Ik dacht meteen aan rood, maar met camerabeelden is het wel geel ja.quote:
Tuurlijk is het dom, maar ook geen doodschop. Gewoon te laat, is normaal gewoon geel.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:24 schreef H.FR het volgende:
Tilzo'n tackle op die plek is wel echt extreem dom.
Na een schorsing sta je weer op 0.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Als je op scherp staat en je pakt direct rood, sta je dan daarna nog steeds op scherp?
@:maxi-mus
Is toch bijna altijd twee wedstrijden of meer bij direct rood?quote:Op donderdag 25 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een schorsing sta je weer op 0.Moet je wel hopen dat dit bij 1 blijft.
Oh ja hij moet hem eerst invalide schoppen.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was nogal ongelukkig. Typische tackle van een aanvaller. Kutingooi, hij dacht de bal te kunnen pakken, maar dat werd dus een speler half.
Rood is wellicht wat overdreven, zeker omdat de beste man alweer rond huppelt zonder fatsoenlijke behandeling.
Best wel een beetje gek, stel voor 1½ wedstrijd.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een schorsing sta je weer op 0.Moet je wel hopen dat dit bij 1 blijft.
Bij een 'twijfelgeval' geven ze in Europa best vaak 1 volgens mij maar ik zou hier uitgaan van 2 ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch bijna altijd twee wedstrijden of meer bij direct rood?
Gewoon ongelukkig.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja hij moet hem eerst invalide schoppen.
Mokerdomme en gevaarlijke overtreding gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |