abonnement Unibet Coolblue
pi_202317077
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202317096
Ik heb 24 autorijlessen gehad en mijn theorie in 1x behaald, maar ik had 7 jaar daarvoor al 32 moterrijlessen gehad en 4 theorie-examens. :7 :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202317116
Oh en ik werd helemaal afgefikt tijdens mijn tussentijdse toets. De examinator heeft wel goed z'n best gedaan al mijn zelfvertrouwen kapot te maken. Hij heeft me zelfs laten stoppen om me te vertellen dat ik of mijn kauwgom uit moest doen of dat we terug zouden gaan. Of ik wel wist hoe asociaal dat was, kauwgom kauwen in de auto.

Het was overigens geen roze kauwgom waar ik bellen mee blies oid, maar gewoon een Sportlife. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202317126
Lekker figuur.. -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202317127
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb 24 autorijlessen gehad en mijn theorie in 1x behaald, maar ik had 7 jaar daarvoor al 32 moterrijlessen gehad en 4 theorie-examens. :7 :')
Je bent eerst motor gaan rijden en daarna auto? Ik wist niet dat mensen dat deden.

Een heleboel mensen van mijn sportclub hebben net hun motorrijbewijs of zijn ermee bezig (overlapt kennelijk, motor rijden en survivalrun) maar die konden allemaal allang autorijden.
pi_202317131
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Oh en ik werd helemaal afgefikt tijdens mijn tussentijdse toets. De examinator heeft wel goed z'n best gedaan al mijn zelfvertrouwen kapot te maken. Hij heeft me zelfs laten stoppen om me te vertellen dat ik of mijn kauwgom uit moest doen of dat we terug zouden gaan. Of ik wel wist hoe asociaal dat was, kauwgom kauwen in de auto.

Het was overigens geen roze kauwgom waar ik bellen mee blies oid, maar gewoon een Sportlife. :')
Wat bizar :o
pi_202317203
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je bent eerst motor gaan rijden en daarna auto? Ik wist niet dat mensen dat deden.

Een heleboel mensen van mijn sportclub hebben net hun motorrijbewijs of zijn ermee bezig (overlapt kennelijk, motor rijden en survivalrun) maar die konden allemaal allang autorijden.
De meeste mensen doen dat niet. :+ Maar ik was natuurlijk enorm rebels op m'n 18e.

Overigens heb ik geen motorrijbewijs, toen ik nog een paar lessen moest om kilometers te vreten en theorie+bijzondere verrichtingen al gehaald had (en een motor gekocht had...) viel ik lopend van een stoeprand, scheurde de enkelbanden van mn schakelenkel en liep 8 maanden op krukken. Het heeft daarna nog flink geduurd tot ik weer schakelbewegingen kon maken. Toen was alles verlopen en het geld op.

Toen er weer geld was ben ik toch maar eerst voor mijn B-rijbewijs gegaan. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202317268
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat bizar :o
Ja. Ik weet ook nog dat we bij het CBR kwamen en mijn instructrice op het prikbord keek om te kijken wie het zou doen en toen klakte ze met haar tong, zei 'godverdomme' en vervolgde "ik ga m'n best doen om hem gewoon aan de praat te houden, oke? Het komt wel goed"

Het commentaar na afloop van hem was dat ik maar niet moest denken er ook maar een klein beetje klaar voor te zijn, dat examen. En dat ik echt nog een gevaar op de weg was. Dat rijbewijs kon ik naar fluiten. Dan kan je eigen instructrice 100x zeggen dat het niet waar is, maar dat levert echt wel een deuk op. :X

6 lessen later slaagde ik met vlag en wimpel. :+ Maar het heeft wel een tijdje geduurd voor ik met vertrouwen in de auto stapte. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202317527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja de minstverdienende moet wel onder de 29.739 / jaar blijven om dat cadeautje te blijven ontvangen.
Over. Ik weet niet of dat het bedrag is. Maar van de inkomensafhankelijke combinatiekorting krijg je meer naarmate je meer verdient
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202317532
Yeahhh uitnodiging voor sollicitatiegesprek binnen *O*
Ook al zou het niets worden, is het in ieder geval een ervaring opdoen
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 24 november 2021 @ 13:10:27 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202317540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh uitnodiging voor sollicitatiegesprek binnen *O*
Ook al zou het niets worden, is het in ieder geval een ervaring opdoen
Dat is fijn! ook echt een die je leuk lijkt?
pi_202317563
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat is fijn! ook echt een die je leuk lijkt?
Jazeker, in ieder geval het werkgebied. Ik solliciteer voorlopig ook alleen maar op banen waar ik wil werken. Vanuit het UWV komt er na 8 maanden uitkering pas enige dwang.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202317566
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja. Ik weet ook nog dat we bij het CBR kwamen en mijn instructrice op het prikbord keek om te kijken wie het zou doen en toen klakte ze met haar tong, zei 'godverdomme' en vervolgde "ik ga m'n best doen om hem gewoon aan de praat te houden, oke? Het komt wel goed"
Ik vind haar nu al best sympathiek.

Ik slaagde soepel de eerste keer, examinator deed tof, zei dat ik qua stuurkunsten kut reed maar wel superveilig dus np.

Komt mijn instructeur daarna nog even met een verhaal dat ie me niet durfde aan te kijken omdat ie echt niet wist of ik geslaagd was tot de examinator het zei. Ja bedankt gast.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202317597
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh uitnodiging voor sollicitatiegesprek binnen *O*
Ook al zou het niets worden, is het in ieder geval een ervaring opdoen
Tof!

Ook van Tele trouwens. Ik ben ook pro werken in het buitenland trouwens. Ik heb wel een aantal van dat soort dingen die ik vroeger wel had kunnen doen en nu niet meer. Toch echt jammer. Ik zou als het kan, zeker zo'n kans aangrijpen.
Spoilers!
pi_202317683
Teruggelezen en @Tele6 ook op gesprek *O*

Buitenland werken, ruim 40 jaar geleden (oohh dat klinkt antiek) was bijna alles geregeld om een jaar naar Australië te gaan. Er was een baan, ticket was niet lastig, mijn oom stond garant. Maar toen bleek dat er een flink bedrag op een rekening gestort moest worden voor het geval er iets met mij zou gebeuren, en er moest een retourticket zijn.
Dat werd lastig, ik was 18, oudste, er waren nog twee kinderen na mij die ook moesten studeren etc. en zoveel geld hadden mijn ouders niet achter de hand. En toen werd het Schoevers (privé opleiding, dus ook zelf betalen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202317762
Geen rijbewijs. Ook niet van plan het ooit nog te halen, gezien de jeuk die ik krijg van alleen al jullie rijles- en afrijverhalen lezen :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_202317810
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Korter? Hoe kort is dat?
Geen idee nog, maar zoiets als 4x6 of 2x6+2x8. Niet al te lange tijd na over een jaar gaat mijn kind naar de middelbare school. En ik vermoed dat hij daar wel wat ondersteuning bij nodig gaat hebben. Ik zou het heel fijn vinden als er alle middagen iemand van ons beschikbaar is om dat te bieden als het nodig is. Dat voelt zinvoller dan 4 dagen pas rond etenstijd thuis en een hele dag vrij.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202317828
Maar je rijbewijs en een auto hebben is FIJN man! Wij hadden thuis geen auto, tot mn 15e ofzo. Het is geen vanzelfsprekendheid voor me dat we er gewoon twee voor de deur hebben staan hier. En 1 daarvan staat gewoon altijd zoet op mij te wachten. Ik vin helemaal mooi O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202317829
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind haar nu al best sympathiek.

Ik slaagde soepel de eerste keer, examinator deed tof, zei dat ik qua stuurkunsten kut reed maar wel superveilig dus np.

Komt mijn instructeur daarna nog even met een verhaal dat ie me niet durfde aan te kijken omdat ie echt niet wist of ik geslaagd was tot de examinator het zei. Ja bedankt gast.
Mijn instructrice was ook echt tof. Die maakte je de pis niet lauw. Ze is ook wel eens uitgestapt om een aso enorm op z'n plek te zetten. Hij zat fout en wilde niet aan de kant. "Jij blijft hier, je gaat NIET achteruit. Zo terug " :D

Ik leste in een dikke golf dus ik wilde ook een keer echt dikke golf rijden. Met je stoel te plat, elleboog op de middenconsole en te harde muziek. Inclusief petje, adidas en sigaret. So we did.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202317866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Teruggelezen en @:Tele6 ook op gesprek *O*

Buitenland werken, ruim 40 jaar geleden (oohh dat klinkt antiek) was bijna alles geregeld om een jaar naar Australië te gaan. Er was een baan, ticket was niet lastig, mijn oom stond garant. Maar toen bleek dat er een flink bedrag op een rekening gestort moest worden voor het geval er iets met mij zou gebeuren, en er moest een retourticket zijn.
Dat werd lastig, ik was 18, oudste, er waren nog twee kinderen na mij die ook moesten studeren etc. en zoveel geld hadden mijn ouders niet achter de hand. En toen werd het Schoevers (privé opleiding, dus ook zelf betalen)
Echt jammer dat je dat soort dingen moet missen. Ik zou op treinvakantie gaan met een vriend, heel Europa door. Toen kreeg ik verkering en hij wilde niet dat ik met een andere man op vakantie ging. Daar heb ik nog naar geluisterd ook 8)7
Twee jaar later zou ik op een cruiseschip gaan werken. Toen kreeg ik een ongeluk en is het nooit doorgegaan. Toen volgde al snel een relatie, huis, bedrijf, gezondheidsproblemen, etc. Dan ben je helaas gewoon klaar met dat soort dingen. Het enige dat ik nog wel gedaan heb is mijn thesisonderzoek in Londen en een aantal internationale seminars.
Spoilers!
pi_202317873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar je rijbewijs en een auto hebben is FIJN man!
Ik geloof dat ook zeker wel, maar mis het zelf gewoon nooit eigenlijk :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_202317881
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Oh en ik werd helemaal afgefikt tijdens mijn tussentijdse toets. De examinator heeft wel goed z'n best gedaan al mijn zelfvertrouwen kapot te maken. Hij heeft me zelfs laten stoppen om me te vertellen dat ik of mijn kauwgom uit moest doen of dat we terug zouden gaan. Of ik wel wist hoe asociaal dat was, kauwgom kauwen in de auto.

Het was overigens geen roze kauwgom waar ik bellen mee blies oid, maar gewoon een Sportlife. :')
Jemig. Eikel.

Ik had een enorme lamlul van een instructeur. Ik ben motorisch niet zo sterk dus ik heb soms even tijd nodig. Hij bleef maar zagen dat ik het schakelen niet goed deed. Ik vroeg toen vriendelijk het maar even te laten omdat ik verwachtte het een week later wel te snappen (ik moet soms even een nachtje slapen over motorische skills). Toen heeft hij 4 lessen niet met me gepraat :')

Toen zakte ik voor mijn examen (omdat hij me gewoon geen fluit geleerd had, bleek later) en toen probeerde ik op de terugweg mijn teleurstelling te verbijten met iets relativerends als 'volgende keer beter'. Toen kreeg ik de rest van de rit naar huis een verhandeling hoe verwend ik was, en dat het een hoop geld kost hoor, die rijlessen, maar dat me dat vast niets kon schelen omdat mijn pappie en mammie voor me betaalden. Dus. :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 24 november 2021 @ 13:35:02 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202317889
Het huis staat op funda *O* *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202317897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..] Toen kreeg ik verkering en hij wilde niet dat ik met een andere man op vakantie ging. Daar heb ik nog naar geluisterd ook 8)7
Nee! ;(
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 24 november 2021 @ 13:35:54 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202317902
En 4 keer over theorie gedaan ergens een stop in het midden gehad qua lessen en toen uiteindelijk in 1 keer geslaagd.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202317906
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar je rijbewijs en een auto hebben is FIJN man! Wij hadden thuis geen auto, tot mn 15e ofzo. Het is geen vanzelfsprekendheid voor me dat we er gewoon twee voor de deur hebben staan hier. En 1 daarvan staat gewoon altijd zoet op mij te wachten. Ik vin helemaal mooi O+
Absoluut! Het lijkt me verschrikkelijk om geen auto of zelfs rijbewijs te hebben. Ik ken toch wat te veel situaties waarin mensen toch een behoorlijke zorgtaak voor een partner of kind krijgen. Als je dan geen rijbewijs hebt, heb je vaak toch wel een probleem hoor.
Spoilers!
pi_202317909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jemig. Eikel.

Ik had een enorme lamlul van een instructeur. Ik ben motorisch niet zo sterk dus ik heb soms even tijd nodig. Hij bleef maar zagen dat ik het schakelen niet goed deed. Ik vroeg toen vriendelijk het maar even te laten omdat ik verwachtte het een week later wel te snappen (ik moet soms even een nachtje slapen over motorische skills). Toen heeft hij 4 lessen niet met me gepraat :')

Toen zakte ik voor mijn examen (omdat hij me gewoon geen fluit geleerd had, bleek later) en toen probeerde ik op de terugweg mijn teleurstelling te verbijten met iets relativerends als 'volgende keer beter'. Toen kreeg ik de rest van de rit naar huis een verhandeling hoe verwend ik was, en dat het een hoop geld kost hoor, die rijlessen, maar dat me dat vast niets kon schelen omdat mijn pappie en mammie voor me betaalden. Dus. :')
Wow! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_202317912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jemig. Eikel.

Ik had een enorme lamlul van een instructeur. Ik ben motorisch niet zo sterk dus ik heb soms even tijd nodig. Hij bleef maar zagen dat ik het schakelen niet goed deed. Ik vroeg toen vriendelijk het maar even te laten omdat ik verwachtte het een week later wel te snappen (ik moet soms even een nachtje slapen over motorische skills). Toen heeft hij 4 lessen niet met me gepraat :')

Toen zakte ik voor mijn examen (omdat hij me gewoon geen fluit geleerd had, bleek later) en toen probeerde ik op de terugweg mijn teleurstelling te verbijten met iets relativerends als 'volgende keer beter'. Toen kreeg ik de rest van de rit naar huis een verhandeling hoe verwend ik was, en dat het een hoop geld kost hoor, die rijlessen, maar dat me dat vast niets kon schelen omdat mijn pappie en mammie voor me betaalden. Dus. :')
Maar als je instructeur 4 lessen niet met je praat, waarom blijf je dan je lessen doen bij die instructeur? Of is het zo lastig om van instructeur te wisselen?
Bij de rijschool waar ik nu zit zeggen ze dat je altijd kan vragen om een andere instructeur als deze niet bevalt. En de instructeur zegt zelf ook dat hij soms aangeeft dat het misschien met een andere instructeur beter zal gaan.
  woensdag 24 november 2021 @ 13:37:50 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202317932
Je kan ook gewoon weer single worden dan ligt de wereld aan je voeten (aldus mijn collega's die stiekem een beetje jaloers zijn en ik ook op hun gezinsleven :+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 13:38:56 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202317950
Gevalletje randstad hier. Alles dicht bij de hand en goed OV. Kortom geen auto nodig. Heb wel mijn rijbewijs, alleen veel te lang niet achter het stuur gezeten. Bovendien blijf ik het niet fijn vinden om achter een stuur te zitten. :s)

Maar ja kom je boven het NZ-kanaal of in het Groene Hart of elders dan zou ik er denk ik anders in staan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202317961
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Maar als je instructeur 4 lessen niet met je praat, waarom blijf je dan je lessen doen bij die instructeur? Of is het zo lastig om van instructeur te wisselen?
Bij de rijschool waar ik nu zit zeggen ze dat je altijd kan vragen om een andere instructeur als deze niet bevalt. En de instructeur zegt zelf ook dat hij soms aangeeft dat het misschien met een andere instructeur beter zal gaan.
Nou ja, ik was 18 en niet zo assertief. Het was sowieso niet de meeste florissante periode uit mijn leven, dus ik durfde het niet aan te spreken. En ik had haast want een paar weken later zou ik gaan verhuizen en studeren. Ik had een andere grote rijschool in de stad geprobeerd en die hadden geen plek. Dus toen had ik het gevoel geen keus te hebben.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202317963
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Absoluut! Het lijkt me verschrikkelijk om geen auto of zelfs rijbewijs te hebben. Ik ken toch wat te veel situaties waarin mensen toch een behoorlijke zorgtaak voor een partner of kind krijgen. Als je dan geen rijbewijs hebt, heb je vaak toch wel een probleem hoor.
Ik hou mn hartje ook vast voor wanneer *knock on wood* mn moeder ooit alleen komt te staan. Aan de andere kant is die net zo'n kluizenaar als ik soms ben, dus die komt gewoon nooit meer buiten en vindt dat prima denk ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202317974
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:37 schreef Barreltje het volgende:
Je kan ook gewoon weer single worden dan ligt de wereld aan je voeten (aldus mijn collega's die stiekem een beetje jaloers zijn en ik ook op hun gezinsleven :+ )
O+ single zijn O+

echt jammer dat je niet single kunt zijn en een fijne relatie kunt hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202317989
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nou ja, ik was 18 en niet zo assertief. Het was sowieso niet de meeste florissante periode uit mijn leven, dus ik durfde het niet aan te spreken. En ik had haast want een paar weken later zou ik gaan verhuizen en studeren. Ik had een andere grote rijschool in de stad geprobeerd en die hadden geen plek. Dus toen had ik het gevoel geen keus te hebben.
Sowieso was de volgende ws ook apart geweest. Altijd een beetje apart volk vind ik. Mijnes vertelde rustig dattie van die rare brainzaps kreeg van zn nieuwe AD en ik had een pakket gekocht :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202318025
God, UWV heeft 2 -outdated* en compleet krakkemikkig- eigen communicatiesystemen. Krijg ik nu weer een mailtje dat er een bericht van UWV klaar staat in de berichtenbox van MijnOverheid... eeeeh mensen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202318028
O+ 5 O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202318030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Absoluut! Het lijkt me verschrikkelijk om geen auto of zelfs rijbewijs te hebben. Ik ken toch wat te veel situaties waarin mensen toch een behoorlijke zorgtaak voor een partner of kind krijgen. Als je dan geen rijbewijs hebt, heb je vaak toch wel een probleem hoor.
De oma van mijn liefste haalde op haar 65ste haar rijbewijs :7
Toen kochten ze een dafje en konden oma en opa mooi bij iedereen langkomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 24 november 2021 @ 13:46:58 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_202318083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:35 schreef Barreltje het volgende:
Het huis staat op funda *O* *O*
Buiten de groothoekfoto's niet fok waardig. ;)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202318140
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Geen idee nog, maar zoiets als 4x6 of 2x6+2x8. Niet al te lange tijd na over een jaar gaat mijn kind naar de middelbare school. En ik vermoed dat hij daar wel wat ondersteuning bij nodig gaat hebben. Ik zou het heel fijn vinden als er alle middagen iemand van ons beschikbaar is om dat te bieden als het nodig is. Dat voelt zinvoller dan 4 dagen pas rond etenstijd thuis en een hele dag vrij.
Dat is lief.

Ik ben onderweg naar 18 of 20.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202318165
Geen rijbewijs hebben is soms lastig. Nu met solliciteren zeker. Maar verder is het (woon in een stad) best wel te doen. Lieve vrienden en familieleden die wel willen helpen wanneer het nodig is.
Stel dat deze baan "mijn baan" gaat worden is volgens google maps 13 minuten fietsen en met de auto 9 minuten (en dan hoef ik niet te parkeren)

Het zou wel een stuk handiger zijn. Ik wilde een nieuwe bank. De winkel waar ik 'm wilde kopen is op zich niet ver met de auto maar op de fiets zou het zo'n 70 minuten zijn (en weer terug ook). Dus ben ik samen met een vriendin gegaan, was ook gezelliger, zij kon ook zitten en dank zij haar heb ik een goede kleur hocker besteld. Misschien had ik haar als ik een auto had(of een ander) ook wel meegevraagd, maar waarschijnlijk was ik eerst zelf gaan kijken. Wanneer ik iets groots bij Ikea of zo wil hebben, fiets ik er wel naar toe en bestel het of regel ik iemand met een auto om het gericht te halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202318172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Maar als je instructeur 4 lessen niet met je praat, waarom blijf je dan je lessen doen bij die instructeur? Of is het zo lastig om van instructeur te wisselen?
Zo assertief O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202318201
Mijn rijles journey is n ware hel :') (echt te lang om nu te typen) m'n derde rijschool nu, en eindelijk n instructeur die écht met mijn faslangst/prestatiesdruk kan omgaan (de anderen konden dat ook zéker althans in de proefles, na het afsluiten van een pakket, bleek de praktijk anders). Deze instructeur helpt ook weer m'n totaal afgebroken vertrouwen erin te herstellen al is het met babysteps maar alsof er niet genoeg vloek op heerst, heeft hij nu n (bijna) burnout -O- (kan hij ook niks aan doen maar toch voor mij ook rot, ben al met al nu 3,5 jaar bezig Inc pauzes /switchen van rijschool en corona.
pi_202318215
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn rijles journey is n ware hel :') (echt te lang om nu te typen) m'n derde rijschool nu, en eindelijk n instructeur die écht met mijn faslangst/prestatiesdruk kan omgaan (de anderen konden dat ook zéker althans in de proefles, na het afsluiten van een pakket, bleek de praktijk anders). Deze instructeur helpt ook weer m'n totaal afgebroken vertrouwen erin te herstellen al is het met babysteps maar alsof er niet genoeg vloek op heerst, heeft hij nu n (bijna) burnout -O- (kan hij ook niks aan doen maar toch voor mij ook rot, ben al met al nu 3,5 jaar bezig Inc pauzes /switchen van rijschool en corona.
Och, da's ook een ellendig gedoe -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202318500
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och, da's ook een ellendig gedoe -O-
Ja. Ach het komt vast ooit goed.
pi_202318652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Sowieso was de volgende ws ook apart geweest. Altijd een beetje apart volk vind ik. Mijnes vertelde rustig dattie van die rare brainzaps kreeg van zn nieuwe AD en ik had een pakket gekocht :')
Nou, mijn pappie ( :+ ) ondernam wel actie na deze gang van zaken en toen kwam ik bij De Andere Rijschool terecht en daar kreeg ik Roy O+ Roy kwam uit Suriname met vet accent en was de meest relaxte dude die je voor kan stellen. Wat ook een pluspunt was, was dat hij meer met me deed dan door de Groninger Ommelanden rijden - waar je geen verkeerslichten, kruisingen of enig ander verkeer hebt :+ Roy reed met me door de stad en leerde me in sneltreinvaart verkeersinzicht. Roy O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202318752
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is lief.

Ik ben onderweg naar 18 of 20.
Lekker wel :Y Ik moet sowieso ongeveer 16 uur werken voor mijn herregistratie plus bij- en nascholing. Dus dat is het absolute minimum, maar zo laag ga ik niet want ik verdien te veel in ons huishouden :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202318833
Jongens, jullie rijschool verhalen :o Wat errug! Ik gun iedereen een Roy (of die van Lonaa, die met haar op de tanden voor haar leerlingen). Mijn rij-instructeur was denk ik heel gemiddeld. Oudere man, rustig, vriendelijk. Ik heb tussen de 20 en 25 lessen gehad. Theorie in 1x. Examen in 1x (nam direct een stoep mee, besloot dat ik dus was gezakt, hele examen super relaxt gezien als oefening - geslaagd). Daarna werd ik gcjoel. Reed weinig, minder, niet. Dus nu al járen niet gereden, want er is altijd wel iemand anders die wel wil rijden. Super lastig. Dus ik moet ook maar eens naar lessen kijken. Overigens, sinds oogzenuwontsteking heb ik ook enorm veel moeite met diepte zien en daarom vind ik rijden echt heel eng :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202318843
Nou, ik heb wat foto's van onze huurhut gemaakt.







Het regende vanmiddag niet echt, maar het is wel zeiknat.


Met her en der een koe ):O



Water water water!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202318884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:35 schreef Barreltje het volgende:
Het huis staat op funda *O* *O*
Dus over 10 minuten verkocht?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202318886
Jammer van het weer, maar het is wel mooi daar zo te zien, prachtige uitzichten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202318912
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:39 schreef sigme het volgende:
Nou, ik heb wat foto's van onze huurhut gemaakt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het regende vanmiddag niet echt, maar het is wel zeiknat.

[ afbeelding ]
Met her en der een koe ):O

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Water water water!
Yup. Jullie zijn in Engeland, niet Spanje. Incl regen *O*
Leuk huisje O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202318921
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Yup. Jullie zijn in Engeland, niet Spanje. Incl regen *O*
Leuk huisje O+
_O-
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 24 november 2021 @ 14:44:33 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202318924
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Jongens, jullie rijschool verhalen :o Wat errug! Ik gun iedereen een Roy (of die van Lonaa, die met haar op de tanden voor haar leerlingen). Mijn rij-instructeur was denk ik heel gemiddeld. Oudere man, rustig, vriendelijk. Ik heb tussen de 20 en 25 lessen gehad. Theorie in 1x. Examen in 1x (nam direct een stoep mee, besloot dat ik dus was gezakt, hele examen super relaxt gezien als oefening - geslaagd). Daarna werd ik gcjoel. Reed weinig, minder, niet. Dus nu al járen niet gereden, want er is altijd wel iemand anders die wel wil rijden. Super lastig. Dus ik moet ook maar eens naar lessen kijken. Overigens, sinds oogzenuwontsteking heb ik ook enorm veel moeite met diepte zien en daarom vind ik rijden echt heel eng :{
Opnieuw een aantal lessen doen is echt een opluchting trouwens.
Zelf oefenen enzo werd ik alleen maar heel angstig en onzeker van, dat werkt gewoon niet meer na zo lang weinig tot niet rijden.
Dus als je het echt serieus weer wil oppakken kan ik het echt aanraden.
pi_202318951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer van het weer, maar het is wel mooi daar zo te zien, prachtige uitzichten.
Uitzicht:

:D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202318957
Overigens, dat gesprek over "meer werken is niet lonend" deed me denken aan een collega die na haar scheiding full time wilde werken. Ze ging een dag meer werken per week. Dus minstens 32 uur meer per maand. Ze hield 50 euro netto meer over per maand :X :X Dus dan ben je aan het werk voor netto 1,25 per uur _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202319002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:44 schreef gcjoel het volgende:

Opnieuw een aantal lessen doen is echt een opluchting trouwens.
Zelf oefenen enzo werd ik alleen maar heel angstig en onzeker van, dat werkt gewoon niet meer na zo lang weinig tot niet rijden.
Dus als je het echt serieus weer wil oppakken kan ik het echt aanraden.
Het helpt ook niet dat we zelf geen auto hebben en ik de auto van mijn ouders super kut vind. :X De fijnste auto waar ik ooit in heb gereden was van de slipcursus die ik heb gedaan _O- Dat was volgens mij een volkswagen, een kleintje. O+ Ik hou ook niet van grote auto's, Dan wordt het nog moeilijker in te schatten waar ik zit op de weg. Oh, en dat ze echt overal in Drenthe de middenstreep op 80 km wegen hebben verwijderd hielp ook niet. Wat is dat KUT als je al moeite hebt met diepte zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202319005
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef sigme het volgende:

Uitzicht:
[ afbeelding ]
:D
Mist uitzicht is ook mooi O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 november 2021 @ 14:51:53 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202319059
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het helpt ook niet dat we zelf geen auto hebben en ik de auto van mijn ouders super kut vind. :X De fijnste auto waar ik ooit in heb gereden was van de slipcursus die ik heb gedaan _O- Dat was volgens mij een volkswagen, een kleintje. O+ Ik hou ook niet van grote auto's, Dan wordt het nog moeilijker in te schatten waar ik zit op de weg. Oh, en dat ze echt overal in Drenthe de middenstreep op 80 km wegen hebben verwijderd hielp ook niet. Wat is dat KUT als je al moeite hebt met diepte zien.
Same, ik heb een C1 gewoon omdat ik het lekkerst rij in een klein autootje _O-

Oh ja daar heb ik ook moeite mee, dan duik ik zowat de berm in bij tegenliggers.
pi_202319088
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:45 schreef sigme het volgende:

[..]
Uitzicht:
[ afbeelding ]
:D
Niet veel zicht, maar wel heel mooi zicht (ik hou hier van)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202319183
Compacte auto’s FTW _O_

Meer heb ik ook niet nodig. 95% van mijn ritten rijd ik alleen en die 1% waarbij ik 2 of 3 mensen erbij heb vouwen ze zich maar even op de achterbank.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202319185
Zitten we over een maand in de UK of niet? vragen, vragen vragen... :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202319203
Vanmorgen teveel koekjes gevroten dus geen honger voor de lunch. Foei! Dus toen maar de bladerboel op oprit en achtertuin te lijf gegaan. Anderhalf uur en tien zakken verder is mijn tuin weer grijs ipv geel. En heb ik honger. Het werkt :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202319228
Mooi daar @sigme O+
pi_202319229
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik hou mn hartje ook vast voor wanneer *knock on wood* mn moeder ooit alleen komt te staan. Aan de andere kant is die net zo'n kluizenaar als ik soms ben, dus die komt gewoon nooit meer buiten en vindt dat prima denk ik.
Mijn schoonmoeder is ook kluizenaar. Die heeft een fantastisch leven met haar series, Lego en computerspellen. Maar als ze ooit ziek wordt, kunnen we wel alle drie met haar naar afspraken gaan.

Ik snap wel dat mensen het nut van een auto niet in zien, angst hebben om te rijden of medische problemen hebben. Als alle volwassenen een eigen auto zouden hebben, zou het echt niet goedkomen hier.
Maar dan zie ik weer ouders in mijn omgeving die 7 afspraken per week hebben in het ziekenhuis of iemand met een zieke partner die ver weg in een tehuis zit, en dan ben ik bijzonder blij dat ik wel een rijbewijs of auto heb.

quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]
De oma van mijn liefste haalde op haar 65ste haar rijbewijs :7
Toen kochten ze een dafje en konden oma en opa mooi bij iedereen langkomen.
_O_
Spoilers!
pi_202319239
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zitten we over een maand in de UK of niet? vragen, vragen vragen... :'(
Ik heb ook zo het idee dat mijn vakanties niet door gaan :+ En vriend wilde op familiebezoek in de UK eind januari/februari, maar geen idee of dat gaat lukken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202319247
Oh shit, ik moet ook nog jompelen voor Kaatje :o *O* *O* Sollicitatiegesprek _O_ Die in een zorginstelling?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202319254
Ik heb ook het idee dat ik de 17e niet naar een vuig concert ga en de 18 niet bij Sapori uit eten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202319273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Same, ik heb een C1 gewoon omdat ik het lekkerst rij in een klein autootje _O-

Oh ja daar heb ik ook moeite mee, dan duik ik zowat de berm in bij tegenliggers.
Ik heb een C2. Prima auto inderdaad. Ik rij ook wel in J's SUV maar van mij hoeft het niet zo. We hadden bedacht dat ik een stationwagen zou kopen maar ik heb besloten dat ik dat een slecht idee vind. Veel te duur ook voor die paar keer per jaar dat zo'n formaat echt nuttig is.
Spoilers!
pi_202319276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn schoonmoeder is ook kluizenaar. Die heeft een fantastisch leven met haar series, Lego en computerspellen. Maar als ze ooit ziek wordt, kunnen we wel alle drie met haar naar afspraken gaan.

Ik snap wel dat mensen het nut van een auto niet in zien, angst hebben om te rijden of medische problemen hebben. Als alle volwassenen een eigen auto zouden hebben, zou het echt niet goedkomen hier.
Maar dan zie ik weer ouders in mijn omgeving die 7 afspraken per week hebben in het ziekenhuis of iemand met een zieke partner die ver weg in een tehuis zit, en dan ben ik bijzonder blij dat ik wel een rijbewijs of auto heb.
[..]
_O_
Reden waarom mijn vriendin op haar 30e alsnog een rijbewijs ging halen. Opgegroeid in een gezin zonder rijbewijzen en ze merkte dat de treinreizen naar ver weg wonende familie beide ouders steeds zwaarder gingen vallen. Zette haar aan het nadenken.

Vijf jaar later: beide ouders overleden. Vader heel plotseling maar bij haar moeder was ze blij met haar rijbewijs in het jaar dat die een slopende ziekte had.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202319282
Het is weer coronagedoe bij m'n sportclub. We moeten óf QR-codes gaan scannen óf anderhalve meter gaan houden, en niemand wordt het eens over welke van de twee. Argument tegen QR-codes is dat je dan mensen buitensluit, maar ik weet niet eens of de club leden heeft die niet gevaccineerd zijn. Anderhalve meter is hartstikke moeilijk te handhaven tenzij je de groepsgrootte halveert maar dan zou je óók mensen buitensluiten. |:(
En ik moet vanavond training geven. Dus tussen nu en 19:00 moet er iets van een knoop doorgehakt worden. Ik vind dat het bestuur dat moet doen, maar het bestuur wil "input" van ons als trainers. We hebben 15 trainers dus dat zijn een heleboel verschillende meningen :X
pi_202319299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ook zo het idee dat mijn vakanties niet door gaan :+ En vriend wilde op familiebezoek in de UK eind januari/februari, maar geen idee of dat gaat lukken.
Ja de man wil dus graag met kerst... ik zie het er niet van komen... Gelukkig is hij dit jaar wel geweest, maar ik heb die mensen al 2 jaar niet gezien :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202319308
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Het is weer coronagedoe bij m'n sportclub. We moeten óf QR-codes gaan scannen óf anderhalve meter gaan houden, en niemand wordt het eens over welke van de twee. Argument tegen QR-codes is dat je dan mensen buitensluit, maar ik weet niet eens of de club leden heeft die niet gevaccineerd zijn. Anderhalve meter is hartstikke moeilijk te handhaven tenzij je de groepsgrootte halveert maar dan zou je óók mensen buitensluiten. |:(
En ik moet vanavond training geven. Dus tussen nu en 19:00 moet er iets van een knoop doorgehakt worden. Ik vind dat het bestuur dat moet doen, maar het bestuur wil "input" van ons als trainers. We hebben 15 trainers dus dat zijn een heleboel verschillende meningen :X
Mensen buiten sluiten is precies het idee toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 24 november 2021 @ 15:07:04 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_202319311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn schoonmoeder is ook kluizenaar. Die heeft een fantastisch leven met haar series, Lego en computerspellen. Maar als ze ooit ziek wordt, kunnen we wel alle drie met haar naar afspraken gaan.

Ik snap wel dat mensen het nut van een auto niet in zien, angst hebben om te rijden of medische problemen hebben. Als alle volwassenen een eigen auto zouden hebben, zou het echt niet goedkomen hier.
Maar dan zie ik weer ouders in mijn omgeving die 7 afspraken per week hebben in het ziekenhuis of iemand met een zieke partner die ver weg in een tehuis zit, en dan ben ik bijzonder blij dat ik wel een rijbewijs of auto heb.
[..]
_O_
Daar hebben ze ziekenvervoer voor uitgevonden. Taxibusjes die op kosten van de ziektekosten verzekering de mensen vervoeren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202319313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja de man wil dus graag met kerst... ik zie het er niet van komen... Gelukkig is hij dit jaar wel geweest, maar ik heb die mensen al 2 jaar niet gezien :'(
Persconferentie is vervroegd naar komende vrijdag.. ik zie het somber in voor je ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 15:07:41 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202319323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind dat het bestuur dat moet doen, maar het bestuur wil "input" van ons als trainers. We hebben 15 trainers dus dat zijn een heleboel verschillende meningen :X
Lijkt het Kabinet en het OMT wel :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202319333
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Reden waarom mijn vriendin op haar 30e alsnog een rijbewijs ging halen. Opgegroeid in een gezin zonder rijbewijzen en ze merkte dat de treinreizen naar ver weg wonende familie beide ouders steeds zwaarder gingen vallen. Zette haar aan het nadenken.

Vijf jaar later: beide ouders overleden. Vader heel plotseling maar bij haar moeder was ze blij met haar rijbewijs in het jaar dat die een slopende ziekte had.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik heb het ook al een aantal keer gehad dat ik met bloedspoed naar een ziekenhuis moest, ook midden in de nacht. Wachten op de bus of een taxi is dan echt geen optie.

Ik krijg helemaal niets voor elkaar vandaag, behalve hier een beetje ouwehoeren. Ik ben moe, alles doet zeer en ik heb nergens zin in. Ik moet echt even beslissen of ik het opgeef of iets ga doen. Wat ik nu doe is enorm irritant.
Spoilers!
pi_202319361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Daar hebben ze ziekenvervoer voor uitgevonden. Taxibusjes die op kosten van de ziektekosten verzekering de mensen vervoeren.
Ik geloof er niets van dat de ziektekostenverzekeraar de bezoeken aan iemands partner in een verpleeghuis vergoedt.

En kan je aanspraak maken op dat vervoer als je met je kind naar de kno-arts moet voor controle?
Spoilers!
pi_202319409
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mensen buiten sluiten is precies het idee toch?
Ja maar denk aan de psychische gezondheid van de studenten!!!!!

:')

Ik vind het ook prima om mensen buiten te gaan sluiten. Ik krijg er alleen zo'n gedoe mee als ik dat op eigen houtje ga doen terwijl de helft van de groep vindt dat we "een alternatief moeten faciliteren" voor de flapdrollen die geen QR-code willen organiseren. |:(
  woensdag 24 november 2021 @ 15:12:53 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202319417
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik de 17e niet naar een vuig concert ga en de 18 niet bij Sapori uit eten.
Nou ik ga volgende week WEL naar Berlijn, want ik moet al je tips langs!

;(
pi_202319434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:07 schreef borisz het volgende:

[..]
Lijkt het Kabinet en het OMT wel :P
Ik ben erg blij dat dat niet mijn baan is. Ik zou echt sterven van frustratie. Ik ben nu onze dag aan discussies al grondig zat.
pi_202319438
Zo dan! Er wordt even korte metten gemaakt met die prutsers die vrijdag in Rotterdam tekeer gingen :o Dat ben ik niet gewend in NL :D

https://www.nu.nl/binnenl(...)l#coral_talk_wrapper
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 24 november 2021 @ 15:15:44 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202319479
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Persconferentie is vervroegd naar komende vrijdag.. ik zie het somber in voor je ;(
Wat daar besloten wordt heeft toch geen effect op een reis naar het buitenland?

Zou eerder bang zijn dan het andere land ons niet meer wil door de hoge besmettingen ;(
pi_202319503
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat daar besloten wordt heeft toch geen effect op een reis naar het buitenland?

Zou eerder bang zijn dan het andere land ons niet meer wil door de hoge besmettingen ;(
Gelukkig zijn in de andere landen de besmettingen net zo hard aan het oplopen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 24 november 2021 @ 15:17:35 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202319524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Gelukkig zijn in de andere landen de besmettingen net zo hard aan het oplopen _O-
Ja klopt dus dan vinden ze het vast niet erg als wij ook komen *O*
Alleen heb je dan weer kans dat daar de boel alsnog dicht is ;(
pi_202319533
Maareh....ik geef het max twee weken tot een lockdown :Y Hoewel blijkbaar een NL lockdown toch allemaal niet zo lockdownerig is als in andere landen. Dus eigenlijk moeten we niet zeuren :P Wat ik wel in het water zie vallen, en dat zou ik echt heel jammer vinden, is de geplande trip van mini-G naar Slowakije voor een kerstvakantie bij zijn vader en grootouders :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202319558
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja klopt dus dan vinden ze het vast niet erg als wij ook komen *O*
Alleen heb je dan weer kans dat daar de boel alsnog dicht is ;(
Juist. Dus wat heb je dan aan een tripje naar het buitenland? Geen flikker :P Kun je net zo goed in NL blijven. Tenzij je de auto pakt en je een huisje in de middle of nowhere hebt gehuurd waarbij je alle voorraden zelf meeneemt en zo :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202319592
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Persconferentie is vervroegd naar komende vrijdag.. ik zie het somber in voor je ;(
Aan de andere kant: lievelingsplannen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202319673
Ha. Consensus binnen trainersgroep lijkt te zijn dat we het aan het bestuur overlaten wat er gaat gebeuren en ze zien maar wat ze wel of niet doen met die "input" die ze wilden. Top. Hopelijk komt het bestuur er voor vanavond uit en anders geen training. ^O^
  woensdag 24 november 2021 @ 15:26:30 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202319693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Juist. Dus wat heb je dan aan een tripje naar het buitenland? Geen flikker :P Kun je net zo goed in NL blijven. Tenzij je de auto pakt en je een huisje in de middle of nowhere hebt gehuurd waarbij je alle voorraden zelf meeneemt en zo :+
Een Sigme tripje! *O*
pi_202319702
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202319717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Juist. Dus wat heb je dan aan een tripje naar het buitenland? Geen flikker :P Kun je net zo goed in NL blijven. Tenzij je de auto pakt en je een huisje in de middle of nowhere hebt gehuurd waarbij je alle voorraden zelf meeneemt en zo :+
Of huisje bezit
8-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202319884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2022...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202319958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Lekker wel :Y Ik moet sowieso ongeveer 16 uur werken voor mijn herregistratie plus bij- en nascholing. Dus dat is het absolute minimum, maar zo laag ga ik niet want ik verdien te veel in ons huishouden :+
Ik ben zeer content dat ik de minst verdienende ben hier.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202319964
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja maar denk aan de psychische gezondheid van de studenten!!!!!

:')

Ik vind het ook prima om mensen buiten te gaan sluiten. Ik krijg er alleen zo'n gedoe mee als ik dat op eigen houtje ga doen terwijl de helft van de groep vindt dat we "een alternatief moeten faciliteren" voor de flapdrollen die geen QR-code willen organiseren. |:(
Zijn er trainers die ook geen QR code willen organiseren? Dan kunnen die die groep trainen :P

De trainer bij ons weigert ook om de QR code te controleren, dus hebben we een andere trainer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202319982
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
2022...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202319983
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh....ik geef het max twee weken tot een lockdown :Y Hoewel blijkbaar een NL lockdown toch allemaal niet zo lockdownerig is als in andere landen. Dus eigenlijk moeten we niet zeuren :P Wat ik wel in het water zie vallen, en dat zou ik echt heel jammer vinden, is de geplande trip van mini-G naar Slowakije voor een kerstvakantie bij zijn vader en grootouders :{
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat het maandag al ingaat -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202320004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zijn er trainers die ook geen QR code willen organiseren? Dan kunnen die die groep trainen :P

De trainer bij ons weigert ook om de QR code te controleren, dus hebben we een andere trainer.
Nee, het is eigenlijk alleen een trainer die bang is dat de sporters psychische schade oplopen van de QR-code, maar hij heeft gezegd dat hij wel wil meedoen met QR-codes scannen als het moet.

Je kunt niet zomaar zeggen dat de QR-code-loze mensen dan maar in een andere groep moeten gaan trainen, want dan zit je dus met het probleem dat de anderhalve meter op ons terrein niet goed te handhaven is. Al helemaal de QR-code-loze mensen gaan zich daar niet fatsoenlijk aan houden en dan zit de club met de boete.
pi_202320023
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat het maandag al ingaat -O-
Of meteen vrijdagavond, zodat je niet nog een "we gaan allemaal nog gauw naar de IKEA nu het nog kan!!!" weekend hebt.
  woensdag 24 november 2021 @ 15:53:56 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202320025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat het maandag al ingaat -O-
Als het zaterdag maar niet in gaat, mijn vriendje is jarig en we zouden gaan vroeg dineren ;(
pi_202320044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je bent eerst motor gaan rijden en daarna auto? Ik wist niet dat mensen dat deden.

Een heleboel mensen van mijn sportclub hebben net hun motorrijbewijs of zijn ermee bezig (overlapt kennelijk, motor rijden en survivalrun) maar die konden allemaal allang autorijden.
Ja hoi hier ook eerst motor rijbewijs gehaald :W
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202320050
quote:
Sorry ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202320057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat daar besloten wordt heeft toch geen effect op een reis naar het buitenland?

Zou eerder bang zijn dan het andere land ons niet meer wil door de hoge besmettingen ;(
En waarom denk je dat de persconferentie vervroegd is?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202320062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja de man wil dus graag met kerst... ik zie het er niet van komen... Gelukkig is hij dit jaar wel geweest, maar ik heb die mensen al 2 jaar niet gezien :'(
Niet zo suf doen, nu gaan, met kerst lekker thuis in je bubbel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202320095
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet zo suf doen, nu gaan, met kerst lekker thuis in je bubbel.
Jonge, de man heb wel een schema, itt ikzelf.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202320120
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo dan! Er wordt even korte metten gemaakt met die prutsers die vrijdag in Rotterdam tekeer gingen :o Dat ben ik niet gewend in NL :D

https://www.nu.nl/binnenl(...)l#coral_talk_wrapper
_O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202320151
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Jonge, de man heb wel een schema, itt ikzelf.
Hoek em met z'n schema.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202320156
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoek em met z'n schema.
Te moe, te moe.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202320169
Ik wilde zo graag maandag of dinsdag even bijkomen van het leven :'( :'(
Dat ze niet de hele wereld dichtgooien maar gewoon zeggen na ons de zondvloed, nu moeten we het allemaal maar een keer krijgen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202320206
Zullen we even huilen met zn allen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202320227
* DancingPhoebe gaat vast wiegend in een hoekje zitten

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 24 november 2021 @ 16:11:49 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202320241
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
2023...
fify
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202320375
Zo. Ik heb eten in de slowcooker gegooid, een kastplank soort van opgeruimd en 6 weckpotten beschreven. Ik vind dat ik nuttig genoeg heb gedaan voor vandaag.

Dat supersnelrecht is een mooie toevoeging aan ons strafrechtelijk systeem inderdaad. Ik ben ook blij dat het inderdaad alleen in extreme gevallen wordt toegepast en dat de angsten van destijds van politie, justitie en wetenschap hierover ongegrond blijken.
Spoilers!
  woensdag 24 november 2021 @ 16:21:08 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_202320427
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik wilde zo graag maandag of dinsdag even bijkomen van het leven :'( :'(
Dat ze niet de hele wereld dichtgooien maar gewoon zeggen na ons de zondvloed, nu moeten we het allemaal maar een keer krijgen.
Volgens een Duitse politicus heeft iedereen in Duitsland na deze winter corona gehad, was reeds ingeënt of heeft een houten prive woning gekregen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202320506
Zaterdag gaan we met vrienden naar een proeflokaal, dus ben benieuwd :+

Verder teruggelezen maar door hoofdpijn blijft er niet veel hangen.
Wel *O* *O* voor Tele en Kaatje natuurlijk.

Verder is mijn rijbewijsverhaal niet zo boeiend :+ Ik woonde in een klein dorp dus meteen toen ik 18 werd ben ik gaan lessen. Ergens tussen de 20 en 30 lessen gehad bij een rustige oudere man, waar iedereen in het dorp bij lest. In 1 x geslaagd voor zowel theorie en praktijk. De eerste jaren heel veel gereden, kwam ook door een lange afstandrelatie. Nu rij ik te weinig en ik merk dat ik dan in grote steden wel nerveuzer ben.
pi_202320747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zullen we even huilen met zn allen?
I'm in.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:55:09 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_202320929
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En waarom denk je dat de persconferentie vervroegd is?
Om wind te zaaien.
Er is enkel paniek, doom en verdommenis te horen. Laat ook eens horen en zien wat de vaccinaties doen. Dat deze daadwerkelijk helpen. Een positief geluid. Gewoon met harde cijfers.
Maar nee, dat verkoopt niet. Angst rondstrooien, dat zou moeten werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202321236
Goed voor @Tele6 en @Kaatje1 alvast een positieve reactie op solli’s. w/

Rijlessen:op mijn 18e verjaardag van een buurman/rijkspolitieagent ( zo’n porsche agent) en 1 e rijbewijs was gedateerd 1 april daarna.
En dan ben ik nog een keer gezakt, omdat ik niet wist hoe de voorrang regel gold bij sulky’s op de openbare weg. :D .Dat was in de buurt van de renbaan toen in Nootdorp.
En direct daarna liet mijn vader mij alleen rijden door den Haag en omstreken, broertje vervoeren, naar vriendin in Voorburg, mee naar school 8)7

Verder gaar van bieb overleg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dreigende lockdown (van niks waarschijnlijk) is triest voor de mensen met feest-, trouw- en vakantieplannen.

Huis op funda. <O)
pi_202321338
Ik probeer n beetje om de boel heen te leven mbt corona maar ben t wel zat hoor, steeds als er perspectief is, wordt dat weer weggevaagd. Ik vrees ook wel dat de rek er echt wel uit begint te raken en dat met meer en meer maatregelen de situatie binnen de kortste keren echt onhoudbaar gaat worden (mbt rellen ed). Ook vraag ik me af in hoeverre de cijfers nu ook niet omhoog gedreven worden door niet gevaccineerde mensen die zich bewust laten besmetten voor het geval van g2. Ah well belangrijste voor mij is in mei wel gewoon onze bruiloft zoals we die willen }:|
pi_202321364
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik probeer n beetje om de boel heen te leven mbt corona maar ben t wel zat hoor, steeds als er perspectief is, wordt dat weer weggevaagd. Ik vrees ook wel dat de rek er echt wel uit begint te raken en dat met meer en meer maatregelen de situatie binnen de kortste keren echt onhoudbaar gaat worden (mbt rellen ed). Ook vraag ik me af in hoeverre de cijfers nu ook niet omhoog gedreven worden door niet gevaccineerde mensen die zich bewust laten besmetten voor het geval van g2. Ah well belangrijste voor mij is in mei wel gewoon onze bruiloft zoals we die willen }:|
Ik heb er alle vertrouwen in dat mei wel goed gaat komen *O*

Ik vrees eerder voor bruiloften de komende maanden, zoals die van P -O-

Verder niet bijster veel last van covid en maatregelen. Er gaan dingen niet door, nou ja, jammer dan. Net wel een videoboodschap van het werk. Er is blijkbaar een enorme golf aan besmettingen onder personeel die het weer door hebben gegeven aan andere medewerkers etc :X :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202321498
:o :o :o :o ik ben positief getest :o :o :o :o

coll waar we vrijdag mee werkten meldde zich ziek (beroerd ook) maar ook positief getest.
Dus wij allemaal testen (= de 5e dag) en ik ben positief.
Zo raar :B

g is nu met zelftest negatief en heeft maandag (5 dagen na nu, overlegd met GGD net) zijn test bij GGD.
We gaan maar tot maandag in zelfisolatie en AH bezorg maar doen.

Ik vind dit zó raar :wtf:

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 24-11-2021 17:55:17 ]
pi_202321510
En de uitbreiding in uren van Blues. Mooi!

Zware edit: nonddeju : beiden positief getest.
Hopelijk niet al te ziek!

[ Bericht 51% gewijzigd door AnneX op 24-11-2021 17:51:09 ]
pi_202321516
Zonder bij te lezen, ik ben super opgelucht. Ook 2e test na 10 dagen negatief, terwijl ik constant blootgesteld ben aan 2 coronamonsters. Als het goed is kunnen we vrijdag het normale leven weer beginnen...
pi_202321518
Oh nee @Blues :o :o :o
pi_202321527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Zonder bij te lezen, ik ben super opgelucht. Ook 2e test na 10 dagen negatief, terwijl ik constant blootgesteld ben aan 2 coronamonsters. Als het goed is kunnen we vrijdag het normale leven weer beginnen...
*G*

Hoe is het met de coronamonsters? Hebben die er nog veel last van gehad of zijn ze gewoon fit?
pi_202321569
Blues -O- Geen klachten?

Jaeger *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 24 november 2021 @ 17:50:14 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202321635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:39 schreef Blues het volgende:
:o :o :o :o ik ben positief getest :o :o :o :o

coll waar we vrijdag mee werkten meldde zich ziek (beroerd ook) maar ook positief getest.
Dus wij allemaal testen (= de 5e dag) en ik ben positief.
Zo raar :B

g is nu met zelftest positief en heeft maandag (5 dagen na nu, overlegd met GGD net) zijn test bij GGD.
We gaan maar tot maandag in zelfisolatie en AH bezorg maar doen.

Ik vind dit zó raar :wtf:
Gelukkig nog geen klachten.
Wel gek dat ondanks dat hij al positief is hij maandag past hoeft te testen. Duurt je isolatie nog langer straks ;(
pi_202321676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:39 schreef Blues het volgende:
:o :o :o :o ik ben positief getest :o :o :o :o

coll waar we vrijdag mee werkten meldde zich ziek (beroerd ook) maar ook positief getest.
Dus wij allemaal testen (= de 5e dag) en ik ben positief.
Zo raar :B

g is nu met zelftest positief en heeft maandag (5 dagen na nu, overlegd met GGD net) zijn test bij GGD.
We gaan maar tot maandag in zelfisolatie en AH bezorg maar doen.

Ik vind dit zó raar :wtf:
Oei Blues, wat stom zeg! Ik had dit niet gezien voordat ik mijn bericht typte...
pi_202321689
Sorry!! golfer is NEGATIEF!!
pi_202321704
De discussie in mijn sportclub duurt voort... Het bestuur had een besluit genomen (we gaan QR-codes scannen en dan geen politieagent spelen op de 1.5 m) maar uit sommige webpagina's van de overheid lijkt dat niet zomaar te mogen en op andere weer wel en nu komt de hele vereniging eroverheen in de gezamenlijke appgroep.

Ik denk dat ik die appgroep maar even negeer. Vanavond op training is iemand van het bestuur er, dus dan kan ik alle mensen die mopperen naar diegene verwijzen. O-)
  woensdag 24 november 2021 @ 17:56:11 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202321713
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:54 schreef Blues het volgende:
Sorry!! golfer is NEGATIEF!!
Ahhh haha dan is het hetzelfde als bij mij toen ja.
Ga je in isolatie van hem?
Vond dat nog het stomste, apart slapen en afstand.
pi_202321750
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:40 schreef AnneX het volgende:
En de uitbreiding in uren van Blues. Mooi!

Zware edit: nonddeju : beiden positief getest.
Hopelijk niet al te ziek!
Nee ik typte te snel hij is neg!
pi_202321787
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee ik typte te snel hij is neg!
Blijft spannend, vind ik wel.
pi_202321904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:55 schreef Tele6 het volgende:
De discussie in mijn sportclub duurt voort... Het bestuur had een besluit genomen (we gaan QR-codes scannen en dan geen politieagent spelen op de 1.5 m) maar uit sommige webpagina's van de overheid lijkt dat niet zomaar te mogen en op andere weer wel en nu komt de hele vereniging eroverheen in de gezamenlijke appgroep.

Ik denk dat ik die appgroep maar even negeer. Vanavond op training is iemand van het bestuur er, dus dan kan ik alle mensen die mopperen naar diegene verwijzen. O-)
Slim. Daar is het bestuur voor ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202321948
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:56 schreef gcjoel het volgende:


Ahhh haha dan is het hetzelfde als bij mij toen ja.
Ga je in isolatie van hem?
Vond dat nog het stomste, apart slapen en afstand.
Hij wil niet dat ik in isolatie van hem ga..
pi_202321956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Oei Blues, wat stom zeg! Ik had dit niet gezien voordat ik mijn bericht typte...
Nogmaals g is nega!
pi_202321991
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Nogmaals g is nega!
Ga jij je dan van hem isoleren? Hoe voel jij je?
pi_202322081
Hier plofte iets. :X
Meestal zijn ze iets beschaafder met vuurwerk. Ik ben benieuwd wat dit was.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 18:21:04 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202322085
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Hij wil niet dat ik in isolatie van hem ga..
En wat wil jij? Volgens mij zijn d'r wel mensen met betere weerstand dan hij...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 18:21:47 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202322097
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef Tele6 het volgende:
Hier plofte iets. :X
Meestal zijn ze iets beschaafder met vuurwerk. Ik ben benieuwd wat dit was.
Ik moet nu denken aan dat stukje van Mr. Bean met die enorme kalkoen :D Maar dat lijkt me uitgesloten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202322205
Oh bah Blues -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202322367
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:39 schreef Blues het volgende:
:o :o :o :o ik ben positief getest :o :o :o :o

coll waar we vrijdag mee werkten meldde zich ziek (beroerd ook) maar ook positief getest.
Dus wij allemaal testen (= de 5e dag) en ik ben positief.
Zo raar :B

g is nu met zelftest negatief en heeft maandag (5 dagen na nu, overlegd met GGD net) zijn test bij GGD.
We gaan maar tot maandag in zelfisolatie en AH bezorg maar doen.

Ik vind dit zó raar :wtf:
-O- hopelijk krijg je geen klachten.
pi_202322376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ga jij je dan van hem isoleren? Hoe voel jij je?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En wat wil jij? Volgens mij zijn d'r wel mensen met betere weerstand dan hij...
Ik ben idd in isolatie gegaan.
Logeerkamer. Schoonmaken e.d. en als we in zelfde ruimte zijn 1,5 mtr.
Dit t/m zondag.
-O- :%
pi_202322404
Oh gatverdamme @Blues wat rottig -O- duim heel hard voor jou niet ziek worden en dat golfer negatief blojft

Gelukkig wel goed nieuws voor @Jagärtrut

Net bij fitness was een van de mannen kort aanwezig, afgelopen vrijdag ving hij een leerling op die op een randje liep,,scheurt zo een pees in zijn bovenarm af bbrrrr
We have far more in common than that which devides us..
pi_202322456
Shit @Blues! Ook voor g shit. Hopelijk blijft hij dan wel negatief. Het kan, zie jagärtrut.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 24 november 2021 @ 18:51:33 #145
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202322565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:20 schreef Tele6 het volgende:
Hier plofte iets. :X
Meestal zijn ze iets beschaafder met vuurwerk. Ik ben benieuwd wat dit was.
Hoor nu al dagen iedere avond vuurwerk ook, net ook mooi siervuurwerk _O-
pi_202322707
Toch maar wat wappies ontvolgt op social media. Ik dacht dat ik na 1,5 jaar toch iedereen wel gehad had :')
pi_202322832
Oh wat bagger @Blues en @golfer . Hopelijk wiebert 'ie (dat virus) dan weer snel :*

@Kaatje1 : Oeh, duimen voor je sollicitatie! *O*

@sigme Ik krijg er inderdaad een beetje Engelse of Schotste vibes bij, maar toch tof!

@Sarabi Hoe is het met poezel? :*

Ik zou mijn rijbewijs en auto niet meer snel willen missen hoor. Het geeft me wel een enorme vrijheid. (Mijn oma heeft nooit haar rijbewijs gehaald, en die heeft er echt wel op gehamerd dat wij dat wel gingen doen. Mijn opa had namelijk hartfalen, en hoewel ze altijd met de trein heeft gereisd zonder klagen, merkte ze wel dat het niet altijd even praktisch was, zeker als je buiten de randstad toch vaak ook weer afhankelijk van anderen bent).

Vind het overigens vaak niet erg om taxi te spelen voor anderen, maar merk wel dat ik toch wat bekenden heb die het vanzelfsprekend zijn gaan vinden dat omdat ik een auto heb, ze wel kom ophalen en/of wegbreng. En dan zelf helemaal trots zijn dat ze geen auto hebben. Ja dahag, zo kan ik het ook hè.

@Tele6 : 40+ lessen is heel niet zo uitzonderlijk. Ik geloof dat het zelfs het gemiddelde was toen ik les had. Er zijn altijd mensen die het in 25 lessen en 1 examen halen, maar dus ook genoeg mensen met meer dan 40 lessen en dan soms in 1 keer, maar ook gerust pas na meerdere examens.

Ik ben geloof ik na 40 lessen voor het eerste examen opgegaan. Het was een waar fiasco. De 3 keren erna ook. Toen mocht ik naar het BNOR, en dat was een enorme opluchting :) . (Duur geintje trouwens wel, want je MOET 4x bij het CBR zakken voor je naar het BNOR mag. En ondertussen dus wel blijven lessen. Ik zat zeg maar op 2x het gemiddelde :+ )
Ik had wel bij het CBR faalangst examens na die eerste mislukte 2 keren, maar daar snappen ze weinig van angsten geloof ik :') . Dus ik ben in therapie gegaan. En dat pleitte enorm voor me bij het BNOR. Daar had ik trouwens een examinatrice met punkkapsel, kisten, een of andere leren rok, en mijn rij-instructeur haalde bij binnenkomst toen hij haar zag - hij kende haar al tig jaar - opgelucht adem. Ze heeft me overigens wel een dik uur laten rondrijden hoor.

Ik ben ook een beetje een dieseltje, qua leercurve, jij wellicht ook. Het duurt gewoon even voor ik echt goed op gang kom. Op den duur kreeg ik er meer zelfvertrouwen en daardoor ook meer lol in. Alleen die examens waren een drama, maar dat lag niet aan het rijden zelf of aan mijn instructeur. God wat heb ik met die man gelachen. Hij nam elke les mandarijntjes mee vanuit de streek van zijn schoonouders in Marokko (Clementientjes!) , of dadels (tegen de stress), vertelde verhalen over politie die hij in Spanje omkocht om sneller naar Marokko te kunnen racen, leerde me wat Deens en Frans, liet me uit het zijraam hangen om de poster van een of andere Sesamstraat theatershow te kunnen lezen (terwijl hij het stuur over nam) voor zijn dochters, heeft me 100001 keer laten slalommen om bomen en rare hobbels heen om beter te kunnen sturen, spaarde Disney-kerstballen voor me en ondertussen hadden we ook nog wat diepzinnigere gesprekken over geloof e.d. (Hij was moslim, maar wel eentje die aangaf dat dit meer was voor het geval dat er iets was, dan dat 'ie echt heel streng in de leer was). Hij hield ook altijd het portier voor me open.

Ik kwam hem enkele jaren geleden weer tegen, maar helaas in het ziekenhuis. Ik weet eigenlijk niet of hij nog leeft, ik heb hem nog gezien de avond voor z'n 3e beenmergtransfusie, toen ik daar nog bloed prikte. Daarna nooit meer.
pi_202322853
Jezus, epistel.......

Krijg je ervan als je je handen warm probeert te typen :D
pi_202322914
Ik ben uiteindelijk na een keer of 53 geslaagd met de woorden "het was niet goed... maar wel voldoende" :')

Lift iemand?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202322962
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:06 schreef Candaasje het volgende:
@:Sarabi Hoe is het met poezel? :*

Hij is lekker zichzelf :) Ik merk dat ik zelf wel alerter ben aangezien de laatste tijd er 3 a 4 dagen tussen de aanvallen zat dus verwacht ik er eentje vrij snel.

Vandaag een lang telefoongesprek met de DA gehad. Dat was fijn. Mijn man en ik gaan waarschijnlijk toch eerst voor de medicatie optie (morgen de echte knoop doorhakken).
Mocht de situatie veranderen gaan we zeker wel weer nadenken over een scan.
pi_202322995
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hij is lekker zichzelf :) Ik merk dat ik zelf wel alerter ben aangezien de laatste tijd er 3 a 4 dagen tussen de aanvallen zat dus verwacht ik er eentje vrij snel.

Vandaag een lang telefoongesprek met de DA gehad. Dat was fijn. Mijn man en ik gaan waarschijnlijk toch eerst voor de medicatie optie (morgen de echte knoop doorhakken).
Mocht de situatie veranderen gaan we zeker wel weer nadenken over een scan.
Ahw fijn! :*
Scan kan altijd, die kunnen ook wel op vrij korte termijn ingepland worden doorgaans, mocht het nodig zijn.
(Je kunt ook voor enkel een consult met de neuroloog gaan, maar 10 tegen 1 dat ze een scan adviseren :P )
pi_202323047
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben uiteindelijk na een keer of 53 geslaagd met de woorden "het was niet goed... maar wel voldoende" :')

Lift iemand?
Ik heb wel eens lifters meegenomen, op vakantie. Wel waar mijn vriend bij was. Maar het was wel vanaf de parkeerplaats vanaf een wandeling die we net hadden gemaakt, dus niet echt iemand met een bordje langs de weg opgepikt.

En ik heb wel eens in paniek bij een wildvreemde op de bijrijdersstoel gezeten, toen ik een sollicitatiegesprek had en er onverwachts geen OV reed. Ik weet even niet meer hoe het gebeurde, maar iemand in de supermarkt hoorde het, sprak een jongen met petje aan, en jongen met petje reed mij naar mijn sollicitatie toe :D O+
pi_202323082
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ahw fijn! :*
Scan kan altijd, die kunnen ook wel op vrij korte termijn ingepland worden doorgaans, mocht het nodig zijn.
(Je kunt ook voor enkel een consult met de neuroloog gaan, maar 10 tegen 1 dat ze een scan adviseren :P )
Juist de lange reistijd en dus stress zijn ook een van de redenen om de scan niet te doen. Dus mochten we gaan wil ik er juist op staan dat de scan er meteen achter gepland kan worden.
pi_202323118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Juist de lange reistijd en dus stress zijn ook een van de redenen om de scan niet te doen. Dus mochten we gaan wil ik er juist op staan dat de scan er meteen achter gepland kan worden.
Ik weet niet waar je de afspraak wilde maken, maar ik weet dat het bij ons vrij gangbaar is, eerst neuroconsult en dan dezelfde dag (liefst direct) een MRI of CT. (We krijgen natuurlijk meer mensen van verder weg :) ) Zal denk ik voor meer tweedelijns ziekenhuizen gelden, want ook wat grotere verspreiding van de klanten :Y .
pi_202323144
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je de afspraak wilde maken, maar ik weet dat het bij ons vrij gangbaar is, eerst neuroconsult en dan dezelfde dag (liefst direct) een MRI of CT. (We krijgen natuurlijk meer mensen van verder weg :) ) Zal denk ik voor meer tweedelijns ziekenhuizen gelden, want ook wat grotere verspreiding van de klanten :Y .
De DA had het over Waalwijk of Arnhem :)
pi_202323192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
De DA had het over Waalwijk of Arnhem :)
Ah ja, dat zijn 'wij' (Waalwijk dan. In Arnhem werkt ook wel een van onze specialisten, maar daar heb ik denk ik in totaal 3 zinnen mee uitgewisseld tot nu toe :D . )

Wel even gillen dan hè? Dan kan ik hysterisch "SARAAAAABI! ' (à la Scar in The Lion King) doen enzo *) .

(Kat gelijk over de zeik. Collega's die me fronsend aankijken. Andere klanten die toch maar een ander ziekenhuis gaan zoeken...... ;( )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')