Niet iedereen heeft er verstand vanquote:
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet in de basis!
Jawel, een vrij goedkope zelfs. 2-3 mio. METEEN DOENquote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?
Wat had Bryan eigenlijk, dat heb ik even gemist?
Groggy.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik zat er veel verder naast hoor dat geef ik eerlijk toe. Hij heeft nu eigenlijk al zijn waarde gehad. Er was geen optie tot koop toch?
Die Belgen kun je ook simpel een loer draaien he. Maar dat zou ik wel doen ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, een vrij goedkope zelfs. 2-3 mio. METEEN DOEN
linssen zag dubbel geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2018 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens een paar mooie potentiële versterkingen voor Feyenoord:
Mahi, Dessers, Brama en Padt.
Met die namen kunnen we onze doelstelling halen om derde te worden, weer een geslaagd seizoen!
wat een kanjerquote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijzelf gezocht op Mycroft en vond geen echt negatieve posts over Desserswel overwoog ik hem al als aanwinst drie jaar geleden:
[..]
Dat moet een sarcastische post zijn geweest.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mijzelf gezocht op Mycroft en vond geen echt negatieve posts over Desserswel overwoog ik hem al als aanwinst drie jaar geleden:
[..]
Trots zijn op een post waarin je Brama noemt als versterking, jij durft.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een sarcastische post. Jij was overigens niet zo positief over Dessersquote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Trots zijn op een post waarin je Brama noemt als versterking, jij durft.
Dessersgod.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dessers kan er echt he-le-maal niks van. Bozenik is 3 klassen beter.
En sowieso is het totale armoede om straks 3 huurspelers in je selectie te hebben. Dat kan gewoon niet.
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat moet een sarcastische post zijn geweest.
dit is onzin klaasquote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Dessers gewoon terug moet naar zijn club en daar een 2e kans krijgt...
En door al die doelpunten stijgt zijn marktwaarde natuurlijk
waarschijnlijk nu 2 x de prijs betalen als hij zo door gaat
elftal onder van geel:quote:Op donderdag 25 november 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch mooi dat een typische vGeel aanwinst ook eens een keer een succes is.
Ook die post lijkt mij sarcastisch? @Pistolero is zelden negatief over Feyenoord namelijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een sarcastische post. Jij was overigens niet zo positief over Dessers
[..]
Oké Den Bosch supporter.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:02 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied was ik voor Feijenoord vanavond. Vanwaar de haat tegen Tong? Ik ben Ajacied. En vind de Kromme de op één na beste Nederlandse voetballer ooit.
Groetjes.
Mea culpa, iedereen heeft het wel eens mis.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook die post lijkt mij sarcastisch? @:pistolero is zelden negatief over Feyenoord namelijk.
zo werkt voetbalquote:
Ik moet mezelf natuurlijk ook een beetje verdedigen omdat ik er volledig naast zat, maar zo gek was het ook niet dat we niet zo blij waren met Dessers. Op dat moment dan.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een sarcastische post. Jij was overigens niet zo positief over Dessers
[..]
dessers heeft een vaste afkoopsomquote:Op donderdag 25 november 2021 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo werkt voetbal
en leg jij mij uit waarom het onzin is.....
dat is weer een dom debiel gerucht van de mediaquote:Op donderdag 25 november 2021 21:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dessers heeft een vaste afkoopsom
leuk dat je er weer bent, maar het is wel fijn als je wat meer je best doet
Ik preek ook voor eigen parochie maar dit vind ik typisch zo'n gokje die nu goed uitpakt maar veel vaker mislukt. Nou ja, mooi voor jullie toch. Je vindt het vast niet erg dat je er naast zat.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet mezelf natuurlijk ook een beetje verdedigen omdat ik er volledig naast zat, maar zo gek was het ook niet dat we niet zo blij waren met Dessers. Op dat moment dan.
Godverdomme des te lekkerder is dit dan
quote:
Jij bent zeker ook niet gevaccineerd?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is weer een dom debiel gerucht van de media
Hij is gewoon verhuurd meer niet
Jawel, mensen met een beperking kregen zelfs als eerste het vaccin.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet gevaccineerd?
Vaccineren werk niet wijst de praktijk uitquote:Op donderdag 25 november 2021 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet gevaccineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |