Nee hoor, ik drie keer per week.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die nog gewoon twee keer per week ofzo boodschappen doet
Nee. Ik vind het namelijk best leuk om hier boodschappen te doen bij die kleine groentewinkeltjes en zoquote:Op woensdag 24 november 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende: Ben ik de enige die nog gewoon twee keer per week ofzo boodschappen doet
![]()
Hmm, ik wil ook wel nog een fietsquote:Op woensdag 24 november 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik heb mijn oog laten vallen op een automatische espressomachine, of een e-bike. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon spaargeld.
Nicequote:Op woensdag 24 november 2021 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met zooi die ik van de overwaarde ga / moet kopen.En dan kan ik ook nog vet extra hypotheek aflossen en hou ik ook nog spaargeld over.
Wie heeft daar tijd voorquote:Op woensdag 24 november 2021 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het namelijk best leuk om hier boodschappen te doen bij die kleine groentewinkeltjes en zo
Ik heb alleen een bloed zweet en tranen fietsquote:Op woensdag 24 november 2021 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik wil ook wel nog een fiets
quote:
ik ook. 2, maar er mag misschien nog een derde bij.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een bloed zweet en tranen fiets.
Ik ga gewoon wanneer ik iets nodig heb. Maar als er weer beperkte toegang is denk ik dat ik weer minder vaak ga.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik drie keer per week.
Heerlijk om naar de supermarkt te gaan, alles lekker zelf uitzoeken.
Alleen dan wel op fijne tijden natuurlijk anders is het niet te doen.
Je bent niet met mij getrouwd.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice.
Ik doe echt iets verkeerd in het leven.
Ik maak daar tijd voor.quote:
Wat is daar verkeerd aan?quote:
Nee een e-bike danquote:Op woensdag 24 november 2021 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook. 2, maar er mag misschien nog een derde bij.
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dwz 5/12e van mijn vakantiegeld en 13e maand. Komende maand laatste stukje plus nabetaling loonsverhoging, thuiswerkvergoeding en afkopen verlofuren. Sparen is iets harde gegaan dan ik in mijn hoofd had. Zit nu sterk te overwegen om mijn budget voor een andere auto te verhogen
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:20 schreef Tegan het volgende:
Nice.
Ik doe echt iets verkeerd in het leven.
nee, daar begin ik niet aan.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar begin ik niet aan.
doe nog maar een gravelbike er bij
Nu heb ik dit beeld in mijn hoofd van jou...quote:Op woensdag 24 november 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
nee, daar begin ik niet aan.
doe nog maar een gravelbike er bij
Dat is hem ook, wist je dat niet?quote:Op woensdag 24 november 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik dit beeld in mijn hoofd van jou...
[ afbeelding ]
nee, dat ik gewoon een trieste lamlul.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik dit beeld in mijn hoofd van jou...
[ afbeelding ]
Dat vind ik van alle mannen op hippe, sportieve fietsen.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
nee, dat ik gewoon een trieste lamlul.
Lekker strak pakje aanquote:Op woensdag 24 november 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik van alle mannen op hippe, sportieve fietsen.
Inclusief jezelf toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is de mijne niet hipquote:Op woensdag 24 november 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:
Ik ben absoluut een trieste lamlul, maar op een hippe, sportieve fiets zal je mij nooit aantreffen.quote:
Verwacht niet teveel van mij halverwege de werkweek, zeker niet op het middagdipmoment.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:09 schreef Barbusse het volgende:
De post waarvan je wist dat die zou komen
Die duurt van 12 tot 18 zeker?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwacht niet teveel van mij halverwege de werkweek, zeker niet op het middagdipmoment.
januari t/m december.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die duurt van 12 tot 18 zeker?
Ja bah, mensen die sportenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben absoluut een trieste lamlul, maar op een hippe, sportieve fiets zal je mij nooit aantreffen.
Ik sport wel, maar ik fiets niet.quote:
Nee ik bedoel, jij doet ook aan fietsen als sport toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben absoluut een trieste lamlul, maar op een hippe, sportieve fiets zal je mij nooit aantreffen.
Oh niet dus.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sport wel, maar ik fiets niet.
Gianni of ik denk ikquote:Op woensdag 24 november 2021 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh niet dus.
Wie schepte laatst op met zoveel km gefietst?
Dat is toch dat gedoe waar je moe van wordt en van gaat zweten? Kan niet goed zijnquote:
Herkenbaar. Zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwacht niet teveel van mij halverwege de werkweek, zeker niet op het middagdipmoment.
Dan denk ik dat jij het was, mijn afstanden zijn de laatste tijd niets om over op te scheppen.quote:
Ik heb al lang niet gefietst eigenlijk #viesdikquote:Op woensdag 24 november 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij het was, mijn afstanden zijn de laatste tijd niets om over op te scheppen.
Losdop is de opschepper, maar die komt hier niet veel
Afgelopen zaterdag iets rond de 40km, daarvoor alweer 2 weken nietquote:Op woensdag 24 november 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet gefietst eigenlijk #viesdik
Zo goed bezig jijquote:Op woensdag 24 november 2021 15:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga per februari over op 2x pw sporten
Niet als sport. Het is in en rond Den Haag wel mijn voorkeursvervoermiddel, dus ik fiets wel, maar niet vanuit sportiviteit.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:31 schreef Tegan het volgende:
Nee ik bedoel, jij doet ook aan fietsen als sport toch?
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het. Ik ben je al voorgegaan vanochtend en bij zo'n engnek kun je niet achterblijven toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:41 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer een poging doen
Nou juist welquote:Op woensdag 24 november 2021 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het. Ik ben je al voorgegaan vanochtend en bij zo'n engnek kun je niet achterblijven toch?
Lekker man, goeie racefietsquote:Op woensdag 24 november 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chips!!quote:Op woensdag 24 november 2021 16:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou juist wel
Jij hebt niet 6 weken in het gips gezetende hamka's roept
![]()
Ik heb koekjes liggen die roepen. Zo'n kwelling dit.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:16 schreef TaMieke het volgende:
Nou juist wel
![]()
Jij hebt in het gips gezeten?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou juist wel
![]()
Max 3 chipjes dan hè.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef TaMieke het volgende:
Not helping! Mssn dan maar sporten en dan chips als beloning
3 maar?quote:
Ben er gelukkig alweer 4 weken uit. Ik was gevallen met een snorfiets en toen mn middenvoetsbeentje gebroken.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt in het gips gezeten?
Wat had je gedaan?
quote:
Naar, wel thuis kunnen werken of een leuke college bereid gevonden om je overal heen te dragen?quote:Op woensdag 24 november 2021 16:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
3 maar?
[..]
Ben er gelukkig alweer 4 weken uit. Ik was gevallen met een snorfiets en toen mn middenvoetsbeentje gebroken.
Het is winter, dan train je op uren ipv km’s hèquote:Op woensdag 24 november 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij het was, mijn afstanden zijn de laatste tijd niets om over op te scheppen.
Dan heb je toch net de smaak te pakken.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen die alleen maar 3 chipjes kunnen eten zijn eigenlijk onmenselijk
Jullie allemaal...quote:Op woensdag 24 november 2021 16:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen die alleen maar 3 chipjes kunnen eten zijn eigenlijk onmenselijk
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag iets rond de 40km, daarvoor alweer 2 weken niet
Dat fietsen door de duinen is werkgerelateerdquote:Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als sport. Het is in en rond Den Haag wel mijn voorkeursvervoermiddel, dus ik fiets wel, maar niet vanuit sportiviteit.
Dat was vanwege een sociale afspraak.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat fietsen door de duinen is werkgerelateerd?
Hahahh helaas geen leuke collega. Wel gewoon thuis kunnen werken.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naar, wel thuis kunnen werken of een leuke college bereid gevonden om je overal heen te dragen?
Nu al voornemens aan het makenquote:Op woensdag 24 november 2021 15:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga per februari over op 2x pw sporten
Alleen de supermarkt en horeca tot 20:00 dacht ik.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Raar, zie nu pas dat bouwmarkten ook eerder dicht zijn gegaan, dacht dat alles tot 20:00uur mocht.
Echt verwarrend allemaal.
Ja, schijnbaar. Dat echt even gemist.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen de supermarkt en horeca tot 20:00 dacht ik.
Binnen blijven jullie!quote:Op woensdag 24 november 2021 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Raar, zie nu pas dat bouwmarkten ook eerder dicht zijn gegaan, dacht dat alles tot 20:00uur mocht.
Echt verwarrend allemaal.
Slijterijen en winkels met een PostNL punt ook tot 20. Zijn essentiële winkelsquote:Op woensdag 24 november 2021 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen de supermarkt en horeca tot 20:00 dacht ik.
Hoeveel problemen ontstaan er als alcoholisten hun fix niet kunnen krijgen?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ook echt bizar eigenlijk dat al sinds het begin de slijterij onder essentieel valt.
Mwoah, daar valt wel een argument voor te maken hoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Slijterijen en winkels met een PostNL punt ook tot 20. Zijn essentiële winkels
Zij vallen gok ik juridisch onder dezelfde groep als supermarkten ofzo? Dat mag inderdaad wel strakker voor de volgende pandemie.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ook echt bizar eigenlijk dat al sinds het begin de slijterij onder essentieel valt.
Of de nieuwe maatregelen die vrijdag worden aangekondigd.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zij vallen gok ik juridisch onder dezelfde groep als supermarkten ofzo? Dat mag inderdaad wel strakker voor de volgende pandemie.
Voedingsmiddelen zijn essentieelquote:Op woensdag 24 november 2021 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zij vallen gok ik juridisch onder dezelfde groep als supermarkten ofzo? Dat mag inderdaad wel strakker voor de volgende pandemie.
De Zuivelhoeve ookquote:Op woensdag 24 november 2021 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee? Ik sport nu 1x pw en per februari stopt die club. Dus ga ik een nieuw clubje en dan 2x pw. Wil uiteindelijk naar 3x pwquote:Op woensdag 24 november 2021 16:55 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Nu al voornemens aan het maken![]()
Ain't nobody got tijd en energie voor dat.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee? Ik sport nu 1x pw en per februari stopt die club. Dus ga ik een nieuw clubje en dan 2x pw. Wil uiteindelijk naar 3x pw
vandaag heb ik er ook niet echt trek inquote:Op woensdag 24 november 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ain't nobody got tijd en energie voor dat.
1 uur per week lukt al dan moet 2 ook lukkenquote:Op woensdag 24 november 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. 4x per week. Daar pats ik dan weer mee ipv het aantal kilometers op een hippe, sportieve fiets.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4x per week een uurtje chickies kijken op de sportschool telt niet hè.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. 4x per week. Daar pats ik dan weer mee ipv het aantal kilometers op een hippe, sportieve fiets.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 24 november 2021 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4x per week een uurtje chickies kijken op de sportschool telt niet hè.
Niet zo serieus verdommequote:Op woensdag 24 november 2021 18:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee? Ik sport nu 1x pw en per februari stopt die club. Dus ga ik een nieuw clubje en dan 2x pw. Wil uiteindelijk naar 3x pw
Ik was er schuldig aan vlak voor de vorige lockdown nog even een goeie fles drank te scoren om er vervolgens achter te komen dat ze niet dicht gingenquote:Op woensdag 24 november 2021 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja leuk is diequote:Op woensdag 24 november 2021 23:29 schreef Tegan het volgende:
Als iemand nog een tip zoekt voor na deze lockdown. The Book Of Mormon komt weer naar Nederland in maart. Ik zou zo nogmaals gaan!
Ben ik een cultuurbabrbaar als ik dat niet ken?quote:Op woensdag 24 november 2021 23:29 schreef Tegan het volgende:
Als iemand nog een tip zoekt voor na deze lockdown. The Book Of Mormon komt weer naar Nederland in maart. Ik zou zo nogmaals gaan!
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:06 schreef TaMieke het volgende:
@:AirwiN gisteren niet gesport en meer dan 3 chippies gegeten![]()
Zo ben ik, dus had je moeten zien aankomen.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Dat zag ik ook. Daarom ben ik wel teleurgesteld, maar niet verrast.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik, dus had je moeten zien aankomen.
Ik keek zojuist naar mijn agenda en bij een hoop afspraken dacht 'meh, geen zin in'. Nu maar hopen dat het meevalt.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Lange dag vandaag, dat wordt een hoop thee
Van 9:30 tot 16:45 Teamsmeetings.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van 14 tot 17 een teamsmeeting
Ok, jij wint.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van 9:30 tot 16:45 Teamsmeetings.
Klinkt vermoeiend.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van 14 tot 17 een teamsmeeting
Ik ben benieuwd wat ze allemaal willen gaan doen dat het drie uur moet gaan duren.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend.
Bijna elke meeting/call langer dan 30 minuten vind ik al vaak waste
Lastig om je aandacht erbij te houden met je aandachtsspanne van een kleuter?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:20 schreef STING het volgende:
Klinkt vermoeiend.
Bijna elke meeting/call langer dan 30 minuten vind ik al vaak waste
Agile coach geinitieerde calls met breakout sessiesquote:Op donderdag 25 november 2021 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze allemaal willen gaan doen dat het drie uur moet gaan duren.
Wat toevallig,'meh, geen zin in' staat in mijn agenda als afspraak voor de gehele dag.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik keek zojuist naar mijn agenda en bij een hoop afspraken dacht 'meh, geen zin in'. Nu maar hopen dat het meevalt.
Zoietsquote:Op donderdag 25 november 2021 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig om je aandacht erbij te houden met je aandachtsspanne van een kleuter?
Dat is mijn beleving ook altijdquote:Op donderdag 25 november 2021 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Agile coach geinitieerde calls met breakout sessies
(waar met de uitkomst vrijwel nooit iets mee wordt gedaan en het dus sowieso waste of time was)
Ik wil wel met jou een productieve call hebben hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zoiets
Minder problemen met productieve calls met een goed zicht op wat we willen doen en bereiken
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op donderdag 25 november 2021 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Agile coach geinitieerde calls met breakout sessies
(waar met de uitkomst vrijwel nooit iets mee wordt gedaan en het dus sowieso waste of time was)
Nee hoor. Maar tip dus!quote:Op donderdag 25 november 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ik een cultuurbabrbaar als ik dat niet ken?
Iedere minuut vergadering is een minuut waarin ik niet hard hoef te werken.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van 9:30 tot 16:45 Teamsmeetings.
Omdenken.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:
Iedere minuut vergadering is een minuut waarin ik niet hard hoef te werken.
Omdat ik morgen vrij ben.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:55 schreef Barbusse het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al vrijdag is?
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedere minuut vergadering is een minuut waarin ik niet hard hoef te werken.
Ik hoop dat je je dag goed gaat besteden als ode aan ons kantoorstoelplucheplakkers!quote:Op donderdag 25 november 2021 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ik morgen vrij ben.
En dat voor hetzelfde uurloon.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo heb ik het nooit bekeken.
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou een productieve call hebben hoor
Eerst uitslapen. Daarna wat schoonmaken. En dan gamen. 's Avonds komen er nog vrienden langs om wat MTG te spelen.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je dag goed gaat besteden als ode aan ons kantoorstoelplucheplakkers!
#driemaalwoordwaarde
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst uitslapen. Daarna wat schoonmaken. En dan gamen. 's Avonds komen er nog vrienden langs om wat MTG te spelen.
Blijkbaar is het universum mij gunstig gezind; amper 15 minuten later kreeg ik een spoedklus op mijn bord dus mijn assistente is nu mijn agenda aan het leeg vegen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het universum mij gunstig gezind; amper 15 minuten later kreeg ik een spoedklus op mijn bord dus mijn assistente is nu mijn agenda aan het leeg vegen.
Meerdere zelfs.quote:
Je moet wel als je die premium vrouwen hier geïnteresseerd wil houden.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:49 schreef STING het volgende:
Luxe paarden en werkpaarden (het plebs) he.
Zou eens tijd worden. Doe nu het bare minimum, just enough not to get firedquote:Op donderdag 25 november 2021 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Eindelijk werken tot je er dood bij neer valt!
Nu zit ik dus te kijken om nog een keer te gaanquote:Op woensdag 24 november 2021 23:29 schreef Tegan het volgende:
Noem je nu alle vrouwelijke users hier golddiggers?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet wel als je die premium vrouwen hier geïnteresseerd wil houden.
Samen met Tegan?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu zit ik dus te kijken om nog een keer te gaan
Nee, dat doe jij nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Noem je nu alle vrouwelijke users hier golddiggers?
Smooth wel van je.
Same. 'Gelukkig' heb ik geen vrienden die meewillenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu zit ik dus te kijken om nog een keer te gaan
quote:Op donderdag 25 november 2021 11:26 schreef Tegan het volgende:
Same. 'Gelukkig' heb ik geen vrienden die meewillen.
quote:
Met Tegan ook anders...quote:Op donderdag 25 november 2021 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ons allemaal jaloers maken, iedereen wilt wel een date met CL
Ik sla over.quote:
Ben de vorige keer ook alleen gegaanquote:Op donderdag 25 november 2021 11:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Same. 'Gelukkig' heb ik geen vrienden die meewillen.
quote:
quote:
19 oktober 2019 toevallig?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben de vorige keer ook alleen gegaan
Het was maar een grapjequote:Op donderdag 25 november 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Stel het voor in het meettopicofzo
CL bijt niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Huuu meeten.
meating? nicequote:Op donderdag 25 november 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Stel het voor in het meettopicofzo
OMT heeft geen zin om politieke beslissingen te nemen.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:58 schreef STING het volgende:
Kansloos. #verlorengeneratie
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Zeg er als OMT dan gewoon niets over.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
OMT heeft geen zin om politieke beslissingen te nemen.
Individuele leden zitten al 2 jaar bij iedere talkshow hun mening te verkondigen; dat punt zijn we al lang voorbij natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg er als OMT dan gewoon niets over.
En daarnaast is volgens mij hun opdracht om puur uit medisch standpunt een advies te geven, zonder inachtneming van sociologische/maatschappelijke/economische/etc. gevolgen.
Alles dicht behalve de grootste bron van besmettingenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:58 schreef STING het volgende:
Hugo zit in Linda?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat vonden jullie van de foto's van Hugo in de Linda trouwens? Of hadden we liever wat maatregelen gehad?
oke, ga je mee?quote:
Denken in oplossingen, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen in Nederlandquote:Op donderdag 25 november 2021 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alles dicht behalve de grootste bron van besmettingen
Ik snap dat onderwijs belangrijk is, maar de boel tegen wil en dank openhouden terwijl ze in het onderwijs zelf aangeven dat normaal onderwijs al niet meer mogelijk is door halve klassen die in quarantaine zitten en leraren die ziek thuis zitten lijkt me ook niet handig.
Gooi die boel dicht tot na oud en nieuw en verkort de meivakantie tot een week en verkort de zomervKantie met 2 weken om de verloren weken in te halen.
Maar goed, ik zal wel weer te simpel denken.
Lekker spontaan, echt uit het leven gegrepen. Mooie reportage.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat vonden jullie van de foto's van Hugo in de Linda trouwens? Of hadden we liever wat maatregelen gehad?
Kasja was best fijn gephotoshopt.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ach ja die kinderen komen niet op de IC te liggenquote:Op donderdag 25 november 2021 11:58 schreef STING het volgende:
Ik heb alleen iets gezien dat ie op de voorpagina staat. Maak me er niet te druk om, maar na bijna 2 jaar wanbeleid, zooi doden, zorg op omvallen, ondernemers die failliet gaan etc is een beetje terughoudendheid wel op zijn plaats.quote:Op donderdag 25 november 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@Teganquote:Op donderdag 25 november 2021 12:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Die ongeschoren kop staat Hugo echt niet. Bah.
Rutte IV: Er is nog genoeg Nederland over om te slopen!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb alleen iets gezien dat ie op de voorpagina staat. Maak me er niet te druk om, maar na bijna 2 jaar wanbeleid, zooi doden, zorg op omvallen, ondernemers die failliet gaan etc is een beetje terughoudendheid wel op zijn plaats.
Aan de andere kant, als zulke acties er voor zorgen dat ie niet meer terugkomt in een volgend kabinet zou ik zeggen Hugo, leef je uit!
Voor Rutte geldt hetzelfde als voor Trump; er is een hele samenleving die mogelijk maakt dat hij daar zit en kan blijven zitten. Die samenleving maak ook jij onderdeel vanuit. En dit soort geroeptoeter gaat het niet beter maken.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:37 schreef Q. het volgende:
Rutte IV: Er is nog genoeg Nederland over om te slopen!
Mooi stukje polarisatie ter bevestiging van mijn stellingname.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor niet bij de samenleving die Rutte en zijn stemmers voor ogen hebben.
Ik heb alle voorspelbaarheden in deze post vetgedrukt gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had gisteravond ook wel even een coronadipje. De onvoorspelbaarheid van het kabinet met te late maatregelen is wel een beetje om moedeloos van te worden.
Nu gelukkig weer genoeg thee en chocoladetaart op dus ben wel weer ok
Graag gedaan.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi stukje polarisatie ter bevestiging van mijn stellingname.
Ik hoor ook niet bij de samenleving die Rutte en zijn stemmers voor ogen hebben.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor niet bij de samenleving die Rutte en zijn stemmers voor ogen hebben.
Het is soms ook fijn om op clichés te kunnen terugvallen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb alle voorspelbaarheden in deze post vetgedrukt gemaakt.
Gewoon tegen haar zeggen dat zij maar wat spullen moet weg doen tochquote:Op donderdag 25 november 2021 13:18 schreef Q. het volgende:
Nog 20 dozen uit te pakken en alle kasten zijn nu al vol.
Met een beetje mazzel pakt ze haar boeltje en gaat ze zelf ook weg.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon tegen haar zeggen dat zij maar wat spullen moet weg doen toch
Ik vind het vooral irritant dat je door dit zwabberbeleid (als je al van beleid kunt spreken) gewoon niets kunt plannen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had gisteravond ook wel even een coronadipje. De onvoorspelbaarheid van het kabinet met te late maatregelen is wel een beetje om moedeloos van te worden.
Nu gelukkig weer genoeg thee en chocoladetaart op dus ben wel weer ok
Leugens!quote:Op donderdag 25 november 2021 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor ook niet bij de samenleving die Rutte en zijn stemmers voor ogen hebben.
Niettes!quote:
Toch maar groter huis kopenquote:Op donderdag 25 november 2021 13:18 schreef Q. het volgende:
Nog 20 dozen uit te pakken en alle kasten zijn nu al vol.
Maar hun (groot)ouders en leraren wel, dat is het hele issue.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ach ja die kinderen komen niet op de IC te liggen
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alles wat niet meer in de kast past weggooien.
Brrrrr, troepjes.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:41 schreef TaMieke het volgende:
Er sparkt heel veel joy bij mij. Vele spark voor mijn troepjes
Showen!quote:Op donderdag 25 november 2021 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig
Oeh, samenwonen?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moeten nog wat kasten bij voordat alle schoenen van Cali verhuist kunnen worden.
quote:Op donderdag 25 november 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moeten nog wat kasten bij voordat alle schoenen van Cali verhuist kunnen worden.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker spontaan, echt uit het leven gegrepen. Mooie reportage.
Dat hadden wij ook. Daarna samen alles in een romantische setting ontdubbeldquote:
Waarom zie ik nu STING voor mij die een verleidelijke dans uitvoert met een coaxkabel?quote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarna samen alles in een romantische setting ontdubbeld![]()
Dit is niet hoe het gegaan is, maar misschien wel een leuk idee voor deze zondagquote:Op donderdag 25 november 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu STING voor mij die een verleidelijke dans uitvoert met een coaxkabel?![]()
[ afbeelding ]
... Nu maar hopen dat je die coaxkabel niet hebt weggegooid.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit is niet hoe het gegaan is, maar misschien wel een leuk idee voor deze zondag
Anders hebben we nog wel een lekkere HDMI of UTP kabelquote:Op donderdag 25 november 2021 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Nu maar hopen dat je die coaxkabel niet hebt weggegooid.
Beetje banaal, niet zo classy als coax.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef STING het volgende:
Anders hebben we nog wel een lekkere HDMI of UTP kabel
Niet eens scart?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Anders hebben we nog wel een lekkere HDMI of UTP kabel
Ja maar die 10 seriële kabels ga ik ECHT nog een keer nodig hebben!quote:Op donderdag 25 november 2021 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Daarna samen alles in een romantische setting ontdubbeld![]()
Scheelde heel erg veel kabelzooi
Probeer dit voor de afwisseling:quote:Op donderdag 25 november 2021 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even pauze in teamsmeeting. Al een uur bezig.
quote:Op donderdag 25 november 2021 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer dit voor de afwisseling:
[ afbeelding ]
Zeker voor die HP printer die al 20 jaar geleden met het grofvuil is meegenomenquote:Op donderdag 25 november 2021 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar die 10 seriële kabels ga ik ECHT nog een keer nodig hebben!
quote:Op donderdag 25 november 2021 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer dit voor de afwisseling:
[ afbeelding ]
Ja! Dat. Net met pijn in mn hart mn allereerste tv uit 1992 naar het grofvuil gebracht.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:57 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Zeker voor die HP printer die al 20 jaar geleden met het grofvuil is meegenomen
Bro....quote:Op donderdag 25 november 2021 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! Dat. Net met pijn in mn hart mn allereerste tv uit 1992 naar het grofvuil gebracht.Dat ie al 15 jaar werkloos in de berging staat doet er niet toe.
Volgens mij heb ik daar nog naar gekeken. Hoe durf je.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! Dat. Net met pijn in mn hart mn allereerste tv uit 1992 naar het grofvuil gebracht.Dat ie al 15 jaar werkloos in de berging staat doet er niet toe.
Ik zal een kaarsje branden voor je TVquote:
De wittebroodsweken tussen jullie zijn wel een beetje voorbij he?quote:Op donderdag 25 november 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar nog naar gekeken. Hoe durf je.
Het doet gewoon pijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De wittebroodsweken tussen jullie zijn wel een beetje voorbij he?
Jij hebt geen ruimte tekort, maar zooi teveel. Tjeezes...quote:Op donderdag 25 november 2021 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij jou zien we het door de vingers natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou zien we het door de vingers natuurlijk.
Dat, en fijn om een plek te hebben waar je je kan terugtrekken als je ff alleen wil zijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..].
Als ik ooit weer ga samenwonen dan houd ik mijn eigen huis aan voor de overcomplete meubels en spulllen.
Beste zou zijn een eigen chill vleugel hebben in de villa natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, en fijn om een plek te hebben waar je je kan terugtrekken als je ff alleen wil zijn.
quote:Op donderdag 25 november 2021 18:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beste zou zijn een eigen chill vleugel hebben in de villa natuurlijk.
En niet gaat zeuren om de stank als je al een paar weken dood in bed ligt.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot huis hebben is fijn. Nog fijner als je iemand hebt die je de ruimte geeft om je terug te trekken en geen dingen zegt als: wat ben je stil. Alles goed? Etc.
Hele dag knuffelen juistquote:Op donderdag 25 november 2021 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot huis hebben is fijn. Nog fijner als je iemand hebt die je de ruimte geeft om je terug te trekken en geen dingen zegt als: wat ben je stil. Alles goed? Etc.
En ditquote:Op donderdag 25 november 2021 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niet gaat zeuren om de stank als je al een paar weken dood in bed ligt.
quote:
Ik ga een varkenshaasje etenquote:
Dat mag ookquote:
Geef je over aan de verleiding en eet zequote:
"Waar denk je aan?"quote:Op donderdag 25 november 2021 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nog maar 14 uur werkenquote:
Dat is wel beter,quote:
Eerst ontslag indienen, daarna naar de kroegquote:
Als je toch weggaat zou het ook nog in omgekeerde volgorde kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2021 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst ontslag indienen, daarna naar de kroeg
Verleidelijk welquote:Op vrijdag 26 november 2021 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je toch weggaat zou het ook nog in omgekeerde volgorde kunnen
Hebben ze daar ook opzegtermijnen of is het opzeggen en spullen pakken?quote:Op vrijdag 26 november 2021 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst ontslag indienen, daarna naar de kroeg
Ik heb al weekend dus zit lekker met een naald in mijn arm.quote:
2 weeks noticequote:Op vrijdag 26 november 2021 09:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook opzegtermijnen of is het opzeggen en spullen pakken?
+1quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
Ben er alweer klaar mee voor vandaag.
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
Idem. En dat na het lezen van het eerste mailtjequote:Op vrijdag 26 november 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg een verzoek om iets uit te zoeken per mail, verzonden gistermiddag toen ik al klaar was. En een vervolgmail met de vraag waarom ik nog niet had gereageerd. Verzonden om half 2 's nachts. Stap op een roestige spijker, idiootquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem. En dat na het lezen van het eerste mailtje
Wij moeten werk van anderen gaan controleren, terwijl die anderen dat al jaren doen en het al jaren goed gaat. Volstrekt nutteloos dusquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek om iets uit te zoeken per mail, verzonden gistermiddag toen ik al klaar was. En een vervolgmail met de vraag waarom ik nog niet had gereageerd. Verzonden om half 2 's nachts. Stap op een roestige spijker, idioot
Wat is dat voor zinloze werkverschaffing?quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wij moeten werk van anderen gaan controleren, terwijl die anderen dat al jaren doen en het al jaren goed gaat. Volstrekt nutteloos dus
Iets met uniformiteit. Ergens anders gaat het niet goed, dus daar gaan ze controleren, dus moeten wij het ook gaan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat voor zinloze werkverschaffing?
Ik dacht dat dit in Portugal verboden was.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek om iets uit te zoeken per mail, verzonden gistermiddag toen ik al klaar was. En een vervolgmail met de vraag waarom ik nog niet had gereageerd. Verzonden om half 2 's nachts. Stap op een roestige spijker, idioot
Mailer zit in Nederland. Die weet daar waarschijnlijk niks van af. En het was gestuurd naar m'n werkmail, daar kijk ik toch niet naar buiten werktijd.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit in Portugal verboden was.
https://www.nu.nl/werk/61(...)wij-ook-zon-wet.html
BMW tot bouwjaar 1999.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:31 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben ondertussen auto's aan het kijken. Twijfel twijfel twijfel
eentje uit 2021 heb ik lieverquote:
Als ik zin had om veel geld uit te geven aan reparaties zou ik het overwegenquote:
met de huidige benzineprijzen is het ook geen feest zo'n kampbakquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik zin had om veel geld uit te geven aan reparaties zou ik het overwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |