Wat een onzin. Dit is gewoon een politieke keuzequote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gelukkig is die triage wel iets complexer en objectiever dan dat.
Is ook wel makkelijk oordelen vanaf de zijkant, ze zei dat ze medicijnen nam voor een ziekte die haar immuunsysteem onderdrukken. Hoog BMI geeft zeker een verhoogde kans op ziekenhuisopnames. Maar elk verhaal is wel anders natuurlijk. Wel vervelend dat zo iemand daar bijna 5 weken ligt voor de bezetting van het ziekenhuis.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het ging dan weliswaar niet om een IC-bed, maar de 150 kilo wegende taartmevrouw van de reportage van afgelopen maandag lag al doodleuk 4,5 weken lang een ziekenhuisbed in beslag te nemen. In die tijd hadden daar ook een paar mensen meer in kunnen liggen die bijv. een hartoperatie moeten ondergaan ipv iemand die zichzelf de risicogroep ingevreten heeft...
De pa van een vriend van me heeft er ruim drie maanden gelegen.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het heeft toch geen enkel nut om een coronapatiënt acht weken lang op de IC te laten liggen, waarom gebeurt zo iets in vredesnaam?
Maar dan ook alle rokers en drinkers het ziekenhuis uit schoppen toch? En alle hardrijders, drugsgebruikers, etc...quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon IC leeg maken van niet gevaccineerden. Is er plek zat
https://www.demedischspec(...)VID-19%20versie2.pdfquote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef DonDruiper het volgende:
Die triage is toch heel simpel? Niet gevaccineerd? Sorry, anderen gaan voor.
Wat een kwats.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef DonDruiper het volgende:
Die triage is toch heel simpel? Niet gevaccineerd? Sorry, anderen gaan voor.
Dat heeft hier echt helemaal niets mee te makenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Maar dan ook alle rokers en drinkers het ziekenhuis uit schoppen toch? En alle hardrijders, drugsgebruikers, etc...
Hebben we ineens bedden over
Op de ligtijd op de IC gaan ze oa op triageren las ik ergens.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ze er eenmaal liggen en niet slecht genoeg zijn, laat je zo iemand ook niet zomaar dood gaan.
Dat stroomschema op de laatste pagina is wel hetgeen ik langs heb zien komen in de overleggen op onze afdeling inderdaad. Met als laatste redmiddel lootjes trekkenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.demedischspec(...)VID-19%20versie2.pdf
Dit is een recent triage handleiding die ik kan vinden.
En na de tweede vaccinatie nog snel de toonbank bij de banketbakker leeggekocht om te vieren dat ze "veilig was"!quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar ze had zich wel laten vaccineren en dus een QR code, dus haar valt niks te verwijten.
Voor jou niet, jij gaat in de lente en zomer lesgeven om in de winter vakantie te vieren als alles dicht is. Wel zo veilig en klimaatvriendelijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En in november 2022 begint de volgende. We hebben voortaan een maand of vier per jaar waar er nog wat te genieten is.
in de 1ste golf had je nog zorghotels, in van de valk enzo. daarna nooit meer gezien, die hebben we nu juist wel nodig.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar ze had zich wel laten vaccineren en dus een QR code, dus haar valt niks te verwijten.
Met welk motief vraag ik me dan wel af.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik roep dat al tijden.
Zoveel onkunde is niet voor de hand liggende.
Politiek Den Haag wil het héél bewust to code zwart laten komen, kan niet anders.
Jezus, wat een reportage is dit, zeg. Paniek, niet voorbereid, overvallen... hoe kan dit? Wie zag dit in vredesnaam níet al weken aankomen?quote:
poeh, en nu 3 jaar revalideren?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De pa van een vriend van me heeft er ruim drie maanden gelegen.
Er is simpelweg veel minder zorg te leveren qua handjes.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de 1ste golf had je nog zorghotels, in van de valk enzo. daarna nooit meer gezien, die hebben we nu juist wel nodig.
Maar hoeveel andere levens kost het wekenlang laten vergammelen op de IC van zo iemand? Ik mag toch hopen dat dat ook één van de argumenten is wanneer triage toegepast gaat worden.quote:Op woensdag 24 november 2021 22:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ze er eenmaal liggen en niet slecht genoeg zijn, laat je zo iemand ook niet zomaar dood gaan.
Lotingquote:Op woensdag 24 november 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Die vooral het blokje rechts (geen rol)
[ afbeelding ]
Nee het is niet blijven aanmaken maar dat SpikeEiwit materiaal aanwezig aanwezig blijft in bestaand celmateriaal.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
In principe blijft de spike proteïne grotendeels lokaal. Slechts een klein percentage zal in het bloed terecht komen een paar dagen na je prik. Je lever breekt die enzymen gewoon weer af, net zoals hij dat met vele andere eiwitten doet.
(zie ook hier: https://www.reuters.com/a(...)e-safe-idUSL2N2NX1J6 )
Ik kan, buiten dat vage toespraakje dan, nergens vinden dat het lichaam de spike proteïne nog maanden lang blijft maken. En al was het wel zo, ze zijn niet toxisch.
Er zijn legio van argumenten te bedenken om geen booster te willen, maar niet dat je lichaam vol raakt met spike eiwitten en je daar dan klachten van krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |