Dit is toch dat oude beeldmateriaal van vorige zomer oid.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef _I het volgende:
[ twitter ]Zijn ze nou gewoon uit op rellen!? Wat zijn dit voor VS praktijken??
Eens. Een groot goed.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
... Bepaalde zaken zijn tamelijk absoluut, zonder krijg je rare toestanden, en vrijheid van meningsuiting is ook een hele belangrijke.
Ja als je op basis van misinformatie iemands veiligheid bewust in gevaar brengt heb je het wel ergens over ja...quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens. Een groot goed.
Maar als iemand de kiddos laat vaccineren omdat die leest dat ze 100% effectief zijn. En later blijft hier 33.8% van over. Dan kun je je afvragen of de rechtmatig is natuurlijk.
Ziekelijk. Zie er best een aantal opduiken, ook oude, maar duidelijk dat er een aantal flink stemming aan het maken zijn!quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
filmpje van vorig jaar toch? blijft heftig idd.
Mag ook wel in de OP onder het kopje geaccepteerd extremisme.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef _I het volgende:
Daarom bevreemdt het mij dat de mediareuzen voorop in de rij staan om over hoge effectiviteit te berichten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja als je op basis van misinformatie iemands veiligheid bewust in gevaar brengt heb je het wel ergens over ja...
Maar dat is nogal een aanklacht wel weer.
Het rare vind ik vooral dat er zoveel mensen omheen staan verslag te doen. Leek ook wel pers bij te zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mag ook wel in de OP onder het kopje geaccepteerd extremisme.
Er gaat veel geld van pharma naar mediabedrijven.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom bevreemdt het mij dat de mediareuzen voorop in de rij staan om over hoge effectiviteit te berichten.
Terwijl dit met terugwerkende kracht onzinberichten zijn. Maar wel veel mensen hebben hierdoor een sluit gehaald.
En flikken ze het weer maar dan met kinderen. Ben je een mooie klaploper als je daar weer intrapt.
Zal juridisch ook mooi afgetimmerd zijn allemaal.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er gaat veel geld van pharma naar mediabedrijven.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal juridisch ook mooi afgetimmerd zijn allemaal.
Niks verkeerd aan hoor.Ik ben zelf trotse eigenaar van een panterprint leotard.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom dragen mensen van die panter kleding, begrijp ik niet.
Maar mensen die samenzweren bestaan niet!1!!1!quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bloomberg.com/profile/person/5634987
toeval?
Ik weet niet wat ik met deze info aan moet?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niks verkeerd aan hoor.Ik ben zelf trotse eigenaar van een panterprint leotard.
je weet de voorgeschiedenis niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef _I het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:04 schreef Orwell het volgende:
[..]
je weet de voorgeschiedenis niet.
uit zo'n filmpje kun je niet zomaar allerlei conclusies trekken.
en ik vind het echt walgelijk om dit met praktijken in de VS te vergelijken!
Het zou je sieren als je je excuus aan zou bieden voor deze post.
Mooi toch, dat over the top cynisme.quote:
Lol.quote:
Zie het meer als een teleurgestelde lezer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 17:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi toch, dat over the top cynisme.
Ben je ook blond?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Heuj niks tegen mijn panterjurkje he
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
so beside the point
maar nee
is ook niet aan mij besteed
blond en panterprint is al heel snel ordinair
Gatver.quote:
die mogen ze lekker ergens steken waar de zon niet schijntquote:
De subtiliteit is er ook een beetje van af. De angst moet groot zijn!quote:
Er zal van de winter veel uit de kast gehaald moeten worden om mensen weer bang te krijgen. energiecrisis? ongevaccineerden in de zorg ontslaan? ze zullen vast wel iets verzinnen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:09 schreef _I het volgende:
[..]
De subtiliteit is er ook een beetje van af. De angst moet groot zijn!
0,0001% kans… DeAuD gA jE!!
klimaatcrisisquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er zal van de winter veel uit de kast gehaald moeten worden om mensen weer bang te krijgen. energiecrisis? ongevaccineerden in de zorg ontslaan? ze zullen vast wel iets verzinnen.
Oh leuk voor je! Dan val je niet in de 'blond en panterprint is al heel snel ordinair' categorie danquote:
Wat is met de 'transport en distributie crisis' gebeuren?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
klimaatcrisis
zorgcrisis
energiecrisis
schoolcrisis(kan er vast wel bij)
Volgende week lockdown, omdat 2G nog niet wordt goedgekeurd. Straf voor de mensen die uitstel wilden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er zal van de winter veel uit de kast gehaald moeten worden om mensen weer bang te krijgen. energiecrisis? ongevaccineerden in de zorg ontslaan? ze zullen vast wel iets verzinnen.
aanvullen mag altijdquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is met de 'transport en distributie crisis' gebeuren?
Ik vraag me af hoe ze gaan dit soort bullshit controleren.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:44 schreef Moonlight het volgende:
Kabinet: vanaf morgen is 1,5 meter afstand weer verplicht
https://www.telegraaf.nl/(...)stand-weer-verplicht
![]()
![]()
Zal mij ook benieuwen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze gaan dit soort bullshit controleren.
Ik zie nog steeds aardig wat mensen met naakt gezichten in de supermarkt rondlopen.
duurt 5 dagen toch?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef Emmerdeur het volgende:
Hoe zit t met @:PSVCL trouwens?
Al besmet inmiddels na de “gouden” handdruk?
misschien ligt ie wel op de IC?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef Emmerdeur het volgende:
Op straat zie je haast niemand met zo'n vodje op wat angsthazen na. Gros van de klanten in een supermarkt draagt de lap om geen gezeik te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze gaan dit soort bullshit controleren.
Ik zie nog steeds aardig wat mensen met naakt gezichten in de supermarkt rondlopen.
Dus op basis van de bevindingen van 1 persoonquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
Tijd voor een zelftest
Hoe ver van realiteit ben jij verwijdert ? Persoonlijk zit in in het rode vak. En jullie?
[ twitter ]
Was Qanon niet een psyop? Hollow earth en flat earth allebei in t rood? Heb me niet echt verdiept in hollow earth. Maar als je ziet wat voor grote leugens verteld worden kan het geen kwaad om alles in twijfel te trekken wat van officiële instanties komt. Dat doe je bij mensen in je omgeving die steeds onwaarheden vertellen toch ook?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
Tijd voor een zelftest
Hoe ver van realiteit ben jij verwijdert ? Persoonlijk zit in in het rode vak. En jullie?
[ twitter ]
Zal wel flink ziek zijnquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
misschien ligt ie wel op de IC?
Denk sowieso niet in hokjes.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
Tijd voor een zelftest
[ twitter ]
of nergens in wilt passenquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Denk sowieso niet in hokjes.
Maar wat als je nergens in past?
Kweenie. Collega van me moest dag erna , 3 dagen en 5 dagen later testen(had griep schijnbaar) zijn vriendin wel positief hij niet, ook na 9 dagen nietquote:
Guilty by assosiation . Geloof je in de flat earth dan is de kans groot dat je de holocaust ook zal ontkennen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Was Qanon niet een psyop? Hollow earth en flat earth allebei in t rood? Heb me niet echt verdiept in hollow earth. Maar als je ziet wat voor grote leugens verteld worden kan het geen kwaad om alles in twijfel te trekken wat van officiële instanties komt. Dat doe je bij mensen in je omgeving die steeds onwaarheden vertellen toch ook?
Meer dan de helft van de thema's die in de piramide verwerkt zijn heb ik werkelijk niets mee of is bewezen onzin . En toch heb ik mijzelf voor deze thought experiment in een hokje geplaatst , jij kan dit ookquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Denk sowieso niet in hokjes.
Maar wat als je nergens in past?
Dan als moet “spelen” groen/blauw, maar enkele elementen uit rood horen in blauw.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de thema's die in de piramide verwerkt zijn heb ik werkelijk niets mee of is bewezen onzin . En toch heb ik mijzelf voor deze thought experiment in een hokje geplaatst , jij kan dit ook
Omdat dat zogenaamde BNW plan er wel degelijk achter zit. Jammer dat zo weinigen er door heen prikken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:23 schreef _I het volgende:
Als er echt geen BNW plan achter zit, vanwaar die ultieme focus om die 2G er zsm door te krijgen.
Orban zei precies hetzelfde een paar dagen terugquote:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/386195878/kabinet-wil-persconferentie-vervroegen-alle-maatregelen-liggen-op-tafelquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:59 schreef KNAK het volgende:
Hoop positieve geluiden, al is het nog teveel 'underground', genoeg landen die nog steeds die onzin-agenda volop uitvoeren. Het zou ook weleens een flinke haast kunnen triggeren en nog voor het het mainstream volk bereikt we ineens in een stroomversnelling aan restricties en beperkingen lazeren
Spijtig dat er al zovelen een injectie gehad hebben, dus wie weet is het al te laat voor deze grote groep. Tijd zal het leren. Boosters komen al aan bod, en in december -wat in eerste instantie alleen voor 80-+ers zou zijn- wordt dalijk gewoon voor iedereen beschikbaar.
..'t is net een slechte b-film waar de wereld in vast zit.
Volgende maatregel die gehaast ingevoerd word. Dit keer zijn de basisscholen aan de beurt.quote:[quote]Op dinsdag 23 november 2021 20:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/nieuws/386195878/kabinet-wil-persconferentie-vervroegen-alle-maatregelen-liggen-op-tafel
quote:Per direct strengere coronamaatregelen op basisscholen
Ouders mogen de school niet meer in, onderwijspersoneel en leerlingen moeten thuisblijven bij klachten en er mogen geen externen aanwezig zijn bij vieringen als sinterklaas en kerst. Dat zijn enkele nieuwe regels die vanaf vandaag gelden op basisscholen, om het aantal besmettingen tegen te gaan.
Het demissionair kabinet heeft op basis van nieuw OMT-advies besloten de coronamaatregelen in het basisonderwijs aan te scherpen. De regels gaan per direct in.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-regels-besmettingen
aah nieuwe werkwijzequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgende maatregel die gehaast ingevoerd word. Dit keer zijn de basisscholen aan de beurt.
[..]
Volgens mij is er zelfs geen overleg in de Tweede Kamer hierover geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah nieuwe werkwijze
niks persconferentie
gewoon doorvoeren
doen ze pas na de perconferentiequote:Op dinsdag 23 november 2021 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs geen overleg in de Tweede Kamer hierover geweest.
Woont ie misschien in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef Emmerdeur het volgende:
quote:A man has reportedly died and others are in intensive care after attending “coronavirus parties” in a bid to catch the disease.
The 55-year-old man died in Austria last week after becoming infected with Covid-19 during one such event in the city of Bolzano in South Tyrol, northern Italy.
Brabantquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Woont ie misschien in Oostenrijk?
https://www.independent.c(...)olzano-b1962661.html
[..]
Mensen worden achterdochtig ja maar in de supermarkt loopt weer iedereen vrolijk met mondkapje op. Mensen blijven er mee door gaan ook al geloven ze er misschien niet meer in. Wat er in de rest van Europa gaat gebeuren is ook interessant, als er 1 land massaal weigert slaat het snel over naar andere landen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik denk echt dat ze gedacht hadden de bevolking langer onder controle te kunnen houden.
Mensen worden achterdochtig. Ze moeten de maatregelen nu doordrukken, het ijzer smeden terwijl het heet is. Ze hebben het momentum van de masspsychosis nog.
Vandaar de vervroegde persco. Heb goede hoop dat het turning point snel bereikt wordt. En anders maar onder het full-blown totalitair fascistische regiment waarmee we van doen krijgen.
Voor de gouden handdruk last van een hele milde herfstsnotneus, stelde verder niks voorquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:35 schreef Emmerdeur het volgende:
Die enge clown heeft elke dag een andere mening. Wat een acteur johquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Gommers roept op tot harde lockdown, code zwart dreigt binnen tien dagen
Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse vereniging van ic-artsen, verwacht dat binnen nu en tien dagen sprake is van code zwart. Dat betekent dat ziekenhuizen moeten kiezen wie ze nog kunnen helpen, en wie niet. Om zo'n rampscenario te voorkomen, roept hij het demissionaire kabinet op om een harde lockdown in te voeren.
Dat zei Gommers dinsdagavond tijdens een rondetafelgesprek met de Tweede Kamer.
https://www.nu.nl/coronav(...)nnen-tien-dagen.html
Je weet dat als je ooit een genezen verklaring wilt dat je dan zo'n stok in de neus moet krijgen?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor de gouden handdruk last van een hele milde herfstsnotneus, stelde verder niks voor
Na de handdruk nergens meer last van, voel me fitter dan ooit
Ik begin bijna te denken dat hij schizofreen is?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse vereniging van ic-artsen, verwacht dat binnen nu en tien dagen sprake is van code zwart. Dat betekent dat ziekenhuizen moeten kiezen wie ze nog kunnen helpen, en wie niet. Om zo'n rampscenario te voorkomen, roept hij het demissionaire kabinet op om een harde lockdown in te voeren.
Sjezus wat is het ook een moeilijke constructie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:57 schreef ludovico het volgende:
https://www.homefinance.n(...)ypotheekrenteaftrek/
Zouden ze toch nooit doen!!.
1+1=2.quote:
Nee. 2G is BS. Maar als er iets nodig is is er iets nodig.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat hij schizofreen is?
Ja sorry ik ken al die knoppen..quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Mo
[..]
Sjezus wat is het ook een moeilijke constructie.
Ja toen ik begin vh jaar de opnieuw afsloot begreep ik het ook even allemaal. Maar nu ik weer lees snap ik het maar half.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja sorry ik ken al die knoppen..
Komt er niet in. En hoef ook geen herstelbewijs.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je weet dat als je ooit een genezen verklaring wilt dat je dan zo'n stok in de neus moet krijgen?
Tegen 2G maar wel harde lockdown voor iedereen. Logisch omdat hij ook zei dat de vaccins niet (goed genoeg) werken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die enge clown heeft elke dag een andere mening. Wat een acteur joh
5 plusjes, lolquote:
Wat een theater. We horen al 2 jaar dat de ziekenhuisopnames een aantal dagen/weken achterlopen op de besmettingen als het voor hun argument goed uitkomt. Als het over 10 dagen dus code zwart zal zijn als we nu niet ingrijpen dan is het dus niet meer te voorkomen, want wat over 10 dagen in het ziekenhuis komt is nu al besmet geraakt. Alles om ons maar weer in een lockdown te rommelen, net zoals met de britse variant en de avondklok vorig jaar waarbij helemaal niks aan de hand was, en die verregaande maatregel niet eens effect had. De regering en het OMT bekokstoven dit gewoon onder 1 hoedje, met telkens wisselende poppetjes die iets roepen maar in achterkamertjes is alles al lang en breed uiteengezet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Ieder bedrijf mag zijn rentelasten aftrekken van zijn winst.. Het zijn gewoon kosten.... Mja, hè bedrijfsvermogen zit niet in box 3 ook.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toen ik begin vh jaar de opnieuw afsloot begreep ik het ook even allemaal. Maar nu ik weer lees snap ik het maar half.
Maar die lui ook, die moeten eerst berekenen wat de gevolgen gaan zijn exact.
Maar ad andere kant, zo het nu gaat kan toch ook niet zo doorgaan?
Ok.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Komt er niet in. En hoef ook geen herstelbewijs.
Ik doe niet met me jullie nieuwe ''normaal''. Ben solidair met de mensen van het oude normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |