Gatver.quote:
die mogen ze lekker ergens steken waar de zon niet schijntquote:
De subtiliteit is er ook een beetje van af. De angst moet groot zijn!quote:
Er zal van de winter veel uit de kast gehaald moeten worden om mensen weer bang te krijgen. energiecrisis? ongevaccineerden in de zorg ontslaan? ze zullen vast wel iets verzinnen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:09 schreef _I het volgende:
[..]
De subtiliteit is er ook een beetje van af. De angst moet groot zijn!
0,0001% kans… DeAuD gA jE!!
klimaatcrisisquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er zal van de winter veel uit de kast gehaald moeten worden om mensen weer bang te krijgen. energiecrisis? ongevaccineerden in de zorg ontslaan? ze zullen vast wel iets verzinnen.
Oh leuk voor je! Dan val je niet in de 'blond en panterprint is al heel snel ordinair' categorie danquote:
Wat is met de 'transport en distributie crisis' gebeuren?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
klimaatcrisis
zorgcrisis
energiecrisis
schoolcrisis(kan er vast wel bij)
Volgende week lockdown, omdat 2G nog niet wordt goedgekeurd. Straf voor de mensen die uitstel wilden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Er zal van de winter veel uit de kast gehaald moeten worden om mensen weer bang te krijgen. energiecrisis? ongevaccineerden in de zorg ontslaan? ze zullen vast wel iets verzinnen.
aanvullen mag altijdquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is met de 'transport en distributie crisis' gebeuren?
Ik vraag me af hoe ze gaan dit soort bullshit controleren.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:44 schreef Moonlight het volgende:
Kabinet: vanaf morgen is 1,5 meter afstand weer verplicht
https://www.telegraaf.nl/(...)stand-weer-verplicht
![]()
![]()
Zal mij ook benieuwen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze gaan dit soort bullshit controleren.
Ik zie nog steeds aardig wat mensen met naakt gezichten in de supermarkt rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |