quote:Op woensdag 24 november 2021 20:12 schreef Patapon het volgende:
Yeah, we hebben een appartement! 4 januari krijgen we de sleutel.
Nee. We gaan naar de bioscoop bij een vriend. Die heeft op z'n grote zolder een bioscoop gebouwd, compleet met rijen bioscoopstoelen en oplopende hoogtes, goeie beamer, geluidsinstallatie, een console met hapjes, en een koelkast met drankjes. Geen idee wat we gaan kijken, maar het gaat beter zijn dan de persco. En een stuk gezelliger.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:36 schreef Sarabi het volgende:
Is iedereen al klaar voor de persconferentie vrijdag?
Gaaf zo'n thuisbioscoopquote:Op woensdag 24 november 2021 20:41 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee. We gaan naar de bioscoop bij een vriend. Die heeft op z'n grote zolder een bioscoop gebouwd, compleet met rijen bioscoopstoelen en oplopende hoogtes, goeie beamer, geluidsinstallatie, een console met hapjes, en een koelkast met drankjes. Geen idee wat we gaan kijken, maar het gaat beter zijn dan de persco. En een stuk gezelliger.
Ik vind het ook echt erg voor de kinderenquote:Op woensdag 24 november 2021 20:43 schreef Sumppi het volgende:
Nee.Ze zullen de basisscholen wel weer sluiten en dat vind ik zo naar voor alle kinderen. En de rest van de mogelijke maatregelen zijn natuurlijk ook gewoon klote.
![]()
Niet dat ik tegen maatregelen ben, maar ik had echt gehoopt dat het deze herfst en winter niet zo erg zou zijn.
Awww te liefquote:Op woensdag 24 november 2021 21:23 schreef Sumppi het volgende:
Leuker nieuws: kleuter is verliefd.
Opeens maakt ze zich 's morgens druk om wat ze aan gaat trekken, omdat ze wil dat haar vriendje haar kleren mooi vindt. Zo gingen we bijna de deur uit en moest er toch nog snel een gouden kroon gevonden worden voor op haar hoofd. Eind van de dag kwam ze thuis met een tekening vol hartjes van hem.
Daarna heeft ze gevraagd of hij met haar wil trouwen. Hij zei in eerste instantie nee, maar na nogmaals vragen smeken: 'toeeeee, wil je alsjeblieft met me trouwen? ALSJEBLIEEEEFT?' toch wel. Ze hebben elkaar echt leren kennen tijdens een stoelendans.
Ja daar gaat het hardquote:Op woensdag 24 november 2021 21:35 schreef Sumppi het volgende:
Ik lees nu dat ze in Limburg al zo ver zijn dat een deel van de operaties voor ernstige aandoeningen moet worden uitgesteld.
Even nog een avond de vingers in de oren en "LALALALALLA" roepen. Ik lees de samenvatting zaterdag wel.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf zo'n thuisbioscoop
Ik ben bang dat je daarna toch wel de maatregelen hoort
[..]
Ik vind het ook echt erg voor de kinderenHopelijk is het maar van korte duur.
Persoonlijk hebben wij er geen last van, of ze moeten weer met een avondklok komen.
Wij huren in de vrije sector. Dit appartement is in 2017 opgeleverd en de huidige bewoner woont er net 1 jaar. De vloer is dus nog goed en blijft liggen. Verder schoonmaken en wat witten of sauzen en we kunnen er in.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:33 schreef Sumppi het volgende:
Dat is een mooi begin van het nieuwe jaar! En ook fijn om leuk nieuws te lezen vandaag. Kunnen jullie er zo in of gaan jullie nog klussen?
Uiteraard, hobby/werkkamer, ik moet hem wel delen met de litterrobots van de katten maar dat is geen probleemquote:Op donderdag 25 november 2021 09:14 schreef Sumppi het volgende:
Ideaal dat je er zo in kunt.
Wordt een van de slaapkamers je hobbykamer?
Ja, ben benieuwd. Verwacht het ergste dan kan het alleen maar voorstellen.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:36 schreef Sarabi het volgende:
Is iedereen al klaar voor de persconferentie vrijdag?
Die hoop had ik ook. Maar als je er een stel tussen hebt zitten die zich niet aan de regels houden dan is het leed snel geschiedquote:Op woensdag 24 november 2021 20:43 schreef Sumppi het volgende:
Nee.Ze zullen de basisscholen wel weer sluiten en dat vind ik zo naar voor alle kinderen. En de rest van de mogelijke maatregelen zijn natuurlijk ook gewoon klote.
![]()
Niet dat ik tegen maatregelen ben, maar ik had echt gehoopt dat het deze herfst en winter niet zo erg zou zijn.
Wat een lekkere grote kamer, daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 25 november 2021 06:56 schreef Patapon het volgende:
We wonen nu in een eengezinswoning van 110m2 met 4 slaapkamers. Het appartement is iets groter 119m2 maar heeft maar 2 slaapkamers. Wel een hele grote woonkamer en woonkeuken.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook. Hiervoor woonde ik ook in een appartement met een grote woonkamer en woonkeuken. Dus was wel even wennen toen in mijn huidige woning de eetkamertafel in de woonkamer stond....quote:Op donderdag 25 november 2021 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een lekkere grote kamer, daar hou ik wel van
Ja, dat geloof ik graag. Maar ook dat went snel toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ook. Hiervoor woonde ik ook in een appartement met een grote woonkamer en woonkeuken. Dus was wel even wennen toen in mijn huidige woning de eetkamertafel in de woonkamer stond....
Veel plezier! Ik las best veel, maar op dit moment een stuk minder. Gewoon te veel hobbies.quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag lekker naar de kapper en daarna de stad in. Mijn moeder heeft me geld gegeven om te shoppenIk heb alleen een Pipoosverbod, ze heeft daar iets voor mijn verjaardag gekocht en ze weet zeker dat ik het koop wanneer ik het in die winkel zie staan. Dus dat doen we niet, ben nu wel stiknieuwsgierig
Dus ik ga nieuwe broeken kopen (ben veel afgevallen) en mag daarna ook even langs de boekhandelen boeken naar de bieb brengen
Met andere woorden; dit gaat een leuke dag worden
Wat een verwennerij, leuk hoor. Geniet van je dagquote:Op vrijdag 26 november 2021 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag lekker naar de kapper en daarna de stad in. Mijn moeder heeft me geld gegeven om te shoppenIk heb alleen een Pipoosverbod, ze heeft daar iets voor mijn verjaardag gekocht en ze weet zeker dat ik het koop wanneer ik het in die winkel zie staan. Dus dat doen we niet, ben nu wel stiknieuwsgierig
Dus ik ga nieuwe broeken kopen (ben veel afgevallen) en mag daarna ook even langs de boekhandelen boeken naar de bieb brengen
Ook een leuke dag tegemoet, lekker genieten.quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:44 schreef Morri2 het volgende:
Vandaag nog vrijgenomen voor een workshop en vanavond naar de privébioscoop. Helemaal zin in!
Volgende week zien we wel weer.
Zeker luxe. Is gewoon een hobby van hem. Ieder z'n hobbyquote:Op vrijdag 26 november 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een leuke dag tegemoet, lekker genieten.
Wat een luxe he als iemand een privé bioscoop hebt en daar dan mag komen kijken
Altijd leuk vrienden/kennissen te zijn met iemand die dat als hobby heeft.quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:50 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Zeker luxe. Is gewoon een hobby van hem. Ieder z'n hobby
Wat lief van je moeder!quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Het was ook wel Black Friday. Plus de angst dat de winkels misschien zouden gaan sluiten.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was me te druk in de stad. Dus dinsdag gaan we weer. En als alles dan dicht is zet ik het geld op de rekening voor leuke dingen en komt het een andere keer
Klinkt wel aannemelijk. Gelukkig is het amper tien minuten fietsen naar de stad (naja, van mijn wijk naar het centrum, ben een stadjer). Dus was zo weer thuisquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:46 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Het was ook wel Black Friday. Plus de angst dat de winkels misschien zouden gaan sluiten.
De workshop was rustig. Van de 6 hadden er zich 2 afgemeld. Op weg daar naar toe was het ook extreem rustig. Ik had al zo'n vermoeden dat alles in en bij de winkels zat.
Ja was te verwachten dat het druk zou zijn, maar wat in het vat zit verzuurd nietquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was me te druk in de stad. Dus dinsdag gaan we weer. En als alles dan dicht is zet ik het geld op de rekening voor leuke dingen en komt het een andere keer
Ja de winkels iets eerder dicht en de horeca. De grootste besmettingsbron, de scholen blijven open.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat zijn allemaal halve maatregelen
Het is toch niet 'een beetje dicht hier, beetje dicht daar'?quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:39 schreef Morri2 het volgende:
En net even vluchtig naar de maatregelen gekeken. Weer een waslijst aan 'beetje dicht hier, beetje dicht daar'. En inderdaad, scholen blijven gewoon open. Ik snap het wel, maar zo gaan de cijfers niet erg omlaag. Gelukkig zijn er snel vakanties. Dat zet misschien nog zoden aan de dijk, al is het dan te laat.
Weer een uurtje eraf, maar ook weer uitzonderingen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:52 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Het is toch niet 'een beetje dicht hier, beetje dicht daar'?
Er geldt een sluitingstijd voor alle locaties en evenementen tussen 17.00 en 05.00 uur.
Voor essentiële winkels en dienstverlening. En vooruit voor professionals in de culturele- en sportsector.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:59 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Weer een uurtje eraf, maar ook weer uitzonderingen.
Wie betaald dat, en waar haal je die testen vandaagn Moest er van de week 2 hebben kon er met pijn en moeite eentje kopenquote:Op zaterdag 27 november 2021 07:33 schreef Sumppi het volgende:
Het gaat natuurlijk wel iets verder dan winkels en horeca. Zo gaat hier het sporten voor zoon niet meer door en muziekles wordt nu digitaal aangeboden. En 's avonds geen bezoek meer aan theater, concert, bioscoop.
Op school wordt de bovenbouw straks twee keer per week getest, dus daar kunnen ze wat sneller ingrijpen. Ik heb het idee dat het juist in die klassen ook wat sneller rondgaat, maar dat is alleen als ik kijk naar neefjes, nichtjes en onze school.
Ik betwijfel ook of het genoeg is, maar vooral door hoe mensen zich gedragen.
Op het werk komen er nog altijd mensen binnen zonder mondkapje, gaan in discussie erover vlak bij mij staan, trekken het kapje weg als ze moeten hoesten, enz. Mensen zoeken elkaar nog op, omdat ze denken dat het -nog- wel kan. Laten zich niet vaccineren om allerlei redenen, enz.
Dank je, is al het tweede jaar en ze is pas 3quote:Op zaterdag 27 november 2021 07:34 schreef Sumppi het volgende:
In elk geval wel gefeliciteerd met je kleindochter. Het is ontzettend zuur dat je dat mist.
Morguh Morri, hier sneeuwde het ook heel even vanmorgen, helaas wel natte sneeuw.quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:35 schreef Morri2 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben hier wakker geworden met een dun laagje wit buiten!Het zal wel niet lang blijven liggen, maar het is wel leuk wakker worden.
Vandaag kruip ik achter de naaimachine. Waarschijnlijk ga ik een klein ritstasje maken om mijn wonderclips in te doen. Die zitten al tijden in een gripzakje, en dat is toch niet zo handig.
Ook een beetje puzzelen weer, denk ik. Dat is er de afgelopen week niet echt van gekomen.
Morguh, ik snap je hoor. Ik zit ook te twijfelen of ik de vergadering die in maandag heb door moet laten gaan of het via teams ga plannen. Ik ben geneigd naar het laatste.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Helaas hier geen wit
Ik heb besloten de knutselclub in januari weer te bezoeken. Niemand houdt afstand of luistert als je erop aanspreekt. Dus voor mijn gevoel voor veiligheid doe ik het niet. Jammer, maar beter dan ziek
De belastingbetaler. Ouders hoeven die testen niet zelf aan te schaffen, dat gaat straks via de school.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie betaald dat, en waar haal je die testen vandaagn Moest er van de week 2 hebben kon er met pijn en moeite eentje kopen
Dat scheelt al weer, zat al te denken aan mensen met een laag inkomen die dan 2x in de week zo test zouden moeten kopen, stel je hebt twee kids op school dan is dat al zo 12 euro per weekquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:47 schreef Sumppi het volgende:
[..]
De belastingbetaler. Ouders hoeven die testen niet zelf aan te schaffen, dat gaat straks via de school.
Ik merk dat ik die regelneukerij gewoon vreselijk moe ben, en dat ik me ook steeds meer ga ergeren aan de ontbrekende logica. Nu ook weer: je mag met maar één ander huishouden thuis afspreken. Ook als iedereen gevaccineerd is. Maar met 20 huishoudens in een restaurant vķķr 17.00 uur, waar het personeel niet naar de QR code gevraagd mag worden, mag dan weer wél.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Niet dat ik zeg dat dit genoeg is. Ik weet niet of het genoeg is en ben bang van niet, maar het is ook niet helemaal wat jij ervan maakt.![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Voor de kinderen is het wel fijn dat de scholen open blijven, maar vraag me af voor hoe lang.
Wij gaan zo met vrienden naar een proeflokaal bij een brouwerij
Er valt ook genoeg voor te zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:46 schreef Sumppi het volgende:
Andere regels voor de horeca tegenover het huishouden zie ik de logica nog wel van. In de horeca moeten mensen nu ook een mondkapje op bij verplaatsingen en afstand houden, terwijl dat thuis natuurlijk niet zo zal zijn.
Ik kan niet geloven dat ik nu de maatregelen verdedig hier.
Dankjewel!quote:
Ach gossie, dat is minder. Wat heb je dan, grieperig?quote:Op zondag 28 november 2021 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
*kreun
nog zieker dan gisteren
lig vastgeroest in mijn nest
Ja, keelpijn, hoofdpijn, koorts, oorpijn, ademen doet pijnquote:Op zondag 28 november 2021 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie, dat is minder. Wat heb je dan, grieperig?
Heb je eventueel een zelftest die je kan doen?quote:Op zondag 28 november 2021 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, keelpijn, hoofdpijn, koorts, oorpijn, ademen doet pijn
Dus even niemand zien, en bed
Oeps, heb je wel een test gedaan?quote:Op zondag 28 november 2021 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, keelpijn, hoofdpijn, koorts, oorpijn, ademen doet pijn
Dus even niemand zien, en bed
Ze komen ook thuis he, ben ook al twee keer thuis getest.quote:Op zondag 28 november 2021 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet hoe ik bij de testlocatie moet komen, maar goed. Ik zorg dat ik niemand zie en de boodschappen zijn geregeld. Dus het komt wel goed
Ja heel rustig.quote:
Ik heb vanavond twee poten van knuffeldoekje gehaakt, oortjes aangenaaid draadjes afgehecht.quote:Op maandag 29 november 2021 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk is iedereen druk met leuke dingen
Goedemorgen Paraponquote:Op dinsdag 30 november 2021 06:51 schreef Patapon het volgende:
Langzaamaan mijn hobbykamer inpakken. Alleen nog wat kerstkaarten en verhuiskaarten afmaken. Ik houd 1 borduurprojectdoos apart zodat ik wel iets kan doen als ik weer tijd heb.
En ik heb een allergische reactie op een shampoobar en bodybar. Probeer je goed te zijn voor het milieu.....verschrikkelijke jeuk. Ik ben allergisch voor kokosvet en laat dat nou net in bijna alle natuurlijke zeep te zitten. Gelukkig kwam ik er op tijd achter want ik krijg daar enorme brandplekken van op mijn huid.
Hey! Ik leef nogquote:Op maandag 29 november 2021 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanavond twee poten van knuffeldoekje gehaakt, oortjes aangenaaid draadjes afgehecht.
Ik hoop dat childoffthestars niet al te ziek is.
Herkenbaar, ook een tijd gebruikt, maar de geur bleef niet hangen aan mijn lijfquote:Op dinsdag 30 november 2021 06:51 schreef Patapon het volgende:
Langzaamaan mijn hobbykamer inpakken. Alleen nog wat kerstkaarten en verhuiskaarten afmaken. Ik houd 1 borduurprojectdoos apart zodat ik wel iets kan doen als ik weer tijd heb.
En ik heb een allergische reactie op een shampoobar en bodybar. Probeer je goed te zijn voor het milieu.....verschrikkelijke jeuk. Ik ben allergisch voor kokosvet en laat dat nou net in bijna alle natuurlijke zeep te zitten. Gelukkig kwam ik er op tijd achter want ik krijg daar enorme brandplekken van op mijn huid.
In de gewone reguliere shampoo uit flesjes zit het niet. Ook in de reguliere zeep of douchegel niet. Maar in de shampoobar en alle biologisch verantwoorde producten dus wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedemorgen Parapon
Het is inderdaad wel fijn dat je iets apart houdt voor de rustige momentjes,
Wat vervelend die allergie. Wordt lastig zoeken dan naar iets waar je wel tegen kan,
Zit kokosvet ook in babyzeep en shampoo?
Oh nee wat balen... veel sterkte ermeequote:Op dinsdag 30 november 2021 08:49 schreef Patapon het volgende:
[..]
In de gewone reguliere shampoo uit flesjes zit het niet. Ook in de reguliere zeep of douchegel niet. Maar in de shampoobar en alle biologisch verantwoorde producten dus wel.
Voorlopig gebruik ik alleen water want mijn huid brandt en jeukt nog steeds. Gaat wel een dag of 10 duren....
Jaren geleden een gezichtscreme met kokosvet geprobeerd. Toen was het zo erg....de vellen hingen er bij. Echte brandblaren. De dermatoloog gaf toen aan dat het door kokosvet kwam.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook een tijd gebruikt, maar de geur bleef niet hangen aan mijn lijf
en ik was allergisch voor de deo, had allemaal blaasjes onder de oksels. Toen weer overgestapt op "normaal".
Goed voor het milieu zijn is een ding, maar dat betekent niet dat je niet goed voor jezelf moet zijn. Allergie is allergie. Jouw allergie klinkt best ernstig.
Dat klinkt alweer beter!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey! Ik leef nogen aan de beterende hand
Het is nu benauwd en veel snot en hoesten, maar dat hele beroerde is er vanaf. Koorts zaktkomt goed
Op zich is het wel te verklaren, die bars moeten "vast" blijven op kamertemperatuur en da's kokosvet/olie ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:49 schreef Patapon het volgende:
[..]
In de gewone reguliere shampoo uit flesjes zit het niet. Ook in de reguliere zeep of douchegel niet. Maar in de shampoobar en alle biologisch verantwoorde producten dus wel.
Voorlopig gebruik ik alleen water want mijn huid brandt en jeukt nog steeds. Gaat wel een dag of 10 duren....
Laten bezorgen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... beterende hand dus.
Begin zelfs een klein beetje zin in dingen te krijgen, alleen nog geen energie, maar het is een goed gevoel
Gelukkig een volle vriezer, want winkel is nog niet verstandig, zeker niet in deze tijden. Alleen ik moet wel wat verzinnen voor boodschappen binnenkort
"Gelukkig" weet je wel de oorzaak. Maakt het niet minder vervelend. Er zullen vast vanzelf soorten komen op andere basisquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:53 schreef Patapon het volgende:
[..]
Jaren geleden een gezichtscreme met kokosvet geprobeerd. Toen was het zo erg....de vellen hingen er bij. Echte brandblaren. De dermatoloog gaf toen aan dat het door kokosvet kwam.
In producten heet het sodium coco sulfate, dat zit dus in zo goed als alle natuurlijke zeep.
Heb je familie of vrienden die wat voor je bij de deur kunnen zetten?quote:
Auw... oorontsteking doet pijn... gaat het weer een beetje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens hoi.
Vorige week lag ik plat met een stevige verkoudheid/oorontsteking, dus verdraaide weinig op Fok geweest.
Ja... ik denk dat ik een vriendin moet vragen...quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je familie of vrienden die wat voor je bij de deur kunnen zetten?
Gelukkig maar , ben zo gewend dat je iedere morgen wel even wat zegt hier, maakte mij al zorgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is nu benauwd en veel snot en hoesten, maar dat hele beroerde is er vanaf. Koorts zaktkomt goed
Vervelend, hoop dat het toch sneller gaat dit keer dan de 10 dagenquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:49 schreef Patapon het volgende:
[..]
Kan je niet laten bezorgen of iemand boodschappen voor je laten doen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... beterende hand dus.
Begin zelfs een klein beetje zin in dingen te krijgen, alleen nog geen energie, maar het is een goed gevoel
Gelukkig een volle vriezer, want winkel is nog niet verstandig, zeker niet in deze tijden. Alleen ik moet wel wat verzinnen voor boodschappen binnenkort
Lekker bezigquote:Op maandag 29 november 2021 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanavond twee poten van knuffeldoekje gehaakt, oortjes aangenaaid draadjes afgehecht.
Ik hoop dat childoffthestars niet al te ziek is.
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat het nu weer beter?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens hoi.
Vorige week lag ik plat met een stevige verkoudheid/oorontsteking, dus verdraaide weinig op Fok geweest.
Ja hoor, is weer over!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auw... oorontsteking doet pijn... gaat het weer een beetje?
[..]
Ja... ik denk dat ik een vriendin moet vragen...
Straks maar even bellen
Ach jee daar wordt je ook niet blij van een oorontsteking. Fijn dat je je weer beter voeltquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens hoi.
IK had een jaartje of 5 niets meer gehaakt, mijn lijf ging protesterenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezigik heb al te lang niets creatiefs gedaan.
[..]
Fijn om te horen
[..]
Gaat het nu weer beter?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar , ben zo gewend dat je iedere morgen wel even wat zegt hier, maakte mij al zorgen.
Fijn dat je je aan de beterende hand voelt
Ja ik moet eigenlijk gewoon een vriendin vragen, bel d'r straks even. Nu nog een beetje vroegquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet laten bezorgen of iemand boodschappen voor je laten doen?
Heb je nog een test gedaan?
Oef... snap dat het ging kriebelen, is het wat pijn een beetje te doen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had een jaartje of 5 niets meer gehaakt, mijn lijf ging protesteren
Maar het begon toch weer te kriebelen dus maar weer begonnen. Euhhhhhhhhhhh mijn fysio denkt er anders over.
Heh, oeps.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had een jaartje of 5 niets meer gehaakt, mijn lijf ging protesteren
Maar het begon toch weer te kriebelen dus maar weer begonnen. Euhhhhhhhhhhh mijn fysio denkt er anders over.
Wat is is zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Lief
[..]
Ja ik moet eigenlijk gewoon een vriendin vragen, bel d'r straks even. Nu nog een beetje vroeg
[..]
Oef... snap dat het ging kriebelen, is het wat pijn een beetje te doen?
Je fysio is maar gemeen
Mijn lijf is na een operatie en chemo nooit meer het zelfde gewordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, oeps.Op wat voor manier protesteert je lijf als ik vragen mag?
Da's geen goede match met (stilzittend) crea doen nee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf is na een operatie en chemo nooit meer het zelfde geworden
De spieren in mijn nek en schouders zijn net als steen zo hard.
Door te haken/breien/gitaarspelen/schilderen/tekenen/puzzelen verkrampen ze nog meer
Dan worden ze nog harder dan hard en vaak zit er dan ook lekker een zenuw klemtussen
Ik probeer nu een beetje af te wisselen overdag een beetje hier en beetje puzzelen en in de avond 3 uurtjes haken met tussen door een spelletje doen.
Eerder zat ik dan een hele dag te haken en moest het af. Nu doe ik 10 min en leg het even weg.
Mijn rug is ook niet best en door die houding en te lang in een houding te zitten wordt het er niet beter op.
Dat is echt heel erg heftig...quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf is na een operatie en chemo nooit meer het zelfde geworden
De spieren in mijn nek en schouders zijn net als steen zo hard.
Door te haken/breien/gitaarspelen/schilderen/tekenen/puzzelen verkrampen ze nog meer
Dan worden ze nog harder dan hard en vaak zit er dan ook lekker een zenuw klemtussen
Ik probeer nu een beetje af te wisselen overdag een beetje hier en beetje puzzelen en in de avond 3 uurtjes haken met tussen door een spelletje doen.
Eerder zat ik dan een hele dag te haken en moest het af. Nu doe ik 10 min en leg het even weg.
Mijn rug is ook niet best en door die houding en te lang in een houding te zitten wordt het er niet beter op.
Ja toch zo denk ik ook altijd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's geen goede match met (stilzittend) crea doen nee.Vervelend, al is 10 minuten haken al beter dan 0 minuten.
Het kan altijd erger zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg heftig...
Klopt en ik wist wel dat je ziek bent geweest, maar dat het zo'n effect heeft... daar schrik ik vanquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan altijd erger zeg ik dan maar
Ik blijf toch proberen dingen te doen en de kop niet te laten hangen.
Ik kan de dingen nog doen het had ook zo anders af kunnen lopen.
Ik heb zelf een wat zwakke onderrug en het is inderdaad superfijn als m'n vriend 'm voor me masseert als rug opspeelt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch zo denk ik ook altijd.
Maar ik zou iemand ie iedere avond even mijn schouders en nek los masseert niet verkeerd vinden![]()
Iedere woensdag heb ik een uur lang therapie, en dan is het los tot ik weer iets doet en dan bam slaat het weer vast.
Ik krijg ook onderhoudstherapie, verhelpen kan niet meer
Heftig Patapon,quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:31 schreef Patapon het volgende:
Herkenbaar Dotteke, bij mij niet door ziekte maar door mishandeling toen ik klein was. Kapotte rug en daardoor meer kans op artrose, wat ik nu dus in mijn handen heb.
Grotendeels kantoorbaan, nu meer ivm thuiswerken en veel zittende hobby's werken dan niet mee aan een pijnvrij bestaan.
Ik probeer iedere dag een uurtje een hobby te doen, soms wat langer en soms helemaal niks
Ik heb respect voor je houdingquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig Patapon,![]()
Nee niet voldoende kunnen bewegen is een ramp. Vooral dat lange zitten.
Probeer het op te lossen door tussen door wat te lopen hier in huis.
IK ben toen lopend het ziekenhuis uitgegaan en kwam er in de rolstoel uit.
Kan nog wel iet lopen hier in huis maar verder breng ik mijn leven rollende door.
Het is je grenzen opzoeken van wat je lijf nog aan kan, zo dat het in ieder geval niet erger wordt.
Ben daarom nu ook aan het afwisselen even dit en even dat. Kijken waar het schip strand.
Had ik zelf ook niet kunnen bedenken Was mij wel gezegd maar dacht ach zal wel meevallenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt en ik wist wel dat je ziek bent geweest, maar dat het zo'n effect heeft... daar schrik ik van
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig Patapon,![]()
Nee niet voldoende kunnen bewegen is een ramp. Vooral dat lange zitten.
Probeer het op te lossen door tussen door wat te lopen hier in huis.
IK ben toen lopend het ziekenhuis uitgegaan en kwam er in de rolstoel uit.
Kan nog wel iet lopen hier in huis maar verder breng ik mijn leven rollende door.
Het is je grenzen opzoeken van wat je lijf nog aan kan, zo dat het in ieder geval niet erger wordt.
Ben daarom nu ook aan het afwisselen even dit en even dat. Kijken waar het schip strand.
Fijn zo vriendquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een wat zwakke onderrug en het is inderdaad superfijn als m'n vriend 'm voor me masseert als rug opspeelt.![]()
Maar ik heb mazzel, zolang ik braaf blijf sporten, heb ik er amper last van. Houdingsding, dus hoewel het lastig is, ís er wel iets aan te helpen. Alleen lang stilstaan blijft een uitdaging.
Voor jou is dat ook net zo vervelend hoor. Het belemmert jou net zo in je dagelijks leven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik jullie zo lees ben ik blij dat het bij mij enkel de inhoud van mijn hoofd is
Dank je. Ik ben van mening dat klagen niet helpt en ook bij de pakken neergaan zitten niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je houding
Er zijn een paar dingen aan m'n lijf waarvan ik denk "quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo vriend![]()
Heb hier ook een hernia in de onderrug en een slecht Si gewrocht en een ischias
Lekker dat je nog kan sporten. Ik ging voor corona naar longtraining, was ook licht sporten. Maar mocht toen niet meer en toen het weer mocht durfde ik het niet aan in zo zaal met allemaal mensen
Zo denk ik we ook over. Soms komt de oorzaak wel naar boven....dan even vloeken ( waar ik helemaal niet van houd) en weer doorgaan. Als ik weer eens krom lig van de pijn, dan denk ik inderdaad ook van, ik heb het toch lekker gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben van mening dat klagen niet helpt en ook bij de pakken neergaan zitten niet.
Ik krijg ook altijd recpect van de artsen en fysio
Ga soms wel iets te ver en moet daar dan lichamelijk een paar dagen/weken voor boete
Maar ik heb het dan toch maar weer gedaan denk ik dan weer.
Dat is waar...quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou is dat ook net zo vervelend hoor. Het belemmert jou net zo in je dagelijks leven.
Ja soms zou een grote beurt voor je lijf niet verkeerd zijn even wat nieuwe onderdeeltje er inquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen aan m'n lijf waarvan ik denk ", moet dat nou?", maar overall heb ik niet heel veel klagen gelukkig.
En snap ik, de sportschool durf ik nog wel aan gezien de grote, open ruimte met altijd raampjes open en een vrij strikte maximumhoeveelheid mensen tegelijk binnen, maar de zaaltjes zoek ik ook nog niet op.
Goede eigenschap Patalonquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:03 schreef Patapon het volgende:
[..]
Zo denk ik we ook over. Soms komt de oorzaak wel naar boven....dan even vloeken ( waar ik helemaal niet van houd) en weer doorgaan. Als ik weer eens krom lig van de pijn, dan denk ik inderdaad ook van, ik heb het toch lekker gedaan.
Hey Donnaquote:
Doe maar even rustig aan Childofthestarquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb even een half uurtje gehaakt. Nu wel weer bekaf en overal spierpijn, maar hey... ik deed het wel. Nu weer lekker liggen
Niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar even rustig aan Childofthestar
Soms moet je wel. Je bent net flink ziek geweest even je krachten sparen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet mijn sterkste kant
Maar ik ben nu serie aan het kijken:)
Ik ga me schamen in een hoekje: massa is kassaquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms moet je wel. Je bent net flink ziek geweest even je krachten sparen.
Wellke serie ben je aan het kijken
Waarom schamen, als je dat leuk vindt om te kijken gewoon doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga me schamen in een hoekje: massa is kassalach me rot
Naja... ik heb een zwak voor reality en drama en horrorquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom schamen, als je dat leuk vindt om te kijken gewoon doen.
Is jou smaak dus waar niet de bestequote:Op dinsdag 30 november 2021 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik heb een zwak voor reality en drama en horror
Niet de beste smaak dus
Ja! Dat is fantastisch!quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is jou smaak dus waar niet de beste
Ik heb laatst Married at the first date Australie zitten kijken. Die zijn wat heftiger dan bij ons
Super! Echt geweldigquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef Dotteke het volgende:
Crea bea's ik heb @:ToT de Designer/Paintgod van FOK!gevraagd een mooi logo te maken voor onze SC
Wat vinden jullie er van?
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef Dotteke het volgende:
Crea bea's ik heb @:ToT de Designer/Paintgod van FOK!gevraagd een mooi logo te maken voor onze SC
Wat vinden jullie er van?
[ afbeelding ]
Dank je ToT je hebt weer wat moois gemaaktquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
Ja, beetje creabea bezig geweest!
Fijn dat-ie in de smaak valt!
quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je ToT je hebt weer wat moois gemaakt
quote:
Spannendquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
Het andere projectje gaat wat langer duren. Het is iets wat ik al eens eerder heb willen maken, maar ik moet er ff een plan van aanpak voor maken.
Komt wel goed!
Terwijl ik dit typ, krijg ik al ideeën over hoe het te doen.
Ben benieuwd neem de tijd het heeft geen haastquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
Het andere projectje gaat wat langer duren. Het is iets wat ik al eens eerder heb willen maken, maar ik moet er ff een plan van aanpak voor maken.
Komt wel goed!
Terwijl ik dit typ, krijg ik al ideeën over hoe het te doen.
Meh, lukte toch niet zoals ik in gedachten had.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd neem de tijd het heeft geen haast
Is goed hoor ToT doe het lekker op jou gemak als je tijd hebt. Het heeft echt geen haast ben al lang blij dat je het wil doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, lukte toch niet zoals ik in gedachten had.
2e poging ook niet.
Ik ga me er wel ff in verdiepen, maar dat zal idd wel even wat tijd in beslag nemen. Vanavond neem ik sowieso ff een break.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed hoor ToT doe het lekker op jou gemak als je tijd hebt. Het heeft echt geen haast ben al lang blij dat je het wil doen.
Fijne avond en dikke knuf aan MiniToT
Hij is leuk ToT!quote:
Dank je!quote:
Dat dus idd!quote:Op woensdag 1 december 2021 08:23 schreef Sumppi het volgende:
![]()
De CREA in 'creatief met kurk' sfeer.
[ afbeelding ]
We gaan het zien ben benieuwdquote:Op woensdag 1 december 2021 08:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja ik zit er nog aan te denken het iets op te leuken met klosjes garen en andere creatieve dingen, maar ik ben bang dat het dan snel wat te druk wordt.
Ik wou gisteren ook al mijn gehaakte kerststal neer zetten maar ik wacht toch nog even tot maandagquote:Op woensdag 1 december 2021 09:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik probeer in Kerststemming te komen. Eigenlijk vind ik dat je daar pas aan moet beginnen na Sinterklaas, maar m'n man is dol op Kerst en zou het liefst al een boom opzetten in november. Nu heb ik beloofd dat we vrijdag een boom gaan halen.
Doen jullie nog iets met Sinterklaas?
Ik dacht even dat je het over het virus had.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Met kerst gaan we waarschijnlijk ook dood zijn
Want waar we normaal 2 maanden bier bezorgen proppen we nu alles in de 2 weken voor kerst
Je weet nooit hoe het gaat met het virus natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2021 10:07 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over het virus had.Ik had niet in de gaten dat het bezorgen weer start. Zo even kijken. Wel mooi zo'n bezorging vlak voor Kerst voor de rest van de mensen.
Wij gaan nu ook gourmetten zondag. Heb je me toch mooi op een idee gebracht.![]()
Verder nog geen plannen. We zouden naar m'n nicht gaan Kerstmis, maar ik denk dat we dat toch maar niet doen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Met kerst gaan we waarschijnlijk ook dood zijn
Want waar we normaal 2 maanden bier bezorgen proppen we nu alles in de 2 weken voor kerst
Thanksquote:Op woensdag 1 december 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
Hier geen feestdagenplanning, het valt allemaal kut en ik heb in principe geen vrij tussen kerst en O&N, dus ik heb ook niet héél veel zin om een week of 3 m'n weekenden vol te proppen met sociale verplichtingen.
Misschien moet ik het ook te snel af zijn en zelf voorstellen gaan maken qua bezoekjes, dan hou ik het in eigen hand.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 1 december 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben al geen fan van het "we gaan nu verplicht gezellig doen".![]()
Prima dat mensen het leuk vinden hoor, maar ik ga net zo lief op een willekeurig moment even langs.
Sterkte!quote:Op woensdag 1 december 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, ik was nog een verjaardag vergeten ook, met een beetje pech 4 weekenden achter elkaar "bezet" eind december/begin januari.
Thxquote:
Altijd fijn tochquote:Op woensdag 1 december 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ThxHet zal in praktijk allemaal wel meevallen hoor, maar dramatisch doen.
Oef dat is druk...quote:Op woensdag 1 december 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, ik was nog een verjaardag vergeten ook, met een beetje pech 4 weekenden achter elkaar "bezet" eind december/begin januari.
quote:Op woensdag 1 december 2021 10:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het gaat met het virus natuurlijk![]()
En ja leek ons wel slim om het voor de kerstdagen bij de mensen te krijgen.
Vinden de kinderen gourmetten ook leuk?![]()
En lastig met kerst he.....
quote:Op woensdag 1 december 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ThxHet zal in praktijk allemaal wel meevallen hoor, maar dramatisch doen.
Beterquote:Op woensdag 1 december 2021 11:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Natuurlijk vinden de kinderen gourmetten leuk.![]()
Ik ben niet zo'n liefhebber van vlees en eerdere jaren was het een heel gezeur om dan veel andere dingen erbij te hebben. M'n man vond dan dat we wel genoeg hadden en dat het vooral om het vlees gaat bij gourmetten.
Nu is hij alleen gestopt met het eten van vlees, dus we kunnen vol aan de pannenkoekjes met vulling en dergelijke zonder dat ik in discussie hoef te gaan of zelf nog eens naar de winkel moet.
Hehehe, grappige ontwikkeling wel van je man.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Natuurlijk vinden de kinderen gourmetten leuk.![]()
Ik ben niet zo'n liefhebber van vlees en eerdere jaren was het een heel gezeur om dan veel andere dingen erbij te hebben. M'n man vond dan dat we wel genoeg hadden en dat het vooral om het vlees gaat bij gourmetten.
Nu is hij alleen gestopt met het eten van vlees, dus we kunnen vol aan de pannenkoekjes met vulling en dergelijke zonder dat ik in discussie hoef te gaan of zelf nog eens naar de winkel moet.
Gelukkig heeft kerel een hekel aan z'n verjaardag vieren, dus ik verwacht er ook niet héél veel van. Het is wel een "rond" getal (40, het klinkt zo oud ineens.quote:[..]
Hier ook best wat verjaardagen en normaal gesproken veel familiebezoek. Maar dit jaar gaat het weer niet in verband met corona.Ik spreek ook liever af op andere momenten.
quote:Op woensdag 1 december 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, grappige ontwikkeling wel van je man.
[..]
Gelukkig heeft kerel een hekel aan z'n verjaardag vieren, dus ik verwacht er ook niet héél veel van. Het is wel een "rond" getal (40, het klinkt zo oud ineens.), in mijn ervaring wil de familie dan graag wat extra doen. Maar goed, ik verwacht niet dat de maatregelen dan ineens zoveel losser gaan zijn.
![]()
En op het moment van schrijven bedenk ik me ineens dat m'n neefje vlak na kerst jarig is. Well fudge.
Oh, ik zelf ook wel hoor.quote:
Ik zou Sinterklaas met kinderen en kleinkinderen vieren, helaas kan dat weer niet door gaan.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:29 schreef Sumppi het volgende:
Ik probeer in Kerststemming te komen. Eigenlijk vind ik dat je daar pas aan moet beginnen na Sinterklaas, maar m'n man is dol op Kerst en zou het liefst al een boom opzetten in november. Nu heb ik beloofd dat we vrijdag een boom gaan halen.
Doen jullie nog iets met Sinterklaas?
ZOu met de Kerst met kinderen en kleinkinderen uit eten gaan. ZIen of dat nog door kan gaanquote:Op woensdag 1 december 2021 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou gisteren ook al mijn gehaakte kerststal neer zetten maar ik wacht toch nog even tot maandag
Zondag gaan we gourmetten bij mijn ouders en daarna de F1 race kijken.
Met kerst nog geen idee...
Hebben jullie plannen?
Voor m'n ouders ben ik wel blij dat ze in ieder geval met de kleinkinderen Sinterklaas kunnen vieren.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou Sinterklaas met kinderen en kleinkinderen vieren, helaas kan dat weer niet door gaan.
MIjn kinderen en kleinkinderen gaan nu samen met de kleintje sinterklaas vieren en ik ben er via Facetime bij. Niet gezellig maar je moet wat in deze tijd. Zo kan je er toch nog bij zijn.
Bij mij is het ook niet verplivcht, iedereen moet doen wat hij of zij wil.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben al geen fan van het "we gaan nu verplicht gezellig doen".![]()
Prima dat mensen het leuk vinden hoor, maar ik ga net zo lief op een willekeurig moment even langs.
Ja ik ben benieuwd hoe het dan weer gaat.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu met de Kerst met kinderen en kleinkinderen uit eten gaan. ZIen of dat nog door kan gaan
Dat is wel fijn. Ik paste voor corona ook op. 4 dagen in de week. Maar mijn dochter wilde niet het risico lopen dat haar zoon mijn zou besmette dus dat is helaas per direct gestopt ondanks dat ik zei het gewoon te willen blijven doen. Maar ze zegt nee mam, ik wil niet op mijn geweten hebben dat jij door Max ( zo heet mijn kleinzoon) besmet raakt ik zal het mijzelf nooit vergeven. Dus er kwam abrupt een einde aan 10 jaar intensief oppassenquote:Op woensdag 1 december 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor m'n ouders ben ik wel blij dat ze in ieder geval met de kleinkinderen Sinterklaas kunnen vieren.Alleen m'n zus heeft kinderen (waar m'n moeder toch al oppas voor is), dus dat kan mooi.
Ja, dacht er eerst aan om in de openserre bij mijn dochter te gaan zitten, maar dat is mij toch iets te koud. Hun dan binnen en ik met een dikke deken in die serre. De deur van die serre is kapot dus wel koud daarquote:Op woensdag 1 december 2021 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe het dan weer gaat.
Wel fijn dat we nu in een tijd van facetime leven, nu kan je er toch een beetje bij zijn met Sinterklaas.
Dat is ook niet ideaal.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dacht er eerst aan om in de openserre bij mijn dochter te gaan zitten, maar dat is mij toch iets te koud. Hun dan binnen en ik met een dikke deken in die serre. De deur van die serre is kapot dus wel koud daar
Mja, dat wordt wel gezegd in de familie hier, maar men is toch wel teleurgesteld als je "nee" zegt.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij is het ook niet verplivcht, iedereen moet doen wat hij of zij wil.
Maar de kids vinden het leuk om samen wat te doen
Wel jammer, maar ik snap je dochter volkomen.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Ik paste voor corona ook op. 4 dagen in de week. Maar mijn dochter wilde niet het risico lopen dat haar zoon mijn zou besmette dus dat is helaas per direct gestopt ondanks dat ik zei het gewoon te willen blijven doen. Maar ze zegt nee mam, ik wil niet op mijn geweten hebben dat jij door Max ( zo heet mijn kleinzoon) besmet raakt ik zal het mijzelf nooit vergeven. Dus er kwam abrupt een einde aan 10 jaar intensief oppassen
Ja, je zou er eigenlijk zo heater in moeten zettenquote:Op woensdag 1 december 2021 12:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet ideaal.
Zo heb ik vorig jaar met mijn ouders met kerst in een partytent gezeten, was achteraf ook wel koud voor hun.
Ja ik ook, maar wel jammer hoor. Ik was net weer begonnen met oppassen begint de ellende weerquote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat wordt wel gezegd in de familie hier, maar men is toch wel teleurgesteld als je "nee" zegt.
[..]
Wel jammer, maar ik snap je dochter volkomen.
Ja, frustrerend gedoe.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wel jammer hoor. Ik was net weer begonnen met oppassen begint de ellende weer
Hij heeft het inmiddels zelf al twee keer gehad
Die hadden we er speciaal voor gekochtquote:Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je zou er eigenlijk zo heater in moeten zetten
O dat is wel lekker, ik zit er ook met smacht op te wachten. Ben benieuwd zal vast wel ergens volgend jaar zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Mijn ouders kunnen via het werk de boosterprik halenFijn want heb het idee dat het op leeftijd nog niet echt op schiet.
Hopelijk gaat het straks allemaal sneller. Wanneer heb je je laatste prik gehad?quote:Op woensdag 1 december 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker, ik zit er ook met smacht op te wachten. Ben benieuwd zal vast wel ergens volgend jaar zijn.
30 meiquote:Op woensdag 1 december 2021 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het straks allemaal sneller. Wanneer heb je je laatste prik gehad?
Dat is mooi!quote:Op woensdag 1 december 2021 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Mijn ouders kunnen via het werk de boosterprik halenFijn want heb het idee dat het op leeftijd nog niet echt op schiet.
Zo zie je toch maar dat ze er wel mee bezig zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Spel in 2021.
[ afbeelding ]
De knuffels zonder mondkapje zijn getest door de dames.
Fijn!!quote:Op woensdag 1 december 2021 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Vrijwilligers mogen ook bij hun als het goed isquote:Op woensdag 1 december 2021 18:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Fijn!!
Bij mijn vrijwilligerswerk kregen we daar ook een mail over. Voor het personeel wordt eea geregeld en er wordt geprobeerd de vrijwilligers mee te nemen (met de reguliere inentingen kregen we als vrijwilligers geen voorrang dus ik heb pas half juli de tweede prik gehad. De behoefte aan een booster is ook iets minder groot waarschijnlijk)
Ja en wel goed ook dat het zo in spel terecht komt.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo zie je toch maar dat ze er wel mee bezig zijn.
Super slim!!!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:31 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja en wel goed ook dat het zo in spel terecht komt.
Hier trouwens veel mensen die er met hun mondkapje bijlopen als 'beer' hierboven. Voor het werk moet ik daar wel wat van zeggen en dat vind ik best ongemakkelijk. Maar nu zei m'n man laatst heel vriendelijk in de supermarkt: 'meneer, uw mondkapje is afgezakt'. En dat werkte heel goed.Hij kwam ook echt zo over alsof hij oprecht dacht dat het per ongeluk was gebeurd. Dat ga ik morgen dus proberen.
Nee snap ik! Alleen dit is wel een slimme manierquote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef Sumppi het volgende:
Als ze op oorlogspad zijn werkt het vast niet.
Hoe gaat het nu met jou?
Ik zou gisteren mijn katoen binnen krijgen om aan de baby deken te beginnen, maar ze zijn niet geweestquote:Op donderdag 2 december 2021 08:28 schreef Sumppi het volgende:
Wat ga je vandaag doen?![]()
Hopelijk kan ik vandaag m'n laatste sok van een paar sokken breien. Dan kan ik daarna nadenken over het breien van Kerstcadeautjes.![]()
Hoe is het vandaagquote:
O dat is vervelend, is dat nu erger geworden door dat je zo ziek was?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fysiek wel oké, hoofd niet oké
Weet ik niet eigenlijk. Vermoed dat het morgen wel oké is. Soms zijn er van die dagen... Zit te twijfelen tussen gewoon bezig gaan of een uurtje slapenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, is dat nu erger geworden door dat je zo ziek was?
Vervelend dat je dit hebt.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Vermoed dat het morgen wel oké is. Soms zijn er van die dagen... Zit te twijfelen tussen gewoon bezig gaan of een uurtje slapen
Tja... vandaag last van het bipolaire deel van schizoaffectief. En dat zijn zware dagenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend dat je dit hebt.
Je moet doen wat goed voor jezelf voelt. DIkke
Ik zit ook al 3 dagen op een pakketje te wachten die maandag zou komenquote:Op donderdag 2 december 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou gisteren mijn katoen binnen krijgen om aan de baby deken te beginnen, maar ze zijn niet geweest
Ja het is superdruk natuurlijk. En corona en de feestdagen.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit ook al 3 dagen op een pakketje te wachten die maandag zou komenHopelijk morgen anders heb ik wel echt een probleem.
Ik ben ook gek op sneeuw. Helaas hier geen sneeuw vandaag.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja...
En wat een weer! Echt winters al. Enorme sneeuwbui vanochtend. Werd helemaal blij. Was zo bewolkt dat serieus de lampen aan moesten. Zitten genieten
Het bleef niet liggen hoor, maar dat maakte de pret niet minder voor mequote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op sneeuw. Helaas hier geen sneeuw vandaag.
Mwehehehe, dat wordt zelf versieren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:12 schreef Sumppi het volgende:
Hier ligt er een dun laagje ijs op de sloot. En bij de wandeling met de hond kraakte het zo lekker onder m'n voeten, terwijl we door het gras liepen.
Vandaag kerstboomdag!
Vroeger was het bij ons gebruikelijk dat m'n vader met mij de boom versierde en m'n moeder lekker boven ging dutten of lezen ofzo. Dan mocht ik haar als het klaar was halen.Mijn man wil daar niet aan.
Mja, ik woon aan de kust, dus dit gaat nog steeds op hier.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:50 schreef Sumppi het volgende:
Toen waaide het hard en was de lucht zo vochtig.
Nee, ik heb kitsch.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:00 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat is ook zo.Als ik weer terug 'thuis' ben in Noord-Holland is het altijd verrekte koud en winderig.
Ohhh ik haat huisjes en m'n man is er gek op. Het kan hem niet kitcherig genoeg. Ik hou meer van vilt en hout, maar nee, het is vooral december kermis maand hier.![]()
Maar misschien heb jij wel smaakvolle huisjes?
Wat flauw van je manquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:12 schreef Sumppi het volgende:
Vroeger was het bij ons gebruikelijk dat m'n vader met mij de boom versierde en m'n moeder lekker boven ging dutten of lezen ofzo. Dan mocht ik haar als het klaar was halen.Mijn man wil daar niet aan.
Ik hou er vanquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb kitsch.
[ afbeelding ]
Maar dat zette ik altijd ín een kast en daar staat nu Lego, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat doe.
Wat apart en wat mooiquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb er zelfs nog een foto van, van een eerder jaar.![]()
[ afbeelding ]
Pakketje is erquote:Op donderdag 2 december 2021 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit ook al 3 dagen op een pakketje te wachten die maandag zou komenHopelijk morgen anders heb ik wel echt een probleem.
Ik had een heel slechte dag. Nu begin ik een beetje bij te trekken. Iedereen wilde dingen van me die met YouTube en Google ook op te lossen warenquote:
He vervelend. Wel fijn dat het bij begint te trekken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had een heel slechte dag. Nu begin ik een beetje bij te trekken. Iedereen wilde dingen van me die met YouTube en Google ook op te lossen waren
Hey Sumppi. Wil je aub even in het breitopic kijken 😉quote:
Ja vooral als je niet lekker bent.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaach... ik moet ook leren nee te zeggen
inmiddels lekker onderuit. Serietje aan en tot rust komen
Goede vraag.quote:
Ik zag het thnx. Meestal ben ik er snel uit maar deze gggrrrrrquote:
Beter toch. Vervelen is ook zo wat. Lekker zelf gebakken kruidnoten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goede vraag.
Vandaag ging de tijd heel snel terwijl ik volgens mij niet zoveel gedaan heb. Alleen even naar de stad en kruidnoten gebakken.
Ach jemig meis 😘 ik duim voor je.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed, fiets nu richting kliniek om met de psychiater te praten. Of ik krijg noodmedicatie mee of geīnjecteerd. Of ik moet blijven. Hopelijk over een paar uur thuis en uitslapen. Duim voor me aub
Fijn te horen, moest er vannacht nog aan denken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 04:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
In eigen bed beland godenzijdank
Was even gedonder, maar nu gaat het weer
Niet te druk maken om mijquote:Op zaterdag 4 december 2021 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, moest er vannacht nog aan denken.
Hoop dat je lekker geslapen hebt en je je vandaag weer wat beter voelt
quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet te druk maken om mij![]()
Hoort helaas bij mijn leven en ik kan het aan
Gelukkig maar doe maar lekker rustig aan vandaag danquote:Op zaterdag 4 december 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij een betere dag
Wat meer rust
Jemig Sarabi Heel veel sterkte voor jullie allemaal.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:09 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Net bericht gehad dat mijn tante in coma is gebracht(geen corona).
Nu ligt ze nog hier in het ziekenhuis maar wordt zometeen naar de andere kant van het land gebracht omdat ze hier ic bedden nodig hebben voor coronapatienten![]()
Hopelijk kom ik vandaag niet te veel wappies tegen.
Gatverdamme wat naar... heel erg veel sterkte meid... Dikke knuffel voor jou en je familiequote:Op zaterdag 4 december 2021 12:09 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Nu ligt ze nog hier in het ziekenhuis maar wordt zometeen naar de andere kant van het land gebracht omdat ze hier ic bedden nodig hebben voor coronapatienten![]()
Sterktequote:Op zaterdag 4 december 2021 12:09 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:09 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Morguhquote:Op zondag 5 december 2021 06:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag hier veel crea op het programma
Oooh dat is zo leukquote:Op zondag 5 december 2021 09:46 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen, wij gaan straks meubels kijken. We nemen bijna niets mee uit het oude huis.
Lekker tochquote:
Dat zijn altijd leuke dingen. heb je al enig idee welke kant je op wil?quote:Op zondag 5 december 2021 09:46 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen, wij gaan straks meubels kijken. We nemen bijna niets mee uit het oude huis.
Het zijn een aantal meubels uit deze serie geworden. Inclusief de buffetkast.quote:Op zondag 5 december 2021 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke dingen. heb je al enig idee welke kant je op wil?
O dat is wel heel mooi 👍🏻quote:Op zondag 5 december 2021 18:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Het zijn een aantal meubels uit deze serie geworden. Inclusief de buffetkast. [ afbeelding ]
Morguhquote:
Inderdaad.quote:
Dat is fijn te horen dat je je vandaag gelukkig voeltquote:Op maandag 6 december 2021 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me gelukkig vandaag!
Voordeel van rapid cycling; ik heb veel slechte dagen, maar die worden afgewisseld met echt intens gelukkige dagen
Hoe is het met je tante?quote:
Sarabi bedoel je?quote:
ppff qouote ik de verkeerdequote:
Hoop mee voor jullie. Kan de familie nu wel op bezoek nu ze zover weg ligt?quote:Op maandag 6 december 2021 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Situatie is nog hetzelfde. Hopelijk halen ze haar morgen uit de coma.
Morguhquote:Op dinsdag 7 december 2021 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Weer een nieuwe dag. Lag al om half tien onder de dekentjes en werd wakker van de wekker. Blijkbaar was het nodig.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Ben wel weer helemaal fit
Jij lekker geslapen?
Oef... dat is een boel gedoe...quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ja voor mijn doen redelijk geslapen.
Mijn lijf was moe van het breien en uithalen, naalden jacht, breien uithalen, opzetten, breien uithalen opzetten.
Had geen rug, armen en handen meer over gisteren
Ach ja, het houdt je van de weg wegquote:Op dinsdag 7 december 2021 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef... dat is een boel gedoe...
Thnxquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:16 schreef Sumppi het volgende:
Nu niet meer uithalen hoor. Het gaat zo te zien goed.
Hahahaha, ik ken dat soort gedoe. Houd je niet enkel van de straat, het is nog leuk ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, het houdt je van de weg weg
Ben een baby dekentje aan het breien, staat wel een foto bij het brei topic.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ken dat soort gedoe. Houd je niet enkel van de straat, het is nog leuk ook
Wat ben je aan het maken?
Ja hier ook, op gras daken en auto.s niet op de weg of stoepquote:
Ooooh gaaf! ik ga kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een baby dekentje aan het breien, staat wel een foto bij het brei topic.
Heb echt al jaren geen breinaald meer in mijn handen gehad, meer dan 10 jaar geleden de laatste sokken gebreid
Oh is dat het gele ding die ik ineens aan de hemel ziequote:Op dinsdag 7 december 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier geen sneeuw, maar ik zie wel de zon weer eens.
Je zou bijna vergeten dat 'ie bestond ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is dat het gele ding die ik ineens aan de hemel zie
Morguhquote:
Fijn,quote:Op woensdag 8 december 2021 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaWas een goed nachtje
en jij dan?
Fijn dat het lekker gaatquote:Op woensdag 8 december 2021 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn,
Voor mijn doen ook redelijk
Gaat lekker de laatste paar dagen. Weet niet wat mij overkomt. Wel vaak wakker maar kan daarna weer in slaap komen tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |