Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk als je kijkt wat voor schade Feyenoord-supporters over het algemeen aanrichten.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze zitten er daar nog net zo kort op als de vorige keer tegen Sparta Praag.
Laatste voorronde Europa League toch? Toen die dekselse Achahbar met een hakje scoorde in de Kuipquote:Op donderdag 25 november 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was toen ook vrij bizar op de wedstrijddag rondom dat plein, al was dat alweer een jaartje of 10 geleden.
Ik weet alleen nog dat ik toen de hele nacht/ochtend door heb gereden, op de wedstrijddag ergens in de middag aankwam, vol aan de halve liters ben gegaan in de brandende zon en tijdens de wedstrijd in het stadion in slaap ben gevallen. Verder was het best een leuke trip.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laatste voorronde Europa League toch? Toen die dekselse Achahbar met een hakje scoorde in de Kuip
En Nelom scoorde ook in dat tweeluik volgens mij
Doet me een beetje denken aan die pot in Belgie (Gent of Genk?) waar ze gewoon een hele woonwijk met dit soort prikkeldraad hadden afgezet.quote:
Vooral de NOS deelt die mening.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:38 schreef Bolasie het volgende:
Nog geen rellen in Praag? Erg jammer.
En jij bent toevallig niet mee gegaan. Ik weet genoeg.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral de NOS deelt die mening.
Gisteren en vannacht ook rustig gebleven. Meestal is dan het meeste gezeik omdat je op de wedstrijddag nooit zoveel kan uithalen. Erg mooi.
In Berlijn is er op 2 man met een graffitibusje ook niks voorgevallen, vuile klootzak.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij bent toevallig niet mee gegaan. Ik weet genoeg.
Het legioen is met pensioen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
In Berlijn is er op 2 man met een graffitibusje ook niks voorgevallen, vuile klootzak.
Dat had ik vooral niet verwacht eigenlijk.
Wacht nou maar even. Straks een of ander nitraatje en dan springt iedereen er bovenop.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
In Berlijn is er op 2 man met een graffitibusje ook niks voorgevallen, vuile klootzak.
Dat had ik vooral niet verwacht eigenlijk.
@klaasweetallesquote:Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn wel de wedstrijden waar Toornstra op rechtsbuiten enigszins begrijpelijk is.
Ik vind Toornstra een held, maar het middenveld zoals het nu staat zie ik eigenlijk het liefst. Zou eerder Toornstra nog brengen voor Til ipv voor Aursnes. Til vind ik de laatste weken echt de minste.quote:
Wel eens ja, Til heb je echt geen reet aan als de ruimtes een beetje klein worden.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Toornstra een held, maar het middenveld zoals het nu staat zie ik eigenlijk het liefst. Zou eerder Toornstra nog brengen voor Til ipv voor Aursnes. Til vind ik de laatste weken echt de minste.
Buiten Europa en Ajax en wellicht PSV zou ik eigenlijk altijd met Jahanbakhsh of Nelson op rechts spelen.
Toornstra wordt alleen opgesteld omdat slot vind dat zijn contract verlengd moet wordenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn wel de wedstrijden waar Toornstra op rechtsbuiten enigszins begrijpelijk is.
quote:Op donderdag 25 november 2021 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wacht nou maar even. Straks een of ander nitraatje en dan springt iedereen er bovenop.
Nou ja, niet op dat nitraatje natuurlijk.
Godverdomme. Het is nog echt zo ookquote:Op donderdag 25 november 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig weet de T altijd wel weer de boel op te hitsen.
Hij is toch bij al zijn vorige clubs altijd eerste keeper geweest en ook eerste keeper van Israël? Dan zal die vent toch wel IETS kunnen?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef fetX het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over die Marciano.
Tegen Elfsborg had hij er zeker twee moeten hebben en in de voorbereiding was het ook al matig.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is toch bij al zijn vorige clubs altijd eerste keeper geweest en ook eerste keeper van Israël? Dan zal die vent toch wel IETS kunnen?
Al wekte Elfsborg-uit niet dat vertrouwen nee
watquote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Ik hoop dat het fake is....quote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Uiteraard een photoshopquote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoop dat het fake is....
[ afbeelding ]
De bron is toto, prima marketing @KingRolandquote:Op donderdag 25 november 2021 18:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja lieten ze net zien op Veronica bij de voorbeschouwing. Ik hoop maar dat het niet echt is
Gelukkig hebben we Fer niet meer, die zou ik er best voor aan zien om hun spits alleen voor de keeper te zetten omdat ie denkt dat ie hem terug tikt naar Senesi.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ok, dit kan best een verwarrend potje worden.
Ehh, oke.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:03 schreef spapaars het volgende:
1-0 achter tegen een club dat google niet weet te vinden onder de afkorting SLP
1-0 voor tegen een club dat google niet weet te vinden onder de afkorting FEY.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:03 schreef spapaars het volgende:
1-0 achter tegen een club dat google niet weet te vinden onder de afkorting SLP
Wie?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
1-0 voor tegen een club dat google niet weet te vinden onder de afkorting FEY.
Daar denkt radicaal-rechts heel anders over.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
derksen zal straks wel weer roepen dat dessers er geen kut ervan kan
mongool die derksen
Dit dus.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijlow had deze bal klem gehad.
Aan het gezicht van Marciano te zien weet hij zelf ook dat het driedubbel kut is wat ie laat zienquote:Op donderdag 25 november 2021 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijlow had deze bal klem gehad.
Ik dacht meteen aan rood, maar met camerabeelden is het wel geel ja.quote:
Tuurlijk is het dom, maar ook geen doodschop. Gewoon te laat, is normaal gewoon geel.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:24 schreef H.FR het volgende:
Tilzo'n tackle op die plek is wel echt extreem dom.
Na een schorsing sta je weer op 0.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Als je op scherp staat en je pakt direct rood, sta je dan daarna nog steeds op scherp?
@:maxi-mus
Is toch bijna altijd twee wedstrijden of meer bij direct rood?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een schorsing sta je weer op 0.Moet je wel hopen dat dit bij 1 blijft.
Oh ja hij moet hem eerst invalide schoppen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was nogal ongelukkig. Typische tackle van een aanvaller. Kutingooi, hij dacht de bal te kunnen pakken, maar dat werd dus een speler half.
Rood is wellicht wat overdreven, zeker omdat de beste man alweer rond huppelt zonder fatsoenlijke behandeling.
Best wel een beetje gek, stel voor 1½ wedstrijd.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een schorsing sta je weer op 0.Moet je wel hopen dat dit bij 1 blijft.
Bij een 'twijfelgeval' geven ze in Europa best vaak 1 volgens mij maar ik zou hier uitgaan van 2 ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch bijna altijd twee wedstrijden of meer bij direct rood?
Gewoon ongelukkig.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja hij moet hem eerst invalide schoppen.
Mokerdomme en gevaarlijke overtreding gewoon.
dit valt niet in de categorie twijfelgeval?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een 'twijfelgeval' geven ze in Europa best vaak 1 volgens mij maar ik zou hier uitgaan van 2 ja.
Geen idee joh, dat beoordelen ze soms ook maar wat willekeurig in mijn ogen. Maar ik denk dat het meer wordt dan één potje.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit valt niet in de categorie twijfelgeval?
Dat is een feitquote:Op donderdag 25 november 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral heel dom op een totaal onnodige plek ook.
Tja, paupervolk. Wat zou er door die mensen heen gaan?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:35 schreef spapaars het volgende:
Echte supporters die geven om hun clubje.
Feyenoord moet opnieuw vrezen voor een straf van de UEFA. Supporters van de Rotterdammers gooien voorwerpen naar een speler van Slavia Praag, terwijl die een hoekschop probeert te nemen.
Piep piep halloquote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
derksen de feyenoord hater komt zo aan het woord
Weinig, heel weinig.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, paupervolk. Wat zou er door die mensen heen gaan?
Dat zijn ze nu alweer vergeten.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
8 liter bier en een grammetje sosquote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Derksen haat alles wat meer dan 2 gekleurde voetballers binnen hun gelederen heeft.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Met Sinisterra en Dessers voorin kun je hopelijk op de counter nog wel een goaltje maken, maar ik denk dat Slavia nog wel een keer gaat scoren. Zeker met die dwaas bij ons op goal.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb de 1e helft gemist maar zie dat Linssen er geblesseerd af is. Is het ernstig?
