Waar?quote:
Zat zo'n step onder gok ik.quote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef StephanL het volgende:
Oops, ging iets niet goed met die politieauto
quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/vecumediaofficiel/videos/852058495470387
Wat ben ik blij dat ik nooit kinderen op deze wereld hoef achter te latenquote:Op zondag 21 november 2021 16:59 schreef asco het volgende:
Schiet toch gewoon alles wat sloopt kapot.
ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
Ja maar crashte wel rechts van de weg.quote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Werd belaagd en kon nog net ontkomen richting waterkanon met een step onder z'n voorbumper.
Oh wow, die heeft wel een schone onderbroek nodig nu denk ikquote:Op zondag 21 november 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Werd belaagd en kon nog net ontkomen richting waterkanon met een step onder z'n voorbumper.
Godzijdank had ik die beslissing in 1990 al genomen en nooit van gedachte veranderd.quote:Op zondag 21 november 2021 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nooit kinderen op deze wereld hoef achter te laten![]()
![]()
![]()
![]()
Woont Suzanne ook op dat adres? Door het schoorsteentje weet ik waar dit pandje staatquote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hartvoorvrijheid heeft doodleuk een vlag wapperen met 'Adolf Hitler' en een hart.
[ afbeelding ]
Dit werk komt mij aardig de strot uit![]()
![]()
![]()
Nog niet, bedanktquote:
ECht? Hahahahaquote:Op zondag 21 november 2021 17:02 schreef AchJa het volgende:
Weet nog goed dat die Belgen tijdens een EK gewoon traangas een kroeg in schoten en iedereen buiten op stonden te wachten en gingen knuppelen.
quote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hartvoorvrijheid heeft doodleuk een vlag wapperen met 'Adolf Hitler' en een hart.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
LOL denk dat Hitler wel raad wist met dit finnen gedoe..quote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 21 november 2021 17:08 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de piercingshop en mis van alles begrijp ik
Clit piercing ? picsquote:Op zondag 21 november 2021 17:08 schreef Ireth het volgende:
Ik zit in de piercingshop en mis van alles begrijp ik
quote:Op zondag 21 november 2021 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Kan ff geen beelden vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |