Ik dacht eigenlijk dat op dit moment een heel groot gedeelte van de besmettingen bij die kleine monsters vandaan kwamen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:19 schreef Elan het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kels-17-00-uur-dicht
Horeca dicht om 17:00
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat op dit moment een heel groot gedeelte van de besmettingen bij die kleine monsters vandaan kwamen.
Ha, die kunnen na 17:00 mooi geen chocomel in de kroeg gaan drinken.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat weer een hele lange winter worden zo.
Het lijkt me ook niet dat die winkels wat eerder dichtgooien echt veel uitmaakt.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, het is vooralsnog ook maar een advies gelukkig.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat die winkels wat eerder dichtgooien echt veel uitmaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
Lees gelukkig nog niks over de sport(scholen)
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is vooralsnog ook maar een advies gelukkig.Zodat hetzelfde aantal mensen in een korter tijdframe worden geproptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje groepsimmuniteit. Je kan zo aan de slag bij het OMT.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodat hetzelfde aantal mensen in een korter tijdframe worden gepropt
Zomaar?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef KingRoland het volgende:
Net tikkie gestuurd naar vrienden
Ja, dit is een voorzetje voor het aankondigen van schoolsluiting vanaf maandag. Dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks ontvangenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:54 schreef KingRoland het volgende:
Net tikkie gestuurd naar vrienden
Bedankt Badr.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dit is een voorzetje voor het aankondigen van schoolsluiting vanaf maandag. Dat kan haast niet anders.
ik ging gisteren met een paar vrienden naar ajax kijken dus toen hebben we eten besteldquote:
Oh oke bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ging gisteren met een paar vrienden naar ajax kijken dus toen hebben we eten besteld
Wat had je besteldquote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ging gisteren met een paar vrienden naar ajax kijken dus toen hebben we eten besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |