Waar?quote:
Zat zo'n step onder gok ik.quote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef StephanL het volgende:
Oops, ging iets niet goed met die politieauto
quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/vecumediaofficiel/videos/852058495470387
Wat ben ik blij dat ik nooit kinderen op deze wereld hoef achter te latenquote:Op zondag 21 november 2021 16:59 schreef asco het volgende:
Schiet toch gewoon alles wat sloopt kapot.
ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
Ja maar crashte wel rechts van de weg.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Werd belaagd en kon nog net ontkomen richting waterkanon met een step onder z'n voorbumper.
Oh wow, die heeft wel een schone onderbroek nodig nu denk ikquote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Werd belaagd en kon nog net ontkomen richting waterkanon met een step onder z'n voorbumper.
Godzijdank had ik die beslissing in 1990 al genomen en nooit van gedachte veranderd.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nooit kinderen op deze wereld hoef achter te laten![]()
![]()
![]()
![]()
Woont Suzanne ook op dat adres? Door het schoorsteentje weet ik waar dit pandje staatquote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hartvoorvrijheid heeft doodleuk een vlag wapperen met 'Adolf Hitler' en een hart.
[ afbeelding ]
Dit werk komt mij aardig de strot uit![]()
![]()
![]()
Nog niet, bedanktquote:
ECht? Hahahahaquote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef AchJa het volgende:
Weet nog goed dat die Belgen tijdens een EK gewoon traangas een kroeg in schoten en iedereen buiten op stonden te wachten en gingen knuppelen.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hartvoorvrijheid heeft doodleuk een vlag wapperen met 'Adolf Hitler' en een hart.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
LOL denk dat Hitler wel raad wist met dit finnen gedoe..quote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 17:08 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de piercingshop en mis van alles begrijp ik
Clit piercing ? picsquote:Op zondag 21 november 2021 17:08 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de piercingshop en mis van alles begrijp ik
quote:Op zondag 21 november 2021 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Kan ff geen beelden vinden...
Dat zullen ze zelf nu ook wel denkenquote:Op zondag 21 november 2021 17:14 schreef StephanL het volgende:
Niet zo slim van die bestuurders om een blokkade in te rijden
Suzanne de Grijs woont in Hilversum. Haar adres kan je krijgen, ze adverteert op marktplaats onder haar eigen naam.quote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef spoilert het volgende:
[..]
Woont Suzanne ook op dat adres? Door het schoorsteentje weet ik waar dit pandje staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |