abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202300917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:37 schreef GemMagic het volgende:
Ik denk dat het goed is, om ook het BMI mee te nemen in de QR code. Om dikke mensen tegen zichzelf te beschermen. Natuurlijk kun je als bodybuilder of met een medische aandoening een groene vink krijgen, maar in beginsel is het beter voor de zorg als alle dikke mensen voorlopig even niet mengen op risicovolle locaties.
Uiteraard kun je je BMI op afspraak laten hereiken. Succes met het bereiken van een gezond gewicht!
(onder de aanname dat QR een gegeven is)
Dit is een best goed idee eigenlijk.
Natuurlijk geen plicht of drang om af te vallen, slechts motivatie.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_202300924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 00:50 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Petra, 51. 150 kilo.

"Jaa, ik proefde op een gegeven moment m'n taart niet meer" :')

Ik ging stuk :D
:D :D
Go hard or go home
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:01:25 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202300928
Moet wel gezegd worden, het was op haar verjaardag dat ze die taart at.
pi_202300930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 06:34 schreef Nielsch het volgende:
Hoe is Israël eigenlijk uit hun augustus / september piek gekomen? Lockdown of andere maatregelen?
Boostershot?
pi_202300933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:00 schreef Noek het volgende:

[..]
:D :D
Heb jij weleens cliënten van dat formaat en lukt het ze weleens om hun levensstijl te veranderen?
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:03:48 #106
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202300941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:59 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dit is een best goed idee eigenlijk.
Natuurlijk geen plicht of drang om af te vallen, slechts motivatie.
Je mag zo dik zijn als het taart-eten toelaat, maar dan wel thuis. Veilig.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:05:59 #107
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202300945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:37 schreef GemMagic het volgende:
Ik denk dat het goed is, om ook het BMI mee te nemen in de QR code. Om dikke mensen tegen zichzelf te beschermen. Natuurlijk kun je als bodybuilder of met een medische aandoening een groene vink krijgen, maar in beginsel is het beter voor de zorg als alle dikke mensen voorlopig even niet mengen op risicovolle locaties.
Uiteraard kun je je BMI op afspraak laten hereiken. Succes met het bereiken van een gezond gewicht!
(onder de aanname dat QR een gegeven is)
Ah ja, dus een dikkerdje met QR mag je wel afrekenen op z’n ongezonde gewicht, maar een gezonde 50-minner mag alsnog niet naar binnen zonder QR ook al loopt deze minder gevaar dan een gevaccineerde obese persoon.
Je weet dat er ontiegelijk veel dikkerdjes zijn in Nederland hè.
pi_202300952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Alsof je met zo'n gewicht er alleen iets aan zou moeten doen als er een nieuwe infectieziekte rondgaat :')

Het kan altijd een oorzaak hebben, maar dat we vaker en vaker gaan normaliseren helpt zeker niet mee.
Punt is dat je de aanname doet dat ze dik is omdat ze teveel eet, terwijl ze ook chronisch ziek kan zijn en medicatie gebruikt die voor het overgewicht zorgt. Ze geeft zelf aan dat ze chronisch ziek is, en ondanks dat ze is gevaccineerd size op de IC belandt.
En dat wijt jij aan haar overgewicht?
Het zegt meer over jou dan over haar.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_202300958
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:05 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ah ja, dus een dikkerdje met QR mag je wel afrekenen op z’n ongezonde gewicht, maar een gezonde 50-minner mag alsnog niet naar binnen zonder QR ook al loopt deze minder gevaar dan een gevaccineerde obese persoon.
Je weet dat er ontiegelijk veel dikkerdjes zijn in Nederland hè.
Volgens mij bedoelt hij dat je vanaf een bepaalde BMI geen QR code krijgt.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:13:45 #110
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202300970
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is discriminerend tegenover mensen met een hoog BMI, dus ze moeten ook een mogelijkheid hebben om een QR te krijgen die 24u geldig is door een uur op een loopband te rennen.
Zo sluiten we niemand uit.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202300971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:59 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Hier liep de machine ook even vast:

[ twitter ]

Gewoon doorlopen mensen, niks aan de hand. :+
Noem je dat open?
Café tot 20.00?
Terwijl je normaliter na 22:00 naar het café gaat?
Denk je dat cafés en restaurants nog normale omzetten halen?
Wij komen nog niet eens op een kwart.
En zijn niet de enige als ik collega's en leveranciers hoor.
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:14:08 #112
342627 tja77
pi_202300972
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook boven een bepaalde leeftijd? Want je ziet nog best veel gevaccineerde oudjes in het ziekenhuis terecht komen.
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:16:04 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202300980
Ik vind die man die niet vind dat hij onder de corona tellers mag horen enger. Dan verdraai je het zo in je hoofd (zout nodig), dat andere waarheden ineens niet meer waar voor je zijn :X
pi_202300983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Niet alleen dan hoor. Er zijn maar weinig mensen met overgewicht die erin slagen om het structureel kwijt te raken.
Klopt, er wordt heel gemakkelijk gedacht over overgewicht.
Alsof dat enkel een kwestie is van ongezond leven.
Ik ken mensen met flink overgewicht die veel aan sport doen en permanent op dieet zijn.
Maar dat zorgt er niet voor dat ze slank worden.
Ken ook zat mensen die alles kunnen eten wat ze willen, en niet aankomen.
pi_202300987
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind die man die niet vind dat hij onder de corona tellers mag horen enger. Dan verdraai je het zo in je hoofd (zout nodig), dat andere waarheden ineens niet meer waar voor je zijn :X
Ja, ook bijzonder dat hij nog steeds achter zijn besluit staat niet gevaccineerd te zijn. Daar werd te hard op aangedrongen.
Sommige mensen blijven hun hele leven opstandige pubers...
pi_202300991
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:14 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ook boven een bepaalde leeftijd? Want je ziet nog best veel gevaccineerde oudjes in het ziekenhuis terecht komen.
Het zijn van die voorstellen van mensen die niets begrijpen van het doel van de maatregelen.
Je beschermt dikkertjes en oudjes niet door ze de toegang te ontzeggen tot de horeca.
pi_202300993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Heb jij weleens cliënten van dat formaat en lukt het ze weleens om hun levensstijl te veranderen?
Jazeker
Iedereen kan zijn/haar leven aanpassen/veranderen. Het is maar hoe groot de intrisieke motivatie is.
Dit geldt niet alleen voor afvallen maar voor werkelijk alles in het leven. Veranderen van baan, partner etc.
Go hard or go home
pi_202300997
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:20 schreef Noek het volgende:

[..]
Jazeker
Iedereen kan zijn/haar leven aanpassen/veranderen. Het is maar hoe groot de intrisieke motivatie is.
Dit geldt niet alleen voor afvallen maar voor werkelijk alles in het leven. Veranderen van baan, partner etc.
Ja, de illusie van de maakbaarheid van je levensloop.
Daarom hebben mensen ook zoveel moeite met het omgaan met deze crisis.
Het tast hun grip op hun eigen leven aan.
pi_202301001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:59 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Hier liep de machine ook even vast:

[ twitter ]

Gewoon doorlopen mensen, niks aan de hand. :+
Ik wil het hem dit nog wel vergeven, maar er ligt misschien wel iets teveel op het bordje van Rutte nu met corona, klimaatcrisis, EU uitbreiding, formeren en vast nog meer.
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:23:40 #120
342627 tja77
pi_202301003
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn van die voorstellen van mensen die niets begrijpen van het doel van de maatregelen.
Je beschermt dikkertjes en oudjes niet door ze de toegang te ontzeggen tot de horeca.
Hoe dan wel?
Want vaccinatie lijkt voor die groep niet het beste te werken. Je moet die kwetsbare groep toch beschermen? Dat willen ze toch ook met de gezonde ongevaccineerden? Beschermen ook al lopen ze in veel gevallen geen risico bij besmetting.
pi_202301005
twitter

Australië: iedereen die tegen vaccinatieverplichting is is een anti-vaxxer, ook als je zelf gevaccineerd bent!

Er is vast ergens een routekaart richting fascisme waar ergens in het midden het kopje staat: "Met uitpuilende ogen schreeuwen tegen een camera in een gesloten kamer". :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Noem je dat open?
Café tot 20.00?
Terwijl je normaliter na 22:00 naar het café gaat?
Denk je dat cafés en restaurants nog normale omzetten halen?
Wij komen nog niet eens op een kwart.
En zijn niet de enige als ik collega's en leveranciers hoor.
Hij doet nu alsof het hele land al op slot zit, alsof we al een lockdown hebben. Hij laat zich door de stress gewoon in de kaarten kijken.
pi_202301009
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Alsof je met zo'n gewicht er alleen iets aan zou moeten doen als er een nieuwe infectieziekte rondgaat :')

Het kan altijd een oorzaak hebben, maar dat we vaker en vaker gaan normaliseren helpt zeker niet mee.
En wat als je een chronische ziekte hebt die het onmogelijk maakt om je gewicht op peil te houden?
Niet elke oorzaak van overgewicht is eenvoudig weg te nemen.
pi_202301013
Doet me wel denken aan een PT klant die ik had. Haar intrisieke motivatie was kut maar ze wilde personal training want ik was de stok achter de deur (externe motivatie dus) en ik had een voedingsplan gemaakt waarbij de eiwitten echt omhoog moesten. Dus ze was haar dag gestart met eieren en daar was ze zo misselijk van geworden dat ze 's middags wel monchoutaart en bitterballen moest eten en toen was ze gelukkig niet meer misselijk door MIJN eieren. :D

Was geen succesverhaal.
Go hard or go home
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:26:15 #124
342627 tja77
pi_202301018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:20 schreef Noek het volgende:

[..]
Jazeker
True, mindset en hoe graag je iets wilt zijn het belangrijkste. Let op je voeding, beweeg voldoende, drink gematigd, rook niet, allemaal keuzes.
Ik ben gelukkig nooit echt dik geweest, maar die kilo’s die ik kwijt wilde, raakte ik wel kwijt. Puur door te denken en nu is het klaar. Viel niet altijd mee, maar waar een wil is, is een weg.
pi_202301019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:23 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Australië: iedereen die tegen vaccinatieverplichting is is een anti-vaxxer, ook als je zelf gevaccineerd bent!

Er is vast ergens een routekaart richting fascisme waar ergens in het midden het kopje staat: "Met uitpuilende ogen schreeuwen tegen een camera in een gesloten kamer". :')
[..]
Hij doet nu alsof het hele land al op slot zit, alsof we al een lockdown hebben. Hij laat zich door de stress gewoon in de kaarten kijken.
Je kunt op verschillende manieren een lockdown hebben, we hebben nu een gedeeltelijke.
Dat jij daar op je zolderkamertje geen last van hebt betekent niet dat dit amper impact heeft.
pi_202301030
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:26 schreef tja77 het volgende:

[..]
True, mindset en hoe graag je iets wilt zijn het belangrijkste. Let op je voeding, beweeg voldoende, drink gematigd, rook niet, allemaal keuzes.
Ik ben gelukkig nooit echt dik geweest, maar die kilo’s die ik kwijt wilde, raakte ik wel kwijt. Puur door te denken en nu is het klaar. Viel niet altijd mee, maar waar een wil is, is een weg.
Maar dan ga je er van uit dat iedereen hetzelfde lichaam heeft als jij.

Ik heb zelf ook een streep gezet en tot nu toe lukt het me om overgewicht te voorkomen, maar collega van mij is een stuk sportiever en eet maar de helft van wat ik eet, en die heeft een BMI van boven de 30...
pi_202301036
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 23:25 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]
Los wat ik van een complotantivaxaanhanger vind; een zesjarig kind in z’n eentje het zwembad uitzetten doe je niet. Ongelooflijk stom van die medewerker bij het zwembad.
dus jij denkt dat dit werkelijk gebeurd is... Apart

quote:
De reden waarom dit alleen een ongevaccineerde zou kunnen overkomen in deze lijkt me duidelijk.
Maar dat maakt het er niet minder erg om. Het is Goddomme een 6jarig kind!

En ik hoop echt dat het een verzonnen kutverhaal is.
Dat is het
pi_202301043
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt op verschillende manieren een lockdown hebben, we hebben nu een gedeeltelijke.
Dat jij daar op je zolderkamertje geen last van hebt betekent niet dat dit amper impact heeft.
Impact hebben != "Land zit op slot".

We hebben nu een sluiting van zaken om 20u, dat heeft impact. Van mij mogen ze morgen weer open. Of dat een lockdown is weet ik niet. We hebben het steeds over "lockdown-achtige maatregelen, gedeeltelijke lockdown". Lockdown is meer een PR-term, tenzij je echt weer (vrijwillig of gedwongen) naar dit gaat:

pi_202301047
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
En wat als je een chronische ziekte hebt die het onmogelijk maakt om je gewicht op peil te houden?
Die groep is gigantisch klein. Bij de meeste mensen (95%+?) is het gewoon een kwestie van calories in > calories out.

Natuurkijk makkekijk praten door te zeggen gewoon minder eten. Alsof je tegen een alcoholist zegt gewoon 2 glazen nemen.

Meeste mensen hebben slechte gewoontes en weinig discipline om consistent een gezond gewicht te hebben.
pi_202301053
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan vraag ik me toch af waarom maagverkleiningen doorgaans zo effectief zijn.
Waarbij ik niet voorbij wil gaan aan de echte problematiek. Maar die is veelal indirect. Een psychische oorzaak waardoor men veel en ongezond eet. Dan is dieten gewoon symptoombestrijding.
I'll give you something to do
pi_202301066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Niemand ooit gedacht aan een roulerend systeem met 50 procent bezetting in de klassen? Nee het moet weer zwart wit. Of naar school of niet.
Ik kan mij zo voorstellen dat je dan qua onderwijs relatief veel inlevert (de onderwijstijd gaat door de helft). En qua virus relatief weinig wint.

Dan zou de verhouding nog schever worden…
zie email 27 oktober
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:37:00 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202301074
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat je dan qua onderwijs relatief veel inlevert (de onderwijstijd gaat door de helft). En qua virus relatief weinig wint.

Dan zou de verhouding nog schever worden…
Ik snap het voorbeeld in virusbestrijding daarvan ook echt niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202301079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:23 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

[..]
Wie is die dorpsgek?
zie email 27 oktober
pi_202301082
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:31 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Impact hebben != "Land zit op slot".

We hebben nu een sluiting van zaken om 20u, dat heeft impact. Van mij mogen ze morgen weer open. Of dat een lockdown is weet ik niet. We hebben het steeds over "lockdown-achtige maatregelen, gedeeltelijke lockdown". Lockdown is meer een PR-term, tenzij je echt weer (vrijwillig of gedwongen) naar dit gaat:

Zaken om 20h dicht heeft ook zeer beperkte impact en is zeker geen lockdown.
Kijk naar bijna elk land om ons heen waar je een toestemmingspapiertje nodig had om zelfs maar je huis uit te mogen.

DAT is een lockdown. Niet dit zielige gedoe wat we in NL hebben waar we allemaal al over lopen te janken.
En ook niet wat we eerder hadden.
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:38:23 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202301084
Is boostercampagne nou al gestart en wordt dat beetje vlot getrokken? Hoop dat er veel opkomst is.

Tevens gourmetschotel voor met kerst thuis besteld. Zal wel weer rustig worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202301091
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Die groep is gigantisch klein. Bij de meeste mensen (95%+?) is het gewoon een kwestie van calories in > calories out.

Natuurkijk makkekijk praten door te zeggen gewoon minder eten. Alsof je tegen een alcoholist zegt gewoon 2 glazen nemen.

Meeste mensen hebben slechte gewoontes en weinig discipline om consistent een gezond gewicht te hebben.
We zitten met het CTB en "lockdownachtige maatregelen" toch al op de lijn van: vrijheden beperken om sociaal wenselijk gedrag te bevorderen.

Leeftijd en BMI als indicatoren voor al dan niet een groen vinkje zou in het verlengde liggen van die beleidslijn. Denk dat best wel mensen "motivatie" zouden halen uit bijna niks meer mogen. Zie ook de vaccinatiecijfers die licht gaan stijgen na uitbreiding CTB en aankondiging 2G. Dan kijk je na een jaar gewoon kil naar de cijfers van overgewicht e.d. en als die lager zijn, dan heeft het "gewerkt".

Dat je er levens mee bemoeilijkt, mensen tegen elkaar opzet en het vertrouwen in de overheid bij sommigen definitief kapotmaakt, dat maakt dan niet uit, het werkt toch of niet soms jonguh?? Dat is met corona het enige criterium, dus waarom zouden we dat niet met andere zaken doen? Zeker als overgewicht zelfs gelinkt is aan slechtere uitkomsten met corona en andere ziektes.
pi_202301113
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, de illusie van de maakbaarheid van je levensloop.
Daarom hebben mensen ook zoveel moeite met het omgaan met deze crisis.
Het tast hun grip op hun eigen leven aan.
Wat zeg je nu eigenlijk?
Dat een mens niet kan veranderen? Dat alles je maar overkomt?
Go hard or go home
pi_202301118
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:38 schreef Molo het volgende:
Is boostercampagne nou al gestart en wordt dat beetje vlot getrokken? Hoop dat er veel opkomst is.

1893 kan een afspraak maken.
Go hard or go home
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:44:04 #139
342627 tja77
pi_202301122
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dan ga je er van uit dat iedereen hetzelfde lichaam heeft als jij.

Ik heb zelf ook een streep gezet en tot nu toe lukt het me om overgewicht te voorkomen, maar collega van mij is een stuk sportiever en eet maar de helft van wat ik eet, en die heeft een BMI van boven de 30...
Ieder lichaam is verschillend maar als jij minder kcal eet dan dat je verbruikt val je gewoon af. BMI is niet heilig, de ene persoon is breder dan de ander. Maar het vetpercentage kun je voor zover ik weet altijd wel naar beneden schroeven door een gezond eetpatroon en wat lichaamsbeweging.
pi_202301131
quote:

Ziekenhuizen zijn bezig met de boosters.
pi_202301149
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die man voldoet echt aan alle vooroordelen. :N
Echt he. Hyponatriëmie of hypokaliëmie waarvoor deze wappie zijn zoutoplossing nodig heeft komt erg veel voor bij ernstig zieke Covid patiënten, maar hij ligt alleen op de covid afdeling omdat hij positief getest is en heeft eigenlijk reguliere zorg nodig :r
pi_202301150
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:44 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ieder lichaam is verschillend maar als jij minder kcal eet dan dat je verbruikt val je gewoon af. BMI is niet heilig, de ene persoon is breder dan de ander. Maar het vetpercentage kun je voor zover ik weet altijd wel naar beneden schroeven door een gezond eetpatroon en wat lichaamsbeweging.
Nee, is te simpel gesteld.
Voor de meeste mensen gaat dit wel op hoor, maar niet bij iedereen.
pi_202301164
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:42 schreef Noek het volgende:

[..]
Wat zeg je nu eigenlijk?
Dat een mens niet kan veranderen? Dat alles je maar overkomt?
Nee, dat je niet alles in je leven in de hand hebt.
Je maakt het nu wel erg zwart-wit.

Kan een mens veranderen? Sure, in de meeste gevallen wel.
Levert dat het gewenste resultaat op?
Dat staat minder vast dan we zouden willen.
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:51:16 #144
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_202301166
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het hele issue is dat de meeste mensen denken dat ze onder die uitzonderingscategorie vallen terwijl ze gewoon niet de discipline hebben om er wat aan te doen.
pi_202301171
quote:

[..]
Hoe dan? Geldt voor deze mensen de wetten van de thermodynamica niet?
pi_202301173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
BREEK: beelden opgedoken van de Rutte-doctrine.

Zo ziet het er uit als het spel belangrijker is dan de knikkers, een gevaar voor het land.
Man :')
Wat een trieste vogel is het toch, die draaideur leugenaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202301175
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:51 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Het hele issue is dat de meeste mensen denken dat ze onder die uitzonderingscategorie vallen terwijl ze gewoon niet de discipline hebben om er wat aan te doen.
Ja, die heb je ook.
Maar terugkomend op de video, de vrouw in kwestie heeft een kwetsbare gezondheid, waardoor het vaccin niet werkt, en bovendien overgewicht.
Het is te gemakkelijk om dan te stellen dat aan haarzelf is te verwijten dat ze op de IC is beland.
pi_202301178
quote:

Werd net door het werk gebeld dat ze begonnen zijn en of ik over een uur even langs kon komen. Dus de ziekenhuizen lijken begonnen te zijn :P

Voor de rest van het land zal het wel weer tot januari duren voordat de juiste groepen volledig beschermt zijn.....

edit: Ik heb overigens liever dat ze onze vaccins in armen van de risicogroepen zetten. Scheelt weer topdrukte op de IC straks. Ik ga liever niet nog een ronde die kant op;
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_202301181
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:51 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Het blijft ook de vraag in hoeverre wilskracht en discipline geen eigenschappen zijn die je in hoge mate wel of niet bezit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:57:54 #150
342627 tja77
pi_202301205
quote:

[..]
Say whut?
Je weet dat wat je nu zegt onmogelijk is hè? Tenzij je mensen kent die energie ontrekken uit zon- en windenergie. Als je per dag 2.000kcal verbruikt en je vreet er maar 1.000kcal, waar ontrek je die overige 1.000kcal dan uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')