Kut van die rode kaart. Hopen dan maar dat het gelijk blijft. Vorig seizoen lukte dat ook 2x
fout van de keeperquote:Op donderdag 25 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
Benieuwd wat @:klaasweetalles hier van Malarcia vond.
Over die keeper heeft hij wel gelijk. Elke A-junior is beter man…quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Nouja dat ventje bij de onder 21 staat ook wekelijks te blunderenquote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Over die keeper heeft hij wel gelijk. Elke A-junior is beter man…
Ja, die kan er weinig van. Volgend jaar nieuwe reservekeeper.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha Derksen en Wim spreken alleen maar vol lof over Dessers.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
probleem van elke reserve keeperquote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
2 x een prikje is goedkoper.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die kan er weinig van. Volgend jaar nieuwe reservekeeper.
Die Thijs Jansen kan er al helemaal geen kut van. We hebben 1 hele goede keeper en daarna gewoon 2 kutkeepers.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Marsman als reservekeeper was ook wel een weelde. Maar deze grappenmaker kan er echt niks van.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Thijs Jansen kan er al helemaal geen kut van. We hebben 1 hele goede keeper en daarna gewoon 2 kutkeepers.
Ja die Zahavi heeft er daar ook zo’n 40-45 in liggen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch de 1e keeper van Israel.
Lolquote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoop dat het fake is....
[ afbeelding ]
Denk ook 1 van de weinige.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch de 1e keeper van Israel.
Die presteerde toch gewoon onverwacht zo goed? Bij Twente en Utrecht bakte die er echt geen reet van.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Marsman als reservekeeper was ook wel een weelde. Maar deze grappenmaker kan er echt niks van.
radicaal rechts moeten ze uitroeien met bommen en granaten zoals kapitein haddock zou roepenquote:Op donderdag 25 november 2021 19:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar denkt radicaal-rechts heel anders over.
Klopt. Na de gele kanarie in Emmen was hij ook al afgeschreven.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die presteerde toch gewoon onverwacht zo goed? Bij Twente en Utrecht bakte die er echt geen reet van.
Iedereen is 2x geprikt hoor. Je kan het nog gewoon krijgen, je wordt dan gewoon wat minder ziek.quote:
2e geel voor iemand moet nog wel te doen zijn.quote:
Je kan hem geven.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit nu aan.
Was rood voor Til terecht?
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit nu aan.
Je kon hem geven, je kon het ook niet doen. Het was in ieder geval een domme tackle.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit nu aan.
Joden hebben nooit echt goed kunnen (onder)duiken.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het maar een rare duik.
Wie wel? Eigenlijk alleen Dessers denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinas heeft het ook niet vanavond.
is ook wel een speler die profiteert van veel bewegende spelers om zich heenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinas heeft het ook niet vanavond.
sukkelquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:05 schreef Haringkop het volgende:
Wat een topkeeper, beter dan Marsman
Inderdaad, als het een klomp goud was geweest had hij een stuk minder moeite gehad met vangen waarschijnlijk.quote:
Typisch Feyenoord.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Wat verpesten we deze wedstrijd ontzettend voor ons zelf. Niet normaal.
Hopelijk blijft de stand 0-1 in Jodenland. Dan zijn we sowieso door en spelen wij de laatste pot tegen een uitgeschakeld Haifa (terwijl Slavia naar Berlijn moet voor een beslissende wedstrijd).quote:Op donderdag 25 november 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
We gaan het weer op de laatste wedstrijd aan laten komen. Het zal ook eens een keer makkelijk gaan.
Ofir verpest het.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Wat verpesten we deze wedstrijd ontzettend voor ons zelf. Niet normaal.
"Als het wijn regende, dan kwam hij met een vergiet aanzetten om het op te vangen, en die zou hij nog uit zijn handen laten vallen ook" Admiraal Nelson over een van zijn kapiteinsquote:Op donderdag 25 november 2021 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, als het een klomp goud was geweest had hij een stuk minder moeite gehad met vangen waarschijnlijk.
met deze standen zijn we gewoon door en hebben we groepswinst nog in eigen handquote:Op donderdag 25 november 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
We gaan het weer op de laatste wedstrijd aan laten komen. Het zal ook eens een keer makkelijk gaan.
Als eerste door zou fijner zijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
met deze standen zijn we gewoon door en hebben we groepswinst nog in eigen hand
En zelfs dan is het niet onrealistisch dat Berlijn thuis punten afsnoept van Slavia.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:14 schreef Slobeend het volgende:
We overwinteren overigens wel met de huidige tussenstanden. Tegen Haifa de eerste plek veiligstellen...
Stel, je verliest van Maccabi en Slavia pakt een punt, dan zijn we tweede toch? Als dit 3-1 wordt.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
Nelson erin en alles of niet gaan spelen, dan maar tegen die 3-1 aanlopen maximaal
Dit ja. Wat heb je nu nog te verliezen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
Nelson erin en alles of niet gaan spelen, dan maar tegen die 3-1 aanlopen maximaal
Ja, maar volgens mij bij een 2-1 ook.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Stel, je verliest van Maccabi en Slavia pakt een punt, dan zijn we tweede toch? Als dit 3-1 wordt.
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij bij een 2-1 ook.
Mooie voornaam.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:21 schreef Qarrad het volgende:
Jezus Toornstra, alle tijd en dan zo'n voorzet
Dan staan we gelijk op doelsaldo maar we hebben er zeker minder voor of zo?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk niet dat we op doelsaldo het dan redden.
Stop met zuipen Herman. Het ging net zo goed.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:22 schreef tong80 het volgende:
Het is weer een schande voor het Nederlandse voetbal
Wat een kut trainer heb je dan.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:22 schreef spapaars het volgende:
Alle voorzetten gaan met de ogen dicht.
Heb ik ongelijk dan ?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stop met zuipen Herman. Het ging net zo goed.
donder op vuile ajax cied:Tquote:
Jij bent een schande voor heel Nederland neem er anders een drankje op proost.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:22 schreef tong80 het volgende:
Het is weer een schande voor het Nederlandse voetbal
Zuip door man.quote:
Ga ergens anders trollen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Arnesen heeft prima gescout dit seizoen maar waarom hij voor die flapdrol als 2e keeper heeft gekozen is niet echt te volgen
Dat je weer aan de fles bent en onuitstaanbaar doet? Ja, op zich. Ga naar bed en probeer het morgen opnieuw.quote:
ik maak jou kapoetquote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
donder op vuile ajax cied:T
Dit is geen SC.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ik ga muziek draaien.
Genoeg anti voetbal.
Je komt zelf om aandacht vragen met je schande voor het voetbal alsof Bijlow expres corona heeft en er nu een mongool op goal staat weet je zelf ook allemaal wel vermoeiend hoor.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:29 schreef tong80 het volgende:
Nog meer mensen die de aandacht willen verleggen van het vreselijke voetbal van Feijenoord naar Tong's vermeende drankgebruik? Nog 5 minuten.
En dan passed-out?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:29 schreef tong80 het volgende:
Nog meer mensen die de aandacht willen verleggen van het vreselijke voetbal van Feijenoord naar Tong's vermeende drankgebruik? Nog 5 minuten.
Hou eens opquote:Op donderdag 25 november 2021 20:29 schreef tong80 het volgende:
Alsof je met opzet mongool bent. Hup Feijenoord.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je komt zelf om aandacht vragen met je schande voor het voetbal alsof Bijlow expres corona heeft en er nu een mongool op goal staat weet je zelf ook allemaal wel vermoeiend hoor.
En dan vraagt ie zich af waarom dit forum dood is.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je met opzet mongool bent. Hup Feijenoord.
Kanker gewoon op, downie.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:29 schreef tong80 het volgende:
Vooral te danken aan onszelf. Lees: Marciano.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer. Zit echt niet mee dan, genaaid door de scheidsrechter, maar moet goedkomen tegen de Joden.
Hoop dat je je in coma zuiptquote:Op donderdag 25 november 2021 20:34 schreef tong80 het volgende:
Kut weer eens. Geen punten voor het Nederlandse voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |