Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk als je kijkt wat voor schade Feyenoord-supporters over het algemeen aanrichten.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze zitten er daar nog net zo kort op als de vorige keer tegen Sparta Praag.
Laatste voorronde Europa League toch? Toen die dekselse Achahbar met een hakje scoorde in de Kuipquote:Op donderdag 25 november 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was toen ook vrij bizar op de wedstrijddag rondom dat plein, al was dat alweer een jaartje of 10 geleden.
Ik weet alleen nog dat ik toen de hele nacht/ochtend door heb gereden, op de wedstrijddag ergens in de middag aankwam, vol aan de halve liters ben gegaan in de brandende zon en tijdens de wedstrijd in het stadion in slaap ben gevallen. Verder was het best een leuke trip.quote:Op donderdag 25 november 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laatste voorronde Europa League toch? Toen die dekselse Achahbar met een hakje scoorde in de Kuip
En Nelom scoorde ook in dat tweeluik volgens mij
Doet me een beetje denken aan die pot in Belgie (Gent of Genk?) waar ze gewoon een hele woonwijk met dit soort prikkeldraad hadden afgezet.quote:
Vooral de NOS deelt die mening.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:38 schreef Bolasie het volgende:
Nog geen rellen in Praag? Erg jammer.
En jij bent toevallig niet mee gegaan. Ik weet genoeg.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral de NOS deelt die mening.
Gisteren en vannacht ook rustig gebleven. Meestal is dan het meeste gezeik omdat je op de wedstrijddag nooit zoveel kan uithalen. Erg mooi.
In Berlijn is er op 2 man met een graffitibusje ook niks voorgevallen, vuile klootzak.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij bent toevallig niet mee gegaan. Ik weet genoeg.
Het legioen is met pensioen.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
In Berlijn is er op 2 man met een graffitibusje ook niks voorgevallen, vuile klootzak.
Dat had ik vooral niet verwacht eigenlijk.
Wacht nou maar even. Straks een of ander nitraatje en dan springt iedereen er bovenop.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
In Berlijn is er op 2 man met een graffitibusje ook niks voorgevallen, vuile klootzak.
Dat had ik vooral niet verwacht eigenlijk.
@klaasweetallesquote:Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn wel de wedstrijden waar Toornstra op rechtsbuiten enigszins begrijpelijk is.
Ik vind Toornstra een held, maar het middenveld zoals het nu staat zie ik eigenlijk het liefst. Zou eerder Toornstra nog brengen voor Til ipv voor Aursnes. Til vind ik de laatste weken echt de minste.quote:
Wel eens ja, Til heb je echt geen reet aan als de ruimtes een beetje klein worden.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Toornstra een held, maar het middenveld zoals het nu staat zie ik eigenlijk het liefst. Zou eerder Toornstra nog brengen voor Til ipv voor Aursnes. Til vind ik de laatste weken echt de minste.
Buiten Europa en Ajax en wellicht PSV zou ik eigenlijk altijd met Jahanbakhsh of Nelson op rechts spelen.
Toornstra wordt alleen opgesteld omdat slot vind dat zijn contract verlengd moet wordenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:49 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn wel de wedstrijden waar Toornstra op rechtsbuiten enigszins begrijpelijk is.
quote:Op donderdag 25 november 2021 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wacht nou maar even. Straks een of ander nitraatje en dan springt iedereen er bovenop.
Nou ja, niet op dat nitraatje natuurlijk.
Godverdomme. Het is nog echt zo ookquote:Op donderdag 25 november 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig weet de T altijd wel weer de boel op te hitsen.
Hij is toch bij al zijn vorige clubs altijd eerste keeper geweest en ook eerste keeper van Israël? Dan zal die vent toch wel IETS kunnen?quote:Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef fetX het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over die Marciano.
Tegen Elfsborg had hij er zeker twee moeten hebben en in de voorbereiding was het ook al matig.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is toch bij al zijn vorige clubs altijd eerste keeper geweest en ook eerste keeper van Israël? Dan zal die vent toch wel IETS kunnen?
Al wekte Elfsborg-uit niet dat vertrouwen nee
watquote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Ik hoop dat het fake is....quote:Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Heeft iemand een foto van die tattoo van Fey als Conference League winnaars?
Uiteraard een photoshopquote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoop dat het fake is....
[ afbeelding ]
De bron is toto, prima marketing @KingRolandquote:Op donderdag 25 november 2021 18:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ja lieten ze net zien op Veronica bij de voorbeschouwing. Ik hoop maar dat het niet echt is
Gelukkig hebben we Fer niet meer, die zou ik er best voor aan zien om hun spits alleen voor de keeper te zetten omdat ie denkt dat ie hem terug tikt naar Senesi.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ok, dit kan best een verwarrend potje worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |