Wel jammer van die laatste 100.quote:Op zondag 12 december 2021 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
Nu is wel duidelijk wie er het beste presteert onder hoge druk. Gewoon een race beslissen in de eerste 100 meter dankzij zijn superieure reactievermogen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wel jammer van die laatste 100.
[ afbeelding ]
Prima sportman en ook nog eens sociaal bewust. Maar dit topic gaat over “allerbeste ooit, inclusief de toekomst “. En dat is beetje malquote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind Lewis wel een groot sportman, die heeft zich vandaag goed getoont. Ik vraag me af of Max hetzelfde had gedaan als die verloren had.
Ik vind van Lewis vooral jammer dat BLM gezeik en dat knielen van hem.
Sommige sporters hebben tegenwoordig helaas de neiging om zich niet meer compleet op hun sport te focussen, maar zich bezig te houden met allerlei woke randzaken om aan te tonen dat men zogenaamd moreel verlicht is. Prima om te zien dat dan juist zulke figuren op beslissende momenten onderuit gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind Lewis wel een groot sportman, die heeft zich vandaag goed getoont. Ik vraag me af of Max hetzelfde had gedaan als die verloren had.
wat is jouw probleemquote:
welquote:
hahahahahahahaha lullenbakker!quote:
Dit soort posts typeren fok en dat bedoel ik helaas niet in positieve zin.quote:Op zondag 12 december 2021 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Sommige sporters hebben tegenwoordig helaas de neiging om zich niet meer compleet op hun sport te focussen, maar zich bezig te houden met allerlei woke randzaken om aan te tonen dat men zogenaamd moreel verlicht is. Prima om te zien dat dan juist zulke figuren op beslissende momenten onderuit gaan.
Het benoemen van het observeerbare? Dat maakt FOK! juist zo'n sterk forum.quote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort posts typeren fok en dat bedoel ik helaas niet in positieve zin.
Dit soort posts typeren juist fok en dat bedoel ik helaas niet in positieve zin.quote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort posts typeren fok en dat bedoel ik helaas niet in positieve zin.
Jup dit deed hij wel goed.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
Nu is wel duidelijk wie er het beste presteert onder hoge druk. Gewoon een race beslissen in de eerste 100 meter dankzij zijn superieure reactievermogen
Lichtbruin. Hij heeft net zoveel witte voorouders, tellen die niet mee? Dat is racisme.quote:Op zondag 12 december 2021 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
HAM mag niet de beste allertijden zijn voornamelijk omdat hij zwart is denk ik
En i.p.v. blij en trots te zijn dat er na 70 jaar een begenadigd goede autocoureur afkomstig uit Nederland is, ga je hier zitten giftenquote:Op zondag 12 december 2021 22:02 schreef RyanRVS het volgende:
Wat een prietpraat allemaal.
Nederland heeft zich jaaaaaaren niet voor autosport geïnteresseerd, maar nu lullen ze er net over of ze er elke dag mee bezig zijn geweest.. Stelletje halve garen!
Wat is daar mis mee? Ikzelf ben F1 gaan volgen sinds Max is gaan rijden.quote:Op zondag 12 december 2021 22:02 schreef RyanRVS het volgende:
Nederland heeft zich jaaaaaaren niet voor autosport geïnteresseerd, maar nu lullen ze er net over of ze er elke dag mee bezig zijn geweest.. Stelletje halve garen!
Hahahahahahahahahaquote:Op zondag 12 december 2021 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ach nee toch ventje. Zijn er nu ineens allemaal mensen die je autosportje ook leuk zijn gaan vinden dankzij een Nederlandse deelnemer?quote:Op zondag 12 december 2021 22:02 schreef RyanRVS het volgende:
Ik vul het alvast even voor je in:quote:Op maandag 13 december 2021 09:33 schreef Duiveltja het volgende:
1ste jaar dat er echte tegenstand is en je wordt overklast in een mindere auto. Dit is het einde van Hamilton.
Max is mogelijk wel de allerbeste allertijden. We zulllen de komende seizoen gaan zien.
quote:Op zondag 12 december 2021 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
Wij Nederlanders zijn mooi-weer supporters. Geeft niet hoor, we brengen veel sfeer als het goed gaat.quote:Op maandag 13 december 2021 14:12 schreef egelhond het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ikzelf ben F1 gaan volgen sinds Max is gaan rijden.
Ben ik dan ook een kwart gare? Ik kijk eigelijk nooit schaatsen maar tijdens de olympische spelen zit ik toch maar weer in spanning te kijken. Ik kijk nooit tennis maar toen Martin Verkerk in de finale van Roland Garros stond zat ik ook met spanning te kijken.
Tijdens EK/WK voetbal staat heel nederland in het oranje op een plein. Alsof die allemaal wekelijks voetbal kijken.
Wij nederlanders zijn gewoon trotse supporters.
Jep, dit heeft Mercedes niet goed gespeeld iddquote:
Beaten Last Minute?quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef TornadoDK het volgende:
Zeker. Mercedes heeft strategisch geblunderd. Of Toto heeft gewoon de call gemaakt. Hij vindt Schumacher tenslotte epic en Lewis niet.quote:
Het ergste zijn eigenlijk van die sneue figuren die niet eens kijken omdat ze het zelf zo interessant vinden maar omdat hun vrienden het leuk zijn gaan vinden. In de vriendengroep heb ik er 2 en op het werk loopt er ook zo een rond. Doodvermoeiend want grijpen elke kans aan om te melden dat ze ook hebben gekeken maar verstand hebben ze 0.quote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn mooi-weer supporters. Geeft niet hoor, we brengen veel sfeer als het goed gaat.
Maar ik ben het wel deels met user eens, sinds Max zijn er ineens allemaal mensen die denken verstand te hebben van F1.
En ook dat is prima hoor, leuk dat door Max meer Nederlanders zich interesseren voor de sport, echter is het soms minder prettig om in gesprek te gaan met deze, veelal onwetende, nieuwelingen die vooral kijken voor de sensatie i.p.v. de sport zelf.
Nou nou poeh poeh huilie huilie "Ik keek het al jaren voordat Max kampioen was. Ik ben heel cool"quote:Op zondag 12 december 2021 22:02 schreef RyanRVS het volgende:
Doe mij maar een regenrace hoorquote:Op maandag 13 december 2021 18:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn mooi-weer supporters.
Ach, ik heb het hier eens bekeken, en ik viel zowat van mijn stoel af toen ik zag hoeveel "Hollanders" zo serviel reageerden. Alsof de Engelsen geen klootzakken zijn. Sint Hamilton werd nog maar wat veren in zijn achterste gestoken. Dat is nou de typisch Hollandse misselijk makende landverraders mentaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou nou poeh poeh huilie huilie "Ik keek het al jaren voordat Max kampioen was. Ik ben heel cool"
Leuk dat hij uit jouw provincie komt, maar om daar nu extra trots op te zijn. Dat is precies het hele "look at me i'm special" zum kotzen gedrag wat nu door zijn kampioenschap naar buitenkomt bij voornamelijk bn-ers die shine proberen mee te pakken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:39 schreef RyanRVS het volgende:
[..]
Natuurlijk doet het zeer dat het nu weer de zoveelste zuiderling is die de Hollanders het snot voor de ogen rijdt.
Prachtig
Waar maak jij je druk om dan? Als Randstedeling boeit die mening je toch geen reetquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk dat hij uit jouw provincie komt, maar om daar nu extra trots op te zijn. Dat is precies het hele "look at me i'm special" zum kotzen gedrag wat nu door zijn kampioenschap naar buitenkomt bij voornamelijk bn-ers die shine proberen mee te pakken.
In jouw geval is het waarschijnlijk ook calimero gedrag van de "zuiderlingen" jegens de randstad.
Zeker, maar het is wel grappig dat dat erin zit gebakken als je daar vandaan komt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om dan? Als Randstedeling boeit die mening je toch geen reet
Tja, laat dat nu juist het probleem van randstad debielen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om dan? Als Randstedeling boeit die mening je toch geen reet
Wat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:35 schreef RyanRVS het volgende:
[..]
Tja, laat dat nu juist het probleem van randstad debielen zijn.
Daarom heten ze ook Kaaskoppen..
Naar die enorme dikke houten schalen waar ze kaas in persen.
Dik hout waar niks in doordringt. Woohaaaa..
Overigens hadden wij al heel vroeg buitenlandse TV zenders,
dus zagen we wat beter wat er om ons heen gebeurde.
Holland niet, die deden alleen aan het Hilversumse (Gooische) navelstaren,
en ze zijn dat ook nooit te boven gekomen.
Eigenlijk zijn de randstad debielen maar een zootje zielig aan de rand van Europa,
de naan zegt het al.. De Rand... En binnenkort verzuipen ze dan ook nog.
Niet naar het zuiden komen!
Ga vooral naar jullie geliefde Engeland!!!
Soort zoek soort..
Stelletje Sassanachs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |