quote:Europa maakt woensdag eindelijk kennis met ‘rasta-Ajax’. Wel blijven de ‘three little birds’ achter in Amsterdam, want de Uefa staat de gevleugelde vriendjes niet toe.
"De Europese voetbalbond ziet het als een andere uiting dan het clublogo, logo kledingsponsor of mouwsponsor. Andere uitingen zijn niet toegestaan,"
quote:Op woensdag 24 november 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Heksenketel niet genoemd, erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sturm Graz zegt halloquote:Op woensdag 24 november 2021 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgezien van de tegenstander van AZ is dit de zwakste Europese tegenstander in deze Europese week voor de Nederlandse clubs.
Ez clap dus
Wordt die Unuvar niet omver gelopen in de CL?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Labyrat nog steeds niet is vervangen door bijv een Unuvar.
Een jeugdig talent is in ieder geval beter dan iemand die al heeft bewezen dat die niks te zoeken heeft bij een topclub.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wordt die Unuvar niet omver gelopen in de CL?
Ja dat is inderdaad wel zo. Beiden worden toch niet ingezet, dan is het meetrainen van Unuvar van meer waarde voor de toekomst.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een jeugdig talent is in ieder geval beter dan iemand die al heeft bewezen dat die niks te zoeken heeft bij een topclub.
Labyad krijgt heel soms minuten zoals tegen RKC dit afgelopen weekend . Zonde wel.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel zo. Beiden worden toch niet ingezet, dan is het meetrainen van Unuvar van meer waarde voor de toekomst.
Anders ga ik wat anders doen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:45 schreef Karina het volgende:
Hopelijk een leuke vlotte wedstrijd met wat goaltjes. Niet dat slome gedoe.
Ja ik ook. Volg ik het wel via de live scorequote:
Hij trapt maar wat zonder dat het ergens komt waar je het wilt hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 18:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Daramy?
Jammer dat die jongen die naar Rennes ging gegarandeerd speeltijd wilde .quote:Op woensdag 24 november 2021 18:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Daramy?
Die zitten allemaal aandachtig te kijkenquote:Op woensdag 24 november 2021 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Getuige de hoeveelheid posters is de Ajax hype over.
Is altijd als ze weer eens vroeg moetenquote:Op woensdag 24 november 2021 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Getuige de hoeveelheid posters is de Ajax hype over.
Vind het juist fijn als het vroeg is. Lekker op tijd naar bed.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is altijd als ze weer eens vroeg moeten
Moeten ze weer snel een bord spaghetti door hun mik gooienquote:Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Braaf nog aan het eten bij mams.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Ligt het aan mij of is de beeldkwaliteit matig?
Ja zei ik ook al. Beetje wazig of zo. maar van dichtbij is het wel scherp.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Gefilmd met een aardappel.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Onananas?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die gozer een kapsel als een ananas?
Sierd?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mensonterende commentator
Narcos?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook wel lekker als het wat vroeger is, kan ik erna nog wat kijken.
Stukje facesitting. @JR-Style-93quote:
Daar ben ik klaar mee. Ik ben nu met Undercover begonnen, had daar nog niks van gezien. Ben nu bij s01e09quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik klaar mee. Ik ben nu met Undercover begonnen, had daar nog niks van gezien. Ben nu bij s01e09
Maar die is hier nog nooit trainer geweest?quote:Op woensdag 24 november 2021 18:57 schreef Doevelaer het volgende:
Stiekem is Fatih Terim toch ook vanavond gewoon weer de trainer?
gecondoleerdquote:Op woensdag 24 november 2021 19:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nee die lul van RTL 7 darts
Dacht jij dat ie pech had? Hahahahaquote:
Ook geen PSVquote:
Die cursus hoef ik nietquote:
Ajax gaat sowieso voor.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat doe jij hier![]()
Dries niet ergens op tv![]()
Teveel naar Donyell gekekenquote:
Waar is ie trouwens, krijgt hij rust?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
Weer geen Haller om hem even erin te koppen
Die keeper ookquote:
Hele opstelling is wat gewijzigd tochquote:Op woensdag 24 november 2021 19:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waar is ie trouwens, krijgt hij rust?
Gewoon, wachten op de tweede helft toch?quote:
tid, vanzelfsprekend!quote:
Omdat Onana in ritme moet komen op niveau.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:17 schreef TLC het volgende:
Waarom speelt de beste keeper van Nederland niet ??
Die heeft cojona.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:17 schreef TLC het volgende:
Waarom speelt de beste keeper van Nederland niet ??
Al besproken.quote:
Berghuis blijft voorin balletje afwachten en doet verder niet mee.quote:
Coldplayquote:Op woensdag 24 november 2021 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vida, kennen wij die ergens van?
Ja van livin' la vida loca, Ricky Martin.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vida, kennen wij die ergens van?
@Orientequote:Op woensdag 24 november 2021 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Berghuis blijft voorin balletje afwachten en doet verder niet mee.
Lijkt wel op een haxball user.
Je zou maar in de Conference league spelenquote:Op woensdag 24 november 2021 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]?
PSV speelt donderdag pas hoor.
Eventjes quoten voor wanneer PSV in de ECL zit.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je zou maar in de Conference league spelen
Ook de enige reden dat PSV inderdaad nog gaat overwinteren.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je zou maar in de Conference league spelen
quote:Op woensdag 24 november 2021 19:07 schreef Coco het volgende:
Feyenoorders in het topic 3 2 1
@:onlogisch
Ajax B is geen PSV Bquote:Op woensdag 24 november 2021 19:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is OVERDUIDELIJK dat dit het Ajax B is... Man man man wat slecht allemaal
Ten Hag gaat niemand wisselen nu hoor, pas rond minuut 70 als het 2-0 staatquote:Op woensdag 24 november 2021 19:33 schreef _UserName_ het volgende:
Haller fixt het wel in de tweede helft.
Rust voor welke aankomende wedstrijd?quote:Op woensdag 24 november 2021 19:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Die onzin van mensen rust geven loont wel weer, he Ten Hag?
@Mansjesterquote:Op woensdag 24 november 2021 19:33 schreef TLC het volgende:
Ten Hag zit in zijn gedachten al bij Mensjester
my point exactly.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Rust voor welke aankomende wedstrijd?
Kunnen ze hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 19:34 schreef spapaars het volgende:
Ten Hag doet een experimentje van 2,8 miljoen.
Was niet voor rust, was om deze spelers ook op het grote toneel ritme te geven en kijken welke combinaties eventueel ook goed werken.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was niet voor rust, was om deze spelers ook op het grote toneel ritme te geven en kijken welke combinaties eventueel ook goed werken.
Een goedlopend team, wat een mindere periode had en eindelijk weer wat terugkwam in de flow, weer uit elkaar halen om te experimenteren. Dat kan alleen Ten Hag beslissenquote:Op woensdag 24 november 2021 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was niet voor rust, was om deze spelers ook op het grote toneel ritme te geven en kijken welke combinaties eventueel ook goed werken.
Geen. Weten we dat ook weerquote:Op woensdag 24 november 2021 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd kan je een verlies of gelijkspel permitteren, in de Eredivisie niet met PSV op gelijke hoogte en Feyenoord in de nek met een wedstrijd minder. Logisch dat hij dat nu doet dus juist.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Een goedlopend team, wat een mindere periode had en eindelijk weer wat terugkwam in de flow, weer uit elkaar halen om te experimenteren. Dat kan alleen Ten Hag beslissen
Cocuquote:Op woensdag 24 november 2021 19:46 schreef TLC het volgende:
Wie moet ten Hag eigenlijk opvolgen ?
Frank de Boer zit nog altijd thuis
Beter doe je dat in de laatste wedstrijd, wanneer iedereen weer in z'n flow zit. Nu riskeer je dat alles weer uit elkaar valt.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd kan je een verlies of gelijkspel permitteren, in de Eredivisie niet met PSV op gelijke hoogte en Feyenoord in de nek met een wedstrijd minder. Logisch dat hij dat nu doet dus juist.
Slotquote:Op woensdag 24 november 2021 19:46 schreef TLC het volgende:
Wie moet ten Hag eigenlijk opvolgen ?
Frank de Boer zit nog altijd thuis
En dan zit je in blessureleed zoals PSV en weet je niet wat je dan kan doen. Dit zal eenmalig zijn neem ik aan, of wellicht andere combinaties in de volgende CL wedstrijd. Daarnaast gewoon het A-elftal.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Beter doe je dat in de laatste wedstrijd, wanneer iedereen weer in z'n flow zit. Nu riskeer je dat alles weer uit elkaar valt.
Deze post heeft geen pics ter ondersteuning nodig allen.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:52 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt wel alsof Demi Schuurs speelt, zo zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |