Ze doet tenminste niet meequote:Op zaterdag 27 november 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:
Staat Natalia nog niet op springen? Die vliezen breken straks achter de desk joh.
Dat was Karen toch?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze doet tenminste niet mee![]()
Zat vanmiddag K2 zoekt K3 uit 2009 te kijken, en die Kathleen die toen drie weken na de finale was uitgerekend ging nog verrassen lang mee
Nee deelnemer-Kathleenquote:
Natalia is uitgerekend voor 10 december, maar je weet maar nooit ...quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:
Staat Natalia nog niet op springen? Die vliezen breken straks achter de desk joh.
Ja ik weet wederom alles over surimiquote:
Ohquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee deelnemer-Kathleen![]()
[ afbeelding ]
Nee ik was ze ook bijna allemaal vergeten behalve de finalisten en Sonja Silvaquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh![]()
Wist niet meer dat die erbij zat.
Mwa, niet zo. Ze droegen een soort galajurken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:16 schreef bogtrotter het volgende:
Ik heb 't openingsnummer nét gemist. Was er wat aan?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:16 schreef bogtrotter het volgende:
Ik heb 't openingsnummer nét gemist. Was er wat aan?
quote:
Ben benieuwd of ze gaat voor een carriere in de schijnwerpersquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:19 schreef Guanabana het volgende:
Klaasje doet mee aan The Big Balance?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |