Dat zullen ze zelf nu ook wel denkenquote:Op zondag 21 november 2021 17:14 schreef StephanL het volgende:
Niet zo slim van die bestuurders om een blokkade in te rijden
Suzanne de Grijs woont in Hilversum. Haar adres kan je krijgen, ze adverteert op marktplaats onder haar eigen naam.quote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef spoilert het volgende:
[..]
Woont Suzanne ook op dat adres? Door het schoorsteentje weet ik waar dit pandje staat
Weet ik, die foto is gemaakt op de Beresteinse weg, daar zit haar bedrijfje. Er is daar ook een privé woning. Maar ik weet al dat ze daar niet zit. Wel lullig voor haar buur bedrijven die er gelijk mee geassocieerd worden..quote:Op zondag 21 november 2021 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Suzanne de Grijs woont in Hilversum. Haar adres zou ik wel kunnen achterhalen, ze adverteert op marktplaats onder haar eigen naam.
quote:Op zondag 21 november 2021 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
Die kabelrol die netjes weer terug de stoep op rolt![]()
.
quote:Op zondag 21 november 2021 17:20 schreef AchJa het volgende:
Waarom komen ze met die stepjes nou niet gewoon eens klem te zitten in de tramrails?
Deze foto is zeker minstens een half jaar oud. Hij was bedoelt als 'waarschuwing' oid niet als ondersteuning van Hitler, maar ik geloof dat zelfs die lui er na een tijdje achter kwamen dat het wel heel bizar was.quote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef spoilert het volgende:
[..]
Woont Suzanne ook op dat adres? Door het schoorsteentje weet ik waar dit pandje staat
Test jezelf gewoon even, dan weet je het zeker.quote:
Nou ja dit dus...quote:Op zondag 21 november 2021 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
Test jezelf gewoon even, dan weet je het zeker.
Ook dat ze het (corona) griep noemtquote:Op zondag 21 november 2021 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja dit dus...
En waar moeten we die eigenlijk van kennen?
Ah, de coronagriep.quote:
Volgens mij is dat gewoon iemand die bekend is van Twitter, voor zover ik weet. Zo iemand die erg aanwezig is en bovendien minder spelfouten dan gemiddeld maakt.quote:Op zondag 21 november 2021 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja dit dus...
Ze is anti Corona vaccinatie, jurist en bekend van een online kanaal genaamd Blckbxquote:Op zondag 21 november 2021 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja dit dus...
En dat paarse is een bommenwerper?quote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef Starhopper het volgende:
Helikopter is er ook
[ afbeelding ]
quote:
Ze doet toch niet aan testen...quote:Op zondag 21 november 2021 17:44 schreef Aether het volgende:
Ah, de coronagriep.
Bedankt dat je demonstratief door de supermarkt zonder mondkapje liep
quote:Op zondag 21 november 2021 17:46 schreef NoCigar het volgende:
Volgens mij is dat gewoon iemand die bekend is van Twitter, voor zover ik weet. Zo iemand die erg aanwezig is en bovendien minder spelfouten dan gemiddeld maakt.
Aha, nooit van gehoord...quote:Op zondag 21 november 2021 17:46 schreef StephanL het volgende:
Ze is anti Corona vaccinatie, jurist en bekend van een online kanaal genaamd Blckbx
Dat waren nog eens rellen. Nooit meer geëvenaard.quote:
Geen jurist hoor, gesjeesde student HBO Journalistiek en noemt zichzelf nu "onderzoeksjournalist".quote:Op zondag 21 november 2021 17:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze is anti Corona vaccinatie, jurist en bekend van een online kanaal genaamd Blckbx
Als je niets krijgt bestaat corona niet en anders is het een complot van de overheid. Win-winquote:Op zondag 21 november 2021 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ze doet toch niet aan testen...![]()
[ afbeelding ]
Ook gewoon te belazerd om te testen...quote:Op zondag 21 november 2021 17:55 schreef Aether het volgende:
Als je niets krijgt bestaat corona niet en anders is het een complot van de overheid. Win-win
dat komt goed uitquote:Op zondag 21 november 2021 18:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks meer op dit moment. Alles is offline
quote:Op zondag 21 november 2021 18:09 schreef Ireth het volgende:
Stelletje reldellendochter heeft haar oren laten piercen! Niets bijzonders
Pepperspraykanonnenquote:Op zondag 21 november 2021 18:07 schreef Aether het volgende:
Kleine waterkanonnen in Brussel![]()
[ twitter ]
Van kraker naar Air-bnb-belegger.quote:Op zondag 21 november 2021 17:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat waren nog eens rellen. Nooit meer geëvenaard.
Zit ook even te kijken onder die tweet en zie ook iemand die zelf "hydroxychloroquine" heeft gemaakt, volgens dit recept:quote:Op zondag 21 november 2021 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook gewoon te belazerd om te testen...![]()
Als het allemaal meevalt is het natuurlijk naar eigen zeggen corona, als ze half dood gaat is het eoa schimmige griep waar niemand ooit van gehoord heeft...
Edit: En de hele wappiewereld zit in die TL allerlei quivertine ofzo geneesmiddelen te promoten...![]()
ik ben behoorlijk ziek geweest van corona december/januari vorig jaar en eigenlijk nog steeds bezig met herstel. Toen ik zo ziek was wenste ik het niemand toe...ik heb bij dit soort figuren ernstig de neiging om daar op terug te komen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ze doet toch niet aan testen...![]()
[ afbeelding ]
Die gebruiken ze in Frankrijk ook, maar lijkt me erg verdunde pepperspray. Die de Nederlandse politie heeft is rood/bruin spul en als je die in je ogen krijgt ben je gelijk uitgeschakeld.quote:
[Wappiemodus]quote:Op zondag 21 november 2021 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zit ook even te kijken onder die tweet en zie ook iemand die zelf "hydroxychloroquine" heeft gemaakt, volgens dit recept:
https://angel-wings.nl/ge(...)xychloroquine-maken/
quote: "Wat is Hydroxychloroquine precies? Het is niets anders dan kinine."
Uh, nee, het is een compleet ander molecuul en daarbij is kinine ook nog een schadelijk voor de gezondheid bij te hoge inname.![]()
Kinine:
[ afbeelding ]
Hydroxychloroquine:
[ afbeelding ]
Hoe oud is ze ?quote:Op zondag 21 november 2021 18:09 schreef Ireth het volgende:
Stelletje reldellendochter heeft haar oren laten piercen! Niets bijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |