Oh ja hij moet hem eerst invalide schoppen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was nogal ongelukkig. Typische tackle van een aanvaller. Kutingooi, hij dacht de bal te kunnen pakken, maar dat werd dus een speler half.
Rood is wellicht wat overdreven, zeker omdat de beste man alweer rond huppelt zonder fatsoenlijke behandeling.
Best wel een beetje gek, stel voor 1½ wedstrijd.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een schorsing sta je weer op 0.Moet je wel hopen dat dit bij 1 blijft.
Bij een 'twijfelgeval' geven ze in Europa best vaak 1 volgens mij maar ik zou hier uitgaan van 2 ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch bijna altijd twee wedstrijden of meer bij direct rood?
Gewoon ongelukkig.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja hij moet hem eerst invalide schoppen.
Mokerdomme en gevaarlijke overtreding gewoon.
dit valt niet in de categorie twijfelgeval?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een 'twijfelgeval' geven ze in Europa best vaak 1 volgens mij maar ik zou hier uitgaan van 2 ja.
Geen idee joh, dat beoordelen ze soms ook maar wat willekeurig in mijn ogen. Maar ik denk dat het meer wordt dan één potje.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit valt niet in de categorie twijfelgeval?
Dat is een feitquote:Op donderdag 25 november 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral heel dom op een totaal onnodige plek ook.
Tja, paupervolk. Wat zou er door die mensen heen gaan?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:35 schreef spapaars het volgende:
Echte supporters die geven om hun clubje.
Feyenoord moet opnieuw vrezen voor een straf van de UEFA. Supporters van de Rotterdammers gooien voorwerpen naar een speler van Slavia Praag, terwijl die een hoekschop probeert te nemen.
Piep piep halloquote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
derksen de feyenoord hater komt zo aan het woord
Weinig, heel weinig.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, paupervolk. Wat zou er door die mensen heen gaan?
Dat zijn ze nu alweer vergeten.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
8 liter bier en een grammetje sosquote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Derksen haat alles wat meer dan 2 gekleurde voetballers binnen hun gelederen heeft.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Met Sinisterra en Dessers voorin kun je hopelijk op de counter nog wel een goaltje maken, maar ik denk dat Slavia nog wel een keer gaat scoren. Zeker met die dwaas bij ons op goal.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb de 1e helft gemist maar zie dat Linssen er geblesseerd af is. Is het ernstig?
Kut van die rode kaart. Hopen dan maar dat het gelijk blijft. Vorig seizoen lukte dat ook 2x
fout van de keeperquote:Op donderdag 25 november 2021 19:01 schreef Bugno3 het volgende:
Benieuwd wat @:klaasweetalles hier van Malarcia vond.
Over die keeper heeft hij wel gelijk. Elke A-junior is beter man…quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Nouja dat ventje bij de onder 21 staat ook wekelijks te blunderenquote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Over die keeper heeft hij wel gelijk. Elke A-junior is beter man…
Ja, die kan er weinig van. Volgend jaar nieuwe reservekeeper.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha Derksen en Wim spreken alleen maar vol lof over Dessers.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
probleem van elke reserve keeperquote:Op donderdag 25 november 2021 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |