abonnement Unibet Coolblue
pi_202345098
Goedemorgen!

Vandaag lekker naar de kapper en daarna de stad in. Mijn moeder heeft me geld gegeven om te shoppen O+ Ik heb alleen een Pipoosverbod, ze heeft daar iets voor mijn verjaardag gekocht en ze weet zeker dat ik het koop wanneer ik het in die winkel zie staan. Dus dat doen we niet, ben nu wel stiknieuwsgierig

Dus ik ga nieuwe broeken kopen (ben veel afgevallen) en mag daarna ook even langs de boekhandel :) en boeken naar de bieb brengen

Met andere woorden; dit gaat een leuke dag worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_202345255
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag lekker naar de kapper en daarna de stad in. Mijn moeder heeft me geld gegeven om te shoppen O+ Ik heb alleen een Pipoosverbod, ze heeft daar iets voor mijn verjaardag gekocht en ze weet zeker dat ik het koop wanneer ik het in die winkel zie staan. Dus dat doen we niet, ben nu wel stiknieuwsgierig

Dus ik ga nieuwe broeken kopen (ben veel afgevallen) en mag daarna ook even langs de boekhandel :) en boeken naar de bieb brengen

Met andere woorden; dit gaat een leuke dag worden
Veel plezier! Ik las best veel, maar op dit moment een stuk minder. Gewoon te veel hobbies.
pi_202345261
Vandaag nog vrijgenomen voor een workshop en vanavond naar de privébioscoop. Helemaal zin in!

Volgende week zien we wel weer.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:46:43 #29
388664 crew  Dotteke
pi_202345269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag lekker naar de kapper en daarna de stad in. Mijn moeder heeft me geld gegeven om te shoppen O+ Ik heb alleen een Pipoosverbod, ze heeft daar iets voor mijn verjaardag gekocht en ze weet zeker dat ik het koop wanneer ik het in die winkel zie staan. Dus dat doen we niet, ben nu wel stiknieuwsgierig

Dus ik ga nieuwe broeken kopen (ben veel afgevallen) en mag daarna ook even langs de boekhandel :) en boeken naar de bieb brengen

Met andere woorden; dit gaat een leuke dag worden
Wat een verwennerij, leuk hoor. Geniet van je dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:47:46 #30
388664 crew  Dotteke
pi_202345276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:44 schreef Morri2 het volgende:
Vandaag nog vrijgenomen voor een workshop en vanavond naar de privébioscoop. Helemaal zin in!

Volgende week zien we wel weer.
Ook een leuke dag tegemoet, lekker genieten.
Wat een luxe he als iemand een privé bioscoop hebt en daar dan mag komen kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202345295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ook een leuke dag tegemoet, lekker genieten.
Wat een luxe he als iemand een privé bioscoop hebt en daar dan mag komen kijken
Zeker luxe. Is gewoon een hobby van hem. Ieder z'n hobby :D
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:51:03 #32
388664 crew  Dotteke
pi_202345306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:50 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Zeker luxe. Is gewoon een hobby van hem. Ieder z'n hobby :D
Altijd leuk vrienden/kennissen te zijn met iemand die dat als hobby heeft.
Niets verkeerds aan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202347553
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag lekker naar de kapper en daarna de stad in. Mijn moeder heeft me geld gegeven om te shoppen O+ Ik heb alleen een Pipoosverbod, ze heeft daar iets voor mijn verjaardag gekocht en ze weet zeker dat ik het koop wanneer ik het in die winkel zie staan. Dus dat doen we niet, ben nu wel stiknieuwsgierig

Dus ik ga nieuwe broeken kopen (ben veel afgevallen) en mag daarna ook even langs de boekhandel :) en boeken naar de bieb brengen

Met andere woorden; dit gaat een leuke dag worden
Wat lief van je moeder! O+
pi_202348466
Het was me te druk in de stad. Dus dinsdag gaan we weer. En als alles dan dicht is zet ik het geld op de rekening voor leuke dingen en komt het een andere keer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_202351980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was me te druk in de stad. Dus dinsdag gaan we weer. En als alles dan dicht is zet ik het geld op de rekening voor leuke dingen en komt het een andere keer
Het was ook wel Black Friday. Plus de angst dat de winkels misschien zouden gaan sluiten.

De workshop was rustig. Van de 6 hadden er zich 2 afgemeld. Op weg daar naar toe was het ook extreem rustig. Ik had al zo'n vermoeden dat alles in en bij de winkels zat.
pi_202352080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:46 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Het was ook wel Black Friday. Plus de angst dat de winkels misschien zouden gaan sluiten.

De workshop was rustig. Van de 6 hadden er zich 2 afgemeld. Op weg daar naar toe was het ook extreem rustig. Ik had al zo'n vermoeden dat alles in en bij de winkels zat.
Klinkt wel aannemelijk. Gelukkig is het amper tien minuten fietsen naar de stad (naja, van mijn wijk naar het centrum, ben een stadjer). Dus was zo weer thuis

Oh vier weinig. Gok dat je jouw idee wel accuraat is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 17:39:24 #37
388664 crew  Dotteke
pi_202352666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was me te druk in de stad. Dus dinsdag gaan we weer. En als alles dan dicht is zet ik het geld op de rekening voor leuke dingen en komt het een andere keer
Ja was te verwachten dat het druk zou zijn, maar wat in het vat zit verzuurd niet :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202356185
Nou dat zijn allemaal halve maatregelen -O-
pi_202361187
Morguh dames. Zou vandaag verjaardag hebben van mijn kleindochter
Maar ik heb besloten toch maar niet te gaan. Risico is veel te hoog met kinderen momenteel en moeders geeft ook lessen, welliswaar aan volwassenen maar toch. Komen ook meer dan 4 man, want dat mag vandaag nog maatregelen gaan morgen pas in.

We zouden dit jaar ook SInterklaas hier vieren, de cadeautjes staan klaar maar ook dat gaat helaas niet door.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202361188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat zijn allemaal halve maatregelen -O-
Ja de winkels iets eerder dicht en de horeca. De grootste besmettingsbron, de scholen blijven open.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202361213
Het gaat natuurlijk wel iets verder dan winkels en horeca. Zo gaat hier het sporten voor zoon niet meer door en muziekles wordt nu digitaal aangeboden. En 's avonds geen bezoek meer aan theater, concert, bioscoop.

Op school wordt de bovenbouw straks twee keer per week getest, dus daar kunnen ze wat sneller ingrijpen. Ik heb het idee dat het juist in die klassen ook wat sneller rondgaat, maar dat is alleen als ik kijk naar neefjes, nichtjes en onze school.

Ik betwijfel ook of het genoeg is, maar vooral door hoe mensen zich gedragen.

Op het werk komen er nog altijd mensen binnen zonder mondkapje, gaan in discussie erover vlak bij mij staan, trekken het kapje weg als ze moeten hoesten, enz. Mensen zoeken elkaar nog op, omdat ze denken dat het -nog- wel kan. Laten zich niet vaccineren om allerlei redenen, enz.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202361221
In elk geval wel gefeliciteerd met je kleindochter. Het is ontzettend zuur dat je dat mist. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202361244
Ik denk dat we straks wel een langere kerstvakantie hebben.

Maar voor heel veel kinderen ben ik zo blij dat de scholen nog open blijven. Voor mij was het ook prima geweest als kinderen die het hard nodig hebben naar school zouden gaan en de kinderen die echt niet thuis kunnen worden opgevangen. Die van mij redden zich wel thuis, maar er zijn er veel voor wie dat niet geldt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202361398
Goeiemorgen. Ik ben hier wakker geworden met een dun laagje wit buiten! *O* Het zal wel niet lang blijven liggen, maar het is wel leuk wakker worden.

Vandaag kruip ik achter de naaimachine. Waarschijnlijk ga ik een klein ritstasje maken om mijn wonderclips in te doen. Die zitten al tijden in een gripzakje, en dat is toch niet zo handig.

Ook een beetje puzzelen weer, denk ik. Dat is er de afgelopen week niet echt van gekomen.
pi_202361413
En net even vluchtig naar de maatregelen gekeken. Weer een waslijst aan 'beetje dicht hier, beetje dicht daar'. En inderdaad, scholen blijven gewoon open. Ik snap het wel, maar zo gaan de cijfers niet erg omlaag. Gelukkig zijn er snel vakanties. Dat zet misschien nog zoden aan de dijk, al is het dan te laat.
pi_202361604
Helaas hier geen wit

Ik heb besloten de knutselclub in januari weer te bezoeken. Niemand houdt afstand of luistert als je erop aanspreekt. Dus voor mijn gevoel voor veiligheid doe ik het niet. Jammer, maar beter dan ziek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_202361956
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:39 schreef Morri2 het volgende:
En net even vluchtig naar de maatregelen gekeken. Weer een waslijst aan 'beetje dicht hier, beetje dicht daar'. En inderdaad, scholen blijven gewoon open. Ik snap het wel, maar zo gaan de cijfers niet erg omlaag. Gelukkig zijn er snel vakanties. Dat zet misschien nog zoden aan de dijk, al is het dan te laat.
Het is toch niet 'een beetje dicht hier, beetje dicht daar'?

Er geldt een sluitingstijd voor alle locaties en evenementen tussen 17.00 en 05.00 uur.


Lijkt me juist wel duidelijk.

En op scholen mogen kinderen met milde klachten niet meer komen én er moet worden getest. Een groot deel van de mensen laat zich niet meer testen bij klachten, terwijl dat voor de mensen op scholen niet geldt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 27-11-2021 09:59:47 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202362031
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Het is toch niet 'een beetje dicht hier, beetje dicht daar'?

Er geldt een sluitingstijd voor alle locaties en evenementen tussen 17.00 en 05.00 uur.

Weer een uurtje eraf, maar ook weer uitzonderingen.
pi_202362061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:59 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Weer een uurtje eraf, maar ook weer uitzonderingen.
Voor essentiële winkels en dienstverlening. En vooruit voor professionals in de culturele- en sportsector.

En het is wel meer dan een uurtje eraf. Horeca was nog wat uren langer open en ook voor bioscopen, theaters en concertzalen was die sluitingstijd van 18.00 uur er niet.

Niet dat ik zeg dat dit genoeg is. Ik weet niet of het genoeg is en ben bang van niet, maar het is ook niet helemaal wat jij ervan maakt. :D

[ Bericht 27% gewijzigd door Sumppi op 27-11-2021 10:09:44 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202362453
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:33 schreef Sumppi het volgende:
Het gaat natuurlijk wel iets verder dan winkels en horeca. Zo gaat hier het sporten voor zoon niet meer door en muziekles wordt nu digitaal aangeboden. En 's avonds geen bezoek meer aan theater, concert, bioscoop.

Op school wordt de bovenbouw straks twee keer per week getest, dus daar kunnen ze wat sneller ingrijpen. Ik heb het idee dat het juist in die klassen ook wat sneller rondgaat, maar dat is alleen als ik kijk naar neefjes, nichtjes en onze school.

Ik betwijfel ook of het genoeg is, maar vooral door hoe mensen zich gedragen.

Op het werk komen er nog altijd mensen binnen zonder mondkapje, gaan in discussie erover vlak bij mij staan, trekken het kapje weg als ze moeten hoesten, enz. Mensen zoeken elkaar nog op, omdat ze denken dat het -nog- wel kan. Laten zich niet vaccineren om allerlei redenen, enz.
Wie betaald dat, en waar haal je die testen vandaagn Moest er van de week 2 hebben kon er met pijn en moeite eentje kopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')