je bedenkt dat je 7 dagen per week besmet kunt raken?
En de kosten zijn voor een beetje gezin ook niet mals zeg.
Je zult maar slachtoffer van de toeslagen affaire zijn, nog steeds niet geholpen, en die zelftests van 40 euro per week moeten betalen. Da's niet te betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Moeten nou die kinderen 2x per week gaan zelftesten? Dat vind ik nogal heftig. Enorme symboolpolitiek ook, als je bedenkt dat je 7 dagen per week besmet kunt raken?
En de kosten zijn voor een beetje gezin ook niet mals zeg.
Ook bizar trouwens vgl
Ga lekker naar je werk als je vindt dat dat moet, als je maar afstand houdt. Zonder zelftest.
¤40 per week? Zelftesten kosten nog geen euro per stuk toch. Ja voor sommige mensen nog veel, maar geen ¤40quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zult maar slachtoffer van de toeslagen affaire zijn, nog steeds niet geholpen, en die zelftests van 40 euro per week moeten betalen. Da's niet te betalen.
Mijn pa kon vorig schooljaar/toen ie nog werkte, twee tests per week krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn dochter kan die gewoon op school bij de concierge ophalen, is dat niet overal zo geregeld?
Het begint om 17 uurquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie ik niet in de routekaart terug?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Oh niet zelftests van ¤40, maar uit een weekbudget van ¤40.
Mogguh
Reactie van de zoon van een leraar in ruste - die onlangs nog een aantal werkzame collega's sprak: dicht, zsm gaarne.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Reactie van een fokker in je omgeving.
Hou de scholen open.
Is dat na 17.00 uur dan? Anders kan het toch doorgaan?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben vanochtend weer met "Nederland in beweging" gaan meedoen. Fitness zal wel gestopt worden.
Dirigente ziet het hybride leren weer terugkomen op muziekscholen. Want leerlingen die na 17 uur les hebben mogen niet naar de locatie komen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Reactie van de zoon van een leraar in ruste - die onlangs nog een aantal werkzame collega's sprak: dicht, zsm gaarne.
Halve klassen afwezig en leraren die zich alles behalve prettig voelen bij deze situatie.
Ja, 17-18 DIt zijn vaste groepen en vaste tijden. Hoort bij fysiotherapeutisch centrum. Er is evt wel plek op donderdagochtend, maar die mensen heb ik een keer meegemaakt toen ik echt fysio kreeg, da's geen optie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat na 17.00 uur dan? Anders kan het toch doorgaan?
Basisschoolkinderen, geen idee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn dochter kan die gewoon op school bij de concierge ophalen, is dat niet overal zo geregeld?
Een…. Bijzondere groep?quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, 17-18 DIt zijn vaste groepen en vaste tijden. Hoort bij fysiotherapeutisch centrum. Er is evt wel plek op donderdagochtend, maar die mensen heb ik een keer meegemaakt toen ik echt fysio kreeg, da's geen optie.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:48 schreef derLudolf het volgende:
Heerlijk, Maarten van Rossem bij op1.
Fleur Agema geeft aan dat ze het niet met hem eens is.
Maarten: "dat is omdat je niet kunt rekenen"
Heel bijzonder ja. Voeren niet echt heel veel uit maar houden wel de apparaten bezet, hangouderenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:48 schreef derLudolf het volgende:
Heerlijk, Maarten van Rossem bij op1.
Fleur Agema geeft aan dat ze het niet met hem eens is.
Maarten: "dat is omdat je niet kunt rekenen"
Succes! Het wordt vast hartstikke leukquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb de zenuwen voor m'n wedstrijd van vandaag
Vannacht de hele nacht in mijn dromen over obstakels heen gehaast.
Ik hoop dat ik de waterkou een beetje trek vandaag. En het feit dat dit een run is met 70 hindernissen over 9 km
Ik kan me nog niet precies voorstellen hoe de snelste deelnemers dat in een uur moeten gaan halen
Je wordt vanzelf warm van het rennen en klimmen en allesquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoop dat ik de waterkou een beetje trek vandaag. En het feit dat dit een run is met 70 hindernissen over 9 km
Ik kan me nog niet precies voorstellen hoe de snelste deelnemers dat in een uur moeten gaan halen
Vorige keer dat ik deze run deed kreeg ik het hartstikke koud omdat het een run is met telkens een relatief lang stuk lopen en dan heel veel hindernissen kort achter elkaar, en het zijn veel technische hindernissen dus het kost je vooral kracht en coördinatie maar je wordt er niet heel warm van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf warm van het rennen en klimmen en allesAls je klaar bent was het vast leuk. En vermoeiend. Veel plezier!
Oh, dat valt dan tegen als het niet lukt warm te worden. Er wordt wel regen verwacht helaas, maar in noooord Nederland vond ik de temperatuur heel erg mee vallen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik deze run deed kreeg ik het hartstikke koud omdat het een run is met telkens een relatief lang stuk lopen en dan heel veel hindernissen kort achter elkaar, en het zijn veel technische hindernissen dus het kost je vooral kracht en coördinatie maar je wordt er niet heel warm van.
Hopelijk ben ik dus warm genoeg aangekleed en regent het inderdaad niet harder dan miezer straks.
Ik hoop dat ik het een beetje leuk heb en ik kan er altijd van leren ook als het nu niet helemaal lukt.
Het is richting zuiden van Nederland beduidend kouder brrrrquote:Op zaterdag 27 november 2021 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan tegen als het niet lukt warm te worden. Er wordt wel regen verwacht helaas, maar in noooord Nederland vond ik de temperatuur heel erg mee vallen.
Maandag of dinsdag moest ik krabben. Zat er toen ook best dik op.quote:
Jij kunt dit gewoon. Beetje chillen Tele14quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:03 schreef Tele6 het volgende:
Dat is lief, maar zouden ze op cake van een potentieel besmet persoon zitten wachten?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:25 schreef Blues het volgende:
3e test in een week *check (plaatje van www)
[ afbeelding ]
Wat een drukte![]()
![]()
Ik had wel een gezellige pretletter.. mond open! Zeg eens AAAAaaa, harder!!!! Ja zo! Mag ik uw handtekening?
Heb ze een prettige dag gewenst, wat een lopende band. Echtvoor deze mensen. Volgende keer neem ik een cake voor ze mee.
Het was maar een gedachtequote:Op zaterdag 27 november 2021 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is lief, maar zouden ze op cake van een potentieel besmet persoon zitten wachten?![]()
Wordt dit nu De Test Der Testen die je het definitieve oordeel gaat geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |