SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Als je gisteren nog verkondigt dat code zwart nog ver weg is en vandaag ineens om een spoedadvies vraagt gaat er iets behoorlijk mis. De afgelopen 24 uur is niet veel anders geweest dan de afgelopen 2-4 weken in die zin..quote:Op woensdag 24 november 2021 21:57 schreef galantis het volgende: [..] Lijkt me stug. Dat ze niet reageren zoals een aantal hier dat graag voor zich zien betekent nog niet dat ze zich niet bewust zijn van de situatie. Ik snap de aanpak wel. Je probeert het zo lang mogelijk te rekken, à la VK. Het voorzorgsprincipe werkt namelijk beide kanten op.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Wacht maar tot het hier ook weer winter is en we in een lockdown zitten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In Dordrecht bereiden ze zich al voor op code zwart:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Scherpquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Maarja er moet maar net een bed vrijkomen binnen een aantal uur dan. De gemiddelde covid IC patient ligt dacht ik gemiddeld 15-19 dagen op de IC.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er komen natuurlijk ook gewoon dagelijks IC bedden vrij. Van mensen die naar huis mogen. Of dood gaan. Dus ja,m er moet wel gekozen worden op een gegeven moment, alleen waarschijnlijk niet op het moment dat je normaal naar de IC zou gaan maar wat later.![]()
Filmpje geluisterd? Men is overvallen en er is geen plan…quote:Op woensdag 24 november 2021 21:57 schreef galantis het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dat ze niet reageren zoals een aantal hier dat graag voor zich zien betekent nog niet dat ze zich niet bewust zijn van de situatie.
Ik snap de aanpak wel. Je probeert het zo lang mogelijk te rekken, à la VK. Het voorzorgsprincipe werkt namelijk beide kanten op.
Als je het bewust rekt heb je iig een plan klaarliggen, maar dat is dus niet het geval.zie email 27 oktober![]()
Maar elke dag gaan er wel mensen weg of dood. Je maakt alleen weinig kans als er ook 20-jarigen een IC bed moeten hebben (tenzij je zelf in die categorie valt) want die gaan domweg eigenlijk altijd voor.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:01 schreef Momo het volgende:
Maarja er moet maar net een bed vrijkomen binnen een aantal uur dan. De gemiddelde covid IC patient ligt dacht ik gemiddeld 15-19 dagen op de IC."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jawel, in december gaat het dalen volgens modellen rivm.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Filmpje geluisterd? Men is overvallen en er is geen plan…
Als je het bewust rekt heb je iig een plan klaarliggen, maar dat is dus niet het geval."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hugo is dan ook deel van het probleem en niet van de oplossing.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je gisteren nog verkondigt dat code zwart nog ver weg is en vandaag ineens om een spoedadvies vraagt gaat er iets behoorlijk mis. De afgelopen 24 uur is niet veel anders geweest dan de afgelopen 2-4 weken in die zin..zie email 27 oktober![]()
Als we daar heilig in geloven (ik doe dat niet), waarom overwegen we nu dan een schoolsluiting en een lockdown?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, in december gaat het dalen volgens modellen rivm.zie email 27 oktober![]()
Over heel Nederland gezien wel, maar ik weet niet of ze zo gaan schuiven met patiënten. Als je eigen ziekenhuis een IC heeft met 6 bedden, zit je daar denk ik wel aan vast.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar elke dag gaan er wel mensen weg of dood. Je maakt alleen weinig kans als er ook 20-jarigen een IC bed moeten hebben (tenzij je zelf in die categorie valt) want die gaan domweg eigenlijk altijd voor.![]()
Uit het hele land komen dergelijke berichten.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Starhopper het volgende:
In Dordrecht bereiden ze zich al voor op code zwart:
[ twitter ]zie email 27 oktober![]()
die 10 dagen van Gommers was nog voorzichtig, het zal weleens veel sneller kunnen komen.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]![]()
Ik denk dat het wel over heel Nederland gaat. Het is heus niet zo dat als jij 22 bent en echt een IC bed moet hebben, maar in jouw ziekenhuis is geen plek (en in andere ziekenhuizen kwam wel een bed vrij) je pech hebt.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:04 schreef Momo het volgende:
Over heel Nederland gezien wel, maar ik weet niet of ze zo gaan schuiven met patiënten. Als je eigen ziekenhuis een IC heeft met 6 bedden, zit je daar denk ik wel aan vast."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Omdat er heel veel druk wordt uitgeoefend op h en m, media en volk wil daadkrachtige maatregelen zien. Misschien moeten ze eens vaker hun torso laten zien.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als we daar heilig in geloven (ik doe dat niet), waarom overwegen we nu dan een schoolsluiting en een lockdown?
Of zoals in portugal het beeld naar voren brengen dat alles door een soldaat gemanaged wordt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
sommige 8 weken, als je een gezond/fit persoon zolang op de IC legt, komen ze er invalide uit.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Maarja er moet maar net een bed vrijkomen binnen een aantal uur dan. De gemiddelde covid IC patient ligt dacht ik gemiddeld 15-19 dagen op de IC.![]()
Mwoah er is nog wel een heel klein beetje ruimte, maar Hugo cs onderschatten exponentiële groei. Als je eenmaal in de grote getallen zit worden ze heel snel nog veel groter…quote:Op woensdag 24 november 2021 22:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die 10 dagen van Gommers was nog voorzichtig, het zal weleens veel sneller kunnen komen.zie email 27 oktober![]()
Precies. De huidige besmettingsaantallen had men nooit verwacht. Wellicht wel 10-15k per dag, maar dat dan in Januari volgens RIVM. We zitten pas aan het begin van je winter..quote:Op woensdag 24 november 2021 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als we daar heilig in geloven (ik doe dat niet), waarom overwegen we nu dan een schoolsluiting en een lockdown?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik wil niet eens weten hoe we er over twee weken (quote:Op woensdag 24 november 2021 22:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die 10 dagen van Gommers was nog voorzichtig, het zal weleens veel sneller kunnen komen.) voorstaan.
![]()
Klinkt allemaal bnw dat het express zou zijn, maar met zo veel onkunde ga je je afvragen of het wel echt onkunde is.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral het gebrek aan perspectief ook.
Vorig jaar hadden we het uitzicht op vaccinaties. Dat zou alles veranderen.
[ afbeelding ]
En geen woord over hoe het volgend jaar anders gaat zijn. Accepteren we ook lekker, want korte termijn is belangrijker. Zijn we zo weer maanden verder.
[..]
Gaan ze nooit doen natuurlijk. Roepen gewoon dat het goed is; ongeacht de leeftijd (m.u.v. kinderen dan) en hangen er inderdaad het systeem aan vast dat je de nieuwste booster nodig hebt om een mooie zomer te hebben. Want die boosters geven ze natuurlijk op het verkeerde moment waardoor ze in het najaar juist verlopen. Kunnen ze ons daarna weer opsluiten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik denk niet dat ze dat onderschatten. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze de bereidheid en flexibiliteit van de IC zorg overschatten. Wat ik volledig kan begrijpen na bijna 2 jaar. Maar dat maakt de situatie wel heel pijnlijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mwoah er is nog wel een heel klein beetje ruimte, maar Hugo cs onderschatten exponentiële groei. Als je eenmaal in de grote getallen zit worden ze heel snel nog veel groter…
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2021 22:08:36 ]![]()
Hmm had dat vorig jaar ook niet iets van invloed op de besmettingen?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Black code friday overmorgen.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Dat zijn dan de opnamens met de cijfers van vandaag. Waarbij we niet eens weten wat de cijfers nu zijn. Omdat het er te veel zijn voor de testcapaciteit.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:07 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe we er over twee weken () voorstaan.
Wat een clusterfuck."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
en je prikt je er niet uit, met die grote getallen.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mwoah er is nog wel een heel klein beetje ruimte, maar Hugo cs onderschatten exponentiële groei. Als je eenmaal in de grote getallen zit worden ze heel snel nog veel groter…![]()
Het ging dan weliswaar niet om een IC-bed, maar de 150 kilo wegende taartmevrouw van de reportage van afgelopen maandag lag al doodleuk 4,5 weken lang een ziekenhuisbed in beslag te nemen. In die tijd hadden daar ook een paar mensen meer in kunnen liggen die bijv. een hartoperatie moeten ondergaan ipv iemand die zichzelf de risicogroep ingevreten heeft...quote:Op woensdag 24 november 2021 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Maarja er moet maar net een bed vrijkomen binnen een aantal uur dan. De gemiddelde covid IC patient ligt dacht ik gemiddeld 15-19 dagen op de IC.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
In Den Haag wordt er ook al weer volop getraind door de teams die de beslissingen moeten gaan maken. Geloof dat heel Nederland inmiddels van dat soort teams opgezet heeft.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Voelt hij zich nog ok?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:10 schreef Mammietje het volgende:
Best spannend zo met een coronalijer in huis...![]()
Daar hoeft toch niet voor getraind te worden?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
In Den Haag wordt er ook al weer volop getraind door de teams die de beslissingen moeten gaan maken. Geloof dat heel Nederland inmiddels van dat soort teams opgezet heeft.
Niet gevaccineerd zonder medische verklaring = terug naar huis![]()
Zelftest was trouwens net negatief, maarja het is ook maar een beetje een snotneus, niet zo raar in november. Maar bij de GGD heeft nu geen zin.![]()
Lijkt me zo lastig.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:10 schreef Mammietje het volgende:
Best spannend zo met een coronalijer in huis...
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En als ze nu allebei gevaccineerd zijn?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar hoeft toch niet voor getraind te worden?
Niet gevaccineerd zonder medische verklaring = terug naar huisIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
En in november 2022 begint de volgende. We hebben voortaan een maand of vier per jaar waar er nog wat te genieten is.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef SilverEyes het volgende:
Dit wordt echt een lockdown tot eind maart, minstens. Wat een hel.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Gelukkig is die triage wel iets complexer en objectiever dan dat.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar hoeft toch niet voor getraind te worden?
Niet gevaccineerd zonder medische verklaring = terug naar huis![]()
Het heeft toch geen enkel nut om een coronapatiënt acht weken lang op de IC te laten liggen, waarom gebeurt zo iets in vredesnaam?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sommige 8 weken, als je een gezond/fit persoon zolang op de IC legt, komen ze er invalide uit.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Of je nou met 1100 of met 1300 bedden rekent maakt het verschil niet meer. Of ze moeten gehoopt hebben dat het nog verder kon, maar dat lijkt me wel heel erg naïef.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat onderschatten. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze de bereidheid en flexibiliteit van de IC zorg overschatten. Wat ik volledig kan begrijpen na bijna 2 jaar. Maar dat maakt de situatie wel heel pijnlijk.zie email 27 oktober![]()
het heerst wel, heb ook een griep aanvallentje gehad.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
Zelftest was trouwens net negatief, maarja het is ook maar een beetje een snotneus, niet zo raar in november. Maar bij de GGD heeft nu geen zin.![]()
We gaan een heftige tijd tegemoetquote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
In Den Haag wordt er ook al weer volop getraind door de teams die de beslissingen moeten gaan maken. Geloof dat heel Nederland inmiddels van dat soort teams opgezet heeft.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Die triage is toch heel simpel? Niet gevaccineerd? Sorry, anderen gaan voor.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Maar ze had zich wel laten vaccineren en dus een QR code, dus haar valt niks te verwijten.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het ging dan weliswaar niet om een IC-bed, maar de 150 kilo wegende taartmevrouw van de reportage van afgelopen maandag lag al doodleuk 4,5 weken lang een ziekenhuisbed in beslag te nemen. In die tijd hadden daar ook een paar mensen meer in kunnen liggen die bijv. een hartoperatie moeten ondergaan ipv iemand die zichzelf de risicogroep ingevreten heeft...![]()
Is het ook.quote:
Ik hoop dat wij (zeker nu) gespaard blijven, maar dat is best een uitdaging zeg maar.![]()
![]()
Ik roep dat al tijden.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal bnw dat het express zou zijn, maar met zo veel onkunde ga je je afvragen of het wel echt onkunde is.
Zoveel onkunde is niet voor de hand liggende.
Politiek Den Haag wil het héél bewust to code zwart laten komen, kan niet anders.- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
Gewoon IC leeg maken van niet gevaccineerden. Is er plek zatquote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En als ze nu allebei gevaccineerd zijn?![]()
![]()
Als ze er eenmaal liggen en niet slecht genoeg zijn, laat je zo iemand ook niet zomaar dood gaan.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het heeft toch geen enkel nut om een coronapatiënt acht weken lang op de IC te laten liggen, waarom gebeurt zo iets in vredesnaam?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Wat een onzin. Dit is gewoon een politieke keuzequote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gelukkig is die triage wel iets complexer en objectiever dan dat.![]()
Is ook wel makkelijk oordelen vanaf de zijkant, ze zei dat ze medicijnen nam voor een ziekte die haar immuunsysteem onderdrukken. Hoog BMI geeft zeker een verhoogde kans op ziekenhuisopnames. Maar elk verhaal is wel anders natuurlijk. Wel vervelend dat zo iemand daar bijna 5 weken ligt voor de bezetting van het ziekenhuis.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het ging dan weliswaar niet om een IC-bed, maar de 150 kilo wegende taartmevrouw van de reportage van afgelopen maandag lag al doodleuk 4,5 weken lang een ziekenhuisbed in beslag te nemen. In die tijd hadden daar ook een paar mensen meer in kunnen liggen die bijv. een hartoperatie moeten ondergaan ipv iemand die zichzelf de risicogroep ingevreten heeft...![]()
De pa van een vriend van me heeft er ruim drie maanden gelegen.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het heeft toch geen enkel nut om een coronapatiënt acht weken lang op de IC te laten liggen, waarom gebeurt zo iets in vredesnaam?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar dan ook alle rokers en drinkers het ziekenhuis uit schoppen toch? En alle hardrijders, drugsgebruikers, etc...quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon IC leeg maken van niet gevaccineerden. Is er plek zat
Hebben we ineens bedden over
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
https://www.demedischspec(...)VID-19%20versie2.pdfquote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef DonDruiper het volgende:
Die triage is toch heel simpel? Niet gevaccineerd? Sorry, anderen gaan voor.
Dit is een recent triage handleiding die ik kan vinden.![]()
Wat een kwats.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef DonDruiper het volgende:
Die triage is toch heel simpel? Niet gevaccineerd? Sorry, anderen gaan voor.
Te dik? Sorry, anderen gaan voor.
Rookt u? Sorry, anderen gaan voor.
Geen gordel gedragen? Sorry, anderen gaan voor.![]()
Dat heeft hier echt helemaal niets mee te makenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Maar dan ook alle rokers en drinkers het ziekenhuis uit schoppen toch? En alle hardrijders, drugsgebruikers, etc...
Hebben we ineens bedden over![]()
Op de ligtijd op de IC gaan ze oa op triageren las ik ergens.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ze er eenmaal liggen en niet slecht genoeg zijn, laat je zo iemand ook niet zomaar dood gaan.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Dat stroomschema op de laatste pagina is wel hetgeen ik langs heb zien komen in de overleggen op onze afdeling inderdaad. Met als laatste redmiddel lootjes trekkenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.demedischspec(...)VID-19%20versie2.pdf
Dit is een recent triage handleiding die ik kan vinden.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
En na de tweede vaccinatie nog snel de toonbank bij de banketbakker leeggekocht om te vieren dat ze "veilig was"!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar ze had zich wel laten vaccineren en dus een QR code, dus haar valt niks te verwijten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Voor jou niet, jij gaat in de lente en zomer lesgeven om in de winter vakantie te vieren als alles dicht is. Wel zo veilig en klimaatvriendelijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En in november 2022 begint de volgende. We hebben voortaan een maand of vier per jaar waar er nog wat te genieten is."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
in de 1ste golf had je nog zorghotels, in van de valk enzo. daarna nooit meer gezien, die hebben we nu juist wel nodig.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar ze had zich wel laten vaccineren en dus een QR code, dus haar valt niks te verwijten.![]()
Met welk motief vraag ik me dan wel af.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik roep dat al tijden.
Zoveel onkunde is niet voor de hand liggende.
Politiek Den Haag wil het héél bewust to code zwart laten komen, kan niet anders.
Welke sinistere gek zou zn land zo af laten glijden en waarom?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
De shit raakt nu ook wel heel snel de ventilator hè? We zitten Zometeen nog eerder in lockdown dan vorig jaar zonder vaccinaties. Is dat nou echt alleen Delta? Of speelt er meer.![]()
Jezus, wat een reportage is dit, zeg. Paniek, niet voorbereid, overvallen... hoe kan dit? Wie zag dit in vredesnaam níet al weken aankomen?quote:![]()
poeh, en nu 3 jaar revalideren?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De pa van een vriend van me heeft er ruim drie maanden gelegen.![]()
Er is simpelweg veel minder zorg te leveren qua handjes.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de 1ste golf had je nog zorghotels, in van de valk enzo. daarna nooit meer gezien, die hebben we nu juist wel nodig.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Maar hoeveel andere levens kost het wekenlang laten vergammelen op de IC van zo iemand? Ik mag toch hopen dat dat ook één van de argumenten is wanneer triage toegepast gaat worden.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ze er eenmaal liggen en niet slecht genoeg zijn, laat je zo iemand ook niet zomaar dood gaan.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Lotingquote:Op woensdag 24 november 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Die vooral het blokje rechts (geen rol)
[ afbeelding ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Dit is gewoon een VVD kabinet. Die willen natuurlijk niet bekend staan als het kabinet dat de economie actief om zeep helpt. Dus dan wordt het maar steeds te weinig, te laat wat uiteindelijk nog veel schadelijker is, maar waarvan je de noodzaak misschien wat beter kunt verkopen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee het is niet blijven aanmaken maar dat SpikeEiwit materiaal aanwezig aanwezig blijft in bestaand celmateriaal.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
In principe blijft de spike proteïne grotendeels lokaal. Slechts een klein percentage zal in het bloed terecht komen een paar dagen na je prik. Je lever breekt die enzymen gewoon weer af, net zoals hij dat met vele andere eiwitten doet.
(zie ook hier: https://www.reuters.com/a(...)e-safe-idUSL2N2NX1J6 )
Ik kan, buiten dat vage toespraakje dan, nergens vinden dat het lichaam de spike proteïne nog maanden lang blijft maken. En al was het wel zo, ze zijn niet toxisch.
Er zijn legio van argumenten te bedenken om geen booster te willen, maar niet dat je lichaam vol raakt met spike eiwitten en je daar dan klachten van krijgt.
Het gaat denk ik niet om toxiciteit maar de onduidelijke gevolgen wanneer er weer een boost wordt gezet die zich (naar het lijkt, lokaal) ophoudt in o.a. de lymfeklieren etc.etc.
Los daarvan zijn er ook vermoedens dat onafgebroken SpikeProteïnen bestaande cellen kunnen beïnvloeden en bv (veel kleiner dan het virus, lokaal) de Bloed-hersenbarrière kunnen passeren.
Het is onduidelijk of en wat dan een opeenstapeling aan herhaalde vaccinaties precies doet en men daarom de actie moet afwegen of die gezien de patiënt noodzakelijk is. "Zomaar" redeloos doorgaan met prikken - hoewel overzichtelijk met vinkjes - lijkt mij het slechtste plan dat iemand hier kan bedenken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: