abonnement Unibet Coolblue
pi_202336582


[ Bericht 67% gewijzigd door Clubsoda op 25-11-2021 17:53:43 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202336591
Sorry @Tele6, ik open illegaal een nieuwe.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202336621
Fijn dat je een prik mag halen @fietsie . Mag jij eigenlijk je booster halen @Blues, met je besmetting?

Ik heb een stijve arm en nek en ribben ervan, en een opgezwollen oksel :') Je moet er wat voor over hebben :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202336667
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmm. Gepeld is wel minpunten. Ongepeld geen probleem.
Doorsnijden en kijken en ruiken?
Heb het weggegooid, durfde niet eens goed te ruiken :D Dan maar niet hoor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202336709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Clubsoda het volgende:
Fijn dat je een prik mag halen @:fietsie . Mag jij eigenlijk je booster halen @:blues, met je besmetting?

Ik heb een stijve arm en nek en ribben ervan, en een opgezwollen oksel :') Je moet er wat voor over hebben :D
Nog erger dan de tweede? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202336780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:47 schreef Clubsoda het volgende:
Sorry @:Tele6, ik open illegaal een nieuwe.
Nou ja, ik sorry, m'n eten was klaar en ik zag niet dat ik de laatste post had en als ik dat wel had gezien dan had ik nog geen nieuw topic gemaakt want eten. O-)
pi_202336787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nog erger dan de tweede? :o
Dit is mijn tweede ;) bij de eerste (Janssen), had ik twee dagen koorts. Nu mRNA en de beruchte zere arm. Best of both worlds :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202336800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou ja, ik sorry, m'n eten was klaar en ik zag niet dat ik de laatste post had en als ik dat wel had gezien dan had ik nog geen nieuw topic gemaakt want eten. O-)
Groot gelijk. Eten O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202336810
Ik krijg dus nu net een mailtje dat m'n rijbewijskeuring van morgen geannuleerd wordt ivm privéomstandigheden arts. :{

Nou kan ik morgenochtend bellen en kijken of ze ergens over 3 maanden of zo weer een plekje hebben. ;(
Callcenter is ook buiten kantooruren open. Eerstvolgende plek is eind februari :'(

Me voor niks zorgen gemaakt. :(

Maar het betekent ook dat ik morgen niet 4 uur aan het reizen ben voor een consult van een kwartier en dan kan ik zo veel andere dingen doen *G*

[ Bericht 9% gewijzigd door Tele6 op 25-11-2021 18:16:47 ]
pi_202336828
Maar die dikke oksel vind ik heel irritant, het voelt zo mal met die flubber onder je arm :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202336848
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit is mijn tweede ;) bij de eerste (Janssen), had ik twee dagen koorts. Nu mRNA en de beruchte zere arm. Best of both worlds :P
Aaah, tuurlijk, dat wist ik volgens mij *O* Toch kusje op!

Geen zin in HelloFresh, kutdag, kortom, komt zo Thai *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202337065
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Clubsoda het volgende:
Fijn dat je een prik mag halen @:fietsie . Mag jij eigenlijk je booster halen @:blues, met je besmetting?

Ik heb een stijve arm en nek en ribben ervan, en een opgezwollen oksel :') Je moet er wat voor over hebben :D
Van de booster? Beterschap :*

Op mijn formulier voor de booster staat dat je moet mailen in mijn geval. Dus vanochtend gedaan, nog geen antwoord.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 18:20:59 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202337074
Moeders had rendang klaargemaakt :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202337086
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik krijg dus nu net een mailtje dat m'n rijbewijskeuring van morgen geannuleerd wordt ivm privéomstandigheden arts. :{

Nou kan ik morgenochtend bellen en kijken of ze ergens over 3 maanden of zo weer een plekje hebben. ;(
Callcenter is ook buiten kantooruren open. Eerstvolgende plek is eind februari :'(

Me voor niks zorgen gemaakt. :(

Maar het betekent ook dat ik morgen niet 4 uur aan het reizen ben voor een consult van een kwartier en dan kan ik zo veel andere dingen doen *G*
Je sluit positief af, maar wat erboven staat is :X :{w
pi_202337095
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit is mijn tweede ;) bij de eerste (Janssen), had ik twee dagen koorts. Nu mRNA en de beruchte zere arm. Best of both worlds :P
Oh al antwoord op m'n vraag. ^O^
pi_202337105
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Je sluit positief af, maar wat erboven staat is :X :{w
Het is erg stom zo allemaal idd. Maar hopelijk komt het nog goed.

Ik kan morgen naar hun secretariaat bellen om te kijken of ze niet toch eerder een gaatje hebben. Hopelijk kan ik het anders gratis annuleren en naar een ander keuringsbureau. Niet dat ergens staat of andere bureaus minder lange wachtlijsten hebben, maar ik kan het in ieder geval proberen. Ik zag ook een bureau dat via videobellen keurt, dat scheelt me een boel tijd.

Ik wilde eigenlijk graag snel gekeurd worden, want dan weet ik of ik niet voor niks rijles aan het doen ben. Al denk ik dat het wel goed komt; ik ken zat mensen met autisme en andere diagnoses die gewoon hun rijbewijs hebben.
pi_202337249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:20 schreef borisz het volgende:
Moeders had rendang klaargemaakt :9.
Lekker O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202337282
@Clubsoda aah de beruchte zere arm ja. Had je moderna of pfizer nu?

@Blues ik zou nog terugkomen op je vraag over m'n hoofd gister :)
Het gaat over het algemeen een stuk beter, als in: ik ben twee weken geleden begonnen met weer wat hockeyen en na de eerste keer wat te enthousiast te zijn geweest, gaat dat nu goed (nog niet vol hoor, maar kan wel best wat meedoen), en ik kan op de hockey al best wat tijd rondhangen zonder daar teveel last van te hebben. En ik wandel één a twee uur per dag, vaak één uur ervan al kletsend met buurvrouw. Kanttekening is wel dat de enige reden dat die sport- en sociale dingen kunnen, is omdat ik nog steeds 75% ziekgemeld sta en dus maar twee uur per dag werk. Beeldschermwerk vraagt echt nog heel veel.

Deze week had ik ook intake bij de hersenschuddingen poli, met ruim uur neuropsychologische testen, balans test, fysio en sportarts. Uit neuropsychologische testen kwam dat m'n verwerkingssnelheid laaggemiddeld was, en daarvan verwacht hij dat die normaal wel hoger ligt dan dat, en dat verbaal geheugen verstoord is. 15 woordentest was dat, ze lezen dan 15 woorden voor en meteen erna moet jij zeggen welke je nog weet. En dat doen ze dan daarna nog 4x met dezelfde lijst woorden. Vooral bij die laatste merkte ik het zelf ook heel erg, ik ben normaal juist vrij goed in dat soort taken en nu hoorde ik bij de vijfde keer nog steeds woorden waarvan ik dacht huh, heeft ze die net ook al gezegd? Echt ene oor in, andere oor uit.. nou had ik dat in het dagelijks leven ook al wel gemerkt, dus het verbaasde me ook weer niet echt, maar was wel redelijk confronterend toen ik na de eerste keer lijst opnoemen er echt nog maar vier ofzo wist en het daarna ook niet echt heel veel beter werd met de herhalingen. Normaal ben ik na twee of max drie keer wel zover dat ik ze dan allemaal weet.

Was wel al heel goed bezig vond de sportarts. Ik moest achteraf wel lachen, want hij legde eerst uit dat verbaal geheugen nog wel verstoord was en gaf vervolgens z'n hele advies verbaal :+ waaronder de 'drie D's', waarvan ik er één een kwartier later alweer vergeten was haha, maar die kwam later gelukkig nog wel terug. Doseren (bouw niet meerdere dingen tegelijk op, doe je het ene meer haal dan ergens anders even iets weg), doe leuke dingen (sociaal en sport, maar kies bv ook binnen werk de taken die me energie geven) en durf (de grens op te zoeken en er wat overheen te gaan om hem stapje voor stapje wat op te rekken, en als het teveel was doe het dan paar dagen later gewoon nog een keer, maar dan helft vd duur en helft vd intensiteit). Eigenlijk deed ik ze alledrie al, en hij gaf aan dat omdat ik al heel snel goed bezig ben gegaan met herstel en werk grotendeels stopzetten enzo hij verwacht dat ik wel een goed herstel ga laten zien :)

Sorry voor het epistel :+

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 25-11-2021 19:02:44 ]
pi_202337294
@Tele6 wat stom zeg zo, hopelijk lukt het om inderdaad bij een ander bureau toch al wel eerder dan februari gekeurd te worden!
pi_202337619
Wel heftig joh @vlindertje89 wat zoiets met je hoofd doet :X
fijn dat je goed bezig bent met herstel :*
pi_202337621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik krijg dus nu net een mailtje dat m'n rijbewijskeuring van morgen geannuleerd wordt ivm privéomstandigheden arts. :{
Ergens, diep in mijn Lesbeauhart, denk ik toch altijd dat je (al erg lang) 14 bent, net als Bakfiets. @DancingPhoebe snapt dat gevoel misschien wel.
Deze rijbewijspost is erg confronterend.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202337634
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ergens, diep in mijn Lesbeauhart, denk ik toch altijd dat je (al erg lang) 14 bent, net als Bakfiets. @:DancingPhoebe snapt dat gevoel misschien wel.
Deze rijbewijspost is erg confronterend.
Ik weet niet wie Bakfiets is maar ik ben 25. _O-
pi_202337674
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ergens, diep in mijn Lesbeauhart, denk ik toch altijd dat je (al erg lang) 14 bent, net als Bakfiets. @:DancingPhoebe snapt dat gevoel misschien wel.
Deze rijbewijspost is erg confronterend.
Tele is fiets die niet lesbionic is :@ :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202337692
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik weet niet wie Bakfiets is maar ik ben 25. _O-
Ik begrijp dat je al 11 jaar 14 bent :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202337698
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tele is fiets die niet lesbionic is :@ :Y
Jij hebt het ook O+

Zusjeeeeees
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202337766
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je al 11 jaar 14 bent :Y
Mghih :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202338495
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Aaah, tuurlijk, dat wist ik volgens mij *O* Toch kusje op!

Geen zin in HelloFresh, kutdag, kortom, komt zo Thai *O*
Kusje O+ Ik ben overigens niet sip omdat je mijn vaccinatiepaspoort niet uit je hoofd kent :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202338511
@vlindertje89, pittige dag zo. Fijn om te horen dat je goed bezig bent al. Ging het herkennen van de woorden makkelijker?

Ik kreeg overigens Pfizer nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 25-11-2021 19:40:46 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202338546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Clubsoda het volgende:
Mag jij eigenlijk je booster halen @:blues, met je besmetting?

Pas 6 maanden na een besmetting.
pi_202338566
Tenminste, dat is de algemene richtlijn.
pi_202338678
Waarom al een week black-friday spam en ik heb gewoon niets nodig. Ik begin op het punt te komen dat ik wil gaan zoeken of ik ergens niet een aanbieding misloop waar ik spijt van ga krijgen. :') Maar dat slaat natuurlijk nergens op.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:42:33 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202338730
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Pas 6 maanden na een besmetting.
Niet als je in d zorg werkt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 25 november 2021 @ 19:43:08 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202338749
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:40 schreef Myraela het volgende:
Waarom al een week black-friday spam en ik heb gewoon niets nodig. Ik begin op het punt te komen dat ik wil gaan zoeken of ik ergens niet een aanbieding misloop waar ik spijt van ga krijgen. :') Maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Het is tegenwoordig black friday maand geloof ik :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202338781
Funda doet niet aan black friday.
pi_202338832
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
Niet als je in d zorg werkt
Weet je ook de reden daarachter? Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen, maar dat lukt me niet altijd. De besmetting is toch eigenlijk al een soort booster?
  donderdag 25 november 2021 @ 19:54:23 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_202339059
Tijdens het eten even de wiebeldoos aangezet. M kwam langs met partnergeweld.
Komen een boel zinnige dingen op tafel. Ook wel de "standaard" vragen en opmerkingen.Maar het gaat enkel over vrouwen. Als er al een kleine hint richting mishandelde mannen gemaakt word door Olcay Gulsen, dan wordt dat zo snel mogelijk weggemoffeld. Zelfs bij een uitzending als dit is het nog een taboe dat er vrouwen zijn die mannen mishandelen. Wel is waar een kleine groep, voor zover bekend. Maar wel een groep waar het pas bij niet natuurlijk overlijden naar boven komt.

Weer een gemiste kans. Zo zonde.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202339258
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Niet als je in d zorg werkt
Bij ons niet :N (ik lees net even na op intranet).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202339332
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef Clubsoda het volgende:
Fijn dat je een prik mag halen @:fietsie . Mag jij eigenlijk je booster halen @:blues, met je besmetting?

Ik heb een stijve arm en nek en ribben ervan, en een opgezwollen oksel :') Je moet er wat voor over hebben :D
Ja ik vind het ook fijn; ik hoop wat dat het betekent dat er veel te veel Pfizer is toegezonden, en niet dat de staf met direct patientcontact massaal heeft afgezien van de booster...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202339664
Oeps, dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Leintjeuh op 25-11-2021 20:19:53 (Dubbel) ]
pi_202339761
Ik viel in het vorige topic binnen in @sigme's foto's O+ wat een zaligheid zeg
@Tele6 hopelijk is er op korte termijn een keuringsplekje voor jou beschikbaar. Je bent goed bezig en ik ben zo trots op je.
Mee eens met @z80 over mannenmishandeling, daarna mag inderdaad veel meer aandacht voor komen, stom dat t van tafel geschoven werd...
@vlindertje89 goed bezig met je hersending. De 3D's zouden sowieso in elke planning moeten voorkomen.

Vandaag heb ik belachelijk simpele en lekkere kokoskoek gemaakt... 200 gram gedroogde geraspte kokos met 200 gram gecondenseerde gezoete melk (half blikje) mengen, 15 mins op 180 graden hete lucht in een bakvorm met bakpapier. Idioot makkelijk en heel erg lekker. Op voordat t oud kan worden :')
pi_202340413
Jongons hoe zit dat nou met snackbars en openingstijden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 25 november 2021 @ 20:43:14 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202340468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongons hoe zit dat nou met snackbars en openingstijden?
Na 8 alleen afhalen.
pi_202340984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Na 8 alleen afhalen.
Aah dan zal dat de loophole zijn...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202341144
Ik had gehoopt op een leuke aanbieding voor de iPhone 13pro. Maar die is nergens te krijgen nu dus dan gooien ze hem ook niet in de aanbieding.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202341291
Mijn dag was fijn! Alles ging goed. Zo goed, dat ik elk moment verwachtte om aangereden te worden om de boel even te levelen ofzo.

Ik had een belafspraak met de huisarts. Ze belde al heel vroeg in het grote tijdvak. Ik kreeg de verwijzing die ik wilde.
Daarna maakte ik avondeten en soep voor de lunch. De staafmixer en foodprocessor die hier al een dik week nieuw in een doos stonden bleken het te doen.

Toen naar drie boerderijwinkels om samples uit te delen. De eerste bestelde gelijk 100 potjes :o De tweede was zeer positief en bleek ook elders een grote winkel te hebben. De derde deed ook gelijk een bestelling.

Op naar de Makro. J's koffieapparaat lekte al maanden. Gisteren hakte hij eindelijk de knoop door voor een nieuwe. Er was een uitstekende aanbieding die ook nog eens op voorraad was.
Daarna vond ik eindelijk de perfecte verpakking voor onze kerstpakketten. Goed formaat, recyclebare verpakking, goede prijs en het ziet er leuk uit. Dat probleem is na weken zoeken ook eindelijk opgelost.
Ik kocht ook een blauwe geitenkaas :9

En nu wil ik ergens een doos verantwoord geproduceerde chocolade kopen. Weet iemand nog een leuke aanbieding? @Candaasje @Myreala
Spoilers!
pi_202341349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:03 schreef Clubsoda het volgende:
Maar die dikke oksel vind ik heel irritant, het voelt zo mal met die flubber onder je arm :')
Dat klinkt raar en vrij onhandig. Is het ook echt dik of voelt het zo?
Spoilers!
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 21:15:08 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202341380
Een kennis van ons is zojuist opgenomen in het ziekenhuis. Vorige week heeft die nog spandoeken over "boze wereldleiders" en medische experimenten op kinderen op lopen hangen boven de rondweg in Emmen.

Het was gezellig daar in huis denk ik. M'n broertje vroeg hun zoon of hij ging voetballen zondag of dat ie nog in quarantaine zat. Er volgde een hoop gescheld "pas vijf dagen nadat die domme wappie moetje van me beter is" :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202341397
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt raar en vrij onhandig. Is het ook echt dik of voelt het zo?
Echt dik. Ik kan het ook zien in de spiegel. Ik heb nog niet geverifieerd of mijn huisgenoten het ook zien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202341449
En ik ben blij dat je niet aangereden bent Lucky! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202341741
Tis je karma L_S.
Valt een keer de goeie kant op.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202341924
Minpuntje aan deze dag. Ik kan niet op de naam van een website komen. Je kunt er de naam van een product invoeren en dan laat de site alle aanbiedingen zien. De site heeft een rare naam die mogelijk eindigt op -tje.
Spoilers!
pi_202342003
Voordeelmuis.nlletje?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202342134
:D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202342186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voordeelmuis.nlletje?
Dat is hem! Hij (de muis) lag al een kwartier op het puntje van mijn tong. Het werd behoorlijk irritant.
Spoilers!
pi_202342505
Kan iemand uitleggen welk vakantie drama er dreigt als je in de wel nadenkende delen van de EU een booster nodig hebt? Da's dan toch gewoon plannen , doen en dan reizen?
Wat voor drama ontstaat er dan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202342513
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is hem! Hij (de muis) lag al een kwartier op het puntje van mijn tong. Het werd behoorlijk irritant.
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202342550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D
Beetje jammer alleen dat er nergens een leuke aanbieding is. Ik heb 40 repen chocolade nodig.
Spoilers!
  donderdag 25 november 2021 @ 22:02:37 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202342576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:46 schreef Myraela het volgende:

[..]
Weet je ook de reden daarachter? Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen, maar dat lukt me niet altijd. De besmetting is toch eigenlijk al een soort booster?
Geen idee, logica ontgaat me al langere tijd in dit verhaal. Ookal zit ik er ook middenin qua werk :D

Ik gok voor de zorg eigenlijk dat iedereen en zijn moeder achter elkaar prikken makkelijker is dan gefaseerd met steeds veegacties ofzo. Maar weten, nope
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202342590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Geen idee, logica ontgaat me al langere tijd in dit verhaal. Ookal zit ik er ook middenin qua werk :D

Ik gok voor de zorg eigenlijk dat iedereen en zijn moeder achter elkaar prikken makkelijker is dan gefaseerd met steeds veegacties ofzo. Maar weten, nope
Dat laatste was bij ons wel het argument om de "er moet minstens 6 hele maanden tussen zitten" geschrapt is. Anders moest de booster uitgesmeerd worden over een maand.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 25 november 2021 @ 22:04:40 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202342616
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:59 schreef fietsie het volgende:
Kan iemand uitleggen welk vakantie drama er dreigt als je in de wel nadenkende delen van de EU een booster nodig hebt? Da's dan toch gewoon plannen , doen en dan reizen?
Wat voor drama ontstaat er dan?
Moet je wel een booster kunnen en mogen krijgen in je eigen land

Ik ben nu in Zwitserland, nog geen extra beperkingen nodig. Kerstmarkt here I come O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 25 november 2021 @ 22:05:10 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202342627
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat laatste was bij ons wel het argument om de "er moet minstens 6 hele maanden tussen zitten" geschrapt is. Anders moest de booster uitgesmeerd worden over een maand.
Ja prima toch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202342677
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Clubsoda aah de beruchte zere arm ja. Had je moderna of pfizer nu?

@:Blues ik zou nog terugkomen op je vraag over m'n hoofd gister :)
Het gaat over het algemeen een stuk beter, als in: ik ben twee weken geleden begonnen met weer wat hockeyen en na de eerste keer wat te enthousiast te zijn geweest, gaat dat nu goed (nog niet vol hoor, maar kan wel best wat meedoen), en ik kan op de hockey al best wat tijd rondhangen zonder daar teveel last van te hebben. En ik wandel één a twee uur per dag, vaak één uur ervan al kletsend met buurvrouw. Kanttekening is wel dat de enige reden dat die sport- en sociale dingen kunnen, is omdat ik nog steeds 75% ziekgemeld sta en dus maar twee uur per dag werk. Beeldschermwerk vraagt echt nog heel veel.

Deze week had ik ook intake bij de hersenschuddingen poli, met ruim uur neuropsychologische testen, balans test, fysio en sportarts. Uit neuropsychologische testen kwam dat m'n verwerkingssnelheid laaggemiddeld was, en daarvan verwacht hij dat die normaal wel hoger ligt dan dat, en dat verbaal geheugen verstoord is. 15 woordentest was dat, ze lezen dan 15 woorden voor en meteen erna moet jij zeggen welke je nog weet. En dat doen ze dan daarna nog 4x met dezelfde lijst woorden. Vooral bij die laatste merkte ik het zelf ook heel erg, ik ben normaal juist vrij goed in dat soort taken en nu hoorde ik bij de vijfde keer nog steeds woorden waarvan ik dacht huh, heeft ze die net ook al gezegd? Echt ene oor in, andere oor uit.. nou had ik dat in het dagelijks leven ook al wel gemerkt, dus het verbaasde me ook weer niet echt, maar was wel redelijk confronterend toen ik na de eerste keer lijst opnoemen er echt nog maar vier ofzo wist en het daarna ook niet echt heel veel beter werd met de herhalingen. Normaal ben ik na twee of max drie keer wel zover dat ik ze dan allemaal weet.

Was wel al heel goed bezig vond de sportarts. Ik moest achteraf wel lachen, want hij legde eerst uit dat verbaal geheugen nog wel verstoord was en gaf vervolgens z'n hele advies verbaal :+ waaronder de 'drie D's', waarvan ik er één een kwartier later alweer vergeten was haha, maar die kwam later gelukkig nog wel terug. Doseren (bouw niet meerdere dingen tegelijk op, doe je het ene meer haal dan ergens anders even iets weg), doe leuke dingen (sociaal en sport, maar kies bv ook binnen werk de taken die me energie geven) en durf (de grens op te zoeken en er wat overheen te gaan om hem stapje voor stapje wat op te rekken, en als het teveel was doe het dan paar dagen later gewoon nog een keer, maar dan helft vd duur en helft vd intensiteit). Eigenlijk deed ik ze alledrie al, en hij gaf aan dat omdat ik al heel snel goed bezig ben gegaan met herstel en werk grotendeels stopzetten enzo hij verwacht dat ik wel een goed herstel ga laten zien :)

Sorry voor het epistel :+
Wel een duidelijk epistel!
Goed bezig ^O^
pi_202342710
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was fijn! Alles ging goed. Zo goed, dat ik elk moment verwachtte om aangereden te worden om de boel even te levelen ofzo.

Ik had een belafspraak met de huisarts. Ze belde al heel vroeg in het grote tijdvak. Ik kreeg de verwijzing die ik wilde.
Daarna maakte ik avondeten en soep voor de lunch. De staafmixer en foodprocessor die hier al een dik week nieuw in een doos stonden bleken het te doen.

Toen naar drie boerderijwinkels om samples uit te delen. De eerste bestelde gelijk 100 potjes :o De tweede was zeer positief en bleek ook elders een grote winkel te hebben. De derde deed ook gelijk een bestelling.

Op naar de Makro. J's koffieapparaat lekte al maanden. Gisteren hakte hij eindelijk de knoop door voor een nieuwe. Er was een uitstekende aanbieding die ook nog eens op voorraad was.
Daarna vond ik eindelijk de perfecte verpakking voor onze kerstpakketten. Goed formaat, recyclebare verpakking, goede prijs en het ziet er leuk uit. Dat probleem is na weken zoeken ook eindelijk opgelost.
Ik kocht ook een blauwe geitenkaas :9

Geen ongeluk en een fijne dag *G*
pi_202342713
Ik weet niet of het suggestie is maar ik voel me niet zo lekker :') :D
pi_202342718
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Oeps, dubbel
Hoi en nog feli *G* :*
pi_202342871
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beetje jammer alleen dat er nergens een leuke aanbieding is. Ik heb 40 repen chocolade nodig.
Ja lieverd, wij allemaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202342900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja lieverd, wij allemaal.
O+
Spoilers!
pi_202342929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:


Ja lieverd, wij allemaal.
:D
pi_202342938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja lieverd, wij allemaal.
Grinnik.

Ga je 40 kerstpakketten doen of zo?
En wat goed van je 100 potjes en extra bestellingen. Wat een succes _O_
pi_202342948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:10 schreef Blues het volgende:
Ik weet niet of het suggestie is maar ik voel me niet zo lekker :') :D
Ik zou dit ook enorm hebben. Ik hoop dat je snel onbesmet blijkt.
Spoilers!
pi_202342963
Ik bedacht natuurlijk vanavond ook weer om 10 voor 8 dat ik chocoladekruidnoten nodig had en toen was het te laat om nog naar de supermarkt te lopen.
Dus ben ik van armoe een rondje gaan hardlopen.
Ditzelfde probleem had ik dinsdagavond ook al.
Ik word nog fit van die lockdown _O-
pi_202342999
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zou dit ook enorm hebben. Ik hoop dat je snel onbesmet blijkt.
Bij de eerste uitbraak op kantoor voelden we ons aaaaallemaaaaaal ineens hieperellendig. Slechts de helft was positief :')

Al vraag ik me nog steeds wel af hoe accuraat die uitslagen eigenlijk waren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202343025
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Grinnik.

Ga je 40 kerstpakketten doen of zo?
En wat goed van je 100 potjes en extra bestellingen. Wat een succes _O_
Ja, kerstpakketjes inderdaad. Niet voor de kruidenklanten maar voor J's klanten.
Spoilers!
pi_202343058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Bij de eerste uitbraak op kantoor voelden we ons aaaaallemaaaaaal ineens hieperellendig. Slechts de helft was positief :')
Ik was stiekem wel blij dat mijn verkoudheid aan bleef houden na de negatieve test, nu weet ik zeker dat het geen hypochonder-verkoudheid is...

Beterschap, blues!
  donderdag 25 november 2021 @ 22:29:57 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202343089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:10 schreef Blues het volgende:
Ik weet niet of het suggestie is maar ik voel me niet zo lekker :') :D
Beterschap! Moge de negativiteit in deze je snel overnemen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202343111
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ik was stiekem wel blij dat mijn verkoudheid aan bleef houden na de negatieve test, nu weet ik zeker dat het geen hypochonder-verkoudheid is...

Beterschap, blues!
Bij ons waren bij de meeste mensen die negatief waren de klachten snel weg :@ maar daartegenover stond dat de ziekste persoon óók negatief getest was :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202343132
Ik keek vanavond in de keuken van een crematorium.
Haast letterlijk, ook oven geloerd, er lag niemand in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante avond, weer wat kennis opgedaan over zorg na overlijden en super interessant om achter de schermen bij zo’n crematorium te kijken. Lekkere vlaai ook.

Uiteraard klein groepje, allemaal medisch mondmasker op en op anderhalve meter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202343152
Ik las goed karma, goede herstel strategieën en veeel chocolade ^O^

En wat kwakkelmensen -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202343260
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek vanavond in de keuken van een crematorium.
Haast letterlijk, ook oven geloerd, er lag niemand in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante avond, weer wat kennis opgedaan over zorg na overlijden en super interessant om achter de schermen bij zo’n crematorium te kijken. Lekkere vlaai ook.

Uiteraard klein groepje, allemaal medisch mondmasker op en op anderhalve meter.
Kennis van me is net voor de pandemie uitvaartondernemingiopleiding gaan doen, ik waaaas ietwat jaloers op hem :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202343298
Vroeger had je Rapportage ofzo en dan altijd een segment "de lijkarts vertelt" ofzo. Daar deden ze het altijd een beetje voorkomen of je met je dat met je MBO op zak kon gaan doen. Bleek teleurstellend.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202343305
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek vanavond in de keuken van een crematorium.
Haast letterlijk, ook oven geloerd, er lag niemand in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante avond, weer wat kennis opgedaan over zorg na overlijden en super interessant om achter de schermen bij zo’n crematorium te kijken. Lekkere vlaai ook.

Uiteraard klein groepje, allemaal medisch mondmasker op en op anderhalve meter.
Ik dacht even echt de keuken :D

Dat klinkt zeker als een interessante avond zeg. Ik keek mijn ogen al uit bij de crematie van mijn schoonvader en ik zag natuurlijk maar een klein deel.
Spoilers!
pi_202343374
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kennis van me is net voor de pandemie uitvaartondernemingiopleiding gaan doen, ik waaaas ietwat jaloers op hem :D
Werk zat nu. Ik hoorde dat er weer een piek is (d’oh). Komende week zit al vol, zeg maar.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik dacht even echt de keuken :D

Dat klinkt zeker als een interessante avond zeg. Ik keek mijn ogen al uit bij de crematie van mijn schoonvader en ik zag natuurlijk maar een klein deel.
Bwehehehe. Keuken ook gezien (langs gelopen) maar de plek waar koffie en broodjes worden gemaakt vonden we minder interessant :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202343975
Ik dacht ook al, de keuken van een crematorium? Why? Voor de koffie en de cake? :D
pi_202344481
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Clubsoda het volgende:
@:vlindertje89, pittige dag zo. Fijn om te horen dat je goed bezig bent al. Ging het herkennen van de woorden makkelijker?

Ik kreeg overigens Pfizer nu.
Ik denk dat het herkennen wel redelijk goed ging, voor m'n gevoel in elk geval stuk beter, en daar heeft hij niks over gezegd. Ik heb wel gevraagd of ik het verslag met scores enzo zelf ook mag krijgen en omdat ik in het vakgebied zit en de mitsen en maren als momentopname etc ken vond 'ie dat prima :) dus hoop dat die beetje vlot komt!

Verder zag ik een goede dag voor @Lucky_Strike, fijn zeg!!

En ik las chocola en nu wil ik ook chocola! Maar ik geloof dat de winkels dicht zijn inmiddels ;)

Oh ja, en het tripje van Cat, klinkt interessant!
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 06:21:19 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202345014
Mogguh.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202345035
Mogguh :O

Ondersteboven in bed wakker geworden, shirt verkeerd om aan gedaan, verkeerde flesje (nogmaals) omgespoeld…. Ik ga maar eens naar mijn werk, kijken of het daar beter gaat :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202345041
Mogguh.

Eens kijken of we vandaag eerder naar huis kunnen. Ik lag gisteravond kwart voor 12 in mijn mandje, en zojuist ging om kwart voor 6 de wekker. :')

@Lucky_Strike : ik ben eigenlijk niet zo van de chocolade :D . Ontdekte nu wel de 'Hands off my...' chocolade, de Crunchy Bites zijn een soort smarties/M&M's . (De 'Bites peanut; meer de M&M's met pinda's). Volgens het zakje is het fair (cocoa horizons oid) en palm oil free.
Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd een beetje twijfel over dat fair, want chocolade blijft wel een beetje een schimmig zaakje, maar goed.

Ik heb bijgelezen, maar ik hou het gewoon even bij een virtuele 1,5mafstandsproof groepsknuffel. Voor wie wil. :) :* Want ik weet even niet meer zo goed wat voor en achter is geloof ik, het was gisteravond complete chaos en daar moet ik nog een beetje van bijkomen (straks in diezelfde chaos :P )
pi_202345049
Oh wacht, @Bramito taggde mij nog: ja core oefeningen helpen wel ja, zeker :Y
Maar ik vrees dat tegen de verkeerde belasting die wij er dagelijks op zetten, het niet opgewassen is.
Het zijn toch vaak honden van 30, 40 en soms zelf 60kg die we meerdere keren per dag moeten omleggen, overeind moeten hijsen (ze moeten toch fysio-en en even naar buiten, en kunnen vaak niet of nauwelijks lopen na zo'n hernia OK). En die liggen ook niet op hoog-laag bedden, maar in kennels. Je kunt er daardoor vaak slecht bij, kunt er lang niet altijd omheen lopen.

In de eerstelijns had ik dit soort klachten eigenlijk zelden. Maar ja, goed, daar hadden we dan ook geen neurologie afdeling. Die patiënten konden dezelfde dag weer lopen.
pi_202345080
Ik moest niezen in de trein en voel me nu zo’n barbaar dat ik niet ook nog eens m’n neus durf te snuiten. :’)

Ik krijg altijd een loopneus van die dingen.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:19:33 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202345144
@Jan_Onderwater

5 ingrediënten en geen melase
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202345148
Goed roggebrood _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:23:21 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202345158
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:20 schreef Lonaa het volgende:
Goed roggebrood _O_
Ja echt fantastisch b :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202345160
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja echt fantastisch b :P
Mijn bakker heeft redelijk roggebrood, heb vorige week bij het Stoepje meegenomen maar dat is het niet hoor. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202345232
Goeiemorgen :W :Z
Ik sliep pas half twee en werd half vier weer wakker, gelukkig niet lang wakker gelegen dit keer en erna doorgeslapen tot 7u. Maar helemaal genoeg slaap is het niet :+
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:43:10 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202345253
De bakker hier in het dorp heeft sinds ze jaren terug een nieuwe oven kregen, nog geen goed roggebrood kunnen bakken.

Dat fantastisch sloeg eigenlijk op het gewicht :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202345442
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:05 schreef Myraela het volgende:
Ik moest niezen in de trein en voel me nu zo’n barbaar dat ik niet ook nog eens m’n neus durf te snuiten. :’)

Ik krijg altijd een loopneus van die dingen.
:D Ik heb dat in de kantine bij ons op kantoor :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202345449
Mogguh :O Bij de garage met laptop aan en koffie. Winterbanden worden eronder gezet :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202345879
Goedemorgen :W

De kruiden lopen dus wel goed @Lucky_Strike? Zijn er veel boerderijwinkels bij jullie in de buurt?
Ik ken er hier eigenlijk maar eentje :@
pi_202346115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

De kruiden lopen dus wel goed @:Lucky_Strike? Zijn er veel boerderijwinkels bij jullie in de buurt?
Ik ken er hier eigenlijk maar eentje :@
Het loopt prima inderdaad. Er zitten tientallen winkels binnen 45 minuten rijden. Ze willen helaas niet allemaal klant worden, maar een deel wel.
Ik vermaak me er echt mee. Het is eigenlijk precies genoeg zo qua drukte.

Op deze site kan je zien waar in je buurt streekwinkels zitten: https://boerinderegio.nl/boerderijwinkels/
Ze verkopen ook allemaal wel bier trouwens.
Spoilers!
pi_202346142
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het loopt prima inderdaad. Er zitten tientallen winkels binnen 45 minuten rijden. Ze willen helaas niet allemaal klant worden, maar een deel weg.
Ik vermaak me er echt mee. Het is eigenlijk precies genoeg zo qua drukte.
Mooi :)
pi_202346153
Kijken er nog meer mensen Wheel of Time of alleen @Vanyel en ik?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202346157
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op deze site kan je zien waar in je buurt streekwinkels zitten: https://boerinderegio.nl/boerderijwinkels/
Ze verkopen ook allemaal wel bier trouwens.
Ik zal eens kijken :)
Die ik ooit aangeschreven had, had geen interesse.
pi_202346165
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijken er nog meer mensen Wheel of Time of alleen @:Vanyel en ik?
Wij gaan hem over een paar weken kijken.
pi_202346176
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij gaan hem over een paar weken kijken.
Wachten jullie tot alle eps er zijn?

Pittige tijden online dan denk ik :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202346225
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2021 06:44 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.

Eens kijken of we vandaag eerder naar huis kunnen. Ik lag gisteravond kwart voor 12 in mijn mandje, en zojuist ging om kwart voor 6 de wekker. :')

@:Lucky_Strike : ik ben eigenlijk niet zo van de chocolade :D . Ontdekte nu wel de 'Hands off my...' chocolade, de Crunchy Bites zijn een soort smarties/M&M's . (De 'Bites peanut; meer de M&M's met pinda's). Volgens het zakje is het fair (cocoa horizons oid) en palm oil free.
Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd een beetje twijfel over dat fair, want chocolade blijft wel een beetje een schimmig zaakje, maar goed.

Ik heb bijgelezen, maar ik hou het gewoon even bij een virtuele 1,5mafstandsproof groepsknuffel. Voor wie wil. :) :* Want ik weet even niet meer zo goed wat voor en achter is geloof ik, het was gisteravond complete chaos en daar moet ik nog een beetje van bijkomen (straks in diezelfde chaos :P )
Hands Off is één van mijn favoriete merken :9 Ik heb gisteren een reep oats and caramel gekocht, dat smaakte uitstekend.

Ook namens mij een virtuele groepsknuffel en empathie enzo voor iedereen.
Spoilers!
pi_202346282
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wachten jullie tot alle eps er zijn?

Pittige tijden online dan denk ik :D
We hebben nu vooral weinig tijd (of nouja te veel andere dingen om te kijken).
En dan hebben we vakantie :) dus hele dagen de tijd om te kijken.
  vrijdag 26 november 2021 @ 09:56:27 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_202346411
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:59 schreef fietsie het volgende:
Kan iemand uitleggen welk vakantie drama er dreigt als je in de wel nadenkende delen van de EU wereld een booster nodig hebt? Da's dan toch gewoon plannen , doen en dan reizen?
Wat voor drama ontstaat er dan?
Geen. Maar krantenkoppen verkopen enkel als je paniek verkoopt.
Vakantie in gevaar, weer een extra gevaarlijke/besmettelijke variant, alle bedden vol.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:02:23 #108
63722 z80
I fink you freaky
pi_202346480
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Moet je wel een booster kunnen en mogen krijgen in je eigen land

Ik ben nu in Zwitserland, nog geen extra beperkingen nodig. Kerstmarkt here I come O+
Nu blijkt de EU nog steeds een lappendeken. Mijn tweede inenting is van 5 maanden terug, nog niet aan de beurt voor een booster. Maar als ik die hier in Duitsland haal, mag ik daarna allerlei kunstgrepen uithalen en papiertjes laten tekenen om dat in de corona app te krijgen.

ps
Wel compleet bezopen dat een EU land zelf kan beslissen dat de vaccinatie maar 6 maanden werkt ipv de beloofde 12.
Dat er vanuit de EU nu met de piespot gerammeld wordt dat de 12 maanden terug gebracht moeten worden naar 9.
Hoe betrouwbaar ben je dan als overheid?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:05:17 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_202346513
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik keek vanavond in de keuken van een crematorium.
Haast letterlijk, ook oven geloerd, er lag niemand in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessante avond, weer wat kennis opgedaan over zorg na overlijden en super interessant om achter de schermen bij zo’n crematorium te kijken. Lekkere vlaai ook.

Uiteraard klein groepje, allemaal medisch mondmasker op en op anderhalve meter.
Dat wil ik ook nog steeds een keertje doen. Het verhaal voor de oven ken ik al. Wat er na komt wil ik ook een keer zien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:09:03 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202346558
Ik kan hier blijkbaar 5 maanden na laatse inenting de booster halen. Nou zit ik daar nog niet aan, maar het blijkt ook dat mn nl'se inenting hier nog niet in het systeem zit.. en aangezien ze hier de coronapas weel ingevoerd hebben moet ik er toch weer achteraan... }:|

Lang leven de bureaucratie *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:17:26 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202346641
Tevens lengte klacht }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202346815
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:17 schreef Barreltje het volgende:
Tevens lengte klacht }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie moet dat?
Spoilers!
pi_202346867
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:17 schreef Barreltje het volgende:
Tevens lengte klacht }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Vriendin is 185 en draagt evenzo vrolijk hakken. Ze zoek wel in het hoekje hele lange mannen, maar hakken blijven
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:39:18 #114
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202346879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:17 schreef Barreltje het volgende:
Tevens lengte klacht }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee joh, gewoon aanhouden.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:42:07 #115
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202346924
Dat is trouwens wel een ding hè, de lengte van de man?
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:43:11 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202346935
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:17 schreef Barreltje het volgende:
Tevens lengte klacht }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inruilen die man!
Niet nu al settlen voor een te korte man :r

;)
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:46:11 #117
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202346961
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Inruilen die man!
Niet nu al settlen voor een te korte man :r

;)
Sowieso nooit settelen voor minder dan perfect!


:P
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:47:31 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202346979
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:46 schreef Bramito het volgende:

[..]
Sowieso nooit settelen voor minder dan perfect!


:P
Precies!
pi_202347005
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:42 schreef Bramito het volgende:
Dat is trouwens wel een ding hè, de lengte van de man?
Vind ik niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202347120
Ik ben 1.58, dus ik heb vooral het probleem dat ik bij de helft van de mannen die hier rondlopen op een krukje moet gaan staan om enigszins in de buurt van hun gezicht te komen. En ik draag dan juist weer nooit hakken. Mss moeten we van lengte ruilen, @Barreltje ! :+
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:13:26 #121
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202347291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijken er nog meer mensen Wheel of Time of alleen @:Vanyel en ik?
Ik kijk hem ook. Tot nu toe prima serie.
pi_202347308
Ik ben 1.64 en mijn vent 2.00 meter dus ik heb dat probleem ook niet :') maar goed ik doe sowieso niet aan hakken ook :@
pi_202347338
De fuck hee, je schoenen aanpassen aan het ego van een man? Heus?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202347688
@Barreltje zorg gewoon dat de man z'n haar laat groeien en geef 'm een pot gel, jij hakken, hij hoog haar, beide even lang, perfect.
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:44:06 #125
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202347762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fuck hee, je schoenen aanpassen aan het ego van een man? Heus?
Het probleem ligt denk ik niet bij de man.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:45:43 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202347785
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:44 schreef Bramito het volgende:

[..]
Het probleem ligt denk ik niet bij de man.
Nee precies. Nja soms vast ook wel. Maar meestal is het de vrouw die deze eis heeft.
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:50:08 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202347864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijken er nog meer mensen Wheel of Time of alleen @:Vanyel en ik?
Hier hopen we op een "afleveringendump" ofzo, gewoon ff twee of drie zodat we verder kunnen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:50:44 #128
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202347871
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:42 schreef Bramito het volgende:
Dat is trouwens wel een ding hè, de lengte van de man?
Ligt eraan welke lengte
:P
pi_202348046
Ik heb een RLS hier *G*
GGD belt me nu 2x.... eerst bron en contactonderzoek want ze baseren zich op de POS sneltest van mijn zkh.
Dus alles uitgelegd, oh ja 1e PCR test nu bij hun ook bekend. Die is NEGATIEF *G*
Dus ik heb geen COVID!!!!!!!!

Eh oh, we bellen terug, overleg met arts GGD.
Eh waarom??!!!!

Nu sta ik te boek als een A-symptomatisch gevaccineerd POS covid zorgmedewerker.
Als ik nóg een PCR test doe, overruled die dan de POS sneltest.

Dus.......... morgenochtend weer een PCR test via GGD.
Goed joh -O- :{w
pi_202348091
Pff wat n gedoe blues :o maar geen covid *O*
pi_202348118
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:01 schreef Blues het volgende:
Ik heb een RLS hier *G*
GGD belt me nu 2x.... eerst bron en contactonderzoek want ze baseren zich op de POS sneltest van mijn zkh.
Dus alles uitgelegd, oh ja 1e PCR test nu bij hun ook bekend. Die is NEGATIEF *G*
Dus ik heb geen COVID!!!!!!!!

Eh oh, we bellen terug, overleg met arts GGD.
Eh waarom??!!!!

Nu sta ik te boek als een A-symptomatisch gevaccineerd POS covid zorgmedewerker.
Als ik nóg een PCR test doe, overruled die dan de POS sneltest.

Dus.......... morgenochtend weer een PCR test via GGD.
Goed joh -O- :{w
Wauw wat ingewikkeld :X

Maar geen corona *G*
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:07:54 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202348132
Gheheh.. nouja ik hou dus wel van mn hakken.. en vind het dus op zich wel een afknapper als een man dus even lang is als ik (zonder hakken) , maar dat is dus wel stom, want nu heb ik super leuk contact en is ie dus te kort..
:{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:10:13 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202348171
En *O* voor Blues.. succes met je labeltjes! :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202348173
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:39 schreef Bramito het volgende:

[..]
Welnee joh, gewoon aanhouden.
Juist een goed idee om mee te stoppen. Hakken zijn veroorzaker van een miljoenmiljard lichamelijke klachten bij vrouwen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202348177
Jeetje @Blues, wat een gedoe zo. Hopelijk morgen weer neg
We have far more in common than that which devides us..
pi_202348178
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:19 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater

5 ingrediënten en geen melase
[ afbeelding ]
Maar 5 ^O^

Deze eet ik meestal.
7.
https://www.ah.nl/product(...)CL-J72xoCp9sQAvD_BwE
pi_202348236
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:07 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. nouja ik hou dus wel van mn hakken.. en vind het dus op zich wel een afknapper als een man dus even lang is als ik (zonder hakken) , maar dat is dus wel stom, want nu heb ik super leuk contact en is ie dus te kort..
:{
Ik zit hier ook al 23 jaar met een net iets kortere of even korte man.
Gaat goed joh O+

Maar geen hakken, maar ik hou niet van hakken, dat scheelt mss :+
pi_202348253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:10 schreef Barreltje het volgende:
En *O* voor Blues.. succes met je labeltjes! :P
Goed voor mijn burnout-klachten, want ik merk dat ik hier niet makkelijk en fluitend doorheen fluit.

:')
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:14:44 #139
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202348269
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:19 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater

5 ingrediënten en geen melase
[ afbeelding ]
Vraag me af wat de zemelen er in doen, of het moeten roggezemelen zijn.
pi_202348302
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:09 schreef Barreltje het volgende:
Ik kan hier blijkbaar 5 maanden na laatse inenting de booster halen. Nou zit ik daar nog niet aan, maar het blijkt ook dat mn nl'se inenting hier nog niet in het systeem zit.. en aangezien ze hier de coronapas weel ingevoerd hebben moet ik er toch weer achteraan... }:|

Lang leven de bureaucratie *O*
Ik ga, als ik neg ben morgen :') a.s. woensdag boosteren en dat is 5 mnd na de 2e Angstrazenuwca.
pi_202348623
Gedoe @Blues
Hoe voel je je verder qua klachten?
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:50:33 #142
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202348816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:07 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. nouja ik hou dus wel van mn hakken.. en vind het dus op zich wel een afknapper als een man dus even lang is als ik (zonder hakken) , maar dat is dus wel stom, want nu heb ik super leuk contact en is ie dus te kort..
:{
Kijk, ik zie het als volgt:
1. Is het materiaal voor een mogelijke lange relatie, dan maakt het niet uit, want het valt weg tegen al die andere voordelen die hij te bieden heeft.
2. Is het voor kort speelplezier maakt het ook niet uit want dan ruil je ‘m gewoon in.

Moeilijker is het niet. Hij maakt op dit moment dezelfde analyse.
Siesta & Fiesta!
pi_202349252
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:36 schreef AnneX het volgende:
Gedoe @:Blues
Hoe voel je je verder qua klachten?
Opgejaagd en koppijn :D

Geen keroni-gerelateerde klachten.
pi_202349307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Opgejaagd en koppijn :D

Geen keroni-gerelateerde klachten.
Kan je er even uit? Om te gaan wandelen? Hoe is het weer bij jullie, hier motregenachtig
We have far more in common than that which devides us..
pi_202349464
@Lucky_Strike is nu echt een kruidenvrouwtje in mijn beeldvorming hoor _O_ Mooi dat je dag gisteren zo bizar lekker verliep. Maar eindigde chaotisch?

@Blues wat een gedoe joh. Doet me denken aan één van de artsen in het FOK corona topic. Die testte ook positief, negatief en toen weer positief. Maar die had verkoudheidsklachten, jij niet eens. Maar goed, morgen hopelijk gewoon wéér negatief 8)7

@lengteman maakt me niets uit, maar dat is makkelijk praten, want ik ben ook maar klein. Misschien dus wel een Ding als je zelf lang bent.

@hands off chocolade: die is idd super lekker :9

Ik ga nu wekelijks naar een boerderijwinkeltje in de buurt. Daar hebben ze ook zakjes kruiden en theesoorten en zo. En volle kwark en hangop _O_ En heel veel andere streekprodukten. Ook biersoorten uit de streek. En blijkbaar zijn er aardig wat paddestoelenkwekerijen in de buurt, want die kan ik daar echt goedkoop halen vergeleken met de appie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202349626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan je er even uit? Om te gaan wandelen? Hoe is het weer bij jullie, hier motregenachtig
Heb geroeid, ding op naaimachine gedaan, zus belde wilde haar I.M. voor een uitvaart op me oefenen. Leidt wel af.
Hier ook kloteweer. Ga straks nog pianospelen, even powernappen en een podcast luisteren.
Komt wel goed *O*
pi_202349651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:45 schreef Isabeau het volgende:


@:Blues wat een gedoe joh. Doet me denken aan één van de artsen in het FOK corona topic. Die testte ook positief, negatief en toen weer positief. Maar die had verkoudheidsklachten, jij niet eens. Maar goed, morgen hopelijk gewoon wéér negatief 8)7

Hope so!
pi_202349652
Zou ik mn tampons bij Moderna kunnen claimen? :( :( :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:05:45 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202349694
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Heb geroeid, ding op naaimachine gedaan, zus belde wilde haar I.M. voor een uitvaart op me oefenen. Leidt wel af.
Hier ook kloteweer. Ga straks nog pianospelen, even powernappen en een podcast luisteren.
Komt wel goed *O*
Ik las dat je op je naaimachine had zitten roeien :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:09:42 #150
63722 z80
I fink you freaky
pi_202349737
Snoeiwerk in de tuin valt in het water. Niet echt regen, maar je wordt er wel zeiknat van.
Verder wat standaard huishouden. Straks zuurkoolstamppot maken. En geen zin om iets te doen verder.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202349756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ik mn tampons bij Moderna kunnen claimen? :( :( :(
Mijn cyclus is korter geworden. :( :( :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202349880
Mmmm...weer niet naar Fred van Leer -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202349972
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mijn cyclus is korter geworden. :( :( :(
Ik heb ineens weer bloedverlies :'(

Aluhoedje in je broekje :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202350051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Aluhoedje in je broekje :'(
Ik moet even de zin citeren die nog nooit eerder is opgeschreven sinds het bestaan van schrift. Well done _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:31:24 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202350095
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm...weer niet naar Fred van Leer -O-
Oh ja! ;(
pi_202350257
Shut…via via ( iemand uit veiligheidsregioberaad TW) drie weken op slot.
Cultuur, doorstroomlokaties etc. Niet de scholen.

Dat je het maar vast weet. 8)7

#gelekt.
pi_202350320
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:42 schreef AnneX het volgende:
Shut…via via ( iemand uit veiligheidsregioberaad TW) drie weken op slot.
Cultuur, doorstroomlokaties etc. Niet de scholen.

Dat je het maar vast weet. 8)7
En vanaf groep 6 mondkapjes op op de gang. Niet in de klassen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:51:36 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_202350390
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:42 schreef AnneX het volgende:
Shut…via via ( iemand uit veiligheidsregioberaad TW) drie weken op slot.
Cultuur, doorstroomlokaties etc. Niet de scholen.

Dat je het maar vast weet. 8)7

#gelekt.
Er wordt niet gelekt. Er word bewust info neer buiten gebracht.
Zelfde als OMT wil winkels om 17:00 uur dicht. Blijkbaar een stelletje wereldvreemde die even vergeten dat het werkvolk met deze maatregel allemaal tegelijkertijd in de winkel staat. Die inkopen moeten toch gedaan worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202350404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik heb ineens weer bloedverlies :'(

Aluhoedje in je broekje :'(
Neeeee 6G tamponzz :{w
pi_202350433
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef Barreltje het volgende:


Ik las dat je op je naaimachine had zitten roeien :o
Multi fulti masjien *O*
pi_202350446
Uitje met hotel en luxe eten op Texel over 3 weken afgezegd *O* :{ ;( :(
Oh en we zouden misschien ook een zonsondergang doen vanaf de vuurtoren. O+ ;(

[ Bericht 23% gewijzigd door Blues op 26-11-2021 15:08:00 ]
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:56:25 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_202350456
De hypergevaarlijke variant is voor het eerst in België aangetroffen. Snel de grenzen dicht. Ramen en deuren sluiten en vooral niet buiten komen.

Het paniek voetbal is weer begonnen. Kon ook niet uitblijven. Bijna een jaar geen nieuwe varianten in het nieuws.
En er moet toch iets aan rampen verkocht worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202350459
Niet naar Sapori, niet naar vuig punkconcert.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202350515
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Niet naar Sapori, niet naar vuig punkconcert.
;(
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:02:22 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_202350539
Nederland gaat op slot. Hier in de grensstreek wordt het weer extra druk met Nederlanders aangezien de horeca wel open is.
Tanken en boodschappen deden ze toch al, kan dat hapje eten er ook wel bij. :Y)
Goed voor de omzet en laag houden van de belastingen hier in Duitsland. ^O^
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202350565
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:02 schreef z80 het volgende:
Nederland gaat op slot. Hier in de grensstreek wordt het weer extra druk met Nederlanders aangezien de horeca wel open is.
Tanken en boodschappen deden ze toch al, kan dat hapje eten er ook wel bij. :Y)
Goed voor de omzet en laag houden van de belastingen hier in Duitsland. ^O^
Vandaag een stuk op het nieuws dat er vanuit Nederland in het weekend busladingen jongeren naar Duitsland gaan om te feesten. Veiligheidsregio is pissig, Busmaatschappij denkt "geld is geld"
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 15:06:31 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202350591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vandaag een stuk op het nieuws dat er vanuit Nederland in het weekend busladingen jongeren naar Duitsland gaan om te feesten. Veiligheidsregio is pissig, Busmaatschappij denkt "geld is geld"
Ook België maakt zich op voor Ollanders.
quote:
Viroloog Marc Van Ranst vindt dat het Overlegcomité een groot pakket aan maatregelen heeft voorgesteld. "De enige opmerking die ik zou maken is het sluitingsuur van 23 uur voor de horeca, zeker omdat Nederland het anders gaat doen", zei hij bij Het Journaal van Eén. "Dan krijg je wat grensverkeer." In Nederland ligt er een advies voor om de horeca al om 17 uur te sluiten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202350700
Ik ben een beetje aan het schilderen. Nooit echt op zo’n manier creatief geweest, maar ik vind het toch wel leuk. Had al aquarelverf gekocht eerder en nu ook acryl, wat weer helemaal anders werkt. Youtube heeft een hoop filmpjes met de basics.
Buiten bestaat niet :p.
pi_202350809
Etentje voor verjaardag+ondertrouwjubileum+Sinterklaas met de familie zal wel niet doorgaan.
Tenzij ze er een lunch van maken.

Ben benieuwd of we zaterdagmiddag wel nog naar Alladdin kunnen.

Wel mooi hoe weer bedacht wordt dat het virus zich tussen 5.00 en 17.00 uur koest houdt.
Z80 is me een tikje te cynisch, maar je krijgt nu inderdaad wel grensverkeer en ophoping van menigten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202350906
Ik ben toch vooral heel blij dat de scholen open blijven ^O^ ik heb er verder geen oordeel over of dit viruswise heel verstandig is, voor de mentale gezondheid van veel mensen, groot en klein, in ieder geval wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:28:31 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_202350907
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Etentje voor verjaardag+ondertrouwjubileum+Sinterklaas met de familie zal wel niet doorgaan.
Tenzij ze er een lunch van maken.

Ben benieuwd of we zaterdagmiddag wel nog naar Alladdin kunnen.

Wel mooi hoe weer bedacht wordt dat het virus zich tussen 5.00 en 17.00 uur koest houdt.
Z80 is me een tikje te cynisch, maar je krijgt nu inderdaad wel grensverkeer en ophoping van menigten.
Het is dat we geen data hebben. Dus ook niet weten of een beperkte openingstijden werkt.

Of toch wel? Vorig jaar was er rond deze tijd ook zoiets aan de hand. En ook toen werd het grens verkeer ineens veel drukker. Was er geen stoel meer te reserveren in de horeca. En was het file rijden van gele kentekenplaten in Duitsland.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202350921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:07 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. nouja ik hou dus wel van mn hakken.. en vind het dus op zich wel een afknapper als een man dus even lang is als ik (zonder hakken) , maar dat is dus wel stom, want nu heb ik super leuk contact en is ie dus te kort..
:{
Doet eens niet zo rolpatroonbevestigend oppervlakkig :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202350948
Mijn lieftallige wederhelft is 10 centimeter kleiner dan ik. Maar er hoeft ook niemand de langste te zijn in onze relatie. Het is vooral onhandig omdat ik de dingen van de bovenste plank steeds moet pakken }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202351021
J is 5 centimeter langer dan ik maar heeft een stuk langere armen. Hij kan van veel hoger dingen pakken dan ik.

Tevens Black Friday ik me suf vandaag. Geheel tegen mijn principes. Maar veel geld uitgeven is ook tegen mijn principe en ik heb deze producten echt nodig deze week. Het gaat gewoon om normale inkopen. Alleen met de 10 domeinnamen die ik straks ga registreren heb ik specifiek gewacht tot vandaag. Maar dat scheelt dan ook 85% ofzo per stuk.

Ik vind dat het droog moet worden want ik moet voor het donker wordt een pastinaak uitgraven.
Spoilers!
pi_202351025
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben toch vooral heel blij dat de scholen open blijven ^O^ ik heb er verder geen oordeel over of dit viruswise heel verstandig is, voor de mentale gezondheid van veel mensen, groot en klein, in ieder geval wel.
wat ik me afvraag is hoe gaat het met het onderwijs van klassen die naar huis gestuurd worden? Krijgen die leerlingen dan online les?
Want dat is toch ook best onrustig. Dan weer naar school, dan weer 1 week thuis wegens een besmetting, weer naar school en een paar dagen later nog een besmetting en weer thuis? Dan lijkt me 3 weken school sluiten, en 3 ipv 2 weken kerstvakantie een slimmer plan.
Maar ik zal het vast niet snappen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202351108
Ik ga zo de kroeg in want fuck this.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202351135
Morgen gingen we toch al om 14u zuipenproeven :9

Wel zuur weer voor de horeca.
pi_202351148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Vandaag een stuk op het nieuws dat er vanuit Nederland in het weekend busladingen jongeren naar Duitsland gaan om te feesten. Veiligheidsregio is pissig, Busmaatschappij denkt "geld is geld"
Ja, dat kan je nu wel lekker in de krant zetten, maar die bussen rijden al 30 jaar naar Index en Zak etc. Al toen ik veel uit ging kon je vanaf hier met de bus naar discotheken in Duitsland. Dat is niets nieuws en de krant doet net of dat nu sinds de sluitingen om 20.00 nieuw is. Onzin. En het was ook niet ineens verboden of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202351160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
J is 5 centimeter langer dan ik maar heeft een stuk langere armen. Hij kan van veel hoger dingen pakken dan ik.

Tevens Black Friday ik me suf vandaag. Geheel tegen mijn principes. Maar veel geld uitgeven is ook tegen mijn principe en ik heb deze producten echt nodig deze week. Het gaat gewoon om normale inkopen. Alleen met de 10 domeinnamen die ik straks ga registreren heb ik specifiek gewacht tot vandaag. Maar dat scheelt dan ook 85% ofzo per stuk.

Ik vind dat het droog moet worden want ik moet voor het donker wordt een pastinaak uitgraven.
Ik wil ook niet meer weten hoeveel ik deze week heb uitgegeven. Maar allemaal spullen die al half jaar tot een jaar op de 'to buy' lijst stonden en nu mooie aanbiedingen hadden.
pi_202351205
Ik moest even wat halen bij de Hema en het was super druk. Kom ik hier weer; oh ja, 'Black Friday' |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:50:08 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202351209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
wat ik me afvraag is hoe gaat het met het onderwijs van klassen die naar huis gestuurd worden? Krijgen die leerlingen dan online les?
Want dat is toch ook best onrustig. Dan weer naar school, dan weer 1 week thuis wegens een besmetting, weer naar school en een paar dagen later nog een besmetting en weer thuis? Dan lijkt me 3 weken school sluiten, en 3 ipv 2 weken kerstvakantie een slimmer plan.
Maar ik zal het vast niet snappen
Dat speelt nu al structureel voor positief geteste leerlingen; veelal worden lessen gestreamd en hebben de klasgenoten dan ook Teams openstaan..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:50:50 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202351218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even wat halen bij de Hema en het was super druk. Kom ik hier weer; oh ja, 'Black Friday' |:(
Ahja vanwege al die producten die overgebleven zijn van Thanksgiving :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:53:07 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202351243
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

Tevens Black Friday ik me suf vandaag. Geheel tegen mijn principes. Maar veel geld uitgeven is ook tegen mijn principe en ik heb deze producten echt nodig deze week. Het gaat gewoon om normale inkopen. Alleen met de 10 domeinnamen die ik straks ga registreren heb ik specifiek gewacht tot vandaag. Maar dat scheelt dan ook 85% ofzo per stuk.

Ik bespaarde net 0,03 per 10,- .... zette niet echt zoden aan de dijk...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:53:30 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202351248
Ik heb ook slim laatste weken dingen genoteerd die ik nog wilde of nodig had en vandaag toch deel daarvan met korting gekocht *O*
pi_202351254
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat kan je nu wel lekker in de krant zetten, maar die bussen rijden al 30 jaar naar Index en Zak etc. Al toen ik veel uit ging kon je vanaf hier met de bus naar discotheken in Duitsland. Dat is niets nieuws en de krant doet net of dat nu sinds de sluitingen om 20.00 nieuw is. Onzin. En het was ook niet ineens verboden of zo.
Ik had daar echt nog nooit van gehoord en ik woon hier toch redelijk dicht bij de grens. Er zijn en waren (nu dan even niet) toch ook discotheken in Nederland?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202351257
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
wat ik me afvraag is hoe gaat het met het onderwijs van klassen die naar huis gestuurd worden? Krijgen die leerlingen dan online les?
Want dat is toch ook best onrustig. Dan weer naar school, dan weer 1 week thuis wegens een besmetting, weer naar school en een paar dagen later nog een besmetting en weer thuis? Dan lijkt me 3 weken school sluiten, en 3 ipv 2 weken kerstvakantie een slimmer plan.
Maar ik zal het vast niet snappen
Online inderdaad. Volgens mij is het in de praktijk niet zo dat de meerderheid van de scholen om de week 5 dagen thuiszitten. Bij ons in ieder geval niet ;) En los daarvan, er zijn genoeg situaties waarin iedere dag dat een kind naar school kan gaan winst is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202351263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik had daar echt nog nooit van gehoord en ik woon hier toch redelijk dicht bij de grens. Er zijn en waren (nu dan even niet) toch ook discotheken in Nederland?
Ik woon in Drenthe hè. Dus nee, niet van dat kaliber.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202351288
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik woon in Drenthe hè. Dus nee, niet van dat kaliber.
Het gaat om het formaat van de discotheken? Geen idee wat wij hier in de buurt hebben (of hadden want ik ging altijd naar kleine café's en vrijwel nooit naar discotheken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202351305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

Het gaat om het formaat van de discotheken? Geen idee wat wij hier in de buurt hebben (of hadden want ik ging altijd naar kleine café's en vrijwel nooit naar discotheken)
Ja, hier heb je iets met een bar en 1 dansvloertje. De Zak en Index hebben er heul heul veel. Incl restuarants, snackbars etc.

(op hun website btw 2G beleid voor toegang)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:00:20 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_202351334
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik had daar echt nog nooit van gehoord en ik woon hier toch redelijk dicht bij de grens. Er zijn en waren (nu dan even niet) toch ook discotheken in Nederland?
In deze regio in Nederland zijn er nog een paar. Maar ook hier rijden er bussen tussen Nederland en de disco in Duitsland, en van Duitsland naar de disco in Nederland. Dat was al toen EuroCenter in Kleve nog bestond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202351403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lieftallige wederhelft is 10 centimeter kleiner dan ik. Maar er hoeft ook niemand de langste te zijn in onze relatie. Het is vooral onhandig omdat ik de dingen van de bovenste plank steeds moet pakken }:|
Dit had ik geschreven kunnen hebben.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:07:22 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_202351411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het gaat om het formaat van de discotheken? Geen idee wat wij hier in de buurt hebben (of hadden want ik ging altijd naar kleine café's en vrijwel nooit naar discotheken)
Hoe groot wil je ze hebben? In Groesbeek zitten er 2. "De Hoeven" en "De Linde" (Derks). Eindje verder zat upstairs in Mill. In Uden zat er nog een grote. Nijmegen had je doornroosje en Inferno. Later kwam er "de Matrix"
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202351433
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Hoe groot wil je ze hebben? In Groesbeek zitten er 2. "De Hoeven" en "De Linde" (Derks). Eindje verder zat upstairs in Mill. In Uden zat er nog een grote. Nijmegen had je doornroosje en Inferno. Later kwam er "de Matrix"
De Upstairs in Mill bestaat echt? O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202351466
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De Upstairs in Mill bestaat echt? O+
Ik snap jou *;
Spoilers!
pi_202351468
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De Upstairs in Mill bestaat echt? O+
Ik was deze week in Mill en we hadden het over de Upstairs :D
Nooit geweest, wel legendarisch blijkbaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:12:39 #196
63722 z80
I fink you freaky
pi_202351469
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De Upstairs in Mill bestaat echt? O+
Of deze nog bestaat weet ik niet. Maar bestaan, ja zeker.
Dus niet enkel bij de vliegende panters.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202351489
Goh Cat, hoe is je vrijdagmiddag?
Best aardig, ik viste net een kitten uit het toilet :') Cat-astrophe in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 27e nestje #2 Kuddegedrag
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202351549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Hoe groot wil je ze hebben? In Groesbeek zitten er 2. "De Hoeven" en "De Linde" (Derks). Eindje verder zat upstairs in Mill. In Uden zat er nog een grote. Nijmegen had je doornroosje en Inferno. Later kwam er "de Matrix"
In Uden? Eerder het dorp er naast toch?
pi_202351569
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goh Cat, hoe is je vrijdagmiddag?
Best aardig, ik viste net een kitten uit het toilet :') Cat-astrophe in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 27e nestje #2 Kuddegedrag
Awww O+
pi_202351616
Gelukt
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202351622
Ach Cat :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:22:57 #202
63722 z80
I fink you freaky
pi_202351623
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In Uden? Eerder het dorp er naast toch?
Kan ook. Lang geleden in die hoek geweest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202351698
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goh Cat, hoe is je vrijdagmiddag?
Best aardig, ik viste net een kitten uit het toilet :') Cat-astrophe in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 27e nestje #2 Kuddegedrag
Ach de arme ziel
We have far more in common than that which devides us..
pi_202351707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Kan ook. Lang geleden in die hoek geweest.
:D
En een tijd daar voor was het zelfs nog een dorp verderop The Rockefeller.

Allemaal nooit geweest maarja het moet wel iets geweest zijn.
Alle oudere schoonfamilie (uit de randstad) kent het ook.
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:30:03 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202351714
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:22 schreef Lonaa het volgende:
Gelukt
Bier gevonden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202351723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bier gevonden?
Ja! Festbier want het is zo'n feest.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202351730
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:32:24 #208
63722 z80
I fink you freaky
pi_202351756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D
En een tijd daar voor was het zelfs nog een dorp verderop The Rockefeller.

Allemaal nooit geweest maarja het moet wel iets geweest zijn.
Alle oudere schoonfamilie (uit de randstad) kent het ook.
Brabantse nachten zijn lang. B:)B
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202351768
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja! Festbier want het is zo'n feest.

;(
:'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:34:14 #210
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202351795
Kom er net achter dat Bolke in Enschede dicht gaat. oh dear, wat ik daar niet allemaal uitgevroten heb.
pi_202351806
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit had ik geschreven kunnen hebben.
Heb jij ook zo'n dwerg ja? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:35:44 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202351816
Voor de Sinterklaas sfeer; de wind huilt al om de daken (tenminste hier wel...)

https://jiskefet.nl/watch/226
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202351830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom er net achter dat Bolke in Enschede dicht gaat. oh dear, wat ik daar niet allemaal uitgevroten heb.
Ja, is al een tijdje bekend. Ik heb daar ook wel wat herinneringen liggen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202351911
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Heb jij ook zo'n dwerg ja? :o
Die van haar is vooral akelig slank en frele :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:42:05 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202351920
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:02 schreef z80 het volgende:

[..]
Nu blijkt de EU nog steeds een lappendeken. Mijn tweede inenting is van 5 maanden terug, nog niet aan de beurt voor een booster. Maar als ik die hier in Duitsland haal, mag ik daarna allerlei kunstgrepen uithalen en papiertjes laten tekenen om dat in de corona app te krijgen.

ps
Wel compleet bezopen dat een EU land zelf kan beslissen dat de vaccinatie maar 6 maanden werkt ipv de beloofde 12.
Dat er vanuit de EU nu met de piespot gerammeld wordt dat de 12 maanden terug gebracht moeten worden naar 9.
Hoe betrouwbaar ben je dan als overheid?
Nee het gaat niet om hoe lang het vaccin werkzaam is, het gaat om de termijn die geacht wordt dat je m moet hebben gehad tbv grensoverschrijdend verkeer.
Geen medische of werkzaamheid reden. Dat hangt van hele andere zaken af naast de interval/datum van vaccins

EU heeft overigens niets over elkaars lidstaten te zeggen rondom gezondheidszorg en inzet van gezondheidsmiddelen.
Was nooit een issue, is het nu vrij duidelijk wel.

Die hele lappendeken aan verschillende oplossingen, eisen en afspraken is zeer irritant en ondermijnt wel enorm het vrij verkeer van personen idee van de EU.
Diplomatieke spanningen lopen daarom ook flink op momenteel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:45:11 #216
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202351964
Wil eigenlijk oud en nieuw op de eilanden verbrengen, ben benieuwd of dat gaat, of we dan nog terug kunnen zonder quarantaine
pi_202352024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom er net achter dat Bolke in Enschede dicht gaat. oh dear, wat ik daar niet allemaal uitgevroten heb.
Ik vrees dat we überhaupt niet veel nachtclubs en disco's over gaan houden :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202352043
Ik heb vandaag schoenen gekocht voor de bruiloft, helaas geen korting. Verder niks gekocht vandaag.
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:52:44 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202352063
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wil eigenlijk oud en nieuw op de eilanden verbrengen, ben benieuwd of dat gaat, of we dan nog terug kunnen zonder quarantaine
De boten naar Ameland en Schiermonnikoog hebben geen QR controle.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202352086
Ik was te alto voor de disco :7

Niks gekocht vandaag behalve pasta en groenten voor het avondeten en daar kreeg ik geen korting op :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die van haar is vooral akelig slank en frele :(
Hè bah. :{w mijnes is een spierbonkje O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202352107
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o En nu?
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hè bah. :{w mijnes is een spierbonkje O+
Mijn spier staat in Dieet, zullen we? (8> *;
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352166
Wat voelt het inenen ontzettend guur buiten! Huuu. -stampt voeten warm- Laat maar komen 's avonds alles dicht*. Prima weer buiten voor de hele avond onder tachtig bankdekentjes. :9

*Muv even in februari want van moet ik naar Grauzonefestival
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:56 schreef minilot het volgende:

[..]
:o En nu?
Hopen dat het een afwijzing wordt? Nee geen idee, we zien wel.

Ik was niet te alto voor de disco, maar ik weet wel dat ik pas in Now & Wow een lightbulb* momentje had. Aaaaah "dit is waarom mensen hier zo enthousiast over zijn" Ik voel nog de kriebels als ik er aan denk. Die is gelukkig al tijden dicht, dus die klap komt er niet bij deze Kerona.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202352181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:22 schreef Lonaa het volgende:
Gelukt
B:)B
Ik proost met een Palm vanaf de bank met je :9
pi_202352194
Ah ja Phoebs, ik had zo'n aha-erlebnis op een strandfeestje met beukende elektronische muziek :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:01 schreef minilot het volgende:
Ah ja Phoebs, ik had zo'n aha-erlebnis op een strandfeestje met beukende elektronische muziek :+
Hoe vond Gü het op school?
pi_202352217
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:B :B
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:05:47 #230
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202352260
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
De boten naar Ameland en Schiermonnikoog hebben geen QR controle.
Ik doelde op het terug naar D gaan
pi_202352268
Zo meteen een promofilm(pje) opnemen :') niet heel veel zin in, maar hoort er bij.
pi_202352274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:01 schreef minilot het volgende:
Ah ja Phoebs, ik had zo'n aha-erlebnis op een strandfeestje met beukende elektronische muziek :+
En er na was het nooit meer helemaal hetzelfde O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:06:53 #233
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202352281
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vrees dat we überhaupt niet veel nachtclubs en disco's over gaan houden :X
Jep, dat vrees ik ook. Is ook lang geleden dat ik daar het dansbeen draaide
pi_202352282
Ik ga eens even koffie en gevulde speculaas naar zolder brengen, alwaar mijn J. zich vermoedelijk tot ruim na middernacht verschanst wegens BlackFridaywerkzaamheden. Straks ook nog bordje avondeten brengen.

@Blues Wel boeiend geloof ik! :) Ze moesten om de haverklap allemaal stil zijn en hun rommel opruimen en een speciale kralenketting om als je naar de weecee wilt en meer van zulks - Juf Wilma houdt haar kleuters strakker dan dat bohemienne 'laten we elkaar ondersmeren met snot en koekjes'-gespeel van de peutergroep :7 Hij is er geloof ik wel aan toe ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352289
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Zo meteen een promofilm(pje) opnemen :') niet heel veel zin in, maar hoort er bij.
Ik moest dit twee keer lezen :X :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202352301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Zo meteen een promofilm(pje) opnemen :') niet heel veel zin in, maar hoort er bij.
Ik weet nu al dat ik dit initieel net zo verkeerd las als @Lonaa dadelijk gaat doen :')

Succes Sarabi! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:08:41 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202352308
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:08 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik weet nu al dat ik dit initieel net zo verkeerd las als @:Lonaa dadelijk gaat doen :')

Succes Sarabi! *O*
Hoi
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202352309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moest dit twee keer lezen :X :X
Oh :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352315
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En er na was het nooit meer helemaal hetzelfde O+
Juistem O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_202352318
Ik ben keurig, ik las het in 1 keer goed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202352319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moest dit twee keer lezen :X :X
>:) ja er komt heel wat bij kijken ;)
pi_202352326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:08 schreef minilot het volgende:

Oh :Y)
Ik struikelde niet eens echt over het eerste deel van de zin :') het was meer het 'niet heel veel zin in, maar hoort er bij' waar ik mijn wenkbrauw bij ophaalde :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:10:24 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202352334
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:06 schreef minilot het volgende:
Ik ga eens even koffie en gevulde speculaas naar zolder brengen, alwaar mijn J. zich vermoedelijk tot ruim na middernacht verschanst wegens BlackFridaywerkzaamheden. Straks ook nog bordje avondeten brengen.

@:Blues Wel boeiend geloof ik! :) Ze moesten om de haverklap allemaal stil zijn en hun rommel opruimen en een speciale kralenketting om als je naar de weecee wilt en meer van zulks - Juf Wilma houdt haar kleuters strakker dan dat bohemienne 'laten we elkaar ondersmeren met snot en koekjes'-gespeel van de peutergroep :7 Hij is er geloof ik wel aan toe ;)
Kleuters en school O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202352339
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik struikelde niet eens echt over het eerste deel van de zin :') het was meer het 'niet heel veel zin in, maar hoort er bij' waar ik mijn wenkbrauw bij ophaalde :')
:D !
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:11:51 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202352349
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben keurig, ik las het in 1 keer goed.
Ook daar zitten meerdere kanten aan; wat is "goed"?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:12:59 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_202352365
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik doelde op het terug naar D gaan
Zolang je in het zelfde kreis de grens over komt als waar je kenteken uit komt is er niemand die iets vraagt.
Klein grensverkeer is, en was ook tijdens de lockdown, toegestaan. Daarbij kan niemand zien hoelang je aan de andere kant van de grens was. Mag voor familie bezoek 72 uur zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 17:15:22 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202352390
Mijn geliefde fotozaak in Hoogeveen sluit. Of de eigenaar stopt, de zaak verhuist en overname door een keten. Net even wezen buurten. ¤70 armer, een stapel goede fotolijsten, een tas pas-partouts een boek, een groot snij apparaat en wat klein grut rijker.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202352394
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:57 schreef minilot het volgende:

[..]
Mijn spier staat in Dieet, zullen we? (8> *;
ik zag 'm :Y) :9 Maar ik denk dat ik dan ruzie thuis krijg, en ze wint gegarandeerd van me met armpje drukken -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202352410
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:15 schreef derLudolf het volgende:
Mijn geliefde fotozaak in Hoogeveen sluit. Of de eigenaar stopt, de zaak verhuist en overname door een keten. Net even wezen buurten. ¤70 armer, een stapel goede fotolijsten, een tas pas-partouts een boek, een groot snij apparaat en wat klein grut rijker.
Jah -O- Echt best kut, want was heel goede zaak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202352421
Ik heb qua discotheken alles tussen Rotterdam en Utrecht wel gehad geloof ik O+
Spoilers!
pi_202352443
Wij gaan morgen vermoedelijk op de valreep uit eten. In de hippe, zeer recent geopende all you can eat sushitoko om de hoek. En het kind wilde mee :o Die houdt niet van sushi, dus dat wordt waarschijnlijk 15x noodles bestellen :') O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202352484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Heb jij ook zo'n dwerg ja? :o
Ja ik had het idee dat de jouwe nog wat kleiner oogde, maar je merkt er ook minder van als je ze dagelijks ziet hè ¯\_(ツ)_/¯
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202352495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die van haar is vooral akelig slank en frele :(
Ach, je hebt haar zien bewegen. Dan valt dat toch ook niet meer op :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202352500
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben keurig, ik las het in 1 keer goed.
Ik ben nog keuriger. Na de commentaren moest ik de zin drie keer lezen voor de vunzigheid zag ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202352509
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik struikelde niet eens echt over het eerste deel van de zin :') het was meer het 'niet heel veel zin in, maar hoort er bij' waar ik mijn wenkbrauw bij ophaalde :')
:D
pi_202352525
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:54 schreef minilot het volgende:
Ik was te alto voor de disco :7

Niks gekocht vandaag behalve pasta en groenten voor het avondeten en daar kreeg ik geen korting op :)
Wij hadden een altodisco O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202352539
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja ik had het idee dat de jouwe nog wat kleiner oogde, maar je merkt er ook minder van als je ze dagelijks ziet hè ¯\_(ツ)_/¯
:D
Hoelang ben jij eigenlijk bezig met dit grappige kweenie poppetje te typen?
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:30:05 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202352541
Ik heb van van de boer gekocht sucadelap draadjesvlees gemaakt.
Zo rode bietjes erbij, en nog even denken of ik gekookte aardappeltjes doe, of iets smakelijkers.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202352587
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:29 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Hoelang ben jij eigenlijk bezig met dit grappige kweenie poppetje te typen?
¯\_(ツ)_/¯
Ongeveer een tel

Tevens las ik ook porno en lust ik ook wel een spier, maar ik heb een luie gescoord :'(
En niet eens een poot om op te staan qua klagen
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202352589
Ik heb nog erwtensoep van eerder deze week, en ga pannekoeken bakken met specktakel van de vegetarische slager.
pi_202352590
Ik maak broodje hot dog straks. Ik ben kapot. Ik wilde een risotto maken waar ik me al sinds zondag op verheug maar ik stel het maar uit :{
Spoilers!
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 17:33:51 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202352593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jah -O- Echt best kut, want was heel goede zaak.
Die rode jongen gaat verder trouwens. Een echte grote keten is het niet hoor, acht winkels totaal. Het blijft wel een fijne zaak.

Huidige eigenaar blijft ook wel reportagewerk doen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202352603
Ik type het niet Blues, het zit in mijn toetsenbord.

ᕦ(ಠ_ಠ)ᕤ
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202352612
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:08 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik weet nu al dat ik dit initieel net zo verkeerd las als @:Lonaa dadelijk gaat doen :')

Succes Sarabi! *O*
You know me so well. :') moest 3x lezen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202352633
Oh en nadat Z allemaal klaagde over zijn wollen dekbed kon ik niet meer niet merken wat er allemaal irritant aan het mijne was en gister kwam mijn luxueuze synthetische binnen en nu is mijn bed de heeeeeeeemel.

Ik kom er net uit
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202352668
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:33 schreef derLudolf het volgende:

Die rode jongen gaat verder trouwens. Een echte grote keten is het niet hoor, acht winkels totaal. Het blijft wel een fijne zaak.

Huidige eigenaar blijft ook wel reportagewerk doen.
Ze verhuizen naar een kleiner pand aan de Hoofdstraat. Ben benieuwd wat er dan nu in mijn oude videotheek komt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:40:45 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_202352683
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:36 schreef Vanyel het volgende:
Oh en nadat Z allemaal klaagde over zijn wollen dekbed kon ik niet meer niet merken wat er allemaal irritant aan het mijne was en gister kwam mijn luxueuze synthetische binnen en nu is mijn bed de heeeeeeeemel.

Ik kom er net uit
Ik ben blij met de veren/dons uitvoering. En de overtrek met rits. Blijft het dekbed eens een keer IN de overtrek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202352722
Storing met het OV. Genieten.

Na een uur in de trein weer terug waar ik begonnen was.
pi_202352732
Ik zou wrap eten, maar kan nu niet beloven dat ik op het station zo nog iets haal. :’)
pi_202352752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:43 schreef Myraela het volgende:
Storing met het OV. Genieten.

Na een uur in de trein weer terug waar ik begonnen was.
Lekker kut ook met dit weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202352760
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik type het niet Blues, het zit in mijn toetsenbord.

ᕦ(ಠ_ಠ)ᕤ
Waar? O+
pi_202352769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Lekker kut ook met dit weer.
Oh daar heb ik nog niets van gemerkt, de stations waren overdekt. Ik wil vooral weg uit Den Haag voordat de onrust begint.

En eigenlijk op tijd thuis zijn om te werken, maar dat haal ik niet meer.
pi_202352783
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar? O+
Jij iPhone? Dan kan ik je niet helpen
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:49:58 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202352787
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wrap eten, maar kan nu niet beloven dat ik op het station zo nog iets haal. :’)
Smullers patat met dikke kledder vet erop is wel guilty pleasure in het OV hier voor mij :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202352798
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Smullers patat met dikke kledder vet erop is wel guilty pleasure in het OV hier voor mij :P
O god, als mensen dat eten in het ov en ik hangry ben...Kan de neiging om het af te pakken dan moeilijk onderdrukken :Y)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202352800
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:49 schreef Molo het volgende:
Smullers patat met dikke kledder vet erop is wel guilty pleasure in het OV hier voor mij :P
Die is vooral guilty, weinig pleasure voor mij. Maar toch sluit ik het niet uit.
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:53:36 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202352835
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wrap eten, maar kan nu niet beloven dat ik op het station zo nog iets haal. :’)
Smullers patat met dikke kledder vet erop is wel guilty pleasure in het OV hier voor mij :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O god, als mensen dat eten in het ov en ik hangry ben...Kan de neiging om het af te pakken dan moeilijk onderdrukken :Y)
Die twee keer per jaar met OV voor mij, ga ik toch 50% van de keten overstag geloof ik :P

Verder kom ik daar werkelijk nooit, eigenlijk sowieso amper bij zulke loketjes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202352911
De porno is gelukt hoor ;)
pi_202352929
Wij doen pizza. :Y) meegenomen onderweg naar huis langs de dorpsspar.
Voor de deur parkeren - mondkapje op - erin en eruit. Lekker makkelijk.

Jammer van al jullie geplande uitjes! en sociale afspraken -O-
Gelukkig scoorde mnX een andere macAir voor honderden euro’s minder. En een bose noise cancelling blue tooth koptelefoon voor minder dan de helft.
Die amuseert zich wel de komende drie weken.

Over sportscholen en fitness heb ik nog niks gehoord.
Donderdag liep ik langs de kapper en dacht om het maar eens rigoreus te laten knippen.
Dat kon zaterdag om 15:30 uur.
Dan maar op een staart of in een speld.
pi_202352942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O god, als mensen dat eten in het ov en ik hangry ben...Kan de neiging om het af te pakken dan moeilijk onderdrukken :Y)
Ik kom die geur ook wel tegen in de lift, weet ook vrijwel zeker wie dat eet en ik wil daar aanschuiven 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_202352980
@derLudolf :mnX scoort fotolijsten in de kringloop. De prenten eruit en dan hou je mooie wissellijsten over. w/
En passe partouts en evt. inlijsten is men bij vestiging van Hornbach hier erg deskundig en zeer betaalbaar.

Als je het selluf kunt, is natuurlijk nog leuker w/
pi_202352991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:59 schreef Sarabi het volgende:
De porno is gelukt hoor ;)
Was het lekker?

Doe je dat dan met je man of liever met een ander? O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202353054
@minilot hoe vindt Gü het zelf op school? Daar komt hij ws ook weer straatvriendjes tegen?

Vorig keer stond ik in het lokaal van groep 1/2 te praten met de juf.
Ziet zij over mijn schouder, dat zo’n peuter guppie haar zelf geplande werkjes op het planbord aan het verschuiven is. “Dat is niet de afspraak!”
Betrapt. Die blik van het kind.

Een guppie aan het planbord! 😂

Van neefje en nichtje in die leeftijd weet ik wel, dat zij helemaal idolaat waren van juffrouw Corry. Affijn, dat kennen jullie wel als ouders.
pi_202353146
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Was het lekker?

Doe je dat dan met je man of liever met een ander? O-)
Zo samen voelt toch wel lekker vertrouwd :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 18:43:45 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202353592
In de kroeg persco kijken...
Oh AT5 is erbij...,,😄
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202353665
Ik maakte per ongeluk zo'n lekkere spruitjes O+
Gebakken met jalapeno, knof en een beetje paprika met een drupje donkere soja, een flinke scheut lichte soja en een goeie schep bakgember.
Nu zijn we blij *G*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202353674
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:49 schreef Vanyel het volgende:


Jij iPhone? Dan kan ik je niet helpen
Ik Sam sung
pi_202353681
Ik had nog wat gecondenseerde kokosmelk staan. :9 :9 heerlijk op de pannekoek.
pi_202353691
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik Sam sung
Ik gebruik Gboard. Bij mij zit het onder de long press smileys bij de komma.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202353700
Op vrijdag 26 november 2021 17:59 schreef Sarabi het volgende:
De porno is gelukt hoor ;)
[/quote] *O*
Leuk geworden?
pi_202353725
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik Sam sung
[..]
*O*
Leuk geworden?
Ik vind het vreselijk om mijn stem terug te horen maar verder is ie goed :Y
pi_202353755
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Blues het volgende:
Leuk geworden?
Blijven oefenen op die quotes >:)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202353785
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:10 schreef AnneX het volgende:
@:minilot hoe vindt Gü het zelf op school? Daar komt hij ws ook weer straatvriendjes tegen?

Vorig keer stond ik in het lokaal van groep 1/2 te praten met de juf.
Ziet zij over mijn schouder, dat zo’n peuter guppie haar zelf geplande werkjes op het planbord aan het verschuiven is. “Dat is niet de afspraak!”
Betrapt. Die blik van het kind.

Een guppie aan het planbord! 😂

Van neefje en nichtje in die leeftijd weet ik wel, dat zij helemaal idolaat waren van juffrouw Corry. Affijn, dat kennen jullie wel als ouders.
:D O+
pi_202353807
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:51 schreef Vanyel het volgende:


Blijven oefenen op die quotes >:)
🙈

Sam sung o|O
pi_202353902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het vreselijk om mijn stem terug te horen maar verder is ie goed :Y
Dat is volgens mij voor iedereen wel een dingetje. Of is er iemand hier die denkt: goh, zo klinkt mijn stem veel leuker!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202353959
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is volgens mij voor iedereen wel een dingetje. Of is er iemand hier die denkt: goh, zo klinkt mijn stem veel leuker!
Nee, iedere keer weer schrikken
We have far more in common than that which devides us..
pi_202354156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is volgens mij voor iedereen wel een dingetje. Of is er iemand hier die denkt: goh, zo klinkt mijn stem veel leuker!
Daar heb je gelijk in.
pi_202354389
Wij gaan morgen nog even Grieken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202354520
Deze maatregelen gaan ook niets helpen :') We gaan nu gewoon met meer mensen op 1 plek samen komen voor 17.00.
Op zich wel blij mee. En ook weer niet. Moeilijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202354597
* Tele6 is nog nooit in een discotheek geweest oO<

Wel naar concerten bij poppodia dus misschien telt dat een beetje :')
pi_202354606
dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